*

Αποστολέας Θέμα: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια  (Αναγνώστηκε 1799 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Elstam

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« στις: Απρίλιος 19, 2024, 03:39:39 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ΠΕ70 παράλληλη σε μαθητή Ε δημοτικού. Με αφορμή το γεγονός ότι αν με πάρουν στο ίδιο σχολείο, κατά 99% θα πάρω τον ίδιο μαθητή, θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γενικά για το Γυμνάσιο. Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων. Εξηγούν τα θέματα και τέλος; Βοηθάνε κιόλας κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος; Ο μαθητής μου έχει πολύ μεγάλο θέμα με τα διαγωνίσματα και ζητάει συνεχώς βοήθεια είτε από μένα είτε από τον δάσκαλο της τάξης, αν λειπω. Οπότε θα ήθελα να ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί η παράλληλη στο γυμνάσιο, ώστε αν τον έχω του χρόνου, να τον προετοιμάσω αναλόγως.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:41:51 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3375
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 19, 2024, 04:11:58 μμ »
Οταν ο μαθητής έχει παράλληλη στο Γυμνάσιο, εννοείται ότι η παράλληλη βρίσκεται δίπλα του και δίνει διευκρινίσεις. Αλλά δεν επιτρέπεται να του λέει τις απαντήσεις. Ούτε ο καθηγητής που εξετάζει το μάθημα επιτρέπεται να λέει τις απαντήσεις. Εγώ προσωπικά τηρώ αυτόν τον κανόνα. Φυσικά παίζει ρόλο και το τι γράφει η διάγνωση. Φέτος εγώ τυχαίνει να έχω μαθητή που θα έπρεπε να έχει παράλληλη, αλλά δεν έχει γιατί δεν θέλει ο ίδιος. Οι γονείς του θεωρούν ότι το παιδί είναι πολύ καλός στα φιλολογικά, αλλά εγώ βλέπω ότι το παιδί υστερεί σημαντικά, καθώς δεν μπορεί να ξεχωρίσει ούτε το υποκείμενο! Σε ένα διαγώνισμα δεν πρόκειται ποτέ να του πω την απάντηση, άντε να του επισημάνω ότι κάτι κάνει λάθος για να μην κάνει περισσότερα λάθη.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 19, 2024, 04:33:28 μμ »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Είμαι ΠΕ70 παράλληλη σε μαθητή Ε δημοτικού. Με αφορμή το γεγονός ότι αν με πάρουν στο ίδιο σχολείο, κατά 99% θα πάρω τον ίδιο μαθητή, θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα γενικά για το Γυμνάσιο. Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων. Εξηγούν τα θέματα και τέλος; Βοηθάνε κιόλας κατά τη διάρκεια του διαγωνίσματος; Ο μαθητής μου έχει πολύ μεγάλο θέμα με τα διαγωνίσματα και ζητάει συνεχώς βοήθεια είτε από μένα είτε από τον δάσκαλο της τάξης, αν λειπω. Οπότε θα ήθελα να ξέρω πώς ακριβώς λειτουργεί η παράλληλη στο γυμνάσιο, ώστε αν τον έχω του χρόνου, να τον προετοιμάσω αναλόγως.

Εξαρτάται από την κατάσταση του μαθητή. Είναι σε θέση να γράφει τα διαγωνίσματα της γενικής τάξης; Η γνωμάτευση γενικα θα έχει οδηγίες εξέτασης που λογικά θα περιλαμβάνουν τα συνηθισμένα, περισσότερος χρόνος, κατακερματισμός ερωτήσεων κλπ, που κάποιος πρέπει να τα κάνει. Το άλλο θέμα είναι ποσα παιδιά θα μοιράζονται την παράλληλη στο γυμνάσιο. Για αυτό βασικά πρέπει να ετοιμαστεί το παιδί. Ότι δεν θα έχει κάποιον δίπλα του συνέχεια. Τα υπόλοιπα είναι κ θέμα συνεργασίας ή έλλειψης αυτής. Εγω παραχωρώ πλήρη ελευθεροα σε παράλληλη και ένταξη. Άλλοι στο σχολείο μου το θεωρούν αναξιοκρατικο και άδικο προς τους υπόλοιπους, αυτό που κάνω εγω.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2892
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 19, 2024, 04:53:28 μμ »
Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μάθεις στο παιδί να διαβάζει και να προσπαθεί. Κι επίσης να μάθει πως το διαγώνισμα δε μπαίνει για να βαθμολογηθεί ο μαθητής (το τυπικό κι επουσιώδες) αλλά για να δει τα λάθη που έκανε και να μάθει τα σωστά. Άρα δε θα ρωτά κανέναν την ώρα του τεστ. Δεν έχει νόημα άλλος να του πει το σωστό. Έτσι δε μαθαίνει και δεν προκόβει κανείς.
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 19, 2024, 04:55:16 μμ από leon. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:41:51 »

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3375
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 19, 2024, 10:10:46 μμ »
leon, συμφωνώ μαζί σου. Βασικός στόχος θα πρέπει να είναι η όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αυτονομία του παιδιού, στο μέτρο του εφικτού.

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 20, 2024, 07:44:09 πμ »
Τα τελευταία 2-3 χρόνια εγω έχω αρχίσει να βοηθάω όλα τα αδύναμα παιδιά στα διαγωνίσματα, ασχετωσ γνωματεύσεων. Όχι να λέω απαντήσεις αλλά να τους οργανώνω τη σκέψη. Πχ υποδεικνύω μια πιο εύκολη ερώτηση να ξεκινήσουν ή δίνω μια λέξη-κλειδί για να θυμηθούν κάτι. Τα παιδιά όλα είναι σαν χαμένα πλέον. Αν τα αφήσεις, πελαγώνουν.

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2892
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 20, 2024, 09:27:09 πμ »
Τα παιδιά όλα είναι σαν χαμένα πλέον. Αν τα αφήσεις, πελαγώνουν.
Αυτό ισχύει. Το συζήταγα και με συνάδελφο προχθές για τις σειρές των μαθητών των τελευταίων χρόνων. Πού θεωρείς ότι οφείλεται αυτό; Στον εγκλεισμό λόγω κορωνιού; Ή το πρόβλημα είχε αρχίσει ήδη; Στα κινητά οφείλεται;

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 20, 2024, 11:49:22 πμ »
Η παράλληλη στο Γυμνάσιο δεν προσφέρει ούτε κατά διάνοια στον μαθητή όσα προσφέρει η παράλληλη στο Δημοτικό. Στην πραγματικότητα από ένα σημείο και πέρα είναι απλά φύλαξη, ώστε οι καθηγητές της τάξης να κάνουν μάθημα. Ξέρω πως θα ενοχλήσει αυτή η αλήθεια, αλλά θες επειδή το παιδί έχει διαμορφώσει το πλαίσιο λειτουργίας του, θες επειδή τα μαθήματα είναι πολλά και διαφορετικά (και χωρισμένα σε θεωρητικά και θετικά) είναι δύσκολη η δουλειά της παράλληλης και ελάχιστο το ενδιαφέρον της. Έχω προσπαθήσει να συνεργαστώ με κάθε καθηγήτρια παράλληλης στήριξης που έχει έρθει (ζυγίζοντάς την φυσικά), όπως ακριβώς το ορίζει ο νόμος. Δεν το κατάφερα, έλειπε η θέλησή της. Το καλύτερο που πέτυχα ήταν ας πούμε να διαβάσει η ίδια ένα κείμενο λογοτεχνίας, επειδή είχε υπέροχο χρωματισμό στη φωνή της. Δεν είναι πως με απαξίωναν, κάθε άλλο. Στο δικό μας σχολείο θα βρεις από παράλληλη που απλά παίζει με τα μαλλιά της δίπλα στον μαθητή, μέχρι άλλη που σημειώνει μανιωδώς κάθε λεπτομέρεια του μαθήματος άσκοπα τελείως (έχει σηκώσει χέρι να πει μάθημα ή να κάνει ερωτήσεις, αν θες το πιστεύεις!).
Ακολουθώ την τακτική της Έσπερος στα διαγωνίσματα: πλήρη ελευθερία στην παράλληλη. Είναι το καλύτερο που μπορώ να κάνω, αφού μου αφήνει πλήρη ελευθερία στο μάθημα. Πλην όμως ζητώ τη συμμετοχή του μαθητή στα μαθήματα που μπορεί, πχ. Λογοτεχνία. Όχι Αρχαία όμως, θα πρέπει να θυσιάσω τα υπόλοιπα παιδιά και δεν το κάνω. Σε όλα όμως τα δικά μου μαθήματα θέλω να νιώθω πως δεν βαριέται, δεν γίνεται αντικείμενο χλευασμού και αν μπορεί κάτι να του φανεί χρήσιμο πραγματικά προσπαθώ να το καταλάβει. Δεν έχω άλλες προσδοκίες από τα παιδιά αυτά, που συνήθως είναι τα πιο καλόκαρδα, τα πιο δίκαια και τα πιο αφοσιωμένα στους φίλους τους.

Σε διαγώνισμα δεν βοηθάω κανέναν ποτέ από τους άλλους μαθητές, ούτε για να ξεκλειδώσουν, ούτε για να θυμηθούν. Τα διαγωνίσματά μου είναι προειδοποιημένα όλα και διαβαθμισμένης δυσκολίας, δεν έχει νόημα η βοήθεια και αδικεί. Επίσης δεν χωρίζω ποτέ σε ομάδες.
Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος neossos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 282
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 20, 2024, 01:38:34 μμ »
Elstam θα πρέπει όμως να εχεις υπόψη σου πως το πλαίσιο της παράλληλης μπορεί να έχει αλλάξει όταν θα παέι το παιδί στο γυμνάσιο. Η πλειοψηφία των παιδιών που έχουν παράλληλη δεν έχουν ακόμα περάσει το κατώφλι της δευτεροβάθμιας και δεν ξέρουμε καν πως θα μπορέσει να λειτουργήσει ο θεσμός όταν ο τεράστιος όγκος αυτών των παιδιών πάει στο γυμνάσιο.

Και δεν μιλάμε απλά για παιδιά με απλές μαθησιακές δυσκολίες που ενδεχομένως να φοιτήσουν σε τμήματα ένταξης (ακόμα και αν είχαν παράλληλη στο δημοτικό), αλλά για παιδιά με σοβαρότατες δυσκολίες και μεγάλα προβλήματα συμπεριφοράς που η ένταξη τους στο σχολικό περιβάλλον δεν θα είναι καθόλου εύκολη με τη μορφή που ο θεσμός σήμερα. Και φανταστείτε όταν σε μερικά χρόνια θα υπάρχουν από 2 και 3 τέτοιοι μαθητές τουλάχιστον σε κάθε τμήμα ενός γυμνασίου τι θα γίνεται...

Αποσυνδεδεμένος Έσπερος

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4148
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 20, 2024, 02:46:09 μμ »
Στο σχολείο μου, μεγάλο γυμνάσιο νησιού χωρίς ειδικό σχολείο, παράλληλη έχουμε δει σε μαθητες με αυτισμό (από φυσιολογικός νοημοσύνης και λειτουργικότητας έως σχεδον μη λεκτικά), σε νοητική καθυστέρηση και σε ψυχιατρικής φύσεως δυσκολίες. Τα παιδιά που είχαν την τύχη να έχουν αποκλειστικότητα τους εκπαιδευτικούς, εξελίχθηκαν εξαιρετικά. Έχω δει παράλληλες να κάνουν φοβερή δουλειά σε μαθητες με τελείως δικό τους υλικό. Παιδιά που δεν μπορούν να ανταποκριθούν σε απαιτήσεις της ηλικίας. Τώρα που έχουμε το ανάποδο, παιδιά να μοιράζονται τους εκπαιδευτικούς, ουσιαστικά δεν γίνεται τίποτα. Δεν
βοηθιούνται γιατί δεν μπορούν να βοηθηθούν στο πλαίσιο του γυμνασίου με τα πολλά αντικείμενα και τους πολλούς καθηγητές, όταν το καθένα έχει την
παράλληλη για 10 - 15 ώρες το πολύ.

Μου έχει τύχει και εκπαιδευτικός παράλληλης που εκμεταλλεύτηκε την ελευθερια που παραχώρησα κάνοντας απλα φύλαξη, για το οποίο έχω μετανιώσει και στο μέλλον θα είμαι πιο προσεκτική (αν κ δεν μου αρέσει η παρουσία ατόμων στην τάξη). Έχω δει αυτό που λέει η ppil, να κρατάνε σημειώσεις μανιωδώς ενώ το παιδί ζωγραφίζει, έχω δει διαφορα περίεργα γενικα, αλλά η φιλοσοφία μου είναι ότι οι τάξεις γενικής παιδείας είναι μια προβληματική σύλληψη με αυτές τις συνθήκες, οπότε αν κάποιοι μπορούν να έχουν εξατομικευμένη διδασκαλία, ας την έχουν, κι ας μην μάθουν την κανονική ύλη.

Αν και όπως είπα δεν μου αρέσει να είναι άλλος στην τάξη όταν κάνω μάθημα, αυτό που αφήνουν να εννοηθεί ως νέο πλαίσιο λειτουργίας και γις παράλληλη και για ένταξη, με δεύτερο εκπαιδευτικό μέσα στην τάξη, πιστεύω ότι θα μπορούσε να είναι λειτουργικό. Έχω δει να το εφαρμόζουν στην ένταξη άτομα με όρεξη και έχει ωραία αποτελέσματα για όλη την τάξη. Φυσικά όλα αυτά θα αποφεύγονταν αν εξαρχής ήταν όλα τα τμήματα μικρότερα.

@leon σίγουρα η τηλεκπαίδευση έπαιξε ρόλο. Οι συνέπειες στα παιδιά που έκαναν webex στο δημοτικό φαίνεται ότι δεν έχουν εξομαλυνθεί, φυσικά είναι και η απροθυμία των γονέων να ασχοληθούν, και το πώς έχουν
συνηθίσει να απασχολούνται με παιχνίδια και κινητά…

@ppil τις διαφορετικές ομάδες δεν τις κατάλαβα ποτέ. Ούτε καν μεταξύ τμημάτων δεν βάζω τελείως διαφορετικά θέματα. Ακριβώς επειδή είναι διαβαθμισμένα, θέλω να υπάρχει η ίδια δομή και φιλοσοφία οπότε μπορεί απλώς να αλλάξω 1-2 ερωτήσεις. Στους αδύναμους αυτήν ακριβώς τη βοήθεια δίνω: τους υποδεικνύω ποιες ερωτήσεις μπορούν να απαντήσουν ώστε να πάρουν κάποιες μονάδες, αντί να πελαγώνουν με ολόκληρο το διαγωνισμα.


Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 20, 2024, 06:28:06 μμ »
Θα ηθελα να ρωτήσω πιο συγκεκριμένα τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισματων και των εξετάσεων.

Κλασσικά, ΦΕΚ που να ορίζει κάτι τέτοιο, δεν υπάρχει, από όσο γνωρίζω.
Σίγουρα πάντως η όποια παρέμβαση είναι ήπια και δεν μπορεί να αφορά υπόδειξη απάντησης-λύσης.

Το κοντινότερο που υπάρχει σε επίσημο έγγραφο είναι μια περσινή εγκύκλιος που αφορά τον τρόπο διεξαγωγής των πανελλαδικών, "Εξέταση Υποψηφίων με Αναπηρίες και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στις Πανελλαδικές Εξετάσεις Λυκείων 2023"

https://edu.klimaka.gr/panelladikes/exetaseis/1965-exetash-mathites-anaphries-eidikes-anagkes-panelladikes

"Οι μαθητές με ΔΑΦ που συνοδεύονται από εκπαιδευτικό Παράλληλης Στήριξης (Π.Σ.) δικαιούνται να συνοδεύονται από τον συγκεκριμένο εκπαιδευτικό και στην αξιολόγηση – βαθμολόγηση, ώστε να επιτυγχάνουν την εξοικείωση που χρειάζονται. Οι εκπαιδευτικοί ΠΣ δεν παρεμβαίνουν, δεν εξηγούν, δεν βοηθούν τον εξεταζόμενο αλλά μπορούν να υποστηρίζουν τον μαθητή με τις μη λεκτικές παραινέσεις και τους οπτικούς δείκτες που έχουν καθιερώσει μεταξύ τους προκειμένου να επιτυγχάνεται η συνεργασία."


Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 20, 2024, 07:44:12 μμ »
@durin
Υπάρχουν οδηγίες γενικού και ειδικού τύπου για τις προαγωγικές και ενδοσχολικές εξετάσεις μαθητών με Αναπηρία ή και
Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και την παρουσία παράλληλης στήριξης, δες εδώ ένα παράδειγμα που διευκρινίζει κάποια πράγματα (σε ένα φουτουριστικό κόσμο βέβαια...) Εξειδικεύει την περίπτωση του αυτισμού όπως θα δείτε
 https://dide.ira.sch.gr/wp-content/uploads/2021/02/%CE%9F%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CE%AF%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CF%8C%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%95%CE%91%CE%95.pdf

Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

Αποσυνδεδεμένος durin

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 94
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 20, 2024, 08:03:19 μμ »
Ο/Η συνάδελφος ρώτησε κάτι συγκεκριμένο και απάντησα σε αυτό.
Στο άρθρο που παρέθεσες δε λέει κάτι διαφορετικό ή επιπλέον για την παρουσία/λειτουργία της ΠΣ στα διαγωνίσματα/εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος ppil

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Παράλληλη στη δευτεροβάθμια
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 20, 2024, 08:29:24 μμ »
@Έσπερος
Εμείς δεν έχουμε τμήμα ένταξης και παράλληλη έχουμε δει μόνο σε μαθητές με αυτισμό. Οι συνθήκες θεωρούνται ιδανικές για τα παιδιά αυτά, αφού η παράλληλη δεν μοιράζεται, οι υπόλοιποι μαθητές είναι οι καλοί της περιοχής και επομένως και οι πιο ήσυχοι, το σχολείο είναι συντηρητικό και τα τμήματα δεν είναι μεγάλα. Εντούτοις πάλι το σύστημα δεν δουλεύει καλά, επειδή στηρίζεται στο ενδιαφέρον ή όχι που δείχνει η παράλληλη. Στο Δημοτικό δεν αμφιβάλλω πως γίνεται καλή δουλειά σε πολλές περιπτώσεις αλλά και πάλι έχει να κάνει με τον άνθρωπο.
Πάντως στην παράλληλη που πείραζε τα μαλλιά της στο πρώτο μάθημα δοκιμάστηκα πολύ άσχημα. Σαν την μεγάλη τσάντα με το μικρό τσαντάκι του Ψαθά. Περίμενα να βάλει μαθήτρια τα χέρια της στα μαλλιά της για να κάνω ανάλογη παρατήρηση, για να μην γράψω ιστορία στο γραφείο...

@durin
Η ερώτηση έλεγε: "τι κάνουν οι καθηγητές παράλληλης στο κομμάτι των διαγωνισμάτων και των εξετάσεων". Όλα όσα λέει η παράγραφος Δ πχ , είναι κομμάτι όσων μεριμνούν οι εκπαιδευτικοί της παράλληλης αφού συνοδεύουν. Επίσης είναι ενδεικτικό πως αυτό που αφορά στις πανελλήνιες και έγραψες και ο ίδιος, έχει δοθεί και σαν οδηγία ενδοσχολικών εξετάσεων Γυμνασίου-Λυκείου και μάλιστα πριν το 2023 (οι οδηγίες είναι του 2021)

Ξόδεψα την καρδιά μου όλη για να σε ντύσω αστραπή

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159952
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 761
Σύνολο: 767

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.096 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.