*

Αποστολέας Θέμα: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!  (Αναγνώστηκε 63412 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #252 στις: Μάιος 02, 2023, 10:10:05 μμ »
"Από το να μην υπάρχει καθόλου αξιολόγηση, ας ξεκινήσουμε από κάπου και μετά το διορθώνουμε στην πορεία".

Εν τω μεταξύ, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού τα πράγματα που έχουν διορθωθεί στην πορεία, αντί να χειροτερέψουν. Αλλά ας είμαστε αισιόδοξοι. Ε κι αν χειροτερέψουν, νόμος του κράτους είναι. Να μην τον εφαρμόσουμε; Άλλωστε είπαμε. Ο καλός εκπαιδευτικός δε φοβάται τίποτα...
Απεναντίας... ο καλός εκπαιδευτικός πρέπει να διαθέτει κριτική σκέψη αν μη τι άλλο. Και με όλα όσα έχουν εφαρμοστεί και με όλα όσα ετοιμάζονται η σκέψη μου είναι μία... "Δεν με τρομάζει το πτώμα της παιδείας που πεθαίνει όσο το έκτρωμα της παιδείας που γεννιέται"....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:41:58 »

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2917
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #253 στις: Μάιος 03, 2023, 07:18:29 πμ »
Διαβάστε εδώ να ιδείτε κατάντια.

https://www.teachintheuk.com/h-skoteini-pleyra-tis-didaskalias/


Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #254 στις: Μάιος 03, 2023, 12:47:46 μμ »
εδώ και πολλά πολλά χρόνια ΔΟΕ και ΟΛΜΕ σε οτιδήποτε προτείνει η εκάστοτε πολιτική ηγεσία απαντούν με ένα "οχι" και νομίζουν ότι ξεμπέρδεψαν. Στο τέλος το βάρος πέφτει στην συνείδηση και στη πλάτη κάθε εκπαιδευτικού.

https://www.flynews.gr/olme-den-fovomaste-tin-axiologisi/


Οι εκπαιδευτικοί, που πραγματικά νοιαζόμαστε και αγωνιζόμαστε για την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, όχι μόνο δεν είμαστε «αρνητές» μεταρρυθμίσεων,
όπως μας παρουσιάζουν, αλλά συνεχώς καταθέτουμε προτάσεις, επιστημονικά τεκμηριωμένες και επιζητούμε τον εποικοδομητικό διάλογο προς όφελος των μαθητών
και των μαθητριών μας. Είναι το υπουργείο και η κυβέρνηση που είναι αρνητές κάθε διαλόγου αλλά και κάθε επιστημονικού παιδαγωγικού πορίσματος που δεν συμφωνεί με
το ιδεοληπτικό αφήγημά τους.
Εμείς, γνωρίζοντας ότι τόσο τα επιστημονικά μας αντικείμενα όσο και η παιδαγωγική επιστήμη συνεχώς εξελίσσονται ζητάμε εδώ και δεκαετίες να υπάρχει συνεχής
επιμόρφωση που θα επικαιροποιεί τις γνώσεις μας και θα μας βελτιώνει συνεχώς και ως επιστήμονες και ως παιδαγωγούς. Το υπουργείο όμως αρνείται να υλοποιήσει μία
καθολική, ουσιαστική και επιστημονική επιμόρφωση.


Όσο για την ελεύθερη επιλογή σχολείου, αλήθεια  δεν γνωρίζετε ότι δια της πλαγίας ισχύει εδω και χρόνια; Πόσοι παρουσιάζουν δήθεν διευθύνσεις διαμονής για επιλογή ή αλλαγή σχολείου; Τίποτε δεν γνωρίζετε.....

Χχμμμ...ναι, και; Αυτό τι σημαίνει; "Α γίνεται ούτως ή άλλως άρα τώρα ας γίνει και δια της ευθείας οδού;" Σοβαρά τώρα;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #255 στις: Μάιος 03, 2023, 02:01:00 μμ »
https://www.flynews.gr/olme-den-fovomaste-tin-axiologisi/


Οι εκπαιδευτικοί, που πραγματικά νοιαζόμαστε και αγωνιζόμαστε για την ποιότητα της δημόσιας εκπαίδευσης, όχι μόνο δεν είμαστε «αρνητές» μεταρρυθμίσεων,
όπως μας παρουσιάζουν, αλλά συνεχώς καταθέτουμε προτάσεις, επιστημονικά τεκμηριωμένες και επιζητούμε τον εποικοδομητικό διάλογο προς όφελος των μαθητών
και των μαθητριών μας. Είναι το υπουργείο και η κυβέρνηση που είναι αρνητές κάθε διαλόγου αλλά και κάθε επιστημονικού παιδαγωγικού πορίσματος που δεν συμφωνεί με
το ιδεοληπτικό αφήγημά τους.
Εμείς, γνωρίζοντας ότι τόσο τα επιστημονικά μας αντικείμενα όσο και η παιδαγωγική επιστήμη συνεχώς εξελίσσονται ζητάμε εδώ και δεκαετίες να υπάρχει συνεχής
επιμόρφωση που θα επικαιροποιεί τις γνώσεις μας και θα μας βελτιώνει συνεχώς και ως επιστήμονες και ως παιδαγωγούς. Το υπουργείο όμως αρνείται να υλοποιήσει μία
καθολική, ουσιαστική και επιστημονική επιμόρφωση.


Χχμμμ...ναι, και; Αυτό τι σημαίνει; "Α γίνεται ούτως ή άλλως άρα τώρα ας γίνει και δια της ευθείας οδού;" Σοβαρά τώρα;

Θα απαντήσω στο τελευταίο. Ναι σοβαρά ... Ο,τι γινόταν δια της πλαγίας εδώ και χρόνια θα γίνει δυστυχώς δια της ευθείας!! Ξέρεις πόσα σχολεία στην επαρχία υποβιβάστηκαν εξ αιτίας αυτής της μεθόδου; Ξέρεις πόσοι εκπαιδευτικοί υποβοηθούσαν αυτή την τακτική; Η μήπως αγνοείς ότι η εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου δεν γνώριζε αυτά τα κόλπα. Πολύ αργά για δάκρυα.
Και κατι  άλλο, δεν ειρωνεύτηκα ποτέ εδώ, την άποψη μου έγραψα  σωστή ή λάθος δική μου είναι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2023, 02:35:14 μμ από Anemos2017 »
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:41:58 »

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #256 στις: Μάιος 03, 2023, 03:52:19 μμ »
Η Ν.Δ στο πρόγραμμά της περιγράφει ξεκάθαρα τις προθέσεις της.
Θα δίνει κουπόνια στους γονείς (ως επιδότηση) ώστε να επιλέγει  ο γονέας το σχολείο της αρεσκείας του. Με λίγα λόγια (ή όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι) το δημόσιο σχολείο σιγά-σιγά θα πάψει να υπάρχει.

Τουλάχιστον, το λένε ανοιχτά πια. Μην πει κανείς οτι δεν άκουσε...

Υ.Γ  Η αξιολογηση θα οδηγησει στη διαλυση. Ας γινει, λοιπον, το θελημα του jure και καποιων ανωτερων του.
Αυτοι βεβαια ειναι φτιαγμενοι ετσι. Οι άλλοι τι κανουμε, ειναι το θεμα.

YΓ2: Προφανως, στην Αττικη ΔΕΝ προχωραει η αξιολογηση. Για την αποκατασταση της αληθειας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 03, 2023, 06:52:12 μμ από nikos99 »

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #257 στις: Μάιος 03, 2023, 05:58:55 μμ »
Δεν είναι το αγγλικό μοντέλο το πρότυπο. Είναι τα ευρωπαϊκά κράτη. Είναι ανίκανοι στην κυβέρνηση αυτή, για αυτό και δεν μπορούν να οργανώσουν απλά πράγματα, αυτονόητα στα άλλα κράτη. Είναι όμως και ο συνδικαλισμός μας για πέταμα σε αυτή τη χώρα. Χρειάζεται μια γενναία αλλαγή. Να ξεβολευτούμε...αυτό είναι η πραγματική αντίσταση: το ξεβόλεμα!!!

Η αξιολόγηση προχωρά από όσο ακούω και στην Αττική. Έχει πολλά μα πάρα πολλά ανόητα στη διαδικασία. Συμφωνούμε. Είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιου είδους επίβλεψη του μαθήματος, αλλά ενός μαθήματος στις πραγματικές του διαστάσεις, όχι ενός μαθήματος πλασματικού. Αν για κάθε ώρα ο εκπαιδευτικός, ο έμπειρος εκπαιδευτικός, αναλωνόταν σε σχέδια μαθήματος, δεν θα τελείωνε τη χρονιά ούτε σε 18 μήνες! Η εμφάνιση του συμβούλου απροειδοποίητα σε ένα ή δύο μαθήματα θα είχε να προσφέρει πολλά περισσότερα, νομίζω. Όσον αφορά τους διευθυντές...σιγά τις εργασίες που αναλαμβάνουμε! Κι όμως ακόμη και σε αυτές τις γραφειοκρατικές, απλές, κάποιοι τα κάνουν χάλια...λίγοι, ελάχιστοι, αλλά αρκούν να αναστατώσουν έναν σύλλογο! Κανένας δεν θα τους "μαλώσει", κανένας δεν θα τους βαθμολογήσει "κακώς".

 Ας ελπίσουμε σε δυνάμεις δημοκρατικές με πρόγραμμα για πέντε δέκα βασικά που πρέπει να γίνουν στη χώρα με πρώτο την εξαφάνιση του πελατειακού κράτους. Μυρίζει ναφθαλίνη...για να μην πω μπαρούτι...Μπαλκαν!

Αποσυνδεδεμένος nikos99

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1021
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #258 στις: Μάιος 03, 2023, 06:34:14 μμ »
Η αξιολογηση προχωρα στο μυαλο σου.
Το καινουριο που ευαγγελιζεσαι, ειναι η προπαγανδα; Αυτο ονειρευεσαι ως επαναστατικο «ξεβολεμα»;

Να ηξερα τι φατσες εχουν ολα αυτα τα….!

Αποσυνδεδεμένος Lucifer

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 622
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #259 στις: Μάιος 03, 2023, 06:50:50 μμ »
Η  αξιολόγηση στην Αττική ΔΕΝ προχωράει. Άφαντοι οι επιθεωρητές, ελάχιστοι συνάδελφοι έχουν ανταποκριθεί όπου, ούτε καν κάποιες Δνσεις δεν έχουν ενημερώσει τους νεοδιόριστους για τα ζευγάρια αξιολογουμενου-επιθεωρητη...
Όσο και αν κάποιοι παίζουν το χαρτί του Υπουργείου νομίζοντας ότι θα παρασύρουν συναδελφους, οι μέρες πια είναι ελάχιστες για την καμμένη πλέον αξιολόγηση!

Αποσυνδεδεμένος Scout

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 521
  • Με φωτιά και με μαχαίρι πάντα ο κόσμος προχωρεί
    • Προφίλ
ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #260 στις: Μάιος 03, 2023, 07:07:20 μμ »
Δεν είναι το αγγλικό μοντέλο το πρότυπο. Είναι τα ευρωπαϊκά κράτη.

Κάτι τέτοιο δηλαδή; https://www.efsyn.gr/ellada/ekpaideysi/388161_i-megali-pagida-me-tin-eleytheri-epilogi-sholeioy

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #261 στις: Μάιος 03, 2023, 07:34:34 μμ »
Η  αξιολόγηση στην Αττική ΔΕΝ προχωράει. Άφαντοι οι επιθεωρητές, ελάχιστοι συνάδελφοι έχουν ανταποκριθεί όπου, ούτε καν κάποιες Δνσεις δεν έχουν ενημερώσει τους νεοδιόριστους για τα ζευγάρια αξιολογουμενου-επιθεωρητη...
Όσο και αν κάποιοι παίζουν το χαρτί του Υπουργείου νομίζοντας ότι θα παρασύρουν συναδελφους, οι μέρες πια είναι ελάχιστες για την καμμένη πλέον αξιολόγηση!
Προφανέστατα ο καθένας μας έχει άλλες πηγές...κάπου στη μέση θα συναντηθούμε

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1696
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #262 στις: Μάιος 03, 2023, 07:45:43 μμ »
Η Ν.Δ στο πρόγραμμά της περιγράφει ξεκάθαρα τις προθέσεις της.
Θα δίνει κουπόνια στους γονείς (ως επιδότηση) ώστε να επιλέγει  ο γονέας το σχολείο της αρεσκείας του. Με λίγα λόγια (ή όπως εγώ το αντιλαμβάνομαι) το δημόσιο σχολείο σιγά-σιγά θα πάψει να υπάρχει.

Τουλάχιστον, το λένε ανοιχτά πια. Μην πει κανείς οτι δεν άκουσε...

Υ.Γ  Η αξιολογηση θα οδηγησει στη διαλυση. Ας γινει, λοιπον, το θελημα του jure και καποιων ανωτερων του.
Αυτοι βεβαια ειναι φτιαγμενοι ετσι. Οι άλλοι τι κανουμε, ειναι το θεμα.

YΓ2: Προφανως, στην Αττικη ΔΕΝ προχωραει η αξιολογηση. Για την αποκατασταση της αληθειας.
Και την προηγούμενη τετραετία ξεκάθαρα τα είχαν πει. Οι συνδικαλιστές που ήταν παρόντες στην παρουσίαση του προγράμματος και χειροκροτούσαν, απλά έπεσαν από τα σύννεφα γιατί πίστευαν ότι θα μείνουν απλά στις εξαγγελίες και δεν θα τα εφαρμόσουν. Τώρα παριστάνουν ότι έπεσαν από τα συννεφα

Αποσυνδεδεμένος IoannisDr

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1219
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #263 στις: Μάιος 03, 2023, 08:32:34 μμ »
Θα απαντήσω στο τελευταίο. Ναι σοβαρά ... Ο,τι γινόταν δια της πλαγίας εδώ και χρόνια θα γίνει δυστυχώς δια της ευθείας!! Ξέρεις πόσα σχολεία στην επαρχία υποβιβάστηκαν εξ αιτίας αυτής της μεθόδου; Ξέρεις πόσοι εκπαιδευτικοί υποβοηθούσαν αυτή την τακτική; Η μήπως αγνοείς ότι η εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου δεν γνώριζε αυτά τα κόλπα. Πολύ αργά για δάκρυα.

Δεν είναι ειρωνία, είναι σοκ γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι μπορεί να σκεφτεί κανείς με αυτό τον τρόπο.
Αυτά που αναφέρεις, για παθογένειες, για τις οποίες δεν υπάρχουν επίσημα στατιστικά άρα δεν είναι δυνατόν να ελεγχθεί το μέγεθος του φαινομένου, μπορεί να τα επικαλεστεί, ως προφάσεις, για οποιοδήποτε θέμα η εκάστοτε κυβέρνηση ώστε να εφαρμόσει τον σχεδιασμό της. Να δεχτούμε ότι γινόταν σε μεγάλο βαθμό η επιλογή δια της πλαγείας οδού, κακώς για προφανείς λόγους. Η λύση ποιά είναι; Να γίνει πλέον κανόνας; Ή να λειτουργήσει η κυβέρνηση "εκδικητικά" απέναντι στο σύνολο των εκπαιδευτικών επειδή κάποιοι παρανομούσαν;

Αποσυνδεδεμένος Anemos2017

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1727
  • Φύλο: Άντρας
  • Βαθειές οι ρίζες πώς να φύγεις απο τον τόπο σου...
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #264 στις: Μάιος 03, 2023, 09:59:12 μμ »
@ IoannisDr
Έγραψα τι γινόταν και τι συνεχίζει να γίνεται. Δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία γιατί ουδείς ενδιαφέρεται. Θα μπορούσα εδώ να σου αναφέρω  παραδείγματα, αλλά δεν νομίζω ότι είναι σωστό.  Εκεί να δεις σοκ!
Όλες οι λύσεις είναι φίνες και ωραίες τότε και μόνο όταν είναι εφικτές. Μα σαν δεν έχεις κότσια να τις εφαρμόσεις άσε καλύτερα καθόλου μην τις λες.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: ATOMIKH ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: Να ζήσουμε … να τη θυμόμαστε!
« Απάντηση #265 στις: Μάιος 04, 2023, 12:57:15 πμ »
Τρομάζει το έκτρωμα της Παιδείας που γεννιέται....

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160360
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 513
Σύνολο: 527

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.