Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - eran

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 26
57
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 24, 2021, 11:57:10 μμ »
Εκτός από την τσίπα, έχει χαθεί και η στοιχειώδης λογική σε αυτή τη χώρα πλέον. Νομίζουν σοβαρά ότι ένα μαθητής μπορεί να βγάλει 22 ενότητες στα αρχαία, 3 ολόκληρα κεφάλαια στην ιστορία και όλα αυτά τα απιθανοαπίθανα στα λατινικά (δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η γραμματική της β θεωρείται προαπαιτούμενη). Συν έκθεση συν λογοτεχνία.
Και αν δε μας νοιάζει για τα παιδιά, ας συγκινηθούμε για την πάρτη μας.
Σε λίγο θα κυνηγάμε τους μαθητές της κατεύθυνσης με το τουφέκι. Ήδη χάθηκαν οι των κοινών σχολών.

58
Τι δούλεμα τρώμε...
Ο.Π. ανθρωπιστικών για Πανελλαδικές 2022: Σχολικό εγχειρίδιο Λατινικών = 38 χρόνων.
Ιστορία κατεύθυνσης = 21 χρόνια.

59
και 100 χρόνια να έχεις η διετής δοκιμαστική θητεία είναι υποχρεωτική
Το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Μήπως τους περάσει καμία φαεινή ιδέα να μας καθηλώσουν επί διετία στο εισαγωγικό κλιμάκιο. Δυο χρόνια στο νησάκι με 750 - 800 ευρώ, ο οικογενειάρχης με παιδιά πίσω....

60
Να ρωτήσω κάτι αφελές; Το πολλαπλό βιβλίο θα το επιλέγει ο διδάσκων και για τις διπλανές τάξεις, αυτές που δεν έχουν ακόμα καθηγητή, γιατί ο αναπληρωτής θα πάει κατά τη δευτεροτρίτη φάση;  Μέχρι να πάει, να επιλέξει, να τα στείλουν θα χαθεί κάνας μήνας ακόμα..

61
Δηλαδή ο Οδυσσέας και το δελφίνι συμφωνούν και πιστεύω ότι αυτό είναι το σκεπτικό των φυσικών που πιέζουν για 5250. Τώρα ο καθένας αξιολογεί πόσο αυτό (αν έγινε στο βαθμό που περιγράφεται) έπαιξε ρόλο στις αποφάσεις του υπουργείου. Προφανώς ως καθόλου.

62
Ένα άλλο πρόβλημα που δεν έχει αναδειχτεί  επαρκώς είναι το εξής:

Ο Μέσος όρος των βαθμολογιών ανά πεδίο βγαίνει χωρίς συντελεστή μαθήματος. Προστίθενται οι μέσοι όροι κάθε μαθήματος και διαιρούνται δια τέσσερα.
Τα παιδιά όμως φέτος  βγάζουν μέσο όρο όχι όπως πέρυσι αλλά υπολογίζοντας τους συντελεστές βαρύτητας. Αυτό σημαίνει ότι τα μόρια που συγκεντρώνουν είναι αναλογικά λιγότερα από αυτά του μέσου όρου. Στο πρώτο πεδίο λ.χ. επειδή Αρχαία και Ιστορία λογικά έχουν μικρότερο βαθμό από Κοινωνιολογία και Έκθεση χάνουν τόσα περισσότερα μόρια όσο μεγαλύτερη είναι η απόκλιση στις δυο ομάδες μαθημάτων. Αριθμητικά: αν έχουμε Α και Ι βαθμό 10 και Κ και Ε 12, τότε ο μ.ο είναι 11. Ο μαθητής όμως με τους ίδιους βαθμούς θα βγάλει μόνο 10800 μόρια. Θέλει δηλαδή 200 μόρια περισσότερα για να πιάσει τη βάση εισαγωγής. Και αυτό θα συμβεί στη συντριπτική πλειονότητα των μαθητών εκτός αν γράψει περισσότερο στα Α από ό,τι στην Κ, πράγμα σπάνιο.
Συμπέρασμα: είτε οι φωστήρες που τα έκαναν αυτά φέτος   δε το υπολόγισαν είτε δεν τους νοιάζει είτε το έκαναν επίτηδες. Διαλέγετε και παίρνετε.
Για τον υπολογισμό της Ε.Β.Ε:
https://www.neolaia.gr/2021/05/26/baseis-2021-ypologismos-paradeigmata/

63
Λογικά όχι. Αυτοί που δεν προσέρχονται δεν παραδίδουν γραπτό άρα αυτό δε βαθμολογείται. Αυτό μπορούν όμως να μας το πουν όσοι καταχωρίζουν τη βαθμολογία στα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ.

64
Συγγνώμη που δεν καταλαβαίνω: τι θα πει μισή κατανομή;

65
45.000 αναπληρωτές. και 5000 μόνιμοι. Αυτός είναι μάλλον ο σχεδιασμός του Υπουργείου.
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/ypoyrgeio-paideias/351760_proypologismos-espa-ypaith-kondyli-8889-ekeu-gia-45000

66
Πολύ καλά τα λες και μακάρι να το σκεφτούν έτσι. Άλλωστε υπάρχουν και πολλοί που πιέζουν γι'  αυτό, εξ ου και οι πληροφορίες.

67
Λυπάμαι που το λέω και ξέρω  καλά πόσος κόσμος κρέμεται από αυτό αλλά δε νομίζω πλέον ότι η κατανομή θα αφορά τα δυο χρόνια. Απλή απόδειξη: ο ανελέητος πόλεμος που διεξάγεται για την πρώτη κατανομή, δείγματα του οποίου διαβάζουμε σε αυτό το νήμα, γιατί να δεσμεύει τη δεύτερη;
 Πέρα από την επιθυμία μας και το δίκαιον του πράγματος δεν υπάρχει κανένας πρακτικός, υπηρεσιακός ή πολιτικός λόγος για να το κάνει το Υπουργείο. Θαύματα βέβαια γίνονται αλλά το να  τα περιμένεις δεν είναι και το καλύτερο που μπορεί να κάνει κάποιος τώρα. Κυριακή κοντή γιορτή όμως.

68
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2021, 11:01:24 πμ »
Οι 5 περίπου  μονάδες της προσωπικής ανταπόκρισής στο Γ θέμα είναι από τις εύκολες μονάδες. Τα παιδιά γράφουν ωραία πράγματα και τα στηρίζουν. Εδώ τις έπαιρναν πέρυσι όπου όλα έγραφαν πόσο πολύ τους αρέσει η ποίηση!

69
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 15, 2021, 12:06:27 πμ »
Η μόνη πραγματικά πιεστική συνθήκη είναι η εξέταση των φυσικώς αδυνάτων. Σε όλες τις άλλες κρατάς μια υποσημείωση στο μυαλό σου, επιστρέφεις στο σπίτι σου και ανοίγεις το ή  τα λεξικά για να μη φας άδικα μια μονάδα από το παιδί. Την πατάς μια ή δυο φορές και μετά μαθαίνεις.
Αλλιώς ανοίγεις το κινητό και αντί να κάνεις οτιδήποτε άλλο γκουγκλάρεις  " ο εφοδιασμός των νέων με γνώσεις". Βλέπεις ότι επιστρέφει 133 χιλιάδες αποτελέσματα και το ξανασκέφτεσαι. Ή είσαι επαρκής φιλόλογος και καταλαβαίνεις ότι η λέξη εφοδιασμός ήδη έχει μεταφορικό χαρακτήρα, οπότε προβληματίζεσαι για την επέκτασή της σημασίας της και σε άυλα αγαθά.
Να συμφωνήσουμε λοιπόν ότι αν θέλεις να βρεις την άκρη, θα την βρεις.

70
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιούνιος 14, 2021, 11:44:35 μμ »
Εμ βέβαια, κοτζάμ φιλόλογος να ανοίγει λεξικό...

Σελίδες: 1 ... 34567 ... 26

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160554
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 509
Σύνολο: 521

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.