Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Μετατάξεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΠΕ0404 στις Φεβρουάριος 13, 2011, 11:03:39 μμ
-
Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος ποια είναι η προβλεπόμενη διαδικασία για μετάταξη καθηγητών πληροφορικής από τη δευτεροβάθμια στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Φαντάζομαι ότι σύντομα θα απασχολήσει πολύ κόσμο το ζήτημα (όχι μόνο τους ΠΕ19-20, αλλά και ξενόγλωσσους, γυμναστές κλπ). Είναι δυνατό να γίνει αίτηση για μετάταξη σε οποιαδήποτε διεύθυνση πρωτοβάθμιας στην Ελλάδα ή μόνο στην αντίστοιχη της περιοχής όπου ανήκει ο εκπαιδευτικός; Θα βοηθούσε πολύ αν κάποιος μπορούσε να με παραπέμψει στη σχετική νομοθεσία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Δεν μπορώ να σου απαντήσω απόλυτα και σίγουρα. Πάντως τα πράγματα είναι πολύ πιο πολύπλοκα απ ό,τι νομίζεις. Απ όσο ξέρω πρέπει : να υπάρχουν κενές θέσεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση (μετά τους διορισμούς), να έχεις συμπληρώσει πέντε χρόνια υπηρεσίας, να σε αποδεσμεύσει το ΚΥΣΔΕ.
Τα υπηρεσιακά συμβούλια συνεδριάζουν συνήθως Οκτώβριο και Μαίο για το σκοπό αυτό.
Γιατί δεν παίρνεις τηλέφωνο στο αρμόδιο τμήμα προσωπικού στο υπουργείο να ρωτήσεις?
Δεν νομίζω ότι προκηρύσσονται επίσημα αιτήσεις για μετάταξη (εσύ πρέπει να το ψάξεις) και αν έχεις και κανένα μέσο σίγουρα θα βοηθήσει.
Καλή επιτυχία και καλό ξεμπέρδεμα.
-
Για να γίνουν μετατάξεις Πληροφορικών από Β/θμια στην Α/θμια θα πρέπει να δημιουργηθούν πρώτα οργανικές στην Α/θμια, κάτι που δεν έχει γίνει...
-
Σαφώς, οπότε αναμένουμε να ανοίξουν οργανικές, που είναι πολύ πιθανό όπως φαίνεται.
αλλά μάλλον από του χρόνου αφού οι αιτήσεις για μεταθέσεις έχουν γίνει για φέτος.
-
Η πιλοτική φάση του προγράμματος είναι διετής, οπότε δεν είναι δυνατόν να ανοίξουν οργανικές θέσεις
-
Σε περίπτωση που ανοίξουν στην Πρωτοβάθμια οργανικές θέσεις για πληροφορικούς και πάρει κόσμος μετάταξη, αν απόφασίσει το υπουργείο να καταργήσει την Πληροφορική από τα Δημοτικά τότε τι γίνεται; Όσοι θα έχουν μεταταχθεί πάνε για ταμείο ανεργίας;
-
Θα καταργήσει την πληροφορική από το Λύκειο, θα την καταργήσει κι από το Δημοτικό;
Ας καταργήσει καλύτερα γενικά τη Δημόσια δωρεάν παιδεία κι ας μορφώνονται μόνο τα παιδιά των βουλευτών και τον βιομηχάνων.
Εμείς θα κάνουμε τα παιδιά μας αγρότες και μπετατζήδες για να χτίζουν τις βίλες της Διαμαντοπούλου και των άλλων λαμόγιων.
-
Θα καταργήσει την πληροφορική από το Λύκειο, θα την καταργήσει κι από το Δημοτικό;
Ας καταργήσει καλύτερα γενικά τη Δημόσια δωρεάν παιδεία κι ας μορφώνονται μόνο τα παιδιά των βουλευτών και τον βιομηχάνων.
Εμείς θα κάνουμε τα παιδιά μας αγρότες και μπετατζήδες για να χτίζουν τις βίλες της Διαμαντοπούλου και των άλλων λαμόγιων.
να δω το παιδι μου να χτίζει τη χέστρα της υπουργού δεν έχω καλύτερο.... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
Αν και έτσι θα διευκολυνθεί απείρως η...επανάσταση εκ των έσω....Ξέρεις για ποτε γίνεται η βουλη λαμπόγυαλο αν τα παιδιά μας μαζί με τα μπετά και τους μπιντέδες κουβαλήσουν και άλλα περίοπτα υλικά; χεχεχεχεχεχ διαβολικό...
-
Όπως φαίνεται σε κανα δυο χρόνια θα είναι υποχρεωτική η μετάταξη για μας. Αυτό βέβαια θα αυξήσει τις ώρες σε 24 αν κρίνω από τους φετινούς αναπληρωτές.
-
Όπως φαίνεται σε κανα δυο χρόνια θα είναι υποχρεωτική η μετάταξη για μας. Αυτό βέβαια θα αυξήσει τις ώρες σε 24 αν κρίνω από τους φετινούς αναπληρωτές.
Έτσι δείχνουν τα πράγματα. Ειδικά για όσους δεν έχουν οργανική! Όσο για το ωράριο...κάτσε μην το αυξήσουν και στην Δευτεροβάθμια ούτως ή άλλως.
-
λόγω των συγχωνεύσεων σχολείων πολλοί πληροφορικάριοι θα βρεθούν χωρίς ώρες. Τώρα κουτσά στραβά το βολεύουν. Εγώ γνωρίζω 3 σχολεία όπου στο καθένα οι πληροφορικάριοι έχουν το πολύ 10-12 ώρες διδασκαλίας. Τις υπόλοιπες τις καλύπτουν με γραμματειακή υποστήριξη και άλλες αλχημίες! Τώρα να ενωθούν τα δύο σχολεία σε ένα εκεί δεν μπορεί να κρατήσει 3 πληροφορικούς για 30 ώρες. Θα χρειαστεί 1.5 πληροφορικό
και δεν είναι μόνο οι πληροφορικάριοι αλλά και άλλοι κλάδοι με λίγες ώρες στο πρόγραμμα. πάντως με τόση γραμματειακή υποστήριξη που πέφτει σε κάθε σχολείο θα έπρεπε να δουλεύουν όλα ρολόι!!
-
Υπουργείο Παιδείας : Για το θέμα της Πληροφορικής και των καθηγητών Πληροφορικής στο σχεδιασμό του
24/02/2011 - 10:16
Στη συνάντηση (την Τρίτη 22/2/2011) αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή, (υπεύθυνου για το σχεδιασμό του νέου σχολείου), δόθηκαν οι παρακάτω απαντήσεις (από τη μεριά του Υπουργείου Παιδείας) για το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο και γενικά για το σχεδιασμό του νέου σχολείου.
Συγκεκριμένα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και απαντώντας στα βασικά αιτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π., που είχαν δοθεί με το υπόμνημα που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στις 15/2/2011:
1) Για το Δημοτικό: Ανάφεραν ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά το οποίο συνεπάγεται και σύσταση κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και οργανικών θέσεων, αλλά αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το μέγεθος του κάθε σχολείου και αφού πρώτα γίνει αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.
-
Υπουργείο Παιδείας : Για το θέμα της Πληροφορικής και των καθηγητών Πληροφορικής στο σχεδιασμό του
24/02/2011 - 10:16
Στη συνάντηση (την Τρίτη 22/2/2011) αντιπροσωπείας του Δ.Σ. της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Πληροφορικής (Π.Ε.ΚΑ.Π.) με την υφυπουργό Παιδείας κα. Ε. Χριστοφιλοπούλου, παρουσία του Γ.Γ. του Υπουργείου κ. Β. Κουλαϊδή, (υπεύθυνου για το σχεδιασμό του νέου σχολείου), δόθηκαν οι παρακάτω απαντήσεις (από τη μεριά του Υπουργείου Παιδείας) για το θέμα της Πληροφορικής στο Λύκειο και γενικά για το σχεδιασμό του νέου σχολείου.
Συγκεκριμένα ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και απαντώντας στα βασικά αιτήματα της Π.Ε.ΚΑ.Π., που είχαν δοθεί με το υπόμνημα που κατατέθηκε κατά τη διάρκεια της συγκέντρωσης στις 15/2/2011:
1) Για το Δημοτικό: Ανάφεραν ότι πρόθεση του υπουργείου είναι να υπάρχει το μάθημα της Πληροφορικής σε όλα τα Δημοτικά το οποίο συνεπάγεται και σύσταση κλάδου ΠΕ19-ΠΕ20 και οργανικών θέσεων, αλλά αυτό θα γίνει σε συνάρτηση με το μέγεθος του κάθε σχολείου και αφού πρώτα γίνει αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα Δημοτικά Σχολεία.
-
Το υπουργείο αντιμετωπίζει το εξής ποσοτικό πρόβλημα σε ό,τι αφορά τους καθηγητές πληροφορικής: οι υπηρετούντες πληροφορικοί αφενός καταγράφουν πολύ μεγάλα πλεονάσματα στη Β/θμια, τουλάχιστον σύμφωνα με τα υπάρχοντα αναλυτικά προγράμματα και ενόψει της διεύρυνσης του ωραρίου διδασκαλίας των εκπαιδευτικών, που δεν θα είναι πχ μια ώρα αλλά περισσότερο, αφετέρου δεν επαρκούν ως μέγεθος για να καλύψουν, μέσω μετατάξεων, τις ανάγκες διδασκαλίας ενός μαθήματος πληροφορικής έστω και σε μεγάλες μόνο σχολικές μονάδες της Α/θμιας ανά την επικράτεια, εφόσον συσταθούν εκεί οργανικές θέσεις, εξαιτίας της δέσμευσης του υπουργείου σε πολύ μικρό αριθμό διορισμών τα επόμενα έτη. Μέσα στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης της διοικητικής δομής του συστήματος εκπαίδευσης προβλέπεται η κατάργηση των Γραφείων Εκπαίδευσης, η συγχώνευση σχολείων και η μετακύλιση διοικητικών αρμοδιοτήτων στις νέες πολυ(α)δύναμες σχολικές μονάδες, οι οποίες θα επιβαρυνθούν με διοικητικό και γραφειοκρατικό φόρτο. Δεν αποκλείω το υπουργείο να αξιοποιήσει τους πληροφορικούς για την ικανοποίηση των αυξημένων πια αναγκών σε γραμματειακή και τεχνική υποστήριξη στα σχολεία, όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις ατύπως και σήμερα, με τη βασική διαφορά, όμως, ότι στο μέλλον οι αρμοδιότητες που θα μεταβιβαστούν στα σχολεία θα είναι πιο σύνθετες και πάντως εκτός του γνωστικού αντικειμένου των εκπαιδευτικών, πχ μπορεί να περιλαμβάνουν την έγκριση και χορήγηση αδειών, διαδικασία για την οποία δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει εμβριθώς τη νομοθεσία ο εκπαιδευτικός. Το υπουργείο δεν φαίνεται να έχει συντεταγμένο σχέδιο αξιοποίησης των πληροφορικών, όπως φαίνεται από τις διαρροές και τις αποσπασματικές δηλώσεις των στελεχών της εκπαίδευσης και πάντως, οι πληροφορικοί διορίστηκαν ως εκπαιδευτικοί και όχι ως διοικητικοί, εκτός κι αν έπονται υποχρεωτικές μετατάξεις. Μεγάλο σκορποχώρι.
-
Να ρωτήσω το εξής :
φέτος θα γίνει η αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία; Από ποιους ; ή μετά από 2 χρόνια όταν θα τελειώσει το πιλοτικό πρόγραμμα;
-
Να ρωτήσω το εξής :
φέτος θα γίνει η αξιολόγηση του πιλοτικού προγράμματος που εφαρμόζεται σήμερα στα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία; Από ποιους ; ή μετά από 2 χρόνια όταν θα τελειώσει το πιλοτικό πρόγραμμα;
Δεν γνωρίζω να σε απαντήσω αλλά συνήθως η αξιολόγηση ενός προγράμματος γίνεται στο τέλος του
-
Δεν πιστεύω στην αξιολόγηση. Αν έχουν λεφτά να το συνεχίσουν και θέλουν να το προχωρήσουν με Πληροφορική στο δημοτικό/ γυμνάσιο θα το κάνουν. Αν κάτι δεν τους κάτσει καλά σου λένε πως απέτυχε και τελείωσε η ιστορία. Είναι δικαιολογία για να κάνουν ότι θέλουνε.