*

Αποστολέας Θέμα: "Κόβεται" ο πίνακας???  (Αναγνώστηκε 30443 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Magos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #126 στις: Φεβρουάριος 08, 2008, 10:59:55 μμ »
   
       Αγαπητέ Magos, όταν με το καλό μπεις στην τάξη θα συνειδητοποιήσεις ότι οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ δε σημαίνουν τίποτε και δεν αποδεικνύουν πόσο καλός ή όχι είναι κάποιος στο μάθημά του. Η εμπειρία στην τάξη είναι αναντικατάστατη. Εγώ δουλεύω χρόνια σε φροντιστήρια, αξιολογούμαι καθημερινά από τους διευθυντές μου και από τους μαθητές μου που με επιλέγουν. Θέλω να εργαστώ σε σχολείο και έδωσα ΑΣΕΠ. Δεν είμαι διοριστέα. Πιστεύεις όμως ότι τα λίγα μόρια που με χώρισαν από τον τελευταίο διορισθέντα δείχνουν την ανεπάρκειά μου; Απαράδεκτο σύστημα είναι ο ΑΣΕΠ και δεν αποδεικνύει τους ικανούς αλλά όσους απλώς παπαγαλίζουν λεπτομέρειες για να απαντήσουν σωστά σε κάποια τεστ ή όσους είχαν την οικονομική δυνατότητα να μη δουλεύουν και να διαβάζουν όλη μέρα. Αν θεωρείς ότι έτσι αποδεικνύονται οι φωτισμένοι παιδαγωγοί αλοίμονο στα παιδιά!!!
Ωραία, να σου πω λοιπόν ότι δουλεύω περίπου 10 χρόνια σε φροντιστήρια και γενικότερα ιδιωτικά εκπαιδευτικά ιδρύματα. Ακόμη να πω ότι 3 χρόνια έχω δουλέψει ως ωρομίσθιος. Δυστυχώς όπως καταλαβαίνεις τα συμπεράσματα που έβγαλες λανθασμένα. Να σου πω και κάτι ακόμα; Αν δεν υπήρχε αυτό το σύστημα που υπάρχει τώρα, εσύ θα είχες διοριστεί...
Απαράδεκτο σύστημα μπορεί να είναι, δείξε μου όμως ένα αξιοκρατικό σύστημα με το οποίο θα μπορούσαν να γίνουν οι προσλήψεις. Μην απορρίπτεις μόνο...

Όταν λέω πάλι τα ίδια εννοώ ότι αρχισε και εδώ μία κουβεντα που υπάρχει ήδη σε άλλο θέμα.

Ημουνα πολύ ξεκαθαρη σε ότι είπα,τώρα πως έβγαλες το συμπέρασμα ότι θέλω να μπω αναξιοκρατικά,είναι δικό σου θέμα.

Εδώ νιώθαμε αδικημένοι όταν δίναμε εξετάσεις σε 4 μαθήματα για να μπούμε στις σχολές,γιατί αυτά τα 4 3ώρα θα έκριναν όλη μας τη ζωή,και την πορεία μας ως μαθητές,αλλά και την επαγγελματική μας καριέρα.

Εγώ δεν είπα ποτέ ότι είμαι εναντίον των εξετάσεων.
Είπα ότι δε δέχομαι ότι ένας επιτυχών του ΑΣΕΠ είναι εξ ορισμού άξιος δάσκαλος.
Συμφωνώ με την άποψή σου ότι υπάρχουν και καθηγητές που δεν έχουν μεταδοτικότητα.
Σκέψου να μην έχουν και πείρα................

"Δε γνωρίζεις κάτι,μέχρι τη στιγμή που θα είσαι σε θέση να το εξηγήσεις."  Richard Feynman
 
Α, και κάτι άλλο στο μήνυμα σου με μαλώνεις ή κάνω λάθος?
Γιατί τόση οργή εναντίον μου?
Γνωριζόμαστε από κάπου?

Είσαι εναντίων των εξετάσεων; Μα στον ιδιωτικό τομέα περνάς κάθε μέρα από εξετάσεις. Πειράζει που σου λένε ότι για να μπεις στα σχολεία πρέπει να δώσεις μια φορά κι εσύ; Θες εγώ να σου προτείνω κάτι πιο δίκαιο για το θέμα της "πείρας"; Διορίζεσαι μέσω ΑΣΕΠ και κάνεις χωρίς να πληρώνεσαι για ένα χρόνο σεμινάρια με ταυτόχρονη διδασκαλία τους μαθήματός σου στα παιδιά παρουσία όμως του καθηγητή που κάνει ήδη το μάθημα. Κερδίζεις έτσι εμπειρία; Και μάλιστα την κερδίζεις με τον σωστό τρόπο. Όχι να σε πετάξουν σε μια αίθουσα και να πούνε ορίστε, κάνε μάθημα.

Δεν σε ξέρω από κάπου...

Συνάδελφοι, μην ειστε τόσο απόλυτοι στην απόψη σας. Και κάτι άλλο, ας μην έχουμε ένα πνεύμα ανταγωνιστικότητας και χαιρεκακίας σε αυτό το φόρουμ τουλάχιστον. Δεκτές οι απόψεις όλες, αλλά κρατήστε χαμηλούς τόνους. Δε μας φταίνε σε τίποτα οι ωρομίσθιοι και οι αναπληρωτές που ξεσπιτώνονται για να πάρουν μόρια και να κάνουν μια αρχή. Σκεφτείτε πως πολλοί από αυτους έχουν δώσει Ααέπ, έχουν περάσει από αυτόν τον παράλογο διαγωνισμό και αναδείχτηκαν απλώς επιτυχόντες μη διοριστέοι.ΔΕν πιστεύω πως ένας διαγωνισμός μπορεί να κρίνει τον κατάλληλο καθηγητή, αυτά είναι λόγια των"έξυπνων" του Ασέπ, για να μας αφήνουν να ζούμε με την ψευδαίσθηση πως άμα πετύχουμε στο διαγωνισμό είμαστε και οι καλύτεροι. Μπείτε σε μια τάξη, πάτε σε ένα δυσπρόσιτο νησί, αντιμετωπίστε όλες τις προβληματικές περιπτώσεις σε ένα σχολείο και μετά πείτε μου τι μπορούμε να εφαρμόσουμε από όλα αυτά που διαβάσαμε στον Ασέπ, πολύ περισσότερο τα παιδαγωγικά.

Ανέφικτο αυτό που γράφεις. Θα έπρεπε να γεμίσει η Ελλάδα δυσπρόσιτα για να δοκιμάζονται οι καθηγητές...

Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.

Φυσικά θα μπορούσε να είναι πλεονέκτημα. Αλλά όχι όπως είναι σήμερα. Δεν μπορεί απλά κάποιος ο οποίος έχει τελειώσει μια σχολή να μπει στην λίστα και να περιμένει να τον φωνάξουν για προϋπηρεσία. Με ποιο κριτήριο; Με το έτος κτίσης και τον βαθμό πτυχίου; Τουλάχιστον γελοίο...
Όταν μαθαίνεις να είσαι "πρόβατο" είναι δύσκολο να βγεις από την "στάνη" γιατί φοβάσαι μην σε φάνε οι "λύκοι"

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:20:11 »

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #127 στις: Φεβρουάριος 08, 2008, 11:01:56 μμ »
Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.

Και με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται αυτός που θα αποκτήσει την προϋπηρεσία; Γιατί έτσι όπως αποκτιέται τώρα μόνο αξιοκρατία δεν υπάρχει. Δε μπορώ να δεχτώ ότι, για παράδειγμα, ο χρόνος λήψης πτυχίου είναι ένα τέτοιο κριτήριο, ούτε καν ο βαθμός του πτυχίου, από τη στιγμή που από σχολή σε σχολή υπάρχουν διαφορές.
Δεν το ανέφερα , αλλά εννοούσα τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ.

Αποσυνδεδεμένος Magos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #128 στις: Φεβρουάριος 08, 2008, 11:03:40 μμ »
Aν οι προσλήψεις όλων των ωρομισθίων και αναπληρωτών(δημοσίων σχολείων, Σιβιτανιδείου, ΠΔΣ , εκκλησιαστικών κλπ) γίνονταν από τον Ενιαίο πίνακα , δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλήμα .Σ' αυτό το θέμα θα έπρεπε να γίνει μία διόρθωση , ώστε να μην ενοχοποιείται η προϋπηρεσία. Η προϋπηρεσία ως κριτήριο πρόσληψης μόνο πλεονέκτημα μπορεί να είναι.

Και με ποιο κριτήριο θα επιλέγεται αυτός που θα αποκτήσει την προϋπηρεσία; Γιατί έτσι όπως αποκτιέται τώρα μόνο αξιοκρατία δεν υπάρχει. Δε μπορώ να δεχτώ ότι, για παράδειγμα, ο χρόνος λήψης πτυχίου είναι ένα τέτοιο κριτήριο, ούτε καν ο βαθμός του πτυχίου, από τη στιγμή που από σχολή σε σχολή υπάρχουν διαφορές.
Δεν το ανέφερα , αλλά εννοούσα τους επιλαχόντες του ΑΣΕΠ.

Άρα αυτό σημαίνει ότι δεν είσαι υπέρ του Πίνακα αλλά υπέρ του ΑΣΕΠ...
Όταν μαθαίνεις να είσαι "πρόβατο" είναι δύσκολο να βγεις από την "στάνη" γιατί φοβάσαι μην σε φάνε οι "λύκοι"

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #129 στις: Φεβρουάριος 08, 2008, 11:22:21 μμ »
Γιατί είναι γελίο να σε καλέσουν σε σχολείο για να διδάξεις κάποιες ώρες με βάση την αρχαιότητα του πτυχίου?
Και οι γιατροί κάπως έτσι δεν κάνουν αγροτικά και ειδικότητες?
Πρέπει να τους εξετάζουν εκ νέου..............................

Τα ίδια τα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα θα έπρεπε να έχουν ξεσηκωθεί για τον ΑΣΕΠ.
Το δικό τους πτυχίο μειώνεται.
Πέρασα 48 μαθήματα φυσικής,δε φτάνουν?
Αν είναι να κάνει φυσική όποιος περνάει απλώς τις εξετάσεις ας δίνουν και αυτοί που δεν έχουν σπουδάσει.

Και επαναλαμβάνω ποτέ δεν ήμουν εναντίον των εξετάσεων,απλώς μοιράζομαι με συναδέλφους κάποιους προβληματισμούς μου.

Αφού λοιπόν έχεις διδάξει ξέρεις πολύ καλά ότι πολύ δύσκολα εφαρμόζονται όλες αυτές οι θεωρίες που πρέπει να μάθουμε απ'έξω.

Μου κάνει εντύπωση που έστειλες το 1ο σου μήνυμα σε αυτή τη συζήτηση,τόσα θέματα υπάρχουν εδώ,κανένα άλλο θέμα δε σε ενδιάφεραι?
Λίγο πολύ,ξέρουμε ο ένας την ειδικότητα του άλλου στο forum,εσύ δε μας συστήθηκες καν........

Δε μου είπες όμως,γιατί φαινόταν σαν να με μαλώνεις?
Τον Feynman τον ξέρεις?


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 07:20:11 »

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #130 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:00:19 πμ »
Αγάπη...
Εγώ από τη μεριά μου δεν το θεωρώ γελοίο να είναι κριτήριο διορισμού η παλαιότητα του πτυχίου, αλλά μη αντικειμενικό. Και αν θέλεις να το εξετάσουμε και λογικά, ο νέος πτυχιούχος έχει εδώ το πλεονέκτημα, γιατί έχει πιο φρέσκες τις γνώσεις και μεγαλύτερη συνήθως όρεξη.
Δεν μου λέει τίποτα εμένα ότι ο παλιός πτυχιούχος γιατρός πρέπει να προηγείται του νέου για τα αγροτικά και τις ειδικότητες. Επειδή ο ένας γεννήθηκε πριν από τον άλλο και πήρε πρώτος πτυχίο θεωρείται καλύτερος και καταλληλότερος; Κι αν ο άλλος είναι αστέρι, δεν χαραμίζεται περιμένοντας... την σειρά του;
Συνάδελφοι, κατά τη γνώμη μου, το πτυχίο μειώνεται περισσότερο όταν, σύμφωνα με τη λογική της επετηρίδας, απλά σου δίνει έναν αριθμό προτεραιότητας και τίποτε άλλο. Όταν σε κάνει έναν αριθμό σε μία λίστα και σε ακινητοποιεί μέχρι να διοριστείς. Πρέπει να σταματήσει αυτή η εντύπωση της δήθεν απαξίωσης των πτυχίων με τον διαγωνισμό. Ο ικανός πρέπει να προηγείται και όχι ο παλιός. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κάποιας αξιολόγησης.

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #131 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:02:06 πμ »

Κάποιοι βλέπω ότι διαμαρτύρονται για τα χιλιόμετρα που έχουν κάνει, κανείς δεν σας είπε να τα κάνετε.
Κάποιοι νομίζουν ότι επειδή έχουν καταφέρει να γίνουν ωρομίσθιοι και να πάρουν πολλές ώρες, κάποια στιγμή θα τους κάνουν και μόνιμους. Ε, λοιπόν, ήρθε η ώρα αυτή η άσχημη εντύπωση να αλλάξει.

Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή έχεις κάνει πολλά χιλιόμετρα;
Ποιος είπε ότι γίνεσαι καλός καθηγητής επειδή σου έδωσαν πολλές ώρες σαν ωρομίσθιο;





To εχω ξαναπει, αλλα θα το πω παλι..

Ναι, μας ειπαν οχι εμμεσως, αλλα με απολυτα αμεσο τροπο να τα κανουμε τα χιλιομετρα, λεγοντας: πηγαινε ωρομισθιος κι ας μην πληρωνεσα, γιατι ετσι θα μαζεψεις μορια και θα διοριστεις. Και δεν ειναι τροπος του λεγειν, εχει ειπωθει και μαλιστα πολλες φορες σε μενα την ιδια.

Οχι, δεν το "νομιζουμε" απλα, οτι με το να δουλευουμε ωρομισθιοι θα μαζεψουμε μορια και καποια στιγμη θα ρθει κι ο διορισμος.. Ετσι λεει ο νομος, αυτο ισχυει, κι αυτο μας δινουν ως ανταλλαγμα για τη βερεσε κι ετσι κι αλλιως εντελως κακοπληρωμενη δουλεια που τους παρεχουμε.  Και οχι, δεν ειπε κανεις οτι καταφερνεις να παρεις βυσματικα πολλες ωρες ωρομισθιας. Οι ωρες που σου δινουν ειναι ετσι κι αλλιως λιγες.

Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη περνας εναν τετοιο γραπτο διαγωνισμο?

Ποιος ειπε οτι γινεσαι καλος καθηγητης επειδη τυχαινει να εχεις την πολυτελεια να μη δουλευεις αλλα να αφιερωνεις χρημα (για οσους εχουν και την πολυτελεια να ζουν Αθηνα η δεν ξερω που αλλου οπου εχει φροντιστηρια για διαγωνισμους Ασεπ) και χρονο για τετοιου ειδους διαβασμα? Διαβασμα που καμια σχεση δεν εχει με το πραγματικο αντικειμενο της δουλειας σου και που το χεις ηδη κανει πολλα χρονια ως φοιτητης κι εχεις εξεταστει και πιστοποιηθει γι'αυτο?
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2008, 04:48:47 πμ από chania2005 »
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος geochem

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1020
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #132 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:09:25 πμ »
στην απάντηση του υπουργού παιδείας για τον επικειμενο διαγωνισμό του ασεπ η τελευταία πρόταση του είναι κουφή.λέει ότι οι διορισμοί των εκπαιδευτικών για το έτος 2008-2009 θα γίνουν από τον πίνακα διοριστέων του ασεπ.δηλαδή δεν θα γίνουν διορισμοί με το 40 τοις εκατό με τον ενιαίο πίνακα διορισμών?

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #133 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:14:48 πμ »
Γεια σου Λεβεντογέννα Κρήτη !!!!!!!!!!!!!!
(Ηράκλειο σπούδασα)

Συμφωνώ Απολύτως.

VSK, έχεις δίκιο,ο ικανός πρέπει να έχει προτεραιότητα.

Και πιστεύω ότι ο ικανός είναι κάπου στη μέση του ΑΣΕΠ και της προυπηρεσίας.
Να έχεις γνώσεις πάνω στο αντικείμενό σου,αλλά και να μπορείς να τις μεταδόσεις στους μαθητές σου.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #134 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:30:04 πμ »
Πρέπει να σταματήσει αυτή η εντύπωση της δήθεν απαξίωσης των πτυχίων με τον διαγωνισμό. Ο ικανός πρέπει να προηγείται και όχι ο παλιός. Και αυτό μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσω κάποιας αξιολόγησης.

Συμφωνω απολυτα οτι ο ικανος πρεπει να προηγειται κι οχι ο παλιος. Δουλευω πολλα χρονια στην ιδωτικη εκπαιδευση και ξερω τι ειναι να κρινεσαι καθημερινα. Αν δεν εισαι καλος, δε δουλευεις, πολυ απλα. Κι ειναι το εντελως αυτονοητο αυτο, γιατι ειμαστε εκπαιδευτικοι, η δουλεια μας ειναι να μαθαινουμε στα παιδια, αρα πρεπει να το κανουμε καλα.
Συμφωνω επισης οτι αυτο πρεπει να επιτυγχανεται μεσω καποιας αξιολογησης. Κι εγω δε μπορω να βλεπω και να ακουω μαθητες μου να λενε ποσο "κακος" ειναι ο ταδε καθηγητης, ειτε επειδη δεν ξερει το αντικειμενο της δουλειας του (γιατι ισως ειναι βιολογος και το Υπεπθ θεωρησε σωστο να τον βαλει να διδαξει χημεια και φυσικη κατευθυνσης. Εσυ καταλαβαινεις τι εννοω..) ειτε γιατι βαριεται και τωρα που εχει δεσει το γαιδαρο του όντας πια στο δημοσιο απλα δεν ασχολειται, ειτε για απειρους αλλους λογους..
Διαφωνω ομως οτι ο Ασεπ πρεπει να ειναι αυτο το μεσο με το οποιο θα γινει η αξιολογηση. Οπως επισης διαφωνω για την "εντύπωση της δήθεν απαξίωσης των πτυχίων με τον διαγωνισμό" που αναφερεις. Κατα τη γνωμη μου δεν ειναι απλα εντυπωση. Ειναι γεγονος, αφου ο Ασεπ δεν ειναι κατι διαφορετικο απο αυτο που καναμε τοσα χρονια σπουδαζοντας και δινοντας αλεπαλληλες εξετασεις. Τις εξετασεις σε αυτο το επιπεδο τις δωσαμε, τις περασαμε και αυτο το κατοχυρωσαμε παιρνοντας το πτυχιο. Το να μας ξαναεξεταζουν μετα απο χρονια στα ιδια αυτα, δεν προσφερει τιποτα αφου δεν εχει να κανει με το αντικειμενο το οποιο θα κληθουμε να διδαξουμε.
Πρεπει λοιπον αλλο τροπο να βρουν για να κρινουν ποιος πραγματικα αξιζει να διδασκει και ποιος οχι. Γιατι ειναι αυτονοητο οτι ενας τετοιος καθηγητης με δεμενο το γαιδαρο στο δεντρο εξω απ'το σχολειο, οπως αυτοι που μου περιγραφουν πολυ συχνα μαθητες μου, θα μπορουσε καλλιστα να ειναι ενας που εχει διοριστει απο Ασεπ...
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος leti77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1694
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #135 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:35:01 πμ »
Συμφωνω με chania2005....

[/quote] Γιατι ειναι αυτονοητο οτι ενας τετοιος καθηγητης με δεμενο το γαιδαρο στο δεντρο εξω απ'το σχολειο, οπως αυτοι που μου περιγραφουν πολυ συχνα μαθητες μου, θα μπορουσε καλλιστα να ειναι ενας που εχει διοριστει απο Ασεπ...
[/quote]
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #136 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:38:41 πμ »
Και εγώ συμφωνώ μα τα λατρεμένα μου Χανιά,αλλά από αυτά που έχω ζήσει,κατάλαβα ότι πολλές φορές και στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν επιβιώνει ο καλύτερος,αλλά αυτός που φέρνει πελάτες-μαθητές.


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #137 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:50:51 πμ »
Και εγώ συμφωνώ μα τα λατρεμένα μου Χανιά,αλλά από αυτά που έχω ζήσει,κατάλαβα ότι πολλές φορές και στην ιδιωτική εκπαίδευση δεν επιβιώνει ο καλύτερος,αλλά αυτός που φέρνει πελάτες-μαθητές.

Χαιρομαι που αγαπας τον τοπο μου!
Δεν ειναι το θεμα μας εδω αλλα μια που το θιξες, θελω να σου πω οτι εγω δεν το χω δει αυτο εδω στα "λατρεμενα Χανια" :), και δεν ξερω και πώς θα μπορουσε να γινει.. Αφου για να πας πελατακια οπως λες σε ενα φροντιστηριο, σημαινει οτι σε ξερουν ως καθηγητρια, τους κανεις, κι αρα ερχονται και στο φροντιστηριο που δουλευεις.. Ασε που αν δουλευεις σε μεγαλο φροντιστηριο, δεν εχει καμια αναγκη τους 2-3 που θα ρθουν επειδη ξερουν εσενα, και που μπορει και να μη μαθει ποτε οτι ηρθαν χαριν σε σενα..
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος syrrahm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1951
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #138 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:53:15 πμ »
Θεωρώ ότι ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ δεν πρέπει να μένει στη συνείδησή μας ως τρόπος αξιολόγησης της ικανότητας του εκπαιδευτικού(ασχέτως του ότι κάτι αξιολογείται, η επίδοση δηλ. σε μία συγκεκριμένη εξεταστέα ύλη), αλλά ως τρόπος επιλογής εκπαιδευτικού προσωπικού στη δημόσια εκπαίδευση.Θεωρητικά είναι ικανοί όλοι οι εκπαιδευτικοί, αφού έχουν αποκτήσει το πτυχίο.Η αξιολόγηση είναι μεγάλο θέμα και θα πρέπει να αφορά όλους τους εκπαιδευτικούς, αδιόριστους και μόνιμους.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: "Κόβεται" ο πίνακας???
« Απάντηση #139 στις: Φεβρουάριος 09, 2008, 12:53:44 πμ »
Στο pm που σου στέλνω, σου εξηγώ.............


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160021
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 656
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 641
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.