*

Αποστολέας Θέμα: Πρόσληψη Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 2997851 φορές)

0 μέλη και 23 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Άστρο

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 550
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απο την ομάδα στο fb: "Πανελλήνιος Σύλλογος Ωρομισθίων ΣΔΕ"

"Συνάδελφοι σε επικοινωνία με το υπουργείο σήμερα και με πρόσχημα τη συνάντηση του Μαίου μεταξύ εκπαιδευτών Αθήνας και εκπροσώπων ΓΓΔΜ απαίτησα να μιλήσω αργά το μεσημέρι με έναν από αυτούς. Δέχθηκαν σήμερα πολλά τηλεφωνήματα. Υπάρχουν νεότερα: Σε ότι αφορά στη μοριοδότηση δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε μιας και οι ενστάσεις μας καταχωρήθηκαν αλλά η προκήρυξη θα βγει ως έχει. Εξαλλου ότι ζητήσαμε θεωρήθηκε τον Μάιο λογικό και τώρα παράλογο. Η εξίσωση ας πούμε της ανεργίας με πτυχία και άλλα προσόντα που τον Μάιο μπήκε στο τραπέζι για μία καλύτερη μοριοδότηση έγινε ο κρυμμένος άσσος τους και τον πέταξαν στο τραπέζι σήμερα. Φαντάζομαι κατανοείτε τους πολιτικούς λόγους πους δεν εισακουστήκαμε τελικά. Χρειάζονται νέο αίμα που μαζί με αποσπασμένους θα οικοδομήσουν έναν φορέα από την αρχή όπου οι νέοι ωρομίσθιοι θα παίζουν έναν αμιγώς. επικουρικό ρόλο. Μην μιλάτε για την εμπειρία που διαθέτουμε. Έχουν άλλη γνώμη. Επιθυμούν να σταματήσει η δράση των ΣΔΕ τα επόμενα χρόνια διότι θα αρθούν οι ανισότητες στα σχολεία.... ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ. ΤΕΛΟΣ. Η προεδρία της Δημοκρατίας δεν δέχθηκε τη βούληση της ΓΓΔΜ για εξαίρεση των μη πιστοποιημένων και δεν υπέγραψε την ΠΝΠ πριν λίγο καιρό, Οπότε θεωρείται παράνομο να δουλέψει κάποιος στα ΣΔΕ χωρίς πιστοποίηση, Ο δεύτερος πίνακας παίζει απλά διακοσμητικό ρόλο αν το σκεφτείτε και ουσιαστικά παραδέχθηκαν οτι οι μισοί ίσως και παραπάνω θα χάσουν την εργασία τους. Αυτό που είπαν είναι ότι προσπαθούν μόνο να επιτρέψουν να δουλέψει στα ΣΔΕ και στις δομές ενηλίκων φέτος ο μη πιστοποιημένος με μία νέα αμφιλεγόμενη τροπολογία αλλά και αυτό εάν επιλεγεί (;) από τον δεύτερο πίνακα. Μέχρι σήμερα ακόμα και αν βγήκε στην προκήρυξη δεν μπορεί διότι είναι παράνομο.Σε μία λοιπόν εκπαίδευση ενηλίκων όπου μας βολεύει είναι τυπική όπως λένε.... (αποσπασμένοι) όπου μας βολεύει είναι μη τυπική και.... άρμεγε και κούρευε. Καλή τύχη στην αναζήτηση νέας εργασίας σε όλους... ΥΓ. έκλεισαν και κάμποσα ΣΔΕ σήμερα με απόφαση του Φίλη."
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος flyhigh

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 56
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γράφουν πιστοποιημένοι και εγγεγραμμένοι για τον πρώτο πίνακα. Μάλλον εννοούν όσους είναι στο εισαγωγικό μητρώο ως εγγεγραμμένους, αλλιως γιατι να τους αναφέρουν; Γνωρίζει κάποιος για να το επιβεβαιώσει αν είναι έτσι;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2015, 10:10:00 μμ από flyhigh »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Παυλίνα νομίζω είσαι από τους λίγους εδώ που δεν ταυτίζουν το προσωπικό τους συμφέρον με την αίσθηση δικαίου.
Αλλά νομίζω ότι αδικείς το εαυτό σου, ως άνεργη.

Πολύ καλά κάνει, κατά τη γνώμη μου, ο άνεργος και παίρνει μόρια. Το πόσα θα είναι αυτά, μπορεί να είναι αντικείμενο συζήτησης, αλλά κάποια μόρια πρέπει να πάρει.

Λες ότι λυπάσαι αυτόν που έκανε διδακτορικό με τόσο κόπο.
Πιστεύεις ότι αν ένας έχει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό γίνεται καλύτερος καθηγητής?
Το μεταπτυχιακό/διδακτορικό πρέπει να είναι must για τριτοβάθμια εκπαίδευση, αλλά στη δευτεροβάθμια, ΙΕΚ, ΣΔΕ κτλ δεν προσφέρει απολύτως τίποτα. Και σου το λέω εγώ που έχω 2 μεταπτυχιακά και διδακτορικό.
Με εξαίρεση ίσως  κάποιον που έχει π.χ. διδακτορικό στην εκπαίδευση ενηλίκων ή κάτι αντίστοιχο.
Τότε, αν είναι έτσι, να μην πάρει μόρια ούτε αυτός με μεταπτυχιακό/διδακτορικό στο αντικείμενό του.
Γιατί απλά είναι άχρηστο και δεν προσφέρει κάτι σε αυτό το επίπεδο εκπαίδευσης.
Και δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος που έκανε διδακτορικό με στόχο τα μόρια που θα παίρνει. Αν το έκανε, είναι μ...ας.

Ας πάρει μόρια ο μεταπτυχιακός και ο διδακτορας, αλλά ας πάρει και ο άνεργος.
Γιατί υπάρχουν και αρκετοί που έχουν άλλη δουλειά και στα σδε πάνε τα απογεύματα μόνο για τα λεφτά και για να λουφάρουν, χωρίς να προσφέρουν απολύτως τίποτα.

Και δεν λέω να δουλεύουν κατ' αποκλειστικότητα οι άνεργοι, αλλά καλά είναι κάποια μόρια να τα παίρνουν. Και κατά την άποψή μου να μην είναι και λίγα.

niteulf,  σε πολλά συμφωνώ μαζί σου,  αλλά σε ένα δύο, να μου επιτρέψεις να διαφωνήσω :)

Τα κοινωνικά κριτήρια δεν θα τα δεχτώ ποτέ σε σχέση με θέσεις εργασίας. Το κράτος θα πρέπει να μεριμνήσει γι αυτούς  με επιδόματα κτλ. ( και ξαναλέω,  ανήκω και εγώ σε αυτή την μερίδα ανθρώπων).

Πάντα προσπαθώ να σκεφτώ λογικά. Συνεπώς,  απλοποιώ τις καταστάσεις για καλύτερη κατανόηση διότι πολλές φορές τα πράγματα φαίνονται πολύπλοκα ενώ στην ουσία είναι πολύ απλά.
Ένα παράδειγμα. Έχεις ακούσει ποτέ μια εταιρία, η οποία πάει καλά, να πάρει υπαλλήλους με κοινωνικά κριτήρια;
Και επειδή μιλάμε για εκπαίδευση,  ένα σοβαρό ιδιωτικό σχολείο ( στο εξωτερικό να πούμε,  γιατί εδώ,  θα μου λέτε για το μέσον κτλ ) προτιμάει να  προσλαμβάνει  εκπαιδευτικούς μόνο και μόνο επειδή δεν  έχουν ξαναδουλέψει, η επειδή έχουν πάνω από 3 παιδιά η δεν ξέρω τι άλλο πρόβλημα έχουν;
Δεν νομίζω και αν κάνω λάθος, όποιος γνωρίζει ας με διορθώσει.

Για να πάει οτιδήποτε καλά ( στην προκειμένη περίπτωση να μην υποβαθμιστεί ένα σχολείο) , χρειάζονται οι καταλληλότεροι  άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις. Αυτή είναι η "φιλοσοφία" μου.
Δεν είμαι υπεράνω, των εαυτό μου σκέφτομαι. Αν είχαμε  ίσες  ευκαιρίες στην διεκδίκηση μιας θέσης εργασίας θα μπορούσα και εγώ να ελπίζω σε μια. Θα έκανα το "κουμάντο" μου  που λένε.

Ο τρόπος αξιολόγησης των καλύτερων,   είναι η  άλλη πλευρά για "ανάλυση". 
Συμφωνώ ότι τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά δεν είναι προϋπόθεση για να είναι κάποιος καλός δάσκαλος.
Δεν "το έχουν" όλοι,  όσα πτυχία και να έχουν. Αλλά όσο να ναι , αυτός που έχει κοπιάσει και ιδρώσει περισσότερο και έχει τις περισσότερες επιτυχίες,  έχει αυξημένες πιθανότητες  να διαχειρίζεται σωστά ( επαγγελματικές ) καταστάσεις και μια περισσότερο  ολοκληρωμένη εικόνα για το αντικείμενο του.
Αν σκεφτόμαστε με αυτόν τον τρόπο,  την ύλη σε ένα δημοτικό σχολείο για παράδειγμα, μπορεί να την μάθει ο καθένας. Γιατί να χρειάζονται πανεπιστήμια;;

Το πιο δίκαιο και σωστό θα ήταν μια  αξιολόγηση που να έχει σχέση με το πρακτικό κομμάτι της διδασκαλίας. Στην τάξη δηλαδή. "Παράγεις έργο, η είσαι εκεί μόνο και μόνο επειδή έτυχε να μπεις σε καθηγητική σχολή;;" 
Όπως έχουν όμως διαμορφωθεί τα πράγματα στην χώρα μας,  κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό.
Αυτό που έχει καθιερωθεί εδώ και καιρό σαν "μέσο" αξιολόγησης είναι τα πτυχία.
Αυτό έχουμε, με αυτό προχωρήσαμε και κάναμε τα σχέδια, τα όνειρα και το πρόγραμμα μας.

Τώρα αλλάζουν ( πάλι) τα δεδομένα. Πως να κάνει κανείς ένα πρόγραμμα για το μέλλον και την ζωή του όταν όλα συνεχώς αλλάζουν και δεν υπάρχει καμία σταθερότητα ;;;

Υπάρχουν πολλά ακόμα για συζήτηση , αλλά φοβάμαι πως βγήκαμε λίγο εκτός θέματος και επιπλέον,  σε λίγο καιρό όπως πηγαίνουν τα πράγματα, τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ίσως θα πάψουν να δώσουν μια δεύτερη ευκαιρία σε ανθρώπους ακόμα περισσότερο αδικημένους από μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2015, 11:00:46 μμ από Παυλινα »

Αποσυνδεδεμένος mariliane

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1265
    • Προφίλ
Γράφουν πιστοποιημένοι και εγγεγραμμένοι για τον πρώτο πίνακα. Μάλλον εννοούν όσους είναι στο εισαγωγικό μητρώο ως εγγεγραμμένους, αλλιως γιατι να τους αναφέρουν; Γνωρίζει κάποιος για να το επιβεβαιώσει αν είναι έτσι;
ναι. μιλαει για το παλιο α και β μητρωο του εκεπις. εγγεγραμμενων και πιστοποιημενων. μαλλον θα γινει τροποποιητικη για τους εγγεγραμμενους του μητρωου α

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
@Παυλίνα καλά τα λες γενικά, συμφωνώ με τη σωστή αξιολόγηση κτλ, αλλά το να μην δουλεύει κάποιος αλλού δεν είναι μόνο κοινωνικό κριτήριο.
Έχει και ουσία και μπορεί πιθανόν και να το εφαρμόσει και ένας ιδιώτης.
Με τη λογική ότι κάποιος που δεν θα έχει τη δουλειά ώς δευτερο-τρίτη δουλειά θα είναι πιο συγκεντρωμένος και θα ασχοληθεί περισσότερο και καλύτερα.
Εγώ αν ήμουν ιδιώτης και θα έπρεπε να διαλέξω ανάμεσα σε έναν άνεργο με προσόντα και έναν εργαζόμενο με προσόντα, θα επέλεγα τον πρώτο. Όχι για κοινωνικά κριτήρια αλλά γιατί θα πίστευα ότι θα αφοσιωθεί περισσότερο στη δουλειά που τον θέλω. Και ας είναι τα τυπικά προσόντα του κάπως λιγότερα.

Και για να σου δώσω ένα παράδειγμα από το πανεπιστήμιο, όπου τα ξέρω καλά τα πράγματα:
Οι ίδιοι καθηγητές δουλεύουν και διδάσκουν στο πανεπιστήμιο, οι ίδιοι μπαίνουν στα προγράμματα (ευρωπαϊκά κτλ),
οι ίδιοι διδάσκουν στα μεταπτυχιακά, οι ίδιοι μπαίνουν ως δευτερο-τρίτη δουλειά στο ΕΑΠ κτλ κτλ
Όλα κρατικά τα πιο πάνω. Ένα ιδιωτικό πανεπιστήμιο θα τους προσλάμβανε με δεδομένο ότι έχουν άλλες 100 δουλειές?
Και ας έχουν όσα προσόντα θέλουν.

Αποτέλεσμα? Πολλοί από αυτούς δεν ασχολούνται όσο θα έπρεπε και οι κακόμοιροι φοιτητές/μεταπτυχιακοί/υποψήφιοι διδάκτορες δεν έχουν την στήριξη που θα έπρεπε. Πολλά καρπούζια στην ίδια μασχάλη δεν χωράνε.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 14, 2015, 11:55:27 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος sixtir

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1137
    • Προφίλ
Φτάνει με τα πειράματα στην εκπαίδευση! άπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν κολάει! επίσης για τους εργαζόμενους τους επιτρέπει μέχρι 10 ώρες οπότε αφήστε κάποιοι την καραμέλα οτι δεν δίνουν σημασία και σαχλαμάρες. κάντε την αίτηση σας και πάρτε οτι σας αξίζει.
ΥΓ. όταν δίνατε πανελλήνιες πάντως δεν πήρατε άνεργο καθηγητή να σας κάνει μαθήματα, έτσι δεν είναι;;;;

Αποσυνδεδεμένος demi1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Είμαστε .............
    • Προφίλ
Νομίζω ότι πολλοί βλέπουν το δίκαιο καθαρά και μόνο από το πρίσμα που έχουν στην τσέπη τους. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τα προβλήματα με την μοριοδότηση είναι προφανώς πολλά. Το μεγαλύτερο προκύπτει από την ένταση της πριμοδότησης της ανεργίας. Τα 20 μόρια είναι τουλάχιστον υπερβολικά καθώς έγινε το απόλυτο κριτήριο. Είναι λοιπόν παράλογο η ανεργία να παίρνει έως και 7 φορές περισσότερη μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό στην ειδικότητα που καλείτε να διδάξει ο εκπαιδευτικός. Άποψη μου είναι οτι η ανεργία δεν θα έπρεπε να μοριοδοτείται καθόλου. Δεν είναι δυνατόν να κάνεις, υποτίθεται, κοινωνική πολιτική στη εκπαίδευση. Επίσης θα πρέπει να θυμούνται όλοι όσοι αισθάνονται "τυχεροί" σήμερα, ότι του χρόνου θα είναι σε μειονεκτική θέση έναντι ενός συναφέλφου τους με 24 μήνες ανεργίας και άρα δεν θα ξαναδουλέψουν.
Υπάρχουν όμως και άλλα λάθη. Είναι λοιπόν λάθος ένα μεταπτυχιακό να μοριοδοτείται όσο μία πιστοποίηση στην πληροφορική που μπορεί να αποκτηθεί κυριολεκτικά σε μία μέρα. Ακόμη η μοριοδότηση των σεμιναρίων στην επιμόρφωση των ΣΔΕ (150 ώρες) να έχουν την ίδια βαρύτητα με ένα μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση ενηλίκων; Επίσης η μη μοριοδότηση δεύτερου μεταπτυχιακού τίτλου είναι κατά την άποψη μου λανθασμένη (γιατί μοριοδοτείται το δεύτερο πτυχίο;).
Συμπέρασμα: οι άνθρωποι που εισηγούνται στον εκάστοτε υπουργό είναι ή άσχετοι ή απαράδεκτοι (γνωρίζοντας καλά τι κάνουν ανακατεύοντας κάθε λίγο το καζάνι ώστε το γλυκό να μη δένει ποτέ). Η επιλογή δική σας.

Αποσυνδεδεμένος demi1982

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Είμαστε .............
    • Προφίλ
Φτάνει με τα πειράματα στην εκπαίδευση! άπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν κολάει! επίσης για τους εργαζόμενους τους επιτρέπει μέχρι 10 ώρες οπότε αφήστε κάποιοι την καραμέλα οτι δεν δίνουν σημασία και σαχλαμάρες. κάντε την αίτηση σας και πάρτε οτι σας αξίζει.
ΥΓ. όταν δίνατε πανελλήνιες πάντως δεν πήρατε άνεργο καθηγητή να σας κάνει μαθήματα, έτσι δεν είναι;;;;

Σωστός σε όλα!!!

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φτάνει με τα πειράματα στην εκπαίδευση! άπειροι στην εκπαίδευση ενηλίκων δεν κολάει! επίσης για τους εργαζόμενους τους επιτρέπει μέχρι 10 ώρες οπότε αφήστε κάποιοι την καραμέλα οτι δεν δίνουν σημασία και σαχλαμάρες. κάντε την αίτηση σας και πάρτε οτι σας αξίζει.
ΥΓ. όταν δίνατε πανελλήνιες πάντως δεν πήρατε άνεργο καθηγητή να σας κάνει μαθήματα, έτσι δεν είναι;;;;

Σαχλαμάρες και καραμέλες μπορώ να χαρακτηρίσω και γω τα λεγόμενά σου.
Ο καθένας μπορεί να έχει την άποψή του. Έτσι δεν είναι?
Τουλάχιστον να μην είμαστε αγενείς. Είναι πολύ εύκολο να γίνω και γω.

Όσο γι αυτά που λες:
Δεν παίρνουν όλοι καθηγητές να τους κάνει μαθήματα για πανελλαδικές.
Οι περισσότεροι πάνε σε φροντιστήριο που συνήθως οι καθηγητές εκεί δεν έχουν άλλη πρωινή δουλειά.
Επίσης ένας άνεργος δεν είναι απαραίτητα και άπειρος. Πιθανότατα έχει ξαναδουλέψει και σε ΣΔΕ.
Ακόμη και η προτροπή σου είναι άστοχη. Δεν θα κάνω αίτηση (αν έκανα θα έπαιρνα σίγουρα ώρες). Δεν είμαι άνεργος.
Εσύ όταν δούλεψες για πρώτη φορά, θεώρησες ότι γίνεται κάποιο πείραμα στην εκπαίδευση?

ΥΓ.
Σου ξαναλέω ότι δεν λέω να πάρουν υποχρεωτικά άνεργους.
Αλλά καλό είναι να δώσουν κάποια μόρια. Το πολλά ή λίγα είναι θέμα συζήτησης.
Από ότι βλέπω να λένε και οι παλιοί, έδιναν και παλαιότερα στην ανεργία μόρια.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 01:49:41 πμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Βασιλικη Φιλολογος

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Διαβαζω κ ξαναδιαβαζω ολα οσα γραφονται σχετικα με την προσληψη στα ΣΔΕ,ποιοι ειναι αξιοι να διδαξουν σ'αυτα τα σχολεια κ ποιοι οχι κ πως θα αποκατασταθει η αδικια αυτη που υφισταται η κοινωνια μας,δινοντας δουλεια, ξανα κ ξανα,στους ηδη "βολεμενους",οπως καποιοι αποκαλεσαν αυτους που τοσα χρονια εργαζονται στα ΣΔΕ κ δινουν την ψυχη τους,αφηνοντας εκτος τους ανεργους!Θα θεσω λοιπον το ερωτημα: Ειναι αξιος ο ανεργος να εργαστει επιτελους σ'αυτα τα σχολεια,ο οποιος επικαλειται απλα κ μονο την ανεργια του ως βασικο λογο για να δουλεψει στα ΣΔΕ;!Αυτος ο ανεργος πως ακριβως αξιοποιησε το διαστημα απο τη στιγμη που πηρε το πτυχιο του κ αποφοιτησε απο τη σχολη του μεχρι κ σημερα που μιλαμε;;!!Τεμπελιαζε,περιμενοντας καποιο φορεα που θα μοριοδοτουσε τοσο πολυ την ανεργια ή ετρεχε απο το πρωι ως το βραδυ (οπως ολοι εμεις οι "δηθεν βολεμενοι" που ειχαμε υποτιθεται πολλα καρπουζια στην ιδια μασχαλη),που δεν εφησυχαζουμε ολα αυτα τα χρονια,προκειμενου να αυξησουμε τα τυπικα μας προσοντα,τα οποια θα επρεπε να αποτελουν βασικο στοχο ολων μας (ειτε των ανεργων,ειτε των εργαζομενων),ωστε να γινουμε καλυτεροι κ πιο ανταγωνιστικοι στις απαιτησεις της κοινωνιας μας!Γιατι εμεις επενδυσαμε στη γνωση!
      Δυστυχως,με λυπη μου,παρατηρω οτι αυτη η "νεα γενια" των εκπαιδευτικων, περιμενουν να "καλοβολευτουν" βασιζομενοι στην ανεργια κ μονο!Δε θα θελα να πιστεψω, οτι στηριζεστε μονο κ μονο σ'αυτο το κριτηριο,γιατι θα ηταν θλιβερο!Ειμαι σιγουρη,λοιπον,οτι αυτοι οι "ανεργοι" δεν επαναπαυτηκαν κ εχουν κ τα μεταπτυχιακα τους ή τα διδακτορικα τους, τις επιμορφωσεις τους,τις γλωσσες τους κλπ κλπ προσοντα κ θελουν πολυ απλα να "κρυφτουν" πισω απο την ταμπελα του "ανεργου",ωστε να πριμοδοτηθουν εξτρα κ μ'αυτη κ να γινεται λογος για το "δηθεν" κοινωνικο κρατος που "σεβεται" κατα τ'αλλα τους ανεργους!
     Συναδελφοι,μη μαθαινετε να στηριζεστε στη μιζερια,αλλα κυνηγηστε το ονειρο σας αξιοπρεπως κ βασιζομενοι στις δυναμεις σας,(οπως κ εμεις τοτε που ξεκινησαμε μαζι με τα ΣΔΕ,γιατι ημασταν οι πρωτοι που δουλεψαμε μολις πρωτοξεκινησαν τη λειτουργια τους)!
    Και μπορει τοτε να μοριοδοτουνταν η ανεργια (οχι ομως σε τετοιο σημειο που βγαζει ματι),αλλα εμεις δεν πατησαμε εκει,αλλα στις μετεκπαιδευσεις μας,στις επιμορφωσεις μας,γιατι ουτε κ εμεις ειχαμε τοτε εργασιακη εμπειρια,αλλα κυνηγησαμε άλλα για να ειμαστε υπευθυνοι επαγγελματιες κ συνειδητοποιημενοι εκπαιδευτικοι,οι οποιοι σεβονται αυτον που εχουν απεναντι τους καθε χρονο στα ΣΔΕ (ειτε αυτος ανηκει στο γενικο πληθυσμο,ειτε σε ΕΚΟ-Ρομα,Μεταναστες,Φυλακισμενοι,ΑΜΕΑ,Ανεργοι κλπ).
    Και κατι τελευταιο,αναφορικα με το οτι ειμαστε τοσο ανευθυνοι εμεις που εργαζομαστε στα ΣΔΕ μεχρι τωρα,που παμε καθε απογευμα εκει για να περασουμε χαλαρα τις ωρες μας,πινοντας καφεδακι κ κανοντας κους κους κ κοροιδευουμε τον κοσμο που ερχεται εκει για να μαθει,τεμπελιαζοντας,χωρις να κανουμε μαθημα! Ειναι τοσο αναξιο αναφορας αυτο,διοτι αν συνεβαινε πραγματικα θα ειχαν κλεισει τα ΣΔΕ προ πολλου κ δεν θα ειχατε να συζητατε γι'αυτο σημερα!!
     Εκτος,αν νομιζετε οτι οντως αυτο γινεται σ'αυτα τα σχολεια, που ζηλεψατε τοσο πολυ,ωστε θελετε να'ρθειτε κ εσεις σ'αυτη την τεμπελικη κατασταση!!
     Ας σοβαρευτουμε,επιτελους,συναδελφοι!!!Μη σας παραμυθιαζουν με τετοια,γιατι στο τελος θα πιστεψουμε οτι οντως καποιους τους "ψεκαζουν"!!
     Για να ηρεμησουμε λιγακι!

Αποσυνδεδεμένος GLIKA

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα, δεν θα μπορούσες να περιγράψεις καλύτερα την κατάσταση...αλοίμονο αν καταντήσουν τα ΣΔΕ "Πενταμηνάκια","βάουτσερ" η και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο....σε αυτούς τους ωρομίσθιους και μόνιμους οφείλουν τα ΣΔΕ την όποια καλή φήμη έχουν σήμερα και στο έργο που προσφέρουν όλα αυτά τα χρόνια

Αποσυνδεδεμένος joinJ

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 189
  • ὁ ἀναμάρτητος ὑμῶν πρῶτος βαλέτω λίθον
    • Προφίλ
Αγαπητοί συνάδελφοι,
είχα να μπω πολύ καιρό στο φόρουμ και με αφορμή τα κριτήρια μοριοδότησης των ΣΔΕ (και ΙΕΚ), θα ήθελα να μοιραστώ και να εκφράσω δυνατά κάποιες σκέψεις μου.  Διαβάζω  διατυπώσεις των διατυπώσεων, καλό αυτό, αλλά δεν αρκεί.
Προσωπικά, θεωρώ ότι ριζική λύση δεν είναι να απευθυνόμαστε ατομικά κάθε χρόνο στους φορείς με παράπονα για την εκάστοτε προκήρυξη που θα βασίζεται σε αυτά ή στα άλλα κριτήρια μοριοδότησης, γιατί στην τελική έχουν το ισχύον νομικό πάτημα να ισχυριστούν ότι έτσι κρίναμε, αυτά τα κριτήρια βάλαμε (έχω μιλήσει στο παρελθόν για τα κριτήρια των διαφόρων προκηρύξεων με εργατολόγο).  Ήδη θα έπρεπε να έχει δημιουργηθεί σύλλογος ωρομισθίων στα ΣΔΕ. Αν υπήρχε σύλλογος θα ήταν εφικτή η μαζική προσφυγή στο ΣτΕ ώστε εν δυνάμει να ακυρωθούν ως αντισυνταγματικές στην ισότητα κτλ παράγραφοι ή εδάφια του άρθρου 27 του ν. 4186/2013. Κατά τη γνώμη μου, υπάρχει διάκριση των δασκάλων (όπως μας αποκαλούν οι μαθητές) που μπορούν να δουλέψουν στα σδε/ιεκ. Από τη μια τους αποσπασμένους τους ονομάζει εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και από την άλλη υπάρχουν οι εκπαιδευτές εκπαίδευσης ενηλίκων. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, κατά τη γνώμη μου, όλοι (μόνιμοι και ωρομίσθιοι) να μπορούν να δουλέψουν στα σδε , αλλά να ισχύουν τα ίδια σταθμά για όλους.
Επίσης, μέσω του συλλόγου θα μπορούσαμε να δούμε και την προοπτική της δημοσιοποίησης της βαθύτερης οπτικής του θέματος (σε σχέση με τα κριτήρια μοριοδότησης και τη μεταβλητότητά τους) σε δημοσιογραφικές ιστοσελίδες και εκπομπές. Κάποιοι πολιτικοί, όπως ακούμε στις εκπομπές,  διαπιστώνουν τη μετανάστευση "πολυπτυχιούχων" στο εξωτερικό, αλλά επί της ουσίας δεν βοηθούν στη μείωση της μετανάστευσης των ατόμων αυτών δεδομένων των κριτηρίων μοριοδότησης που ζητούνται στις περισσότερες προκηρύξεις. Αυτό που θεωρώ ότι γίνεται είναι μία ανακύκλωση της ανεργίας/της απασχολησιμότητας όσων δεν είχαν την τύχη του διορισμού. Και το πετυχαίνουν μία χαρά: για παράδειγμα στα σδε/ιεκ για τους ωρομίσθιους τώρα ζητούν πιστοποιητικό επάρκειας από ΕΟΠΠΕΠ, αύριο θα ζητήσουν κάτι άλλο και εμείς θα διαφωνούμε μεταξύ μας. Κάποιοι θα τρέχουμε για πτυχία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά, πιστοποιητικό από ΑΣΠΑΙΤΕ, πιστοποιητικό από ΕΟΠΠΕΠ, πιστοποιητικό Ειδικής Αγωγής , ξένες γλώσσες, επιμορφώσεις, τεστ δεξιοτήτων κ.ά., αλλά γιατί αφού δεν δίνεται βαρύτητα σε όλα αυτά;; Και εμείς θα συνεχίζουμε να διαφωνούμε αν θα πρέπει να ζητείται το ένα ή το άλλο προσόν, δίνοντας αφορμή να ακυρώνονται  ή να αλλάζουν κάποια  "προσόντα", ενώ κάποιοι θα βγάζουν πολλά λεφτά εκμεταλλευόμενοι την κατάστασή μας. Δυστυχώς, δεδομένης της οικονομικής κρίσης, ούτε κάποιοι μπορούν να γίνουν πολύτεκνοι, ούτε  να χωρίζουν, ίσως εικονικά, από συζύγους για το κριτήριο της μονογονεϊκής οικογένειας (αφού πλέον πολλοί γάμοι δεν γίνονται και πολλά παιδιά δεν γεννιούνται).
Τελειώνοντας, συνάδελφοι θα ήθελα να θέσω μερικά ερωτήματα/σκέψεις: Το ευχαριστώ για την αναμονή μας στη μη αποπληρωμή των δεδουλευμένων μας από ιεκ/σδε ήταν αυτά τα κριτήρια/όροι των προκηρύξεων που θα βγουν;Σκέφτηκαν ότι κάποιοι, όντας απλήρωτοι, δεν είχαν ούτε τα 120 ευρώ να πιστοποιηθούν από ΕΟΠΠΕΠ; Μήπως νομίζουν ότι όλοι έχουν γονείς με καταθέσεις ή και βαρβάτες συντάξεις ή στην τελική νομίζουν ότι τα 120 ευρώ είναι μικρό ποσό στις μέρες μας όταν έχουμε ξοδέψει χιλιάδες ευρώ για σπουδές, επιμορφώσεις ; Σκέφτηκαν ότι ίσως θα μείνουν εκτός σδε/ιεκ  δάσκαλοι που δεν  θα είναι πιστοποιημένοι από ΕΟΠΠΕΠ αλλά είχαν  αποδοχή και αναγνωρισιμότητα από τους μαθητές ή/και στήριξαν τα σχολεία με εθελοντισμό κτλ;

Συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, αλλά είχα καιρό να γράψω.. ;)
 

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 15, 2015, 08:34:14 πμ από joinJ »

Αποσυνδεδεμένος rainbowman

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 656
    • Προφίλ
Διαβαζω κ ξαναδιαβαζω ολα οσα γραφονται σχετικα με την προσληψη στα ΣΔΕ,ποιοι ειναι αξιοι να διδαξουν σ'αυτα τα σχολεια κ ποιοι οχι κ πως θα αποκατασταθει η αδικια αυτη που υφισταται η κοινωνια μας,δινοντας δουλεια, ξανα κ ξανα,στους ηδη "βολεμενους",οπως καποιοι αποκαλεσαν αυτους που τοσα χρονια εργαζονται στα ΣΔΕ κ δινουν την ψυχη τους,αφηνοντας εκτος τους ανεργους!Θα θεσω λοιπον το ερωτημα: Ειναι αξιος ο ανεργος να εργαστει επιτελους σ'αυτα τα σχολεια,ο οποιος επικαλειται απλα κ μονο την ανεργια του ως βασικο λογο για να δουλεψει στα ΣΔΕ;!Αυτος ο ανεργος πως ακριβως αξιοποιησε το διαστημα απο τη στιγμη που πηρε το πτυχιο του κ αποφοιτησε απο τη σχολη του μεχρι κ σημερα που μιλαμε;;!!Τεμπελιαζε,περιμενοντας καποιο φορεα που θα μοριοδοτουσε τοσο πολυ την ανεργια ή ετρεχε απο το πρωι ως το βραδυ (οπως ολοι εμεις οι "δηθεν βολεμενοι" που ειχαμε υποτιθεται πολλα καρπουζια στην ιδια μασχαλη),που δεν εφησυχαζουμε ολα αυτα τα χρονια,προκειμενου να αυξησουμε τα τυπικα μας προσοντα,τα οποια θα επρεπε να αποτελουν βασικο στοχο ολων μας (ειτε των ανεργων,ειτε των εργαζομενων),ωστε να γινουμε καλυτεροι κ πιο ανταγωνιστικοι στις απαιτησεις της κοινωνιας μας!Γιατι εμεις επενδυσαμε στη γνωση!
      Δυστυχως,με λυπη μου,παρατηρω οτι αυτη η "νεα γενια" των εκπαιδευτικων, περιμενουν να "καλοβολευτουν" βασιζομενοι στην ανεργια κ μονο!Δε θα θελα να πιστεψω, οτι στηριζεστε μονο κ μονο σ'αυτο το κριτηριο,γιατι θα ηταν θλιβερο!Ειμαι σιγουρη,λοιπον,οτι αυτοι οι "ανεργοι" δεν επαναπαυτηκαν κ εχουν κ τα μεταπτυχιακα τους ή τα διδακτορικα τους, τις επιμορφωσεις τους,τις γλωσσες τους κλπ κλπ προσοντα κ θελουν πολυ απλα να "κρυφτουν" πισω απο την ταμπελα του "ανεργου",ωστε να πριμοδοτηθουν εξτρα κ μ'αυτη κ να γινεται λογος για το "δηθεν" κοινωνικο κρατος που "σεβεται" κατα τ'αλλα τους ανεργους!
     Συναδελφοι,μη μαθαινετε να στηριζεστε στη μιζερια,αλλα κυνηγηστε το ονειρο σας αξιοπρεπως κ βασιζομενοι στις δυναμεις σας,(οπως κ εμεις τοτε που ξεκινησαμε μαζι με τα ΣΔΕ,γιατι ημασταν οι πρωτοι που δουλεψαμε μολις πρωτοξεκινησαν τη λειτουργια τους)!
    Και μπορει τοτε να μοριοδοτουνταν η ανεργια (οχι ομως σε τετοιο σημειο που βγαζει ματι),αλλα εμεις δεν πατησαμε εκει,αλλα στις μετεκπαιδευσεις μας,στις επιμορφωσεις μας,γιατι ουτε κ εμεις ειχαμε τοτε εργασιακη εμπειρια,αλλα κυνηγησαμε άλλα για να ειμαστε υπευθυνοι επαγγελματιες κ συνειδητοποιημενοι εκπαιδευτικοι,οι οποιοι σεβονται αυτον που εχουν απεναντι τους καθε χρονο στα ΣΔΕ (ειτε αυτος ανηκει στο γενικο πληθυσμο,ειτε σε ΕΚΟ-Ρομα,Μεταναστες,Φυλακισμενοι,ΑΜΕΑ,Ανεργοι κλπ).
    Και κατι τελευταιο,αναφορικα με το οτι ειμαστε τοσο ανευθυνοι εμεις που εργαζομαστε στα ΣΔΕ μεχρι τωρα,που παμε καθε απογευμα εκει για να περασουμε χαλαρα τις ωρες μας,πινοντας καφεδακι κ κανοντας κους κους κ κοροιδευουμε τον κοσμο που ερχεται εκει για να μαθει,τεμπελιαζοντας,χωρις να κανουμε μαθημα! Ειναι τοσο αναξιο αναφορας αυτο,διοτι αν συνεβαινε πραγματικα θα ειχαν κλεισει τα ΣΔΕ προ πολλου κ δεν θα ειχατε να συζητατε γι'αυτο σημερα!!
     Εκτος,αν νομιζετε οτι οντως αυτο γινεται σ'αυτα τα σχολεια, που ζηλεψατε τοσο πολυ,ωστε θελετε να'ρθειτε κ εσεις σ'αυτη την τεμπελικη κατασταση!!
     Ας σοβαρευτουμε,επιτελους,συναδελφοι!!!Μη σας παραμυθιαζουν με τετοια,γιατι στο τελος θα πιστεψουμε οτι οντως καποιους τους "ψεκαζουν"!!
     Για να ηρεμησουμε λιγακι!

Πραγματικά τι να πω. Μακάρι να διάβαζε το ποστάρισμά σου Ο Φίλης και ο κάθε υπουργός που υπογράφει τόσο σημαντικά έγγραφα.
ότι και να ποστάρουμε από εδώ και πέρα δεν έχουμε να προσθέσουμε απολύτως τίποτα.

Αποσυνδεδεμένος grtt

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 490
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δυστυχώς με τα κριτήρια που ανακοινώθηκαν επικράτησε η λογική της δήθεν "κοινωνικής" πολιτικής έναντι των ουσιαστικών προσόντων των υποψήφιων εκπαιδευτών. Με το να μοριοδοτείται σε υπέρμετετρο βαθμό η ανεργία δημιουργείται μία κατάφωρη αδικία έναντι όλων των υπολοίπων, καθώς αυτή έχει υπερκεράσει μεταπτυχιακά, επιμορφώσεις κλπ. Το γεγονός ότι κάποιος είναι άνεργος δε του δίνει από μόνο του το δικαίωμα ή τη δυνατότητα να διδάξει σε κάποια δομή εκπαίδευσης, αν δεν έχει τα απαραίτητα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα. Επιπλέον όσοι άνεργοι "πανηγυρίζουν" γι αυτό θα διαπιστώσουν ότι η χαρά τους είναι προσωρινή διότι ακόμα και αν προσληφθούν, αυτό θα γίνει για μερικούς μήνες. Την επόμενη χρονιά που δε θα θεωρούνται πλέον άνεργοι και τα μόρια τους θα πέσουν στο μισό, θα δουν μια στεναχώρια που θα τους καταλάβει.
Τέλος θεωρείτε λογικό να αλλάζουν κάθε τρεις και λίγο εκπαιδευτές σε δομές της εκπαίδευσης ενηλίκων (ΙΕΚ, ΚΔΒΜ, ΣΔΕ) καθώς κανείς ουσιαστικά πλέον αν δεν είναι άνεργος δεν θα μπορεί να προσληφθεί; Δηλαδή ένας εκπαιδευτής θα είναι εκπαιδευτής μόνο για λίγους μήνες;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160665
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 917
Σύνολο: 919

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.074 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.