*

Αποστολέας Θέμα: ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009  (Αναγνώστηκε 16630 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
ΠΕ02 - Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:10:53 μμ »
Σκέφτηκα να φτιαχτεί ένα ξεχωριστό τόπικ για το θέμα αυτό για να μη μπερδεύεται με το γνωστικό.

Τα παιδαγωγικά θα τα έλεγα περίεργα. Για όποιον είχε διαβάσει και αποστηθίσει θεωρίες ήταν άδικος κόπος. Δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα οι περισσότερες απαντήσεις μου φάνηκαν λάθος κι ότι εμείς έπρεπε να επιλέξουμε τη λιγότερο λάθος απ' όλες! πχ η 1η ερώτηση. Μην κοιτάτε τις απαντήσεις των φροντιστηρίων, δεν ξέρουν περισσότερα από μας. Περιμένετε τις επίσημες από τον ΑΣΕΠ.

Τώρα για τη διδακτική, εγώ έγραψα διδακτική αρχαίων, το 1ο ερώτημα πιστεύω το απάντησα σχεδόν τέλεια (λέω εγώ, δεν ξέρω τι θα πουν οι διορθωτές), το 2ο έτσι κι έτσι γιατί δεν είχα χρόνο να οργανώσω τις σκέψεις μου.
Δε συμφωνώ με όσους ισχυρίζονται για το απόσπασμα του Πλάτωνα πως ήταν εκτός ύλης. Ναι, η Νέκυια δεν ήταν στην ύλη μας, αλλά ήταν η αλληγορία του σπηλαίου και το συγκεκριμένο αποτελούσε σχόλιο. Βέβαια κι εγώ δεν το είχα διαβάσει κάπου, μια και τα μοναδικά σχόλια για την αλληγορία που διάβασα ήταν από τις σχολικές αναλύσεις, απλώς το ηξερα από μόνη μου. Και κατόπιν αυτοσχεδίασα. Ίσως κάποιοι που διάβασαν Πλάτωνα από ειδικά βιβλία να ξέρουν κάτι παραπάνω.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 02, 2009, 09:44:57 πμ από Lenazagor »
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:43 »

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #1 στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:23:55 μμ »
Εκτός από ελάχιστες ερωτήσεις τα θέματα ήταν πρακτικά και μοντέρνα.Ευτυχώς που δεν έμαθα απέξω θεωρίες και εκπροσώπους.
Μόνο μερικές εκφωνήσεις ήταν ολόκληρα κείμενα αλλά γενικά κάνανε μια θετική αλλαγή

Αποσυνδεδεμένος maryk

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1213
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #2 στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:53:03 μμ »
Μου έκανε εντύπωση που ασχολήθηκαν με σύγχρονα κοινωνικά φαινόμενα (π.χ αλλοδαπους).Σε γενικες γραμμές νομίζω χρειαζόταν διπλωματία και όποιος είχε καταλάβει τη "γραμμή" τους έγραφε...
ΠΕ02

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #3 στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:54:22 μμ »
Προωθούν τη διαπολιτισμική εκπαίδευση και καλά κάνουν γιατί η ειδική αγωγή έχει γίνει το επίκεντρο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:40:43 »

Αποσυνδεδεμένος Georgia s

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Γυναίκα
  • η παιδεία είναι θέμα εσωτερικού πολιτισμού
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #4 στις: Φεβρουάριος 01, 2009, 11:57:16 μμ »
κατά τη γνώμη μου ουσία υπήρχε μόνο στα σημερινά θέματα...
τα χτεσινά ήταν αποστήθιση, λεπτομέρεια της λεπτομέρειας κ διφορούμενες εκφωνήσεις..
μου άρεσαν οι ερωτήσεις στα παιδαγωγικα..

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:06:14 πμ »
Για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών από γονείς και μαθητές τι απαντήσατε;

Επίσης δεν ήταν γελοίο το γεγονός ότι απ' όλες τις παιδαγωγικές θεωρίες βρήκαν να πουν για τον Έβαρτο και τον Κομένιο;

Αμ, για το ιδεώδες; Τι απαντήσατε εκεί; Εγώ το άφησα ανπάντητο.
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:09:34 πμ »
Και να μη τους ήξερες αυτούς ήξερες για τον Αριστοτέλη οπότε  :D
ποιό ιδεώδες;το ανθρωπιστικό;Πολύ λογικό και πιθανό να είναι αυτό.Η παιδαγωγική επιστήμη στηρίζεται σ ανθρωπιστικές αξίες οι οποίες έκαναν πάταγο στο διαφωτισμό

Αποσυνδεδεμένος olgalia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1509
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #7 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:16:13 πμ »
Πράγματι έτσι απάντησα, δια της ατόπου...
Στην ερώτηση με τον Mager τι βάλατε; Μ' αρέσει που στη βιβλιογραφία για τη διδακτική τον είχα προτείνει ως ειδικό στη στοχοθεσία! Που να το 'ξερα...
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:17:59 πμ »
Δεν τον έχω δει πουθενά τον κυριούλη να κυκλοφορεί στα βιβλία μου οπότε τον αγνόησα και τον άφησα αναπάντητο

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:18:36 πμ »
το ανθρωπιστικο ιδεωδες δεν ταιριαζει περισσοτερο στην αναγεννηση και οχι στο διαφωτισμο?

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:20:39 πμ »
η απάντηση νομίζω πως έλεγε ότι κυριαρχεί στην εποχή του διαφωτισμού

Αποσυνδεδεμένος LK

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2608
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02 και ΠΕ15(?)
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:21:57 πμ »
το ανθρωπιστικο ιδεωδες δεν ταιριαζει περισσοτερο στην αναγεννηση και οχι στο διαφωτισμο?
Πρόσεξε, ως παιδαγωγικό ιδανικό έλεγε η ερώτηση. Ας θυμηθούμε ότι τότε θεωρήθηκε το παιδί αυτόνομη προσωπικότητα, το Ρουσσώ επίσης. Νομίζω ότι οι απαντήσεις των νέων θα είναι κοντά σε αυτές που θα δώσει το ΑΣΕΠ

Μονάχα η πραγματικότητα μπορεί να μας μάθει πώς την πραγματικότητα ν’ αλλάξουμε
                                                           Μ. Μπρεχτ

Αποσυνδεδεμένος virgi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 371
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:24:59 πμ »
Στην ερωτηση για την αξιολογηση των καθηγητων απο μαθητες και γονεις απαντησα και στις δυο περιπτωσεις οτι πρεπει να γινεται, αν και προσωπικα δεν πιστευω κατι τετοιο.Αλλα απ΄οτι καταλαβα επρεπε να παω με τη δικη τους "γραμμη", οπως ειπε και ενας αλλος συναδελφος. Μαλιστα στις απαντησεις που δινουν τα Νεα αυτες εχει ως σωστες, τωρα βεβαια δε ξερω κατα ποσο ειναι αξιοπιστη η πηγη

Αποσυνδεδεμένος zizoulis

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 726
    • Προφίλ
Απ: Διδακτική και Παιδαγωγικά ΑΣΕΠ 2009
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 02, 2009, 12:37:32 πμ »
την προηγουμενη φορα οι εφημεριδες ειχαν πεσει εξω ακομα και στο γνωστικο, στα παιδαγωγικα ομως ειχαν μεγαλη διαφορα.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160440
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 738

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.072 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.