0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ένα μεταπτυχιακό και πολύ περισσότερο ένα διδακτορικό έχει συγκεκριμένη κατεύθυνση, δεν μπορεί να καλύψει μία επιστήμη σφαιρικά και αυτός είναι ο λόγος που σε κανέναν κλάδο δεν μπορείς να μπεις με μεταπτυχιακό. Και εμείς ως πληροφορικοί μπορούμε να κάνουμε μεταπτυχιακό σχεδόν σε οποιαδήποτε σχολή της χώρας, π.χ. στο παιδαγωγικό. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε κλάδο όμως, και να γίνουμε δάσκαλοι απλά με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό. Το να επιτρέπεται ειδικά για το δικό μας κλάδο και ειδικά για τα δικά μας μαθήματα συνιστά απαξίωση. Και αν δεχτούμε ότι, ναι, κάποιοι "μια χαρά την κάνουν τη δουλειά", δεχόμαστε ότι και ο οποιοσδήποτε μπορεί να την κάνει (π.χ. δάσκαλοί με Β΄επιπέδου).Η απαξίωση για εμένα ξεκινά από δύο πράγματα:1ον) ότι μπορούν να είναι στον κλάδο απόφοιτοι άλλων τμημάτων, εκτός πληροφορικής, και αναφέρομαι κυρίως στα σεμινάρια. Αυτό στον πολύ κόσμο που είναι άσχετος με του τι πρέπει να κάνουμε, περνάει το μήνυμα ότι "σιγά, word και excel διδάσκουν, ο οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει". Το να είναι και οι σύμβουλοι μας μη πληροφορικοί είναι ακόμα χειρότερο.2ον) ότι τα τμήματα μας δεν προσφέρουν παιδαγωγική κατάρτιση. Αυτό περνάει το μήνυμα ότι δεν είμαστε επαρκείς για την εκπαίδευση, άρα ότι οι άλλοι μπορούν να κάνουν τη δουλειά μας καλύτερα από εμάς.Όλα τα υπόλοιπα για εμένα είναι αποτέλεσμα του ότι δεχτήκαμε αυτές τις δύο παράλογες αδικίες. Οι μόνιμοι δεν ασχολήθηκαν ποτέ γιατί διορίστηκαν εύκολα, αλλά εμείς οι αναπληρωτές έπρεπε να τα είχαμε καταλάβει αυτά χρόνια πριν και όχι να μετράμε απλά μόρια.Θεωρώ ότι το πρώτο που έπρεπε να έχουμε κάνει, θα ήταν να έχουμε υπερασπιστεί την αξία των πτυχίων μας και να έχουμε θωρακίσει τα εργασιακά μας δικαιώματα. Αλλά εμείς κοιτάζαμε ποιος θα απαξιώσει τον άλλο για να τον περάσει στον πίνακα (π.χ. "εγώ που ήμουνα πραγματικά έξυπνος έκανα τον κόπο και τις θυσίες και έκανα ασπαιτε ή μεταπτυχιακό, άρα εγώ είμαι κατάλληλος να διδάσκω ενώ εσύ όχι, άρα είναι πολύ λογικό να σε καπελώνω στον πίνακα"). Αν ανατρέξετε σε παλιότερες συζητήσεις μας εδώ μέσα αυτά θα βρείτε. Ακόμα και πριν λίγους μήνες έγινε η κορυφαία συζήτηση "εμείς οι αναπληρωτές έχουμε παιδαγωγική κατάρτιση ενώ οι μόνιμοι όχι, άρα εμείς είμαστε κατάλληλοι να διδάσκουμε στα δημοτικά όπου είναι πιο μικρά τα παιδιά". Ορίστε τώρα που δίνει τη δυνατότητα στους δασκάλους να κάνουν το μάθημα μας και το αναλυτικό πρόγραμμα υποβιβάζεται για να είναι προσαρμοσμένο στις δυνατότητες τους. Δεν θα πάρω τηλέφωνο στο υπουργείο να παρακαλέσω μπας και δώσει δέκα-είκοσι πιστώσεις παραπάνω (όπως είδα να δίνεται γραμμή στο fb), παρόλο που με ελάχιστες πιστώσεις παραπάνω θα μπορούσα να δουλέψω. Γιατί ξέρω ότι το πρόβλημα μου είναι ότι με έχουν απαξιώσει και ότι ακόμα και αν δουλέψω φέτος δεν θα δουλέψω του χρόνου ή του παραχρόνου. Η΄,για να είμαι ειλικρινής, μου φαίνεται γελοίο να διαμαρτυρηθώ για τις ώρες του πρότζεκτ, όταν πέρυσι λόγω της πίεσης των χημικών εξοστρακίστηκε η ΑΕΠΠ και φέτος μειώθηκαν σχεδόν στο μισό οι ώρες στο δημοτικό.Είμαστε απαξιωμένος κλάδος και γι' αυτό είμαστε εύκολος στόχος. Αυτό είναι το πρόβλημα μας και το έχουμε επιτρέψει εμείς εδώ και πολλά χρόνια.
Μήπως να ανοίξουμε ενα άλλο θεμα με τίτλο πχ "τσακωμος αναπληρωτών πληροφορικης" και να αφησουμε αυτο για ενημέρωση προσληψεων???Γιατί ο καθένας με το πονο του!
Απορία (μιας και αναφέρθηκε κάτι πιο πάνω): πόσοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πληροφορικής έχουν βασικό τίτλο σπουδών Πληροφορικής; Ο ευρών αμειφθήσεται...
Παιδια το εξωδικο κοστιζει 200 ευρω (απο παλαιοτερη εμπειρια). Δεν θα βγει 50 ευρω το ατομο σε καμια περιπτωση. Σε δικη με 200 ατομα αντιδικους μας βγηκε 15 ευρω στον ιδιο δικηγορο.
Το τσακωμό τον ξεκίνησε ο Patreas , και λάδι στην φωτία έβαλε η elia.Να επανέλθουμε λοιπόν εκεί που είχαμε μείνει;http://www.pde.gr/index.php?topic=23780.msg949135#msg949135
Τι θες να πεις με την παράθεση ; Τότε ήταν ένα και μοναδικό εξώδικο. Η τιμή που έδωσε τώρα ο δικηγόρος περιλαμβάνει πιο πολλά πράγματα.
Ναι το εξωδικο οκ αλλα εμεις θα στειλουμε εξωδικα θα γινει προσφυγη κ ολα αυτα εχουν κ εξοδα χαρτοσημα κλπ δικαστηριο...θα δουμε ελπιζω να βγει όντως λιγοτερα κ θα μαζευτουμε περισσοτεροι.
Συμφωνώ σε αυτά που λες. Δεν είμαι υπερ της λύσης λίγοι και καλοί. Αλλά από εκεί και πέρα, όσοι από εδώ και μπρος πρωτομπαίνουν στην λίστα αναπληρωτών με μηδενική προυπηρεσία, για αυτούς να ισχύσει τόσο το κριτήριο του δημόσιου πανεπιστημίου όσο και το κριτήριο της κατάταξης της κάθε σχολής ανάλογα με τον βαθμό εισαγωγής στις πανελλήνιες. Αυτό είναι το μόνο δίκαιο που πρέπει να γίνει, και πρέπει όλοι να το υποστηρίξουν άσχετα αν είναι της βουλγαρίας, της ελλάδας, των τεί η των Αει. Όπως φυσικά είναι δίκαιο και πρέπει όλοι να το υποστηρίξουν, άνθρωποι με προυπηρεσία (αναπληρωτή, μόνιμου αλλά ακόμα και συμβούλου) να γίνονται σεβαστοί και να μοριοδοτούνται, άσχετα με τον τρόπο που αυτοί μπήκαν στην λίστα. Γιατί αν αρχίσουμε και ψάχνουμε τον τρόπο που μπήκε ο καθένας, τότε ξύνουμε πληγές και αυτό θα προκαλέσει περισσότερο κακό.Να ξεχάσουμε τα παλιά, και να πολεμήσουμε όλοι για την αύξηση των ωρών. Ναι σωστό. Αλλά να φτιάξουμε επι τέλους (έστω, μόνο για τους νέους που πρωτομπαίνουν στην λίστα) ένα δίκαιο και αξιοκρατικό σύστημα.
Ρε μην μας πετάς την μπάλα στην εξέδρα του ΔΟΑΤΑΠ, και απάντα στην ερώτηση.Είναι δυνατόν ενας από ΤΕΙ πληροφορικής με βαθμό πτυχίου 10 και με βάση εισαγωγής στις πανελληνιες 8, να προηγείται στην λίστα αναπληρωτών ενός απόφοιτου ΑΕΙ πληροφορικής με βαθμό 9 και με βάση εισαγωγής στις πανελλήνιες 16?
Η βάση στις πανελλαδικές δεν είναι κριτήριο μέτρησης της ποιότητας. Η δικιά μου σχολή από τότε που μπήκα εγώ έχει πέσει 1500 μόρια, ενώ αντίθετα έχει γίνει πολύ δυσκολότερη. Συμφωνώ ότι όλες οι σχολές δεν είναι ίδιες και πρέπει να υπάρχει ένας κάποιος συντελεστής βαρύτητας που να συσχετίζει βαθμό πτυχίου και σχολή, αλλά αυτό θα γίνει όταν γίνει κάποια ανεξάρτητη αρχή που θα αξιολογεί τις σχολές. Ακόμα κι εκεί όμως, αν μια σχολή το έτος 2016 θεωρείται η δυσκολότερη, αλλά το 2010 ήταν η ευκολότερη, ένας απόφοιτος του 2010 με ποιο συντελεστή θα μετρηθεί; Υπάρχουν πολλά προβλήματα. Πάντως οι βάσεις εισαγωγής ΔΕΝ είναι ικανό κριτήριο. Παίζουν πολλά πράγματα ρόλο σε αυτές. Όσο για τη μπάλα και την εξέδρα, εσύ την πετάς τώρα και σε εντελώς άκυρη εποχή. Και απορώ γιατί συζητάμε μαζί σου για αυτό, ενώ είσαι διορισμένος.
Ακόμα κι εκεί όμως, αν μια σχολή το έτος 2016 θεωρείται η δυσκολότερη, αλλά το 2010 ήταν η ευκολότερη, ένας απόφοιτος του 2010 με ποιο συντελεστή θα μετρηθεί;
Σε περίπτωση πρόσληψης υποψήφιου εκπαιδευτικού ως αναπληρωτή σε ΔΥΕΠ στο πλαίσιο τηςπαρούσας, απενεργοποιείται αυτοδικαίως η αίτηση υποψηφίου αναπληρωτή που έχειυποβάλει για τη Γενική εκπ/ση και την Ειδική Αγωγή και Εκπ/ση και ως εκ τούτου δενκαθίσταται εφικτή οποιαδήποτε, περαιτέρω, πρόσληψή του (με πλήρες ή μειωμένο ωράριο) στιςεν λόγω δομές.
Για να επανέλθω στο θέμα...Πόσους αναπληρωτές ΠΕ19-20 θα πάρουν φέτος; https://diavgeia.gov.gr/doc/%CE%A8%CE%93%CE%9A64653%CE%A0%CE%A3-%CE%92%CE%A16?inline=trueγιατί ότι έχουμε να κανουμε με τις αιτήσεις αναπληρωτών αισθάνομαι λες και παίζω ζάρια;;;Είμαι θέση κοντά στο 300... Η προκύρηξη λέει Θα πάρουν άλλους αναπληρωτές πλήρους;;;Θα καλυφθούν αυτά τα 200 λεγόμενα κενά;;;Ή να δηλώσω μειωμένου στο σπίτι μου ποντάροντας ότι δε θα πάρουν άλλους και δε θα με φτάσουν αλλιώς;;;Και αν με πάρουν μειωμένου μετά λέει απενεργοποιείται η αίτηση για πλήρους στη γενική!!!Και με παίρνουν μειωμένου και μετά από κανα 2μηνο παίρνουν άλλους πλήρους! Διπλάσια και τα μόρια ως πληρους!!!Και το μειωμένου πόσο είναι;;; 9 ώρες ή 15;;;;Από που και ως που; Με ποιο δικαίωμα;;; Γιατί τέτοια διαφορά σε αυτή την εγκύκλιο;;;
Για να επαναφέρω την συζήτηση στο ουσιαστικό (κατ' εμέ).grobari συγνώμη, παρόλο που το έσβησες, το είπες όμως.Οπότε επ' ευκαιρίας αυτής σου της αστοχίας, ρωτάω.Θα ανακοινωθεί η τιμή που έδωσε ο δικηγόρος ή όχι;
Τρομερή αστοχία, να σου δώσω συγχαρητήρια... που κατάφερες και την βρήκες , κατ' εμέ είσαι τρομερό λαγωνικό. Με τέτοια τρομερή δυνατότητα να βρίσκεις πράγματα και αστοχίες απορώ που δεν έχεις βρει ακόμα την τιμή που έδωσε ο δικηγόρος.
Ρώτησα αν θα ανακοινωθεί, όχι αν την έχω βρει εγώ.