0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ξέρω πόση είναι η ύλη αλλά εγώ στο φροντιστήριο φυσική και χημεία σε γ γυμνασίου κάνω από μία ώρα και με τον ρυθμό που πάνε στο σχολείο φτάνω να λέω 2 και 3 φορές το ίδιο μάθημα.Σίγουρα η καλύτερη διαφήμιση είναι οι επιτυχίες αλλά τι γίνεται στην περίπτωση που οι μαθητές είναι παντελώς αδιάφοροι και δεν κάνουν τίποτα από ότι τους λές. σε καιρούς κρίσης δεν μπορείς ούτε να τα σταματήσεις αλλά και το αποτέλεσμα δεν έρχεται και τι κάνεις;
σκέψου εγώ που έχω το φροντιστήριο(πρώτη χρόνια μέτοχος, το φροντιστήριο υπήρχε πήρα εγώ το μερίδιο του φυσικού) και θέλω να φανεί ότι γίνεται δουλειά συναντάω τρομερή αδιαφοριά σε μαθητές γ λυκείου και τους έβαλαν μέτριους βαθμούς στο σχολείο και τα μυαλά τους είναι πάνω από το κεφάλι πιστέουν ότι το 13, 14 θα το γράψουν αέρα στις πανελλήνιες την στιγμή που ούτε την θεωρία δεν διαβάζουν.
Αυτή την τακτική εφαρμόζει ένας συνάδελφος στο σχολείο. Μετα βίας το τμήμα ολόκληρο γράφει γύρω στη βάση και στο τέλος βγαίνει και δικαιωμένος γιατι τα ίδια γράφουν και στις πανελλήνιες. Οι βαθμοί του βέβαια στο τρίμηνο είναι συνήθως συνάρτηση και της συμμετοχής και της προσπάθειας του κάθε παιδιού στην τάξη.