*

Αποστολέας Θέμα: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13  (Αναγνώστηκε 68052 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #98 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 07:29:08 μμ »
@Pris Τι ξεκάρφωτο ξέσπασμα είναι αυτό;
Τι σχέση έχουν οι κλήσεις αναπληρωτών με την κόντρα μεταξύ ωδειακών και πανεπιστημιακών;

Η αυτοκατάργηση των Μουσικών Σχολείων είναι θέμα πολιτικής βούλησης και επ'ουδενί απόρροια κάποιας κόντρας μεταξύ καθηγητών.

Φυσικά μέσα στα Μουσικά Σχολεία υπάρχουν κόντρες αναφορικά με την προέλευση του καθενός (ΠΕ,ΤΕ,εμπειροτέχνες),αλλά δυστυχώς έτσι είμαστε γενικότερα σαν λαός..
Και στις άλλες ειδικότητες τα ίδια γίνονται:ΠΕ19 με τους ΠΕ20,φυτική παραγωγή με γεωπονία,κ.λ.π.

Εγώ έχω μάθει να κρίνω κάθε συνάδελφο ξεχωριστά,αλλά δεν είναι αλήθεια ότι με τα χρόνια τα ΠΕ ήρθαν να υποκαταστήσουν ωδειακούς και εμπειροτέχνες;

Δηλαδή τι είναι σωστό;
Με μια υπεύθυνη δήλωση να μπορείς να διδάξεις ηλεκτρική κιθάρα,χωρίς να περνάς την παραμικρή εξέταση,ενώ για το ίδιο αντικείμενο υπάρχουν πλέον συνάδελφοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης;

Eπίσης πως θα συμμετάσχεις σε ΑΣΕΠ με ένα πτυχίο ωδείου και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια;

Και δεν απαξιώνω το ωδείο.Έχω μαθητεύσει σε ωδείο,έχω εργαστεί σε ωδείο και έχω ξεκάθαρη άποψη.


Ποτέ και κανείς (ούτε οι μεν-ούτε οι δε) δεν ήθελε τίμιο ΑΣΕΠ με την συμμετοχή όλων (είτε είχαν χαρτί, είτε όχι) ανα ειδικότητες με θέματα από την ειδικότητα και τον κλάδο της ειδικότητας και μόνο, αλλά όλοι ήθελαν 30μηνα-40μηνα και χαρτιά με τίτλους πανεπιστημίου και παιδαγωγικές επάρκειες...

Είτε είχαν χαρτί,είτε όχι... :o
Είναι δυνατόν να γίνουν καθηγητές σε Δημόσιο σχολείο,άνθρωποι χωρίς πτυχίο;
Επίσης να διαγωνιστούμε σε τι;Ποιος είναι καλύτερος σολίστας;
Στο Μουσικό Σχολείο καλείσαι να είσαι παιδαγωγός,όχι απλά σολίστας.

Το πρόγραμμα σπουδών ενός πανεπιστημιακού τμήματος έχει ευρύτερη δομή από το αντίστοιχο ενός ωδείου.
Επίσης οι εισακτέοι των πανεπιστημιακών τμημάτων έχουν υποστεί την βάσανο των πανελληνίων και των ειδικών μαθημάτων,που ένας ωδειακός δεν γνώρισε ποτέ.



« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 12, 2012, 07:50:18 μμ από Aris81 »
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:50:19 »

Αποσυνδεδεμένος sev

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #99 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 07:43:38 μμ »
Αγαπητέ Pris ας μην είμαστε τόσο χαιρέκακοι...

Δε νομίζω ότι φταίει η αντιπαράθεση ωδειακών κ πανεπιστημιακών...!!Γιατί το ίδιο γίνεται κ με τα αθλητικά σχολεία, τα καλλιτεχνικά κ όλα τα "ιδιαίτερα" κ "πολυδάπανα" σχολεία!!
Ούτε κ το γεγονός ότι αν είχε γίνει ένας ΑΣΕΠ κ είχε ξεκαθαρίσει το τοπίο θα άλλαζε τπτ...

Τί νομίζεις δλδ ότι οι περισσότερο ικανοί που θα είχαν απομείνει θα διεδικούσαν δυναμικά  τα δικαιώματά τους?
Ε λοιπόν σε πληροφορώ όχι...!!Στο ίδιο σημείο θα φτάναμε αργά ή γρήγορα....!!!!

Απλά είναι μια καλή ευκαιρία για όλο τον δημόσιο τομέα να γίνει ένα ξεκαθάρισμα,αρκεί βέβαια να γίνει σωστά!!!!


Αποσυνδεδεμένος mpelas

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 99
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #100 στις: Νοέμβριος 12, 2012, 10:46:48 μμ »
Συγχαρητήρια σε όλους -και τους 3- οσοι προσεληφθησαν!!!!!!!!!!!!!!
Άντε και στην επομενη φάση μισός!!!

Pris , χωρίς παρεξηγηση, ειναι ασχετο το θεμα που θιγεις. Επειδη επικρατει χαος στις προσληψεις δε σημαινει οτι δικαιολογουνται τα παντα όσα εγιναν στο παρελθον.
Και τι θα πει "με ή χωρίς χαρτί" ;;;; Δηλαδή αν εγώ έχω ecdl ή απλά είμαι τελειος γνωστης η/υ πρεπει να μπορώ να δωσω ασεπ με τους ΠΕ19-20;;;; Οι τελευταιοι μα...κες ήταν που τρελάθηκαν στο διάβασμα τόσα χρόνια;;;
Ας σοβαρευτούμε, χάνουμε το στόχο......

Αποσυνδεδεμένος koursaros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • μια από τα ίδια
    • Προφίλ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:50:19 »

Αποσυνδεδεμένος Pris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #102 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 08:50:47 μμ »
Τι ξεκάρφωτο ξέσπασμα είναι αυτό;
Δεν είναι ξεκάρφωτο. Χρόνια τα λέω. Χρόνια λέω ξεκολλάτε (δεν το λέω σ' εσένα Aris81-γενικά μιλάω) από αυτή την καραμέλα (ποιος είναι ο καλύτερος για να διδάξει) και κοιτάξτε το γενικότερο συμφέρον που είναι η πρώτα αναβάθμιση των μουσικών σχολείων (πλέον απλά η επιβίωση) και δεύτερον η δημιουργία μουσικής ακαδημίας. (εν πολλοίς το Μακεδονίας είναι προς αυτή την κατεύθυνση αλλά έχει δρόμο πολύ ακόμα)

Τι σχέση έχουν οι κλήσεις αναπληρωτών με την κόντρα μεταξύ ωδειακών και πανεπιστημιακών;
Καμία. Δεν είπα εγώ ότι έχει.

Εγώ είπα που είναι πλέον όλοι αυτοί και από τους μεν και από τους δε που μόνο αυτή η κόντρα τους ενδιέφερε να μιλήσουν για τα χάλια (που εν μέρει κι αυτή η κόντρα συνέβαλε) που έχει σήμερα η μουσική παιδεία.

Η αυτοκατάργηση των Μουσικών Σχολείων είναι θέμα πολιτικής βούλησης και επ'ουδενί απόρροια κάποιας κόντρας μεταξύ καθηγητών.

...και επαυξάνω!

Δηλαδή τι είναι σωστό;
Με μια υπεύθυνη δήλωση να μπορείς να διδάξεις ηλεκτρική κιθάρα,χωρίς να περνάς την παραμικρή εξέταση,ενώ για το ίδιο αντικείμενο υπάρχουν πλέον συνάδελφοι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης;

Ασφαλώς όχι. Όχι χωρίς αξιολόγηση.

Eπίσης πως θα συμμετάσχεις σε ΑΣΕΠ με ένα πτυχίο ωδείου και χωρίς παιδαγωγική επάρκεια;

Κι ΑΝ ας πούμε περάσεις σ' αυτόν τον ΑΣΕΠ; Έχοντας διαγωνιστεί με συνυποψηφίους σου που έχουν με χαρτιά και επάρκειες και εσύ τους έχεις ξεπεράσει βαθμολογικά άνευ χαρτιών και επάρκειας; Και φυσικά στα ίδια θέματα με αυτούς και φυσικά και σε θέματα μουσικοπαιδαγωγικά (και τάξεως-και ατομικού οργάνου-και συνόλων φωνητικών και ορχηστρικών); Τότε πρέπει να διοριστείς ή θα πρέπει να έχεις χαρτί και επάρκεια;

Και δεν απαξιώνω το ωδείο.Έχω μαθητεύσει σε ωδείο,έχω εργαστεί σε ωδείο και έχω ξεκάθαρη άποψη.

Για το ίδιο ακριβώς λόγο εγώ το απαξιώνω. (τουλάχιστον την πλειοψηφία τους) Δεν απαξιώνω όμως τον άνθρωπο και το δικαίωμά του να συμμετέχει σ' ένα διαγωνισμό. Στην τελική αν δεν είναι καλός απλά θ' αποτύχει, σωστά;

Είναι δυνατόν να γίνουν καθηγητές σε Δημόσιο σχολείο,άνθρωποι χωρίς πτυχίο;
Επίσης να διαγωνιστούμε σε τι;Ποιος είναι καλύτερος σολίστας;
Στο Μουσικό Σχολείο καλείσαι να είσαι παιδαγωγός,όχι απλά σολίστας.

Απάντησα ξεκάθαρα νομίζω παραπάνω. Με τίποτα δεν εννοούσα αυτό.

Το πρόγραμμα σπουδών ενός πανεπιστημιακού τμήματος έχει ευρύτερη δομή από το αντίστοιχο ενός ωδείου.
Επειδή μουσικοί είμαστε, μόνο για το Μακεδονίας μιλάς ή γενικά, για να ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου.

Επίσης οι εισακτέοι των πανεπιστημιακών τμημάτων έχουν υποστεί την βάσανο των πανελληνίων και των ειδικών μαθημάτων,που ένας ωδειακός δεν γνώρισε ποτέ.
Κι επειδή έχουν περάσει "βάσανο", πρέπει ν' αποκλείσουμε απο την συμμετοχή σ' ένα ΑΣΕΠ, όσους δεν πέρασαν από αυτό; (πιθανά γιατί δεν είχε νόημα αυτή η βάσανος όταν δεν υπήρχαν τμήματα μουσικών σπουδών τον καιρό τους-υπάρχει κι αυτή η γενιά!)

Και για ν' απαντήσω κι σ' όσους έγραψαν μετά από εσένα.

Θεώρησή μου είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι σε πανεπιστήμιο για να το ξέρεις. Αρκεί να μπορείς ν' αποδείξεις ότι το ξέρεις.

π.χ.

Κάνε ένα ΑΣΕΠ για Φυσικούς. (τυχαία η ειδικότητα) Δώσε δικαίωμα σε κάθε πικραμένο που νομίζει ότι είναι φυσικός να έρθει. Ασχέτως χαρτιού.

Εξέτασέ τους τα ίδια πράγματα. Στο γνωστικό τους αντικείμενο, στην παιδαγωγική της τάξης τράβα τους και μία ψυχολογική εκτίμηση (σημαντικότατο και δυστυχώς κανένας ΑΣΕΠ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο) και πάρε τους καλύτερους. Τι σημασία έχει αν δεν έχει χαρτί φυσικού κάποιος που πρωτεύει μεταξύ των εξεταστέων; Αν ξέρει την επιστήμη χωρίς να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο μαγκιά του! Δεν κατάλαβα γιατί να μην τον προσλάβω;

Στην τελική όποιος τελείωσε ένα πανεπιστήμιο και το τελείωσε σωστά και με το σπαθί του, δεν έχει να φοβάται τίποτα και κανένα από ένα τέτοιο ΑΣΕΠ. Απλά θα πρωτεύσει. Απλά έχουν να φοβούνται όλοι οι υπόλοιποι...

Το ίδιο θα έπρεπε να ισχύει και για εμάς και για κάθε ειδικότητα κατα την γνώμη μου φυσικά. Σήμερα ο ελληνικός νόμος δεν δίνει αυτή την δυνατότητα. Γνώμη μου είναι ότι θα έπρεπε ν' αλλάξει. Και θα ήταν καλό να το ξεκινούσαμε εμείς οι μουσικοί ζητώντας το για εμάς. 

Και ναι κάτι τέτοιο (κατά την γνώμη μου και πάλι φυσικά) θα βοηθούσε δραματικά στην αναβάθμιση των μουσικών σχολείων και στην προσφερόμενη εκπαίδευση σε αυτά. Και πιθανότατα να είχε αποτρέψει την (ήδη συντελεσθείσα) απαξίωση τους.

Την γνώμη μου γράφω και πιστεύω ακράδαντα ότι δεν είναι καθόλου άσχετο το θέμα με το εδώ συζητούμενο.

Συγνώμη για την πολυλογία (και καλορίζικοι οι νέοι συνάδελφοι).

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #103 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 09:03:56 μμ »

Το πρόγραμμα σπουδών ενός πανεπιστημιακού τμήματος έχει ευρύτερη δομή από το αντίστοιχο ενός ωδείου.
Επειδή μουσικοί είμαστε, μόνο για το Μακεδονίας μιλάς ή γενικά, για να ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου.

προφανώς δεν έχεις ακούσει για το Ιόνιο παν/μιο να υποθέσω... ;)

δεν είναι όλα σαν το καποδιστριακό, να σας ενημερώσω...
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 15, 2012, 09:06:07 μμ από ΠΕ 16.01 »
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

Αποσυνδεδεμένος Pris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #104 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 09:08:05 μμ »
προφανώς δεν έχεις ακούσει για το Ιόνιο παν/μιο να υποθέσω... ;)
Την τελευταία φορά που είχα κοιτάξει το πρόγραμμα σπουδών του, για μουσικών σπουδών έκανε περισσότερο παρά για ακαδημία. Έχει αλλάξει κάτι τελευταία; (δεν είμαι ενημερωμένος ομολογώ για το Ιόνιο)

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #105 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 09:10:54 μμ »
αν εξαιρέσεις την κατεύθυνση των οργάνων(οπου μπορείς να κάνεις και σε ένα ωδείο εδω που τα λέμε),όλα τα άλλα είναι σε πολύ καλό επίπεδο...

....καλύτερα πάντως απ'της Αθήνας... ;) ;D
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #106 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 09:44:27 μμ »
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/epistoli_pros_ypoyrgo_paideias_14_11_2012.pdf

Ξέρω πολύ καλά το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και τις ανάγκες του, μιας και εχω δουλέψει πρόσφατα.
Γνώριζα ότι είχε κοντά στις 350 κενές ώρες/εβδομάδα,αλλά αυτό που δεν περίμενα να διαβάσω είναι πως έχει κενά και σε γενικά μαθήματα, για παράδειγμα 17 κενές ώρες σε Φυσικό-Χημεία.
Και περιμένουμε να καλέσουν εμάς,όταν δεν έστειλαν καν γενικά μαθήματα;

344 κενές ώρες την εβδομάδα.Αυτή είναι η εύρυθμη λειτουργία που λέει ο Αρβανιτόπουλος;

Αυτοκατάργηση..Για εκεί το πάνε.Χωρίς συγκοινωνία-σίτιση,με κενά όχι μόνο σε Μουσικά,αλλά και σε γενικά μαθήματα προσπαθούν να απαξιώσουν το θεσμό.
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #107 στις: Νοέμβριος 15, 2012, 09:47:19 μμ »
@Pris Καταρχήν καλώς γράφεις την γνώμη σου,δεν νομίζω να έχει κανείς διάθεση να πλακωθεί με το κλίμα που επικρατεί στον κλάδο.
Στα πρώτα σου quote συμφωνώ,αλλά στα τελευταία με βρίσκεις αντίθετο.

Το πρόγραμμα σπουδών ενός πανεπιστημιακού τμήματος έχει ευρύτερη δομή από το αντίστοιχο ενός ωδείου.
Επειδή μουσικοί είμαστε, μόνο για το Μακεδονίας μιλάς ή γενικά, για να ξέρω αν συμφωνώ ή διαφωνώ μαζί σου.
Δεν μπορώ να συγκρίνω κανένα πανεπιστημιακό τμήμα με κάποιο ωδείο,δημόσιο ή ιδιωτικό,πάντα όσο αφορά τα ζητούμενα που πρέπει να έχει ένας μουσικός-παιδαγωγός.
Αν και έχω δουλέψει σε ένα από τα μεγαλύτερα και πιο οργανωμένα ωδεία,δεν τίθεται θέμα σύγκρισης.
Άλλο η ακαδημαϊκή ζωή,άλλο η φοίτηση σε ένα ωδείο.

Θεώρησή μου είναι ότι δεν χρειάζεται να έχεις σπουδάσει κάτι σε πανεπιστήμιο για να το ξέρεις. Αρκεί να μπορείς ν' αποδείξεις ότι το ξέρεις.
π.χ.Κάνε ένα ΑΣΕΠ για Φυσικούς. (τυχαία η ειδικότητα) Δώσε δικαίωμα σε κάθε πικραμένο που νομίζει ότι είναι φυσικός να έρθει. Ασχέτως χαρτιού.
Εξέτασέ τους τα ίδια πράγματα. Στο γνωστικό τους αντικείμενο, στην παιδαγωγική της τάξης τράβα τους και μία ψυχολογική εκτίμηση (σημαντικότατο και δυστυχώς κανένας ΑΣΕΠ δεν προβλέπει κάτι τέτοιο) και πάρε τους καλύτερους. Τι σημασία έχει αν δεν έχει χαρτί φυσικού κάποιος που πρωτεύει μεταξύ των εξεταστέων; Αν ξέρει την επιστήμη χωρίς να έχει τελειώσει πανεπιστήμιο μαγκιά του! Δεν κατάλαβα γιατί να μην τον προσλάβω;

Η διαδικασία επιλογής που περιγράφεις,μοιάζει περισσότερο με μαθηματικό διαγωνισμό ή παιχνίδι γνώσεων.
Για να δουλέψει κάποιος σε ένα δημόσιο σχολείο,θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να έχει το ελάχιστο εχέγγυο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Κατανοώ ότι κάποιοι συνάδελφοι κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας που έχουν ωδειακές σπουδές αδικούνται από τον νομοτελειακό παραμερισμό τους από τα ΠΕ,
αλλά όπως και σε άλλες ειδικότητες,οι ανώτατης εκπαίδευσης βάζουν τον "πήχυ" της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,όπου αυτός δεν υπήρχε.
Και αυτό δεν το αποφασίσαμε εμείς που είμαστε 30 χρονών,αλλά το υπουργείο παιδείας, που προς τούτο, ίδρυσε τα ανώτατα μουσικά τμήματα.

Αν αυτό με χαροποιεί προσωπικά;
Όχι,σκέψου ότι πέρυσι στην διπλανή αίθουσα είχα τον καθηγητή κιθάρας που είχα από μικρός,ο οποίος είναι άριστος σε όλα του,αλλά είναι ΤΕ γεγονός που αυτόματα τον υποβαθμίζει.

Kαι μια μικρή εικαστική παρέμβαση..

Συγνώμη για την πολυλογία (και καλορίζικοι οι νέοι συνάδελφοι)ο Μανωλης,η Σταματία και ο Νικόλας

Έτσι για να μην νομίζει κανείς ότι πήραν καμιά χιλιάδα,αλλά μόνο τρεις(3).. >:(
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 15, 2012, 09:57:51 μμ από Aris81 »
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος koursaros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • μια από τα ίδια
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #108 στις: Νοέμβριος 16, 2012, 02:19:32 μμ »
http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/epistoli_pros_ypoyrgo_paideias_14_11_2012.pdf

Ξέρω πολύ καλά το Μουσικό Σχολείο Θεσσαλονίκης και τις ανάγκες του, μιας και εχω δουλέψει πρόσφατα.
Γνώριζα ότι είχε κοντά στις 350 κενές ώρες/εβδομάδα,αλλά αυτό που δεν περίμενα να διαβάσω είναι πως έχει κενά και σε γενικά μαθήματα, για παράδειγμα 17 κενές ώρες σε Φυσικό-Χημεία.
Και περιμένουμε να καλέσουν εμάς,όταν δεν έστειλαν καν γενικά μαθήματα;

344 κενές ώρες την εβδομάδα.Αυτή είναι η εύρυθμη λειτουργία που λέει ο Αρβανιτόπουλος;

Αυτοκατάργηση..Για εκεί το πάνε.Χωρίς συγκοινωνία-σίτιση,με κενά όχι μόνο σε Μουσικά,αλλά και σε γενικά μαθήματα προσπαθούν να απαξιώσουν το θεσμό.

Είναι κάτι τόσο ενδεικτικό αυτό που λες.
Κάποτε, σε προηγούμενες χρονιές όταν άκουγα κάποιους (και συναδέλφους) να λένε αυτά τα πράγματα, τα θεωρούσα από ακραία, φήμες όπως και αυτούς ότι άθελα τους μιλάνε εκ των προτέρων εκφράζοντας την προπαγάνδα.
Πλέον, έχω μετανιώσει σε αρκετά ζητήματα και βλέπω ότι όντως,οι προθέσεις των <πάνω> είναι κακές και το μέλλον δυσοίωνο, με πλάγιους τρόπους όπως η μεταφορά και η σίτιση καθώς και μελλοντικά η πιθανή μείωση ωρών μουσικών μαθημάτων από την καλλιτεχνική επιτροπή σε επόμενα ωρολόγια προγράμματα (αυτό βέβαια είναι προσωπική μου άποψη)  οδηγεί στην υποβάθμιση και στη φθορά, εφόσον δεν μπορούν μονομιάς να κλείσουν σχολεία με πολλούς μαθητές και μόνιμους καθηγητές που δεν είναι εύκολο να μεταφερθούν όλοι τους.
Δεν είναι πλέον για μένα τουλάχιστον ακραίες αυτές οι υποθέσεις, όταν φέτος διεμήνυσαν ξεκάθαρα ότι τα Μουσικά Σχολεία είναι η τελευταία τους προτεραιότητα.

Αποσυνδεδεμένος Aris81

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 464
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #109 στις: Νοέμβριος 16, 2012, 03:26:47 μμ »
Είναι κάτι τόσο ενδεικτικό αυτό που λες.
Κάποτε, σε προηγούμενες χρονιές όταν άκουγα κάποιους (και συναδέλφους) να λένε αυτά τα πράγματα, τα θεωρούσα από ακραία, φήμες όπως και αυτούς ότι άθελα τους μιλάνε εκ των προτέρων εκφράζοντας την προπαγάνδα.

Οι θέσεις μου μάλλον πηγάζουν από το γεγονός ότι αυτό που συνέβη φέτος,μας το είχαν πει στο Υπουργείο τουλάχιστον από τα τέλη του 2010,στα πλαίσια συναντήσεων που έχω συμμετάσχει.
Ευτυχώς έχω διαπιστώσει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων,ηλικίας περί τα 30 και κάτω,καμία διάθεση δεν έχει να εξυπηρετήσει κάποια κομματική σκοπιμότητα ή προπαγάνδα.
Αυτό φυσικά έχει ως αποτέλεσμα να μην καταφέρνουμε πολλά,μιας και έχουμε απέναντί μας ένα υπουργείο που λειτουργεί καθαρά με παλαιοκομματικές τακτικές,αλλά που θα πάει,θα εκλείψει αυτό το σιχαμένο απόστημα δεκαετιών..

Αν έχω μετανιώσει για κάτι είναι που δεν κουβαλούσα κανένα μαγνητοφωνάκι μαζί μου..
Όταν διοικητικός που απευθύνεσαι και είναι η δουλειά του να επιλύσει προβλήματα του κλάδου, σε πετυχαίνει στο διάδρομο και επειδή σε "συμπαθεί" σου λέει:
"Μην ασχολείσαι..Δεν υπάρχει μέλλον με τα Μουσικά,είναι θέμα πολιτικής βούλησης.Νέος είσαι,γιατί δεν σκέφτεσαι να πας έξω;"

Σε άλλη περίπτωση πέρυσι διαμαρτυρηθήκαμε όταν σε σχολείο που δικαιολογεί τουλάχιστον διψήφιο ΑΜΩ,έδωσαν 3 ώρες την βδομάδα(από 1 ώρα Δευτ-Τετ-Παρ).
Σκέτη ταλαιπωρία δηλαδή..
Η απάντηση ήταν:"Όλο διαμαρτύρεστε,αντί να λέτε δόξα το θεό,που τουλάχιστον έχετε δουλειά σε τέτοια ανεργία"

Τι να περιμένoυμε από όλους αυτούς;Το καλό μας;

Θα ήταν χρήσιμο να μάθουμε περισσότεροι τις ξεκάθαρες πλέον προθέσεις της πολιτικής ηγεσίας για αυτά τα σχολεία,για να μην τρέφουμε αυταπάτες,ίσως μάλιστα να αποφασίζαμε κάτι πιο ριζοσπαστικό σαν μορφή αντίδρασης..

Αλλά δεν νομίζω γενικότερα ο εκπαιδευτικός κόσμος να πέφτει από τα σύννεφα με όλα αυτά.
Όταν το Υπουργείο από μια απλή πολυκατοικία στην οδό Μητροπόλεως,έγινε ένα απόρθητο φρούριο με διμοιρία στην πύλη και μηχάνημα ανίχνευσης μετάλλων στην είσοδο,μάλλον και οι ίδιοι έχουν καταλάβει ότι οι ενέργειές τους, καμία σχέση δεν έχουν με την βούληση του λαού.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 16, 2012, 04:22:25 μμ από Aris81 »
Άνδρας που κρύβει τα χρόνια του,δεν λογίζεται για άνδρας.
Οι θρασύδειλοι ψεύτες,γερνάνε μόνοι και πεθαίνουν μόνοι.

Αποσυνδεδεμένος koursaros

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 17
  • μια από τα ίδια
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #110 στις: Νοέμβριος 16, 2012, 04:18:45 μμ »
Είναι δυστυχώς πολύ σωστά όλα αυτά που λες και πιστεύω ότι ο καθένας μας εδώ μπορεί να αναφέρεται σε τέτοιες εμπειρίες και συμπεριφορές που έχει συναντήσει... Άλλος λιγότερες και άλλος περισσότερες φορές έχει δει τέτοια πράγματα..Το ότι το υπουργείο έχει καταντήσει έτσι...είναι μεγάλη η κατάντια και οι κομματικές βλέψεις και επιρροές στον κόσμο. Μακάρι κάτι να αλλάξει αν και αυτό δεν θα γίνει από μόνο του, άλλωστε δεν μιλάμε μόνο για ένα υπουργείο και όπως πολύ σωστά λες και εσύ, αυτό το γενικότερο πρόβλημα έχει να κάνει και με ανθρώπους που ασχολούνται με διοικητικά θέματα της εκπαίδευσης και  είναι ανάμεσα στα σχολεία και στο υπουργείο...Υπάρχουν άλλοι που <λύνουν και δένουν> και δεν είναι απαραίτητα υπουργοί ή υφυπουργοί και βέβαια κόσμος που <βολεύεται> ενώ στο μέλλον μπορεί να βρεθεί σε <καρέκλες που έχουν λεφτά και άλλα προνόμια> αφού προηγουμένως έχει πατήσει επί πτωμάτων...
Βρίσκουν και μας τα κάνουν..Αν και υπάρχουν και άξιοι όπως λες..Για να δούμε :(

Αποσυνδεδεμένος Pris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 78
    • Προφίλ
Απ: Κλήσεις αναπληρωτών Μουσικής 2012-13
« Απάντηση #111 στις: Νοέμβριος 16, 2012, 07:08:47 μμ »
Η διαδικασία επιλογής που περιγράφεις,μοιάζει περισσότερο με μαθηματικό διαγωνισμό ή παιχνίδι γνώσεων.

Όχι καθόλου. Είναι απλά ένας ανοιχτός ΑΣΕΠ.

Για να δουλέψει κάποιος σε ένα δημόσιο σχολείο,θεωρώ ότι είναι απαραίτητο να έχει το ελάχιστο εχέγγυο της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Δυστυχώς και το ξέρω στο πετσί μου ως απόφοιτος τριτοβάθμιου ιδρύματος, η τριτοβάθμια εκπαίδευση (τουλάχιστον το χαρτί της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης-για να ακριβολογήσω) δεν δίνει ΚΑΝΕΝΑ εχέγγυο. Κανένα. Μακάρι να έδινε. Δεν θα κάναμε αυτή την συζήτηση.

Κατανοώ ότι κάποιοι συνάδελφοι κυρίως μεγαλύτερης ηλικίας που έχουν ωδειακές σπουδές αδικούνται από τον νομοτελειακό παραμερισμό τους από τα ΠΕ,
αλλά όπως και σε άλλες ειδικότητες,οι ανώτατης εκπαίδευσης βάζουν τον "πήχυ" της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,όπου αυτός δεν υπήρχε.
Και αυτό δεν το αποφασίσαμε εμείς που είμαστε 30 χρονών,αλλά το υπουργείο παιδείας, που προς τούτο, ίδρυσε τα ανώτατα μουσικά τμήματα.

Εγώ πάντως δεν το πήγαινα καθόλου προς τα εκεί. Τι πάει να πει παλαιός ή νέος συνάδελφος; Ξέρει την δουλειά και μόλις έχει βγει από την σχολή του; Μου κάνει! Δεν ξέρει την δουλειά και είναι 50 χρόνια υπάλληλος; Δεν μου κάνει! Απλά και όμορφα.

Και πολύ καλά έκανε το υπουργείο και ίδρυσε τέτοιες σχολές. Εγώ δεν λέω το αντίθετο.

Ανοιχτό ΑΣΕΠ προτείνω. Κι όποιος είναι καλός ας περάσει. Απλά και όμορφα. ;)

Υ.Γ.
Αν και νομίζω ότι το κουράσαμε λιγάκι;

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159952
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 776
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 716
Σύνολο: 723

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.