*

Αποστολέας Θέμα: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης  (Αναγνώστηκε 291667 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #826 στις: Μάιος 22, 2013, 03:53:49 μμ »
Προσωπικά δε με χαλάει και η επιτάχυνση. εξάλλου θεωρώ ότι στο τελευταίο δίστιχο πρέπει να δοθεί έμφαση σε άλλα πολλά στοιχεία που χρειάζεται να αναφερθούν.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:25 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #827 στις: Μάιος 22, 2013, 03:56:30 μμ »
Το ιδιο πιστεύω κι εγώ!

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #828 στις: Μάιος 22, 2013, 04:07:05 μμ »
Και κάτι ακόμα,στην άσκηση που θέλει σχολιασμό,αν αντί να πει καποιος ότι υπάρχει αφηγηματικό κένο,πει οτι υπάρχει επιταχυνση,σας ακόυγεται σωστό;

Επειδή οι 120 λέξεις ήταν λίγες για τόσα πολλά που μπορούσαν να αναλυθούν (έλλειψη μελοδραματισμού, απότομο τέλος, σχήμα κύκλου, αντίθεση χαράς- θανάτου), αν κάποιο παιδί δεν αναφερθεί καν στο αφηγηματικό κενό, πόσα μόρια λέτε να του κόψουν;;;

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #829 στις: Μάιος 22, 2013, 04:11:16 μμ »
Στην εύρεση εικόνων θεωρείς ότι αυτές υπάρχουν αυστηρά σε ορισμένους στίχους ή δεν έχει και τόση σημασία αν δοθουν 1-2 στίχοι παραπάνω ή λιγότεροι αρκεί να επικεντρωθεί ο μαθητής στην εικόνα;

Βλέποντας πολλές ενδεικτικές απαντήσεις για την εύρεση εικόνων, ομολογώ ότι άρχισα να αγχώνομαι: η μαθήτριά μου, θεώρησε σωστό, εφόσον το θέμα ζητούσε μία εικόνα από κάθε ομάδα στίχων, να αναφερθεί μόνο στις δύο οπτικές (δέντρο- λουλούδι & μαύρη πέτρα- ξερό χορτάρι)!!! Δε θα θεωρηθεί σωστή η επιλογή της;;;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:31:25 »

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #830 στις: Μάιος 22, 2013, 04:19:20 μμ »
Θεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται  σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #831 στις: Μάιος 22, 2013, 04:27:08 μμ »
Θεωρώ ότι σίγουρα η εικόνα του καθενός από τα 2 δοθέντα αποσπασματα εκτείνεται  σε παραπανω από ένα στίχο,ο ένας στίχος δεν είναι αντιπροσωπευτικος...τι θα μπορουσε αλλωστε να σχολιάσει μετά για ένα στίχο;

Έγραψε ότι η πρώτη πρόκειται για οπτική εικόνα που δίνεται μέσω του χιαστού δέντρο-λουλούδι για να γίνει αισθητή η επίδραση του τραγουδιού της κόρης στη φύση, ενώ η δεύτερη ότι είναι επίσης οπτική, μέσω της οποίας εξωραϊζει το κρητικό τοπίο που, αν και φτωχό σε βλάστηση, στα μάτια του φαντάζει εξαίσιο. Ως προς τη λειτουργία τους προσέθεσε ότι προσδίδουν ζωντάνια και παραστατικότητα στο κείμενο και μεταφέρουν τα συναισθήματα του ήρωα. Όσοι υπήρξατε διορθωτές/ διορθώτριες, με ενδιαφέρει πολύ η γνώμη σας!!!

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #832 στις: Μάιος 22, 2013, 04:33:57 μμ »
Μια χαρά είναι η απάντησή της. Αυτό που ζητάμε σ΄αυτές τις ερωτήσεις είναι η ευστοχία στην επιλογή των παραδειγμάτων και η ακρίβεια στο σχολιασμό.

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #833 στις: Μάιος 22, 2013, 04:36:42 μμ »
Μια χαρά είναι η απάντησή της. Αυτό που ζητάμε σ΄αυτές τις ερωτήσεις είναι η ευστοχία στην επιλογή των παραδειγμάτων και η ακρίβεια στο σχολιασμό.

Ευχαριστώ για την απάντηση! Στηρίχτηκε στο " μια εικόνα" της εκφώνησης του ζητήματος και θα ήταν κρίμα να χάσει μόρια από μια τέτοια ερώτηση ενώ " λιώσαμε" και οι δύο όλη τη χρονιά...!!!

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #834 στις: Μάιος 22, 2013, 04:43:00 μμ »
Μια χαρά είναι η απάντησή της. Αυτό που ζητάμε σ΄αυτές τις ερωτήσεις είναι η ευστοχία στην επιλογή των παραδειγμάτων και η ακρίβεια στο σχολιασμό.


Δηλαδή δεν παιζει ρόλο η η έκταση της εικόνας,αρκεί να σχολιαστεί σωστα;

Αποσυνδεδεμένος gng

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #835 στις: Μάιος 22, 2013, 05:03:07 μμ »
Ίσα - ίσα τα “κατεβατά” με φλυαρίες άσχετες του ερωτήματος μπορεί ν΄αποβούν μοιραία. Εννοείται πως υπάρχουν διαφοροποιήσεις στη βαθμολόγηση, ποτέ όμως οι συντονιστές δε μας δίνουν ως οδηγία “θέλουμε να έχουν γράψει πολλά για να βάλουμε το άριστα”.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2013, 05:18:39 μμ από sophiadesp »

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #836 στις: Μάιος 22, 2013, 05:11:02 μμ »
Ναι εγώ λάθος θα το θεωρούσα.

Επίσης το πολύ μακριά που το δίνουν ως επανάληψη, το θεωρώ αναδίπλωση, αν και οι περισσότεροι μαθητές μου επανάληψη το έδωσαν.

Κι εγώ αναδίπλωση τους το δίδαξα

Αποσυνδεδεμένος Gwgaki

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 530
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #837 στις: Μάιος 22, 2013, 05:18:56 μμ »
Είναι αποδεκτή από τους διορθωτές ως διαφορά η επισήμανση ότι ενώ ο Κρητικός [22] τελειώνει με λιτό και χωρίς συναισθηματικές εξάρσεις τρόπο, το απόσπασμα από το παράλληλο κείμενο τελειώνει με την έκφραση των συναισθημάτων της ηρωίδας;;;

Αποσυνδεδεμένος karousel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #838 στις: Μάιος 22, 2013, 05:26:34 μμ »
Εγώ δε θεωρώ λάθος την επανάληψη. Μάλιστα σύμφωνα με τον ορισμό της αναδίπλωσης το δεύτερο μέρος προεκτείνει το νόημα, προσθέτει κάποιο καινούριο στοιχείο κλπ. Εδώ δε συμβαίνει κάτι τέτοιο. Τοποθετεί τους γεωγραφικούς όρους που θεωρώ ότι είναι ισότιμοι στα άκρα του στίχου και επαναλαμβάνει ενδιάμεσα τον προσδιορισμό. Γι΄αυτό και αρχικά θεωρώ ότι είναι χιαστό και στη συνέχεια επανάληψη. τώρα αν ένας μαθητής έχει γράψει αναδίπλωση δεν είναι και τόσο φοβερό. Εξάλλου και στην Πολυδούρη ο στίχος που επαναλαμβάνεται στην αρχή και στο τέλος κάθε στροφής δίνεται και ως επανάληψη και ως αναδίπλωση (αν και για να είμαστε ειλικρινείς, εκεί θεωρείται ότι φωτίζεται το νόημα από το περιεχόμενο της υπόλοιπης στροφής που παρεμβάλλεται). Πάντως μην απορρίπτετε την επανάληψη σε καμία περίπτωση.

Αποσυνδεδεμένος stratos1995

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 15
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λογοτεχνία Γ' Λυκείου Κατεύθυνσης
« Απάντηση #839 στις: Μάιος 22, 2013, 05:33:58 μμ »
Θα ήθελα να ρωτησω αν η φράση <πολυ μακρια, πολυ μακριά> μπορεί να θεωρηθεί και ως αναδίπλωση.

Ευχαριστώ εκτ ων προτέρων!!!!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160022
  • Σύνολο θεμάτων: 19215
  • Σε σύνδεση σήμερα: 683
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 657
Σύνολο: 663

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.