Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Θέματα - steven_seagal

Σελίδες: 123456
29
Επειδή μιλούσαν την ώρα του μαθήματος...Δασκάλα φίμωσε μαθητές με κολλητική ταινία!
Ένορκη Διοικητική Εξέταση για το περιστατικό φίμωσης μαθητών δημοτικού σχολείου της Λάρισας από τη δασκάλα τους διενεργεί η διεύθυνση του σχολείου, έπειτα από εντολή του αρμόδιου γραφείου πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Το περιστατικό κατήγγειλαν γονείς των μαθητών στο διευθυντή του σχολείου, μετά τις περιγραφές των παιδιών, σύμφωνα με τις οποίες η δασκάλα έκλεισε τα στόματα δύο μαθητών με κολλητική ταινία, επειδή μιλούσαν κατά την ώρα του μαθήματος και δεν συμμορφώνονταν στις υποδείξεις της.

Ο διευθυντής μετέφερε το περιστατικό στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας και η δασκάλα απομακρύνθηκε άμεσα. «Πρόκειται για αντικαταστάτρια της κανονικής δασκάλας της Β' τάξης του εν λόγω δημοτικού σχολείου, η οποία έπρεπε να απουσιάσει για λόγους υγείας» ανέφερε ο προϊστάμενος του πρώτου γραφείου, Χρήστος Κίτσιος, και πρόσθεσε ότι η ίδια αναγνώρισε το λάθος της, ενώ αναμένεται το πόρισμα της ΕΔΕ."



30
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Πάλι μας θυμήθηκαν!
« στις: Απρίλιος 05, 2013, 09:36:14 μμ »
τις δυσκολες στιγμες παντα στην μνημη ολων ερχεται ο ελληνας εκπαιδευτικος..!!! :)


Έχουμε 200.000 εκπαιδευτικούς και οι 5.000 δεν διδάσκουν λόγω ψυχολογικών προβλημάτων - Ελεγκτές "χτενίζουν" το Δημόσιο να βρουν τους κοπανατζήδες

  - Η Τρόικα χτυπάει το χέρι στο τραπέζι για τις απολύσεις στο Δημόσιο
- Βάζουν στην άκρη τον Μανιτάκη και τις διαπραγματεύσεις αναλαμβάνει ο Στουρνάρας
- Εκπαιδευτικοί πληρώνονται για να κάθονται γιατί έχουν ...ψυχολογικά προβλήματα
- Υπάλληλοι θυμήθηκαν να πάνε στα γραφεία τους γιατί έμαθαν για τους ελεγκτές

Κανένα σπουδαίο βήμα δεν έχει γίνει με το επίμαχο θέμα των απολύσεων στο Δημόσιο. Μπορεί να ακούμε μήνες τώρα για επίορκους και κοπανατζήδες καθώς και για το σχέδιο κινητικότητας και διαθεσιμότητας δημοσίων υπαλλήλων όμως τίποτα δεν προχωράει!

Κάθε μέρα που περνάει αποκαλύπτονται και περισσότερα στοιχεία για επίορκους υπαλλήλους και για κοπανατζήδες με το τελευταίο που προκαλεί πραγματικά σοκ να αφορά τους εκπαιδευτικούς. Ειδικότερα, στην Ελλάδα υπάρχουν 200.000 διορισμένοι εκπαιδευτικοί, αριθμός εξωφρενικά μεγάλος, εκ των οποίων οι 5.000 δεν διδάσκουν και κάθονται σπίτια τους γιατί ...έχουν ψυχολογικά προβλήματα! Είναι προφανές ότι δημιουργείται τεράστιο ερώτημα κατά πόσο οι εν λόγω εκπαιδευτικοί έχουν όντως ψυχολογικά προβλήματα ή αν απλά προφασίζονται τέτοιου είδους προβλήματα που θα τους επιτρέψουν να κάνουν εύκολα "κοπάνα", καθώς θεωρούνται επικίνδυνοι για να έρχονται σε καθημερινή επαφή με παιδιά, διατηρώντας όμως τους μισθούς τους.

Αυτή η στασιμότητα φαίνεται πως εξόργισε την Τρόικα, η οποία χτυπώντας το χέρι στο τραπέζι αποφάσισε να βάλει στην άκρη τον υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη και να συνεχίσει τις διαπραγματεύσεις για τις απολύσεις με τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα.

Μεταξύ άλλων αξίζει να σημειωθεί πως ελεγχτές χτενίζουν το Δημόσιο τόσο στην Αθήνα όσο και στην περιφέρεια προκειμένου να εντοπίσουν τους κοπανατζήδες και να τους απολύσουν. Τα νέα όμως διαδόθηκαν και υπάλληλοι που αργούσαν συστηματικά άρχισαν να φτάνουν στα γραφεία τους στην ώρα τους! Δουλειά έπιασαν ακόμη και υπάλληλοι που είχαν ξεχάσει που βρίσκεται το γραφείο τους!

Τέλος αξίζει να σημειωθεί η κόντρα που ξέσπασε νωρίτερα με αφορμή το θέμα των απολύσεων με τον βουλευτή κ. Ψυχάρη να λέει στον κ. Μανιτάκη ότι κινδυνεύει να μείνει στην ιστορία ως ο υπουργός - προστάτης των επίορκων, των κοπανατζήδων και των τεμπέληδων!

newsit

31
Χρυσή Αυγή:Προτείνει ξεχωριστά σχολεία για Έλληνες και αλλοδαπούς

Διαχωρισμό ανάμεσα στους Έλληνες και στους αλλοδαπούς μαθητές στα σχολεία της χώρας ζήτησε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, Αρτέμης Ματθαιόπουλος.

«Τι δουλειά έχουν τα παιδιά των μεταναστών στα ελληνικά σχολεία; Μπαίνουμε σε τάξεις και βλέπουμε μόνο ξένα παιδιά. Αυτό είναι απαράδεκτο. Να υπάρξουν διαφορετικές τάξεις για Έλληνες και αλλοδαπούς μαθητές», είπε μεταξύ άλλων ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής, σύμφωνα με το MEGA.

Η δήλωση αυτή προκάλεσε την έντονη αντίδραση της βουλευτή της ΔΗΜΑΡ, Μαρίας Ρεπούση αλλά και του υφυπουργού Παιδείας Θεόδωρος Παπαθεοδώρου.

«Αντί να βγάζετε κορώνες πατριδοκαπηλίας να διαβάζετε κανένα Νομοσχέδιο. Η Δημοκρατία έχει κανόνες και αν δεν τους σέβεστε να πάτε να ζήσετε στη ζούγκλα», απάντησε η κα Ρεπούση.

Στο σημείο αυτό παρενέβη και ο κ. Παπαθεοδώρου ο οποίος τόνισε σύμφωνα με το MEGA: «Ο διαχωρισμός που επιχειρείτε να κάνετε κύριε της Χρυσής Αυγής είναι φασιστικός».

enikos.gr

33
Σχολική ζώνη / Βαθμολογίες τετραμήνου και αντιδράσεις
« στις: Φεβρουάριος 16, 2013, 11:58:56 μμ »
Κοινωνία κατά αξιοκρατίας

Του Αγγελου Στάγκου

Κατά καιρούς, γίνονται κάποιες δειλές απόπειρες εφαρμογής συστημάτων και διαδικασιών αξιοκρατίας ή αξιολόγησης, φουντώνουν οι σχετικές συζητήσεις, προκαλούνται οι αναμενόμενες αντιδράσεις, επικρατούν συνήθως εκείνοι που βολεύονται από την έλλειψη αξιολόγησης και την αναξιοκρατία, ησυχάζουν πάλι τα πνεύματα και η χώρα πορεύεται με καμαρωτό σημειωτόν. Μέχρι να ξαναθυμηθούμε την αξιοκρατία και την αξιολόγηση με κάποια αφορμή και να επαναληφθούν τα ίδια.

Η γενική αντίληψη είναι ότι για την επικράτηση της αναξιοκρατίας και την υπονόμευση κάθε προσπάθειας αξιολόγησης φταίνε οι πολιτικοί, φταίει το πολιτικό σύστημα, φταίει ο Αγιος Ονούφριος, φταίει το κλίμα, φταίει και ο Χατζηπετρής. Μπορεί να φταίνε όλοι αυτοί, αλλά η αλήθεια είναι ότι η ελληνική κοινωνία δεν θέλει ούτε αξιολογήσεις ούτε αξιοκρατίες. Δεν πιστεύει σε αυτές, της χαλάνε τη διάθεση, τα ήθη και τα έθιμα, κάνει ό,τι μπορεί για να ακυρώσει κάθε έκφραση βούλησης προς τέτοια κατεύθυνση. Την ίδια στιγμή, βέβαια, που κραυγάζει γιατί δεν υπάρχουν διαδικασίες αξιολόγησης ούτε και αξιοκρατία στην Ελλάδα.

Τις προάλλες έγινε ο κακός χαμός σε γνωστό σχολείο, γιατί καθηγήτρια στη Γ΄ Λυκείου τόλμησε να μη μοιράσει παντού 20άρια στην έκθεση, χαλώντας προφανώς τις προοπτικές κάποιων βλασταριών, ενόψει των πανελληνίων εξετάσεων. Ορμησαν εναντίον της γονείς, την απείλησαν και μόνο που δεν την έδειραν, γιατί έβαλε αξιοκρατικά τους βαθμούς, όπως άλλωστε είναι και το πνεύμα του νόμου. Πρόκειται για τον νόμο που θέλει τους βαθμούς του σχολείου να παίζουν κάποιο ρόλο στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού των πανελληνίων, προκειμένου τα παιδιά να μην αδιαφορούν πλήρως στις τελευταίες τάξεις, ρίχνοντας αποκλειστικά το βάρος τους στα φροντιστήρια.

Φυσικά, στην πράξη η επιθυμία του νομοθέτη έχει απαξιωθεί εντελώς. Τα 20άρια πέφτουν βροχή στα σχολεία όλης της επικράτειας, καθώς οι εκπαιδευτικοί στο σύνολό τους νιώθουν την ανάγκη να βοηθήσουν τα παιδιά και οι γονείς πιέζουν αφόρητα και με όλους τους τρόπους, ενώ οι λίγοι που αντιστέκονται βρίσκονται εκτεθειμένοι και απειλούνται, όπως η περί ης ο λόγος καθηγήτρια. Αλλωστε, όταν η ΟΛΜΕ αντιστέκεται λυσσωδώς σε κάθε έννοια αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, πώς να αισθανθούν τα μέλη της ότι η δίκαιη αξιολόγηση μαθητών είναι μέρος της δουλειάς και των υποχρεώσεών τους...

Αυτό το σκηνικό δεν περιορίζεται στη βαθμολόγηση των μαθητών της Γ΄ Λυκείου. Οι γονείς των παιδιών που ήδη φοιτούν σε πειραματικά σχολεία αντιδρούν με όλες τους τις δυνάμεις στην καθιέρωση εξετάσεων προκειμένου να φοιτούν οι καλύτεροι στα αντίστοιχα λύκεια, τώρα που ο νόμος προβλέπει αναβάθμιση των πειραματικών. Που σημαίνει ουσιαστικά ότι οι πάντες ευνοούν τη συνέχιση της ισοπέδωσης, να μην ξεχωρίζουν οι καλύτεροι από τους μέτριους και τους κακούς. Αλλά κάπως έτσι δεν λειτουργούν τα πράγματα και στο Δημόσιο; Και εκεί υπάρχει νόμος που προβλέπει αξιολόγηση των υπαλλήλων, αλλά στην πράξη έχει ακυρωθεί, αφού όλοι είναι άριστοι στα φύλλα ποιότητας. Κάπως έτσι όμως δημιουργήθηκαν, άνθησαν και εμπεδώθηκαν οι πελατειακές σχέσεις σε αυτή τη χώρα. Ολοι τις καταδικάζουν και όλοι τρέχουν να τις χρησιμοποιήσουν με κάθε ευκαιρία. Η αξιοκρατία και η αξιολόγηση είναι πάντα για τους άλλους...

kathimerini

34
Φροντιστήρια / Φροντιστήριο και οικονομική κρίση
« στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 04:08:45 μμ »
έχοντας φίλους αλλα και συζυγο στον ιδιωτικο τομεα της εκπαιδευσης ακουω καποια εξωφρενικα πραγματα..φεσια δεκαδων χιλιαδων ευρω..γονεις που αδυνατουν να πληρωσουν απο το καλοκαιρι η που μπορουν να πληρωσουν αλλα εκμεταλλευονται την κατασταση και δεν πληρωνουν...εσεις που εργαζεστε σε φροντιστηριο-οικοδιδασκαλειο ή είστε ιδιοκτητες ή κανετε ιδιαιτερα μαθηματα τι κανετε απεναντι σε εναν μαθητη που σας χρωσταει 4-5 μηνες διδακτρων ; τον διωχνετε η συνεχιζετε μαζι του; πολυ θα με ενδιεφερε να ακουσω τι επικρατει γενικα "στην αγορα"...

35
Πανελλήνιες / Eπανέρχεται η βάση του 10
« στις: Δεκέμβριος 17, 2012, 12:33:26 πμ »

36
Εργασιακά / 8.500 εκπαιδευτικοί εκτός εκπαίδευσης
« στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 10:25:08 μμ »

37
«Αν γίνει ο εξορθολογισμός του δυναμικού των δασκάλων και καθηγητών , που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί».
Τη δήλωση αυτή έκανε στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιστόπουλος, ενώ στο ερώτημα «για τι σήμερα υπάρχουν κενά στα σχολεία;», απάντησε ως εξής:

ΣΤΡΕΒΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ:Καταρχήν έχουμε να κάνουμε με ένα στρεβλό σύστημα τοποθέτησης των εκπαιδευτικών. Έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα όπου η κεντρική υπηρεσία δεν έχει την επακριβή αποτύπωση των αναγκών των σχολικών μονάδων, των αναγκών που χρειάζονται, των μαθητών που υπάρχουν κ.ο.κ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΚΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ:.Άλλους αριθμούς παίρνουμε από σχολικές μονάδες και από διευθυντές σχολικών μονάδων, άλλους αριθμούς από τους περιφερειακούς διευθυντές κ.ο.κ..
ΤΙ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ:.Άρθρο πρώτο, λοιπόν, τι κάνουμε; Αποτυπώσαμε την υφιστάμενη κατάσταση, την ψηφιοποιήσαμε και σήμερα έχουμε την πλήρη εικόνα στην κεντρική υπηρεσία για το ποιες είναι οι ανάγκες, ποια είναι τα κενά και πώς μπορεί να γίνει ένας εξορθολογισμός. Θα δείτε ότι αν γίνει αυτός ο εξορθολογισμός, που θα γίνει για την ερχόμενη σχολική χρονιά, οι εκπαιδευτικοί που διαθέτουμε είναι υπέρ-αρκετοί.
ΤΟ ΜΑΧΙΑΡΙ ΣΤΟ ΚΟΚΚΑΛΟ:Απλά, πρέπει το «μαχαίρι να φτάσει στο κόκκαλο». Δηλαδή, οι χίλιοι τριακόσιοι-χίλιοι τετρακόσιοι που δηλώσουν διαφόρων ειδών ασθένειες και δεν μπαίνουν στην τάξη, οι χίλιοι τετρακόσιοι πενήντα που κάνουν γραφειοκρατική υπηρεσία, γραφειοκρατικό έργο στις διάφορες υπηρεσίες και στις περιφέρειες των σχολικών μονάδων, οι τεσσεράμισι χιλιάδες αποσπασμένοι, όλοι θα πρέπει να πάνε στις τάξεις με όποιο κόστος, γιατί αυτό το οποίο προέχει, πράγματι, είναι να μην υπάρχει ούτε ένα κενό σε καμμία τάξη, σε καμμία σχολική μονάδα.
ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΣΜΟΣ:Υπάρχει, επίσης και ανάγκη να γίνει κάτι άλλο, να γίνει ο εξορθολογισμός. Υπάρχει σήμερα καθηγήτρια συγκεκριμένης ειδικότητας, η οποία φεύγει από το Μαραθώνα και πάει στον Πειραιά να διδάξει και έχουμε καθηγητή από τον Πειραιά, ο οποίος πάει στη Ραφήνα με την ίδια ειδικότητα. Πρέπει να γίνει εξορθολογισμός στην τοποθέτηση.
ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ:Θα με ρωτήσετε: Αυτό σημαίνει επανατοποθέτηση και μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών; Μπορεί να σημάνει μετακίνηση κάποιων εκπαιδευτικών, αλλά αυτό θα γίνει με κίνητρα, με μοριοδότηση, με κάλυψη εξόδων και εκεί θα είναι ένας αριθμός, ο οποίος θα είναι λογικός για να μπορέσουμε να διασφαλίσουμε αυτό το οποίο είναι το καίριο, είναι το αυτονόητο, δηλαδή καμμία τάξη να μην έχει κενό. Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με αυτόν τον εξορθολογισμό.

esos

38
Να μην παραδώσουν στο υπουργείο Παιδείας «λίστα» με τους εκπαιδευτικούς που έχουν πειθαρχικά παραπτώματα για να τεθούν σε αργία, καλεί τους προϊσταμένους Εκπαίδευσης το ΔΣ της ΟΛΜΕ.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΟΛΜΕ, «με την εγκύκλιο του υπουργείου γίνεται απόπειρα κατάλυσης κάθε έννοιας δημοκρατικής νομιμότητας στη διοίκηση της εκπαίδευσης, καθώς στην ουσία επιχειρείται η στέρηση του πολίτη- εκπαιδευτικού από τον φυσικό του δικαστή».

Και προσθέτει ότι με την προαναφερόμενη εγκύκλιο ζητείται η αποστολή μιας λίστας «προγραφών» με ονόματα εκπαιδευτικών, οι οποίοι χωρίς άλλη περαιτέρω διαδικασία- πέραν της αναφερόμενης στην εγκύκλιο «διαπιστωτικής πράξης του οικείου οργάνου»- θα τίθενται αμέσως σε καθεστώς αυτοδίκαιης αργίας.
 
Οι «προγεγραμμένοι» εκπαιδευτικοί δεν θα είναι μόνο εκείνοι, στους οποίους έχουν επιβληθεί ποινές οριστικής ή προσωρινής παύσης για τα πειθαρχικά παραπτώματα που αναφέρονται στο κείμενο του νόμου και της εγκυκλίου, αλλά και εκείνοι, των οποίων οι υποθέσεις εκκρεμούν, σημεώνεται.
 
Με τον τρόπο αυτόν επιβάλλεται ποινή πριν από την οριστική καταδίκη και, επομένως, παραβιάζεται κατάφωρα το «τεκμήριο αθωότητας», η θεμελιώδης ποινική αρχή που κατοχυρώνεται τόσο από το εσωτερικό δίκαιο (με την αυξημένη συνταγματική ισχύ του αρθρ. 28 παρ. 2 του Συντάγματος), όσο και από το κοινοτικό δίκαιο. Όπως αναφέρει η ΟΛΜΕ, οι δημόσιοι υπάλληλοι, επομένως και οι εκπαιδευτικοί, θέλουν να είναι, πλέον, όμηροι της διοίκησης και του αυταρχικού κράτους, αφού, θα επικρεμάται πάνω από το κεφάλι τους η δαμόκλειος σπάθη της απόλυσης γενικά και ειδικά της «αργίας» και της «δυνητικής αργίας» σε περίπτωση «πειθαρχικής ποινής».
 
Η ΟΛΜΕ θεωρεί ότι με τον τρόπο αυτόν, δηλαδή με «όχημα» τα πειθαρχικά παραπτώματα, θα ανοίξει ο ασκός του Αιόλου για απολύσεις στην εκπαίδευση. Τέλος, ζητεί από το υπουργείο Παιδείας να αποσύρει την εν λόγω εγκύκλιο.
 

ΜΕΤΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΦΤΥΣΙΜΟ...

39
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Aυτά βλέπει η Τρόικα και....
« στις: Νοέμβριος 11, 2012, 12:53:57 μμ »
ΔΑΣΚΑΛΕ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΣ..

Τα αποκαλυπτικά στοιχεία έρχονται στο φως από την Καθημερινή της Κυριακής. Σύμφωνα με το πόρισμα των ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης βρέθηκαν καθηγητές που διδάσκουν δύο, μία ή και καμία ώρα την εβδομάδα!
Oι ελεγκτές σύμφωνα πάντα με την εφημερίδα, αναφέρονται σε Λύκεια των περιοχών της Βάρης, της Βουλιαγμένης και της Βούλας.

Εκεί, από το 2008 έως το 2012 οι διευθυντές και οι καθηγητές, με την ανοχή ή και την προστασία των στελεχών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, έκαναν το εξής:

- δημιουργούσαν περισσότερα τμήματα σε κάθε τάξη παραβιάζοντας προς τα κάτω το νόμο για τον ελάχιστο αριθμό μαθητών ανά τάξη.
- δημιουργούσαν τεχνηέντως οργανικά κενά με τα οποία «κάλυπταν» τους υπεράριθμους καθηγητές στα σχολεία τους.

Από την έρευνα προέκυψε ότι στα σχολεία αυτά υπήρχαν πλεονάζοντες καθηγητές, οι οποίοι κάααθονταν και φυσικά δεν μετακινούνταν σε άλλα σχολεία με πραγματικές ανάγκες, τα οποία με τη σειρά τους αναγκάζονταν να προσλαμβάνουν αναπληρωτές για να καλύψουν τα κενά.

Επίσης: για να συμπληρώσουν τις ελάχιστες ώρες διδασκαλίας οι αργόμισθοι καθηγητές (21 ώρες ως 6 έτη υπηρεσίας), τα σχολεία τους ανέθεταν εργασία γραμματειακής υποστήριξης για να τους καλύψουν.

Σημειώνεται ότι οι καθηγητές στα δημόσια σχολεία έπαιρναν με το ενιαίο μισθολόγιο 1092 ευρώ, ενώ πλέον οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση θα έχουν βασικό μισθό 744 ευρώ

newsit

40
στο μεσοπρόθεσμο που ψηφίστηκε χθες υπάρχει και η παρακάτω διάταξη

"Η άδεια διδασκαλίας σε Φροντιστήρια και Κέντρων Ξένων Γλωσσών, και η άδεια κατ' οίκον διδασκαλίας αντικαθίστανται πλέον με αναγγελία έναρξης ασκήσεως του επαγγέλματος και συνοδεύεται από όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά που απαιτούνται για τη χορήγηση της άδειας. Όπου στις κείμενες διατάξεις προβλέπεται άδεια διδασκαλίας σε Φροντιστήρια και Κέντρα Ξένων Γλωσσών και άδεια κατ' οίκον διδασκαλίας, εφεξής νοείται η ως άνω αναγγελία."

αυτο το αναγγελία έναρξης επαγγέλματος καταλαβαίνει κανείς τι είναι; εννοεί στην ΔΟΥ και άρα οι καθηγητές παύουν να έχουν ασφάλιση ΙΚΑ και θα κόβουν αποδείξεις;

41
Στα σκαριά φορολόγηση των πτυχίων ως τεκμήρια εισοδήματος!

Έχεις πτυχίo; Έχεις μεταπτυχιακό ή διδακτορικό; Κακώς, σύμφωνα με το υπό κατάρτιση νέο φορολογικό νομοσχέδιο, αφού οι πανεπιστημιακοί τίτλοι σπουδών θα πρέπει να... δηλώνονται στην Εφορία ως τεκμήρια εισοδήματος και θα φορολογούνται.

«Όλα είναι στο τραπέζι. Δεν έχει οριστικοποιηθεί κάτι ακόμα. Ο υφυπουργός ακούει τις διάφορες ομάδες πολιτών ώστε να θεσπιστεί ένα πιο σύγχρονο φορολογικό σύστημα» μου ανέφεραν από το γραφείο τύπου του υφυπουργού οικονομικών Γιώργου Μαυραγάνη.

Πιο σύγχρονο; Μακάρι! Όμως, σύμφωνα με όσα διαβάσαμε στο πρόσφατο άρθρο της Ναυτεμπορικής μόνο πιο σύγχρονο δεν θα είναι το νέο φορολογικό σύστημα, αν φορολογούνται εκτός των άλλων, η ειδικότητα και οι επιστημονικοί τίτλοι σπουδών. Και απορίας άξιον είναι ποιες ακριβώς ήταν αυτές οι «διάφορες ομάδες πολιτών» που ενδεχομένως το πρότειναν αυτό ή αν απλώς ήταν ακόμα μία φαεινή ιδέα στελεχών του Υπουργείου Οικονομικών.

Και η σκυταλοδρομία του ρεπορτάζ ξεκινάει. Ώρα 11:00 π.μ. περίπου.

Παίρνω στο γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων του Υπουργείου Οικονομικών και αυτοί με παραπέμπουν στο γραφείο επικοινωνίας και πληροφόρησης των πολιτών και από ‘κει τη σκυτάλη παίρνει η γενική διεύθυνση φορολογίας. Ο προϊστάμενος όμως κ. Σταματόπουλος Δημήτρης λείπει σε άδεια μιας και θα συνταξιοδοτηθεί.

Η ώρα πηγαίνει 12:13 μ.μ. Ξανατηλεφωνώ στη Γενική Διεύθυνση Φορολογίας μήπως και γνωρίζουν κάποιον ειδικό επί του θέματος, αλλά μια άλλη γραμματέας μάς δηλώνει ότι «Για θέματα πολιτικής δεν μπορεί να μιλήσει κάποιος υπάλληλος ακόμα και αν είναι διευθυντής και εφόσον δεν έχει περάσει ακόμα το νομοσχέδιο μόνο φιλολογική συζήτηση θα μπορούσε να γίνει αναφορικά με το υπό κατάρτιση νέο φορολογικό νομοσχέδιο». Συνεπώς μας παραπέμπει στους «πιο ειδικούς» σε αυτά τα θέματα, δηλαδή στο γραφείο τύπου του υπουργού και του υφυπουργού οικονομικών.

Και όντως το κάνω, συνεχίζοντας τη σκυταλοδρομία. Παίρνω στο γραφείο του υπουργού και εκεί μου λένε να καλέσω στο γραφείο του υφυπουργού και από εκεί πάλι στο γραφείο τύπου του υφυπουργού Γιώργου Μαυραγάνη.

Εκεί η ευγενέστατη Πατρίτσια-Σίλβια Οσενκόφσκα μου δηλώνει ότι δεν έχει υπ’ όψιν της το δημοσίευμα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική», οπότε της το στέλνω μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κατόπιν μου λέει πως θα μου απαντήσει αφού μιλήσει με «τους αρμόδιους». Μου τηλεφωνεί και μου επαναλαμβάνει πως οι διατάξεις του νέου φορολογικού νομοσχεδίου δεν έχουν ακόμα οριστικοποιηθεί και πως θα πρέπει να περιμένουμε τη σύσταση της επιτροπής των κομμάτων για να δούμε ποια από αυτά τα νέα φορολογικά τεκμήρια θα συμπεριληφθούν τελικά στο νέο σύστημα φορολόγησης.

Δηλαδή ότι αυτονόητα θα πρέπει να περιμένουμε το αποτέλεσμα της κοινοβουλευτικής διαδικασίας προτού δούμε αν θα ισχύσει ο νέος έμμεσος φόρος στα πτυχία σπουδών.

Το θέμα όμως είναι αυτό; Να περιμένουμε με άλλα λόγια «τον Τιτανικό», την τιμωρητική φορολόγηση των πανεπιστημιακών πτυχίων; Ή να μη φτάσουμε στο σημείο του «1984» να φορολογούνται τα πτυχία μας και οι επιστημονικοί μας τίτλοι και να είναι σοβαρό ποινικό αδίκημα όταν αποκρύβονται αυτά από την Εφορία;

Και ύστερα οι γονείς μας λέγανε: «Μάθε παιδί μου γράμματα».

Επόμενος σταθμός του ρεπορτάζ η Ένωση Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Θεσσαλονίκης. Ακόμη όμως και ο πρόεδρος της κ. Ιωάννης Δόβελος αγνοεί την πιθανή φορολόγηση των πτυχίων, καθότι βρισκόταν σε διακοπές και έχει γυρίσει μόλις τώρα. Στέλνω λοιπόν και σ’ εκείνον το δημοσίευμα της εφημερίδας προκειμένου να ενημερωθεί.

Εν τέλει διαπιστώνω ότι σχεδόν κανένας δεν έχει ενημερωθεί σχετικά με την προτεινόμενη φορολόγηση των πτυχίων αφού μέχρι και καθηγητές του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, με τους οποίους ήρθα σε τηλεφωνική επαφή, δεν είχαν ιδέα περί τούτου. Ένας από αυτούς μου δήλωσε μάλιστα χαρακτηριστικά: «Δεν το ξέρω το θέμα παιδιά, πάρτε τηλέφωνο ένα φοροτέχνη!».

Η τηλεφωνική σκυταλοδρομία τελειώνει γύρω στις 2:00 μ.μ. με μένα απορημένη. Κι αυτό θα περάσει στα ψιλά γράμματα; Θέλουν να χειραγωγούν αμόρφωτους ανθρώπους;

Ή μήπως η παρα-μόρφωση στην Ελλάδα δεν βολεύει κάποιους; «Ἓν οἶδα ὅτι ουδὲν οἶδα».

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

42
ΑΠΟ ΤΗΝ  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Πρωταθλητές στη φοροδιαφυγή είναι οι γιατροί, και συγκεκριμένα:

- Κάθε γιατρός υπολογίζεται ότι αποκρύπτει ετησίως εισόδημα της τάξης των 29.343 ευρώ.

- Στους μηχανικούς, το αντίστοιχο ποσό ανέρχεται στα 28.625 ευρώ.

- Τρίτοι έρχονται οι εκπαιδευτικοί, με το εισόδημα που κρύβουν να διαμορφώνεται στα 24.742 ευρώ.-

Οι λογιστές –που φαίνεται πως γνωρίζουν τα «παραθυράκια» της φορολογικής νομοθεσίας– καταφέρνουν να αποκρύψουν 24.573 ευρώ ο καθένας κατά μέσον όρο.

- Οι δικηγόροι ακολουθούν με το μέσο ετήσιο κατά κεφαλήν ποσό φοροδιαφυγής να ανέρχεται στα 24.032 ευρώ.

Από όλα τα παραπάνω στοιχεία, γίνεται αντιληπτό γιατί η τρόικα πλέον ζητάει από την Ελλάδα να βρει τους τρόπους που θα περιορίσουν δραστικά το φαινόμενο της φοροδιαφυγής και γιατί στελέχη από την Ευρωζώνη και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) κάνουν λόγο για μη ουσιαστική συμβολή όσων έχουν υψηλά εισοδήματα στην προσπάθεια μείωσης του ελλείμματος. Αυτήν τη στιγμή, η κυβέρνηση έχει μία ευκαιρία να αντιμετωπίσει όλα αυτά τα θέματα με την κατάρτιση του νέου φορολογικού νομοσχεδίου.

ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ!ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ! ;D ;D


Σελίδες: 123456

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161104
  • Σύνολο θεμάτων: 19227
  • Σε σύνδεση σήμερα: 498
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 411
Σύνολο: 429

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 28 ερωτήματα.