0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
5. οπωσδήποτε διαγώνισμα...με κενά, σωστό λάθος, πολλαπλλών....και όχι το παραδοσιακό διαγώνισμα
εγώ αν και αποτυχών πήρα 99 διδακτική ιστορίας...βλέπετε γνωστικό δε διάβαζα......πιστεύω ότι το μυστκό στην ιστορία είναι 1.να κάνεις πάντα σχέδιο μαθήματος ( εγώ έκανα και στα δυο ερωτήματα)....2.να προσπαθείς να βρεις κάτι για να κεντρίσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.....συνδέοντας το σήμερα με το παρελθνό και παραλληλίζοντας γεγονότα........3.επίσης η διαθεματικότητα ....πχ συνεργασία με τον φιλόλογο που κάνει το μάθημα των αρχαίων....4. να χρησιμοποιείς νέες τεχνολογίες ...εγώ για παράδειγμα έγραψα ότι θα χρησιμοποιήσω παιχνίδι στρατηγικής στον Η/Υ όπου θα κάνω προσομοίωση της μάχης Αθηναίων - Σπαρτιατών και να δουν τα παιδιά σε πραγματικό χρόνο πως αυτή η ήττα οδήγησε στην πολιορκία της Αθήνας και απο θάλασσα και στο τέλος της.....επίσης χρήση διαδραστικού πίνακα και προβολή όλου τα μαθήματος σε σχεδιάγραμμα5. οπωσδήποτε διαγώνισμα...με κενά, σωστό λάθος, πολλαπλλών....και όχι το παραδοσιακό διαγώνισμαΣ' αυτή τη διδακτική όπως είπα έγραψα 99/100 το γραπτό μου ήταν άθλιο απο εμφάνιση ακόμα και οι επιτηρητές που ήταν φιλόλογοι μου την είπαν......όμως δεν είχα χρόνο....και έγραφα γρήγορα ίσως και να είχα ορθογραφικά λάθη....έγραψα συνολικά 22 σελίδες....στην ουσία όλο το τετράδιο που μας έδωσανστεναχωρήθηκα γιατί το 99 σε συνδυασμό με το 76 παιδαγωγικά μου έδωσαν στη β ενότητα 90....το γνωστικό όμως που πίστευα ότι με την εμπειρία μου θα το πάλευα (δουλευω 8 χρόνια φουλ ωράριο σε φροντιστήριο 40/ +20 ιδιαίετρα) με χαντάκωσε αρχαία 36.....νέα ντρέπομαι αλλα το λέω 27 ενώ την προηγούμενη φορά πήρα 70....και ιστορία 41....Την επόμενη φορά θα διαβάσω και ελπίζω να πιάσω παλι διδακτική 99!!!!!
μάλλον θα μείνω στα φροντιστήρια να έχω τον κάθε μαθητή να με κρίνει και να με αξιολογεί......τι να πεις.....