Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ga

Σελίδες: 12345
15
Καλημέρα σε όλους, μόλις μου τηλεφώνησαν από την γραμματεία για το μεταπτυχιακό και μου είπαν να μην πάω στις εξετάσεις, ενώ είχαν δεχτεί κανονικά τον φάκελό μου, επειδή τώρα λέει μαζεύτηκαν πολλοί και αποφάσισαν τελικά να μην δεχτούν φακέλους με πτυχίο κάτω από 6!

16
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 10:40:12 πμ »
Συνάδελφοι καλημέρα και καλή αναμονή σε όλους μας!

17

@killbill εγώ σου δίνω συγχαρητήρια που το ψάχνεις και ναι εδώ είναι πιθανότερο να μιλήσεις με ανθρώπους που ξέρουν 1-2 πράματα παραπάνω από τον σύμβουλο των μαθηματικών. Την άποψη μου στην είπα πάντως στο ερώτημα σου  "ο μαθητής απάντησε σωστά"

Κι εγώ συμφωνώ!

18
Σχολική ζώνη / Απ: Μουσικά Γυμνάσια
« στις: Ιούνιος 01, 2012, 12:30:23 μμ »
τα παιδιά στην Α και στην Β γυμνασίου κάνουν υποχρεωτικά πιάνο και μαντολίνο και στην Γ Γυμνασίου διαλέγουν και κάποιο άλλο όργανο. Αυτά από όργανα,  έχουν όμως και κάποια θεωρητικά μαθήματα, τα οποία δεν γνωρίζω αν είναι επιλογής ή για όλους τα ίδια.
Αποφοιτώντας,  δεν έχω ακούσει να έχουν κάποιο επαγγελματικό προνόμιο διαφορετικό από τους αποφοίτους άλλων λυκείων. Το ωράριό τους είναι διαφορετικό, σχολάνε κανά δυο ώρες αργότερα από τα άλλα σχολεία, τρώνε εκεί, επίσης (πάλι δεν ξέρω αν αυτό γίνεται σε όλα τα μουσικά) έχουν λίγο διαφορετικά κατανεμημένες τις ώρες,  αλλά από θέμα χρόνου δεν ήταν "κουρεμένες" οι ώρες.

19
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.

Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!

Δεν κατάλαβες. Εννοώ ότι το πρόχειρο είναι πρόχειρο και δεν βαθμολογείται. Σε αυτό ο μαθητής μπορεί να γράωει ό,τι θέλει. ΑΠό πράξεις, μέχρι την ιστορία της ζωής του.... Ο εξεταστής δεν έχει λόγο στο τι γράφεται εκεί και φυσικά δεν το βαθμολογεί.
Αλήθεια, σε ένα "φυσιολογικό" μαθητή, κοιτάτε τι γράφει στο πρόχειρο;
Γιατί όσοι καθηγητές γνωρίζω δεν το κοιτάνε καθόλου

Εννοείται πως δεν έχει σημασία τι γράφει κανείς στο πρόχειρό του, άλλο εννοώ.
πχ ας πάρουμε ένα θέμα από τα φετινά της στατιστικής, παίρνει λοιπόν ο μαθητής τον τύπο που πρέπει να χρησιμοποιήσει, κάνει αντικατάσταση και καταλήγει στο εξής
(12*195+18*16+24*36+6*256)/60
Κάποιος που κρατάει πρόχειρο μπορεί να υπολογίσει το αποτέλεσμα μόνος του και να σου πει κατευθείαν ότι αυτό κάνει 84 , ενώ κάποιος που δεν μπορεί να γράψει , πιθανόν να χρειάζεται βοήθεια, να του πεις εναν εναν τους πολλαπλασιασμους, μετα να του ξαναθυμίσεις τι βρήκε στο καθένα για να κάνει την πρόσθεση, κοκ.

20
Πχ, εξετάζεις τυφλό μαθητή της Γ γυμνασίου στα μαθηματικά, σε θέμα που έχει να απλοποιήσεις κλασματική παράσταση. Διαβάζεις εκφώνηση, σου λέει το παιδί ότι πρώτα πρέπει να παραγοντοποιήσω παρονομαστές, εσύ εκεί του διαβάζεις παρονομαστές έναν έναν, λες πχ ο πρώτος είναι (χ^2-χ) και περιμένεις να σου απαντήσει, κοκ.
Στο επόμενο βήμα θα σου πει ότι παω να βρώ που ορίζεται η παράσταση, εκεί του ξαναλές έναν έναν τους παραγοντοποιημένους παρονομαστές που σου είπε στο προηγούμενο βήμα, πχ έχω στο πρώτο κλάσμα παρονομαστή χ(χ-1), κοκ. Σου βρίσκει μετά το ΕΚΠ, σου λεέι οτι πρέπει να το πολ/σεις με τα κλάσματα, αλλά και πάλι στον πολλ/σμό κατευθύνεις εσύ, πχ λές έχω ΕΚΠ το χ(χ-1) και στο δεύτερο κλάσμα ο παρονομαστής είναι (χ-1), οπότε σου λέει ο μαθητής τι θα μείνει μετά την απλοποίηση. Σου λέει οτι πρέπει να τωρα να κάνουμε πράξεις σε αυτά ποθ έμειναν από τις απλοποιήσεις, λες εσύ  έχω χ που έμεινε απο την απλοποίηση και αριθμητή το κλάσμα είχε (χ-5) για παραδειγμα, οπότε περιμένεις να σου πει ότι πρέπει να κάνει την πράξη χ(χ-5) και να σου δώσει αποτέλεσμα. Κάπως έτσι πάει η δουλειά.
Αν κρατάει πρόχειρο, τότε δεν χρειάζονται τόσες εξηγήσεις απο μέρους σου, αυτά μπορεί να τα γράψει και να σου τα πει μετά κοιτάζοντας το πρόχειρό του.


21
Δεν μπορεί να μην υπάρχουν συγκεκριμένες και σαφής οδηγίες για την εξέταση του μαθήματος των Μαθηματικών για φυσικούς αδυνάτους.

Το ερώτημα είναι απλό: Μπορεί ο μαθητής να μην γράψει απολύτως τίποτα και να κάνει μόνο μια πολύ γενική περιγραφή των απαντήσεων προφορικά, και να πάρει 20;

ή είναι υποχρεωμένος να τα γράψει ΟΛΑ και η προφορική εξέταση συνίσταται στο να σου εξηγεί το πιθανώς κακογραμμένο και μπερδεμένο γραπτό του?

τι από τα δύο ισχύει;


Το αν θα γράψει ή όχι κάτι σε πρόχειρο τι σχέση έχει με το τι απάντηση θα σου δώσει εσένα;
Μπορεί να κρατήσει ό,τι σημειώσεις θέλει, δεν τις βλέπετε εσείς. Είναι προχειρο. ΄πως δεν εξετάζεις τι έγραψε ο "φυσιολογικός" μαθητής σου στο πρόχειρό, έτσι δεν εξετάζεις και τι γράφει ο φυσικώς αδύνατος. Είναι σαν να μην γράφει τίποτα. Αλλιώς δεν μιλάμε για προφορική εξέταση, αλλά για γραπτή και ανάγνωση του γραπτού.

Φυσικά και έχει σχέση (στα μαθηματικά) το πρόχειρο. Αν κάποιος κρατάει πρόχειρο, μπορεί να κάνει κανα δυο πράξεις που ίσως χρειάζονται και να προχωρήσει την άσκηση δίνοντας αποτέλεσμα, όχι περιγράφοντας μόνο τον τρόπο λύσης!!!

22
Αν βαθμολογείς το αν ξέρει τον μέσο όρο τότε σου απάντησε σωστά.
Μα αυτό ρωτάω! Τι πρέπει να βαθμολογήσω?

Εδώ μιλάμε για την ΣΤατιστική.
Η συμπλήρωση του πίνακα για παράδειγμα απαιτεί αρκετές πράξεις.

Η ερώτησή μου είναι πολύ σαφής: Αν ο μαθητής ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΏΣΕΙ καθόλου τον πίνακα, και απλά μου περιγράψει τον τρόπο που θα υπολογίσει την κάθε στήλη, εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστό και να δώσω όλες τις μονάδες;

Φυσικά και στους κανονικούς μαθητές θα έκοβα πολλές μονάδες αν έβλεπα έναν πίνακα τελείως κενό, και μου έγραφε κάποιος ότι για τον υπολογισμό της τάδε στήλης θα διαρέσω τα νούμερα από την τάδε στήλη με το πλήθος κλπ κλπ.

Τα ερωτήματα είναι πάρα πολλά για τον τρόπο εξέτασης προφορικά:
Αν μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ το πως θα παραγωγίσει το κλάσμα,  και μετά μου πει ΠΡΟΦΟΡΙΚΑ ότι θα μελετήσω το πρόσημο της παραγώγου και έτσι θα βρω την μονοτονία, χωρίς να δω απολύτως τίποτα γραπτά (αφού ο μαθητής εξετάζεται προφορικά εξάλλου) εγώ θα το πάρω σωστά;

(δεν μιλάω για το αν στο τέλος το 6 μου το γράψε 9. Άντε!)

Μιλάμε αν αντί για 8 σελίδες γραπτού που θα πρέπει να έχει υπο κανονικές συνθήκες, εγώ δεν δω τίποτα γραπτά και μου κάνει μια ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ περιγραφή-σκιαγράφηση για το πως λύνεται η κάθε άσκηση. Εγώ θα πρέπει να το πάρω σωστά και να του βάλω 20?

Πιστεύω ότι είμαι πολύ σαφής

Νομίζω ότι στο κομμάτι της στατιστικής αρκείσαι στο να σου περιγράψει τον τρόπο, το πώς βρίσκει δλδ το κάθε κελί του πίνακα. Θα μου φαινόταν περίεργο να απαιτήσουμε να κάνουν με το μυαλό τους πράξεις (διαιρέσεις κυρίως) που καταλήγουν σε δεκαδικά, κλπ κλπ. Από την άλλη, πιστεύω ότι δεν είναι τόσο πολύπλοκο να βάλει μια τιμή σε ένα πολυώνυμο και να απαντήσει για πρόσημο παραγώγου , μονοτονία κλπ.
Δεν γνωρίζω κι αν επιτρέπεται να κρατούν γραπτό πρόχειρο (όσοι μπορούν), σε αυτή την περίπτωση ο μαθητής μπορεί να κάνει περισσότερα.
Πάντως αν όλα γίνονται με το μυαλό και προφορικά, γενικά από βήμα σε βήμα επαναλαμβάνεις τι έχει γίνει ως τώρα, σαν να σπας την άσκηση σε επιμέρους ερωτήματα. Προφανώς κανείς δεν πρόκειται να αρχίσει να λέει κατεβατο τη λύση της άσκησης.
Εννοείται πως δεν μπαίνουν και όλοι οι μαθητές στο ίδιο τσουβάλι, παίζει ρόλο και τι πρόβλημα έχει ο καθένας.

23
Με σεμινάρια Braille μόνο, δεν μπαίνεις σε πίνακες ειδικής!

24
Λοιπόν, πριν από λίγο αυτό ακριβώς σκεφτόμουν, ότι κι εγώ είχα κάνει αίτηση στο ΚΕΑΤ το 2009 και ακόμα δεν με έχουν ειδοποιήσει!!!! Αυτό θα πει μεγάλη αναμονή  :P

26
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Νοέμβριος 17, 2011, 06:54:20 μμ »
Ξέρω με σιγουριά για μαθηματικούς στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

27
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2011-2012
« στις: Νοέμβριος 17, 2011, 06:38:23 μμ »
Καλησπέρα σε όλους, ενημερώνω ότι ξεκίνησαν σήμερα να καλούν ωρομίσθιους!

28
Ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Τυφλών είχε διάφορα τμήματα, κάποια σίγουρα πρωινά και κάποια άλλα μεσημεριανά/απογευματινά. Φαντάζομαι εξαρτάται και από την ζήτηση. Νομίζω ότι με ένα τηλεφώνημα στον Σύνδεσμο ή/και στο ΚΕΑΤ θα σε κατατοπίσουν περισσότερο. :)

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160454
  • Σύνολο θεμάτων: 19219
  • Σε σύνδεση σήμερα: 820
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 693
Σύνολο: 715

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.815 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.