0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και στην Γ λυκείου στα μαθήματα κατεύθυνσης τι γίνεται;;; Εκεί θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα, γιατί ο προφορικός βαθμός μετράει στο βαθμό πρόσβασης. Οι συνάδελφοί μου είναι της άποψης να βάζουμε όσο παραπάνω γίνεται γιατί όύτως ή άλλως ο βαθμός θα προσαρμοστεί στο τέλος στο γραπτό του παιδιού και καλύτερα να είναι μεγαλύτερος παρά μικρότερος. Χαρακτηριστικά μού έλεγε μια συνάδελφος ότι πέρισυ μία γνωστή της έβαλε 19 σε ένα κορίτσι κι εκείνο πήγε κι έγραψε 19,2. Την κυνηγούσε μετα γιατί αν της έβαζε 20 θα έβγαζε μεγαλύτερο μέσο όρο. Εγώ έχω αρχαία κατεύθυνσης. Εκανα το εξής: στα παιδιά πυ έγραψαν κατω από τη βάση και δεν είναι καλοί, έβαλα 14! Στους άριστους φυσικά 20 και στα υπόλοιπα το ανέβασα αρκετα ( σχεδόν 4 μονάδες πάνω από το γραπτό τους). δεν παρέδωσα ακόμα βαθμολογία. Πείτε μου τα σχόλιά σας και βοηθήστε με κι εσείς όσο μπορείτε. Κάθε γνώμη είναι σεβαστή. Μήπως το παράκανα; Βασικά, δεν θέλω να βρεθώ στη θέση να κάνει κάποιο την έκπληξη κι εκεί που θα του έχω εγώ 15 γράψει πχ 18 ! Προτιμώ να του έχω 17 και να γράψει 10 παρά το αντίθετο. Τι λέτε;;
Καλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;
Παράθεση από: LK στις Ιανουάριος 24, 2010, 11:19:44 πμΚαλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;Να σε ρωτήσω κάτι: Τους ζήτησες να αυτοαξιολογηθούν- σωστή κίνηση. Πως το ζήτησες αυτο; Να σου γράψουν σε ένα χαρτί το βαθμό που πιστεύουν οτι αξίζουν; Ενώπιον του τμήματος; Τους ζήτησες να σου πουν γιατί επιθυμούν το συγκεκριμένο βαθμό;Επίσης, τι έγραψαν στο διαγωνισμά τετραμήνου οι συγκεκριμένοι μαθητές;
Παράθεση από: jimy100 στις Ιανουάριος 24, 2010, 11:24:00 πμΠαράθεση από: LK στις Ιανουάριος 24, 2010, 11:19:44 πμΚαλημέρα και από μένα. Ανάμεσα στα μαθήματα που κάνω είναι και η ιστορία γενικής παιδείας του Λυκείου. Οι φιλόλογοι ξέρουν ότι είναι το μάθημα που κανείς δεν τολμάει να κάνει. Επίσης, όλοι ξέρουμε ότι είναι το πλέον μισητό μάθημα στα παιδιά, αφού πολλοί συνάδελφοι αναγκάζουν τα παιδιά ν' αποστηθίζουν τις σελίδες του σχολικού βιβλίου. Κάνω σε τρία τμήματα το συγκεκριμένο μάθημα. Κατάφερα μετά από κόπο να τους αλλάξω γνώμη. Απ' όσο μου λένε, είναι πλέον το μάθημα που τους ξεκουράζει, αφού κάνουμε το μάθημα μέσω υπολογιστή, μαρτυριών, βίντεο κτλ. Έβλεπα, λοιπόν, σταδιακά να κερδίζω όλο και περισσότερους μαθητές. Βέβαια, υπάρχουν και εξαιρέσεις. Σ' ένα τμήμα τρία άτομα επιμαίνουν να κάνουν ασκήσεις του φροντιστηρίου και σ' ένα άλλο δύο άτομα είναι σαν να μην υπάρχουν, απλώς έρχονται για να μην πάρουν απουσία. Αυτά τα τρία άτομα που προανέφερα δεν είναι καθόλου καλοί μαθητές. Είναι και οι χειρότεροι στην κατεύθυνση. Προφανώς, στο σπίτι τεμπελιάζουν και έρχονται στο σχολείο για να διαβάσουν για το φροντιστήριο. Μάλιστα, στην αυτοαξιολόγηση έγραψαν ότι περιμένουν 17!!!!!! Εγώ έβαλα σε αυτά τ' άτομα 11 και 10 και δεν κάνω πίσω. Σημειώνω ότι όλα τα υπόλοιπα παιδιά πήραν πάνω από 15 και, μάλιστα, το 1/3 της τάξης (με την πιο δυναμική παρουσία) πήρε 20. Εξακολουθώ, όμως, να έχω λίγες τύψεις. Από την άλλη, όμως, και εγώ αισθάνομαι ότι κοπιάζω, όταν για μια παρουσίαση στο power-point στην ιστορία ξοδεύω 3 ώρες! Δεν ξέρω, εσείς πώς το βλέπετε;Να σε ρωτήσω κάτι: Τους ζήτησες να αυτοαξιολογηθούν- σωστή κίνηση. Πως το ζήτησες αυτο; Να σου γράψουν σε ένα χαρτί το βαθμό που πιστεύουν οτι αξίζουν; Ενώπιον του τμήματος; Τους ζήτησες να σου πουν γιατί επιθυμούν το συγκεκριμένο βαθμό;Επίσης, τι έγραψαν στο διαγωνισμά τετραμήνου οι συγκεκριμένοι μαθητές; Καθένας σ' ένα χαρτί, αφού τους εξήγησα με ποια κριτήρια πρέπει να το κάνουν ( συμμετοχή, ενδιαφέρον, προφορική επίδοση, γραπτή επίδοση, διαγωγή). Οι βαθμοί τους στα διαγωνίσματα ήταν κάτω από τη βάση. Προφανώς, ο βαθμός είναι αποτέλεσμα της εντύπωσης που τους δημιουργούν τα φροντιστήρια, ότι στα μαθήματα γενικής παιδείας οι βαθμοί ξεκινούν από 17. Μάλιστα, παιδιά μου είπαν ότι καθηγητές στα φροντιστήρια τους προτρέπουν να κάνουν τις ασκήσεις τους την ώρα των μαθημάτων γενικής παιδείας. Εννοείται ότι υπήρχαν και άλλα παιδιά που έγραψαν κάτω από τη βάση, αλλά αυτά έχουν άλλη στάση στην τάξη. Αυτά τα συγκεκριμένα παιδιά τα παροτρύνω να πουν κάτι και ούτε παίρνουν χαμπάρι ότι τα ρώτησα!!!!! Ο βαθμός δεν είναι τιμωρία, αλλά δεν είναι πρόκλητικό για τους υπόλοιπους να τους βάλλω 15; Τότε τι θα έπρεπε να βάλω στα παιδιά που προσπαθούν;
Μια παρατήρηση: στο βαθμό δεν αξιολογούμε και τη διαγωγή (αν δλδ κάνει φασαρία στο μάθημα, για λεκτικούς χαρακτηρισμούς, κινητό στο μάθημα κοκ). Βέβαια στην πράξη είναι πολύ δύσκολο στον καθηγητή να μην λάβει και όλα τα παραπάνω στα υπόψη του. Θα πρέπει όμως να αναρωτηθούμε γιατί ο μαθητής συμπεριφέρεται με αυτόν τον τρόπο. Και συνήθως η απάνηση είναι ότι δεν μπορεί να παρακολουθήσει το μάθημα λόγω κενών και ότι πολλές φορές τα μαθήματα του φαίνονται ανιαρά και άνευ ουσίας. Οι ανάγκες του δεν βρίσκουν επαφή στα αναλυτικά προγράμματα και στον τρόπο προσέγγισης της γνώσης. Αισθάνεται αρκετές φορές ότι το σχολικό περιβάλλον του ασκεί βία και ως γνωστόν εύκολα το θύμα μετατρέπεται σε θύτη.LK, ένας παράγοντας που θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου είναι ότι και τα παιδιά δεν έχουν μάθει σε τέτοιου είδους διδασκαλίες και ταυτόχρονα το όλο σύστημα τους οδηγεί σε μια πιο "παραδοσιακή" δράση (αποστήθιση) άρα αμφισβητούν το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου. Σε ένα τμήμα Γ Λυκείου που έχω ξεκίνησα τη βαθμολογία από 13 κι έβαλα μόνο ένα 20. Το μάθημα δεν θα εξεταστεί πανελλαδικά, με βοήθησε το περιβάλλον (ΕΠΑΛ) και δεν είχα να αντιμετωπίσω δίλημμα λόγω πανελληνίων.Αν δεν αποδεσμευθεί η εισαγωγή στην τριτοβάθμια από τον προφορικό βαθμό η κατάσταση αυτή θα διαιωνίζεται επ' αόριστον.υγ πέρσι στήθηκε από Λυκειάρχη καθηγητής ενώπιον μαθητών και γονέων σε αίθουσα τελετών και απολογείτο για τη χαμηλή βαθμολογία που έβαλε...
jiimy100, αναφέρομαι στις οδηγίες του υπεπθ και του παιδαγωγικού ινστιτούτου στις οποίες πρέπει να στηριχθούμε για να βαθμολογήσουμε.Κάποτε υπήρχε και ο βαθμός της διαγωγής, σήμερα αυτό γίνεται προφορικά στην ενημέρωση γονέων και καθημερινά κατ' ιδίαν στους μαθητές και συνολικά προβάλοντας τη θετική στάση.