0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να προσθέσω επίσης ότι τα τρία μέρη του γραπτού διαγωνισμού ελέγχουν ότι γνωρίζεις το αντικείμενο σου (γνωστικό αντικείμενο), ότι είσαι ικανός να κανεις ένα σχέδιο διδασκαλίας επί τόπου (διδακτική) και ότι γνωρίζεις κάποια βασικά στο επίπεδο της παιδαγωγικής. Επίσης είναι διαγωνισμός όπως οι πανελλήνιες, όποτε διορίζονται όσοι χρειάζονται στις προκαθορισμένες θέσεις. Ο όρος επιτυχών δεν σημαίνει αυτόματα ότι διορίζεσαι , πρέπει να είσαι ανάμεσα στους Χ καλυτερους που χρειάζεται η ειδικοτητα σου. Αν η επιτυχία πάνω από τη βάση εξασφάλιζε και την είσοδο, τότε και όσοι έγραψαν πάνω από τη βάση στις πανελλήνιες, θα έπρεπε να διεκδικούν επ άπειρο την είσοδο τους στο πανεπιστήμιο με δεδομένο τον τότε βαθμό τους εις βάρος των υπολοίπων που δίνουν τις επόμενες χρονιές
Το 60-40 % κρίθηκε αντισυνταγματικό από το Σ.τ.Ε. και γι`αυτό διορίστηκαν του ΑΣΕΠ 2008.. μην γράφετε ότι να`ναι..
Εγω παντως πιστευω οτι θα φερει αλλαγες μονο στην μοριοδοτηση και εξαλλου δεν προλαβαινει για γραπτο...
Με το γραπτό θα κερδίσει και χρόνο
ο γραπτός ασεπ δεν ειναι πανάκεια Απλώς επειδή οι υποψήφιοι ήταν αρκετες χιλιάδες και επετηρίδα είχε πάψει να ειναι λειτουργική μπήκε ο γραπτός ασεπΟύτε βρίσκει και τον καλύτερο εκπ/ικο με την κυριολεκτική σημασία του όρου. Απλώς σκεφθείτε με βάση 55 να γράψει όλη η Ελλάδα 56 δεν θα διορίσει όσους έγραψαν 56; θα τους διορίσει. Η λογική ειναι έχω 100 κουτάκια και 10.000 άτομα που να διεκδικούν τα 10.000 αυτά τα κουτάκια Από αυτά οι 9900 ακόμα κι αν γράψουν πάνω από τη βάση όλα τα 100 πρωτα θα διορίσω, ακόμα και κι αν οι 100 πρωτοι έχουν γράψει 55, 5 και οι 9900 55, 4. Αν το κράτος ήθελε τον καλυτερο με την τυπική σημασία του όρου, της γραπτής επίδοσης θα ειχε τη βάση 70 στα 100 ή 80 στα 100....
Γραπτός διαγωνισμός δεν υπάρχει περίπτωση να μπει στους εκπαιδευτικούς . Ξέρει η Κίρκη ... άλλωστε τι μάγισσα είμαι . Καλά Χριστούγεννα και σύντομα να είμαστε όλοι διορισμένοι.