0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
οι υπέρμαχοι του γραπτού ασεπ λησμονούν ότι θα έχει και προσαυξήσεις από ακαδημαϊκά προσόντα Ο νόμος Γαβρόγλου δεν μπορούσε να συμπεριλάβει την γραπτή επίδοση διότι ήταν άλλο σύστημα διορισμού μοριοδοτικό το άλλο το προβλεπόμενο από το Συνταγμα ειναι ο γραπτός ασεπ Άλλα δομικά στοιχεία το ένα, άλλο το άλλο ΄΄Οσοι είναι υπερ του να λάβαινε ο Γαβρόγλου υπόψιν τις γραπτές επιδόσεις , σημαίνει ότι δέχονταν να συνυπάρχουν σε πίνακες με όσους δεν είχαν γραπτή επίδοση. Το 60-40 και 24μηνο ήταν κάτι σαν αυτό που θέλουν κάποιοι, Αν δεν είχαν γινει οι προσφυγες θα ηταν τωρα διορισμένοι
οι υπέρμαχοι του γραπτού ασεπ λησμονούν ότι θα έχει και προσαυξήσεις από ακαδημαϊκά προσόντα Αυτό ίσχυε μέχρι και το 2008 και σε περίπτωση που εφαρμοζόταν τώρα ένας τέτοιος διαγωνισμός, μπορεί να υπήρχε τέτοιου είδους προσάυξηση. Τώρα τα φροντιστηριάδικα ετοιμάζονται για μία μεγάλη προκήρυξη σύμφωνα με πρόσφατη εγκύκλιο η οποία δεν συμπεριλαμβάνει εκπαιδευτικούς και αναφέρεται σε τεστ..δεξιοτήτων για ΠΕ και ΔΕ. Δεξαμενή επιτυχόντων για μελλοντικές θέσεις του Δημοσίου γενικότερα, βράσε όρυζα δηλαδή.Για αυτούς που επιμένουν για γραπτό διαγωνισμό, όταν την ίδια στιγμή είχαν διαμορφωθεί χίλιοι δυο πίνακες, οι ανισότητες ήταν τεράστιες και φτάνανε να διεκδικήσουν δικαστικά τον διορισμό τους πολλές ειδικότητες, ειδικά μετά την παρωδία του 2008.ΥΓ: Αυτά από επιτυχούσα του ΑΣΕΠ του 2002, με μικρή σχετικά υπηρεσία ως αναπληρώτρια. Θα μου πεις τα καραγκιοζιλίκια του προσοντολογίου είναι καλύτερα;Για να μη γίνομαι κουραστική, όλοι μας,από τη δεκαετία του 90 και μετά, υποψήφιοι εκπαιδευτικοί, διορισμένοι, αναπληρωτές και φυσικά οι μαθητές μας και οι οικογένειές τους υπήρξαμε τα μόνιμα "πειραματόζωα" των "καινοτομιών" των εκάστοτε πολιτικών κηνσόρων που πέρασαν από το πολύπαθο ΥΠΑΙΘ, ΥΠΕΠΘ και δε συμμαζεύεται. Στο όνομα της αξιοκρατίας και της διαφάνειας, όταν οι προηγούμενες γενιές από μας εργάζονταν σε φορείς του δημοσίου έχοντας τα τυπικά- και με το ζόρι- soft skills και έβγαιναν στη σύνταξη στα 45-50 τους.Αυτές τις τραγελαφικές καταστάσεις πληρώνουμε εδώ και αρκετά χρόνια δηλαδή την αναξιοκρατία και το καταφερτζιλίκι. Κι ας λέγανε κάποτε για νόμο Πεπονή, όταν σε τελική ανάλυση άλλοι είχαν το μαχαίρι κι άλλοι το..πεπόνι! Άντε ένα πιο αισιόδοξο 2022!
Γιατι η επετηριδα Γαβρογλου δεν ειναι δεξαμενη επιτυχοντων...? Και μαλιστα με πληρωμενα προσοντα και βυσματικη προυπηρεσια...? Η μηπως ενοχλει οτι επανερχεται ο γραπτος στο υπολοιπο δημοσιο και αναμφιβολα καποιοι θα πιεστουν να απαντησουν γιατι οχι και στην εκπαιδευση οπου χρειαζεται και περισσοτερο...? Εσυ αλλωστε μιλας για την αναξιοκρατια των προηγουμενων δεκαετιων....Βεβαια οσο δεν μιλαμε για τον ελεφαντα στο δωματιο δηλαδη την ανεξελεγκτη παραγωγη (ανεργων) πτυχιουχων , τα εκατονταδες τμηματα ΑΕΙ χωρις καμια διασυνδεση με την αγορα εργασιας ...το πραγμα θα χειροτερευει...
Το σύστημα Γαβρόγλου δεν είναι ουτε καν σύστημα, είναι ενα σκουπίδι για να τα χει καλά ο εκαστοτε υπ παιδείας κ να φροντίζει τα ψηφαλάκια του κ γι αυτό δεν υπάρχει κ πουθενά αλλού. Είναι μια λιστα αναμονής π αν έχεις κ 5 φράγκα παραπανω ανεβαίνεις θέση. Είναι ουγκάντα η κατάσταση=πλερώνεις ονλαιν προφίσινσι χωρις ριντιγκ κ ραιτινγκ , πλερώνεις μεταπτυχιακό απο 1 παραμάγαζο σε γλώσσα π δεν ξέρεις σου στέλνουνε το κούριερ κ βρίσκεσαι να κάνει μάθημα οπουδηποτε. Η δε ειδική αγωγή το δύσκολο κ πιο ευαισθητο κομμάτι, έχει γίνει το χωνευτήρι του κάθε κατακαημένου π θέλει δημόσιο κ μαζεύει χαρτιά όπως-όπως απο γιαλατζι προφισιενσι, γιαλατζι μεταπτυχιακά , γιαλατζι ecdl για να τρουπώσει κ τρουπώνει. Αυτή είναι η αριστεία της κας Κεραμέως. Με τον παρα μου κ τη κερα μου.
Η δε ειδική αγωγή το δύσκολο κ πιο ευαισθητο κομμάτι, έχει γίνει το χωνευτήρι του κάθε κατακαημένου π θέλει δημόσιο κ μαζεύει χαρτιά όπως-όπως απο γιαλατζι προφισιενσι, γιαλατζι μεταπτυχιακά , γιαλατζι ecdl για να τρουπώσει κ τρουπώνει.
https://drepani.gr/index.php/ekpaideusi/item/12154-gerasmenoi-oi-ekpaideftikoi-i-ellada-gernaei-kai-dekades-sxoleia-kleinoun-kathe-xrono-sti-xora?fbclid=IwAR1YjAtDhY5PCDrC2a7O3hiW-Lyrr0SRHTQ3FmYe-KZJl11ur8_l7NVxNfM εδω τα λέει όλα
Τότε θα πρέπει λοιπόν, να μειωθούν οι εισακτέοι σε σχολές ΑΕΙ που βγάζουν εκπαιδευτικούς και γενικά σε σχολές που βγάζουν άνεργους, αλλά αυτό για να γίνει θέλει οργάνωση και κυρίως λογική και η λογική είναι στο pause εδώ και χρόνια..Όσο για τη "βυσματική" προϋπηρεσία που αναφέρεις, δεν υπήρξε ποτέ. Μπορεί να υπάρχουν δυστυχώς πληρωμένα προσόντα, βυσματική προϋπηρεσία αναπληρωτών δεν υπήρξε ποτέ και όχι μόνο στα δικά μου χρόνια, αλλά και τώρα. Βυσματική προϋπηρεσία θα μπορούσε να πει κανείς ίσως για τη μοριοδότηση της πλάκας που γίνονταν εδώ και χρόνια σε διάφορες προκηρύξεις του ¨πολυαγαπημένου" μας ΑΣΕΠ για ΔΕ, πχ όχι για τους εκπαιδευτικούς. Εκτός αν θεωρείς βυσματική την τριμηνία κάποιων νέων παιδιών που δουλεύουν ως αναπληρωτές στα σχολεία για ψίχουλα.Νομίζω ότι δε βοηθάει στο συγκεκριμένο νήμα ένας ηλεκτρονικός "διαξιφισμός" ο οποίος δεν οδηγεί τελικά κάπου, γιατί όλοι μας σε κάποιο βαθμό αντιλαμβανόμαστε την αδικία από το δικό του οπτικό πεδίο, είτε παλιοί είτε νεώτεροι, είτε διορισμένοι είτε μόνιμοι. Και η αδικία είναι η λέξη κλειδί.
Aκου τι λεει ενα παλιος γνωριμος για την ΠΔΣ...Κατα τα αλλα δεν υπηρχε βυσματικη...
βυσματική προϋπηρεσία αναπληρωτών δεν υπήρξε ποτέ
όλες οι ειδικότητες δεν έχουν ΠΔΣ αρα εκεί οι προϋπηρεσίες πως αποκτήθηκαν; κι αυτές χωρις ασεπ;