0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.
Παράθεση από: kinegiros στις Μάιος 14, 2012, 09:33:57 μμ1ο) κακός έχεις παιδί με μέτρια ΝΚ στο γυμνάσιο ακόμα και με Τ.Ε.. Έπρεπε να είναι σε ειδικό γυμνάσιο ή ειδικό επαγγελματικό γυμνάσιο. Αν τώρα δεν υπάρχει τέτοιο πλαίσιο τότε πάω πάσο.Το πού θα φοιτήσει ένα παιδί εξαρτάται από την επιθυμία των γονιών. Δεν πα το ΚΕΔΔΥ να λέει ό,τι θέλει, αν ο γονιός πει ότι το παιδί του θα φοιτήσει στο γενικό σχολείο, κάτω να χτυπιέσαι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Και το σχολείο δεν μπορεί να αρνηθεί (υπάρχει περίπτωση στη Δράμα που σχολείο αρνήθηκε τη φοίτηση σε παιδί, γιατί θεωρούσαν ότι δεν είναι κατάλληλο το σχολικό πλαίσιο (και πράγματι δεν ήταν) και οι γονείς προσέφυγαν στα δικαστήρια και δικαιώθηκαν).Ειδικά στο νομό που βρίσκομαι εγώ, υπάρχουν αρκετά με παιδιά με μέτρια ΝΚ στα γενικά σχολεία, τόσο στα δημοτικά όσο και στη δευτεροβάθμια, παρόλο που υπάρχει και ειδικό σχολείο και ΕΕΕΕΚ. Στο δε ειδικό και στο ΕΕΕΕΚ οι περιπτώσεις παιδιών είναι πάρα πολύ βαριές, οπότε σε κάποιο βαθμό αντιλαμβάνομαι και τους γονείς των άλλων παιδιών που δεν θέλουν να φοιτήσουν εκεί τα δικά τους παιδιά (είναι πολύ μεγάλη η διαφορά).
Η πρακτική, λοιπόν, που ακολουθείται από τους καθηγητές των ΤΕ των γυμνασίων (από τότε που έγιναν τα ΤΕ, και με 2 διαφορετικούς συμβούλους και με σύσταση από το ΠΙ) είναι τα παιδιά αυτά να εξετάζονται σε θέματα που βάζουν οι καθηγητές των ΤΕ και εξαρτώνται από το επίπεδο τους. Δεν μιλάω φυσικά για παιδιά με δυσλεξίες ή άλλες πιο ελαφρές περιπτώσεις, όπου εξετάζονται σε κοινά παραλλαγμένα θέματα.Και από ό,τι γνωρίζω η ίδια πρακτική ακολουθείται και σε πολλά άλλα σχολέια ανά την Ελλάδα. Άρα δεν είναι "δική μας" πττοτυπία....
@KinegirosΘυμάμαι ότι από το ΠΙ είχε έρθει χαρτί. Το θυμάμαι καλά γιατί το είχαμε σχολιάσει, καθώς ποτέ μέχρι τότε δεν είχαν απαντήσει.Δυστυχώς δεν βρίσκομαι στο ΚΕΔΔΥ αυτό τον καιρό για να μπορέσω να το βρω και να το σκανάρω για να το παραθέσω. Αλλά είχε έρθει!Όσο για το παιδί με τη μέτρια ΝΚ, συστυχώς στην περιοχή μου έχουν "χαθεί" αρκετά παιδιά έτσι τόσο στο γυμνάσιο όσο και στο δημοτικό. Με πιο τρανταχτή περίπτωση παιδιού που όλοι επί 3 χρόνια λέγαμε στη μαμά ότι το παιδί είναι για ΕΕΕΕΚ. Επέμενε να μένει στο γενικό σχολέιο. Οι καθηγητές το λυπόντουσαν και το προβίβαζαν, μέχρι την τρίτη γυμνασίου. Μετά, λίγο οι ορμόνες, λίγο η εφηβεία, άρχισε να δημιουργεί προβλήματα στο σχολείο (μέχρι και μια καθηγήτρια στρίμωξε σε μια γωνία και ήταν και μεγαλόσωμο) και η συμπεριφορά του σχολείου άλλαξε. Έμεινε στάσιμος 2 χρόνια και τελικά οι γονείς το σταμάτησαν από το σχολέιο. Αποτέλεσμα; Κυκλοφορεί σαν την άδικη κατάρα μέσα στην πόλη όλη μέρα..... Και δεν είναι το μόνο..... Και δεν είναι το μόνο με παρόμοια προβλήματα που φοιτά σε γενικό σχολέιο με ή χωρίς ΤΕ.Επίσης στην περιοχή που διορίστηκα, η διεύθυνση κρατούσε κρυφό το γεγονός ότι εγώ ήμουν για ΠΣ σε παιδί με αυτισμό, γιατί πολύ απλά η μαμά πίστευε ότι το παιδί δεν εχει τίποτα και μια χαρά μπορεί να παρακολο υθεί το γενικό πρόγραμμα του νηπιαγωγείου! Τη δεύτερη χρονιά με ρώτησε να ήμουν εκεί για το παιδί της (το οποίο "απλά" ακόμα δεν έιχε αρχίσει να μιλά, χωρίς να έχει κάποιο άλλο θέμα όπως πίστευε). Τα 2 χρόνια που 'ήμουν εγώ εκεί, το παιδί έκανε άλματα! Η μαμά θεώρησε ότι είναι η "φυσιολογική" πορεία του παιδιού και την επόμενη χρονιά που πήγε δημοτικό απλά δεν είχε το παιδί καμία στήριξη, καμία βοήθεια και χάθηκε....Να αναφέρω επίσης την περίπτωση τυφλού παιδιού που φοιτούσε στο γενικό σχολείο χωρίς ΠΣ και χωρίς καμία άλλη πρόβλεψη. Οι καθηγητές το περνούσαν εξετάζοντας το προφορικά απλά γιατί το λυπόταν....Αποτέλεσμα; Κανένα!Τέλος να αναφέρω την περίπτωση παιδιού κωφού που ενώ πήγαινε σε δημοτικό κωφών, πήγε σε γενικό γυμνάσιο γιατί πολύ απλά στην περιοχή δεν υπήρχε γυμνάσιο κωφών (ούτε καν σε διπλανό νομό). Στάλθηκε εκπαιδευτικός νοηματικής και απλά διαπίστωσε ότι το παιδί 6 χρόνια στο δημοτικό δεν είχε μάθει νοηματική! Αυτό πώς να το εξετάσει και πάνω σε τι;
Για τα παιδιά που είπες είναι πονεμένη ιστορία. Ένα σχόλιο μόνο για το κωφό παιδί. Το ότι 6 χρόνια δεν έμαθε νοηματική είναι έγκλημα και έπρεπε να κινηθεί δικαστικά ο γονιός εναντίων όσων εμπλέκονται. ΚΕΔΔΥ, δ/ντης, δ/νση κλπ και αν ο γονιός δεν έκανε τίποτα τότε έπρεπε η δικαιοσύνη να κινηθεί εναντίον του για παραμέληση. Αυτή είναι η άποψη μου
Καλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).
Παράθεση από: pde86 στις Οκτώβριος 06, 2012, 02:17:53 πμΚαλησπέρα σας, θα ήθελα να ρωτησω αν γνωρίζετε πόσους μαθητές μπορεί να έχει ένα τμημα ένταξης.Αναφέρομαι στη βθμια.Δηλαδή συνίσταται τμήμα ένταξης με 10 παιδιά από κάθε τάξη, άρα συνολικά 30 ?(αν και αυτα θα ειναι μοιρασμένα).δεν γνωρίζω αν αναφέρεσαι σε Α/θμια η Β/θμια όπως και να έχει ισχύουν τα εξήςΝ3699/2008Άρθρο 6Φοίτηση1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικέςανάγκες μπορούν να φοιτούν:γ) αα) ................Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό−θεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητέςκαι σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σεπεριπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικώνμονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ−μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ.Υ.Α. 447/τ.Β/2007Εκπαιδευτικοί των τμημάτων ένταξης (Τ.Ε.)1. Αξιολογούν τους μαθητές για τη διερεύνηση τωνειδικών εκπαιδευτικών αναγκών με βάση τις προτάσειςοι οποίες έχουν υποβληθεί στο σύλλογο διδασκόντωναπό τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς των τάξεων. Προ−κειμένου να εντάξουν τους μαθητές στο Τ.Ε., λαμβάνουνυπόψη:• τη σοβαρότητα των εκπαιδευτικών αναγκών,• την ανάγκη για εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρό−γραμμα,• την ηλικία και την τάξη στην οποία φοιτούν οι προ−τεινόμενοι να παρακολουθήσουν το Τ.Ε.,• τον αριθμό των μαθητών που έχουν τη δυνατότητανα υποστηρίξουν αποτελεσματικά και προτείνουν αυ−τούς που θα υποστηριχθούν από το τμήμα ένταξης μετεκμηριωμένη εισήγηση.σε γενικές γραμμές εννοεί ότι ένας δάσκαλος μπορεί να υποστηρίζει έως 12 παιδιά συνολικά στα 13 παιδιά πάμε για 2 Τ.Ε. δηλαδή για 2ο δάσκαλοαλλά όλο αυτό δεν είναι ξεκάθαρο όπως καταλαβαίνεις. Επίσης όταν λέμε Τ.Ε. δεν εννοούμε ένα τμήμα αλλά μια δομή που μπορεί να έχει περισσότερα τμήματα. Δεν σημαίνει δηλαδή 12 άτομα σε μια αίθουσα οκ ? Η εμπειρία μου τόσα χρόνια λέει ότι τμήματα με περισσότερα από 5-6 παιδιά είναι προβληματικά και δεν μπορούν να υποστηριχθούν πραγματικά. Ο ιδανικός αριθμός για εμένα είναι να έχεις 3-4 παιδιά με όσο το δυνατόν συγγενείς δυσκολίες. Στο καθηκοντολόγιο όπως βλέπεις αφήνει στο εκπαιδευτικό να αποφασίσει πόσους μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά. Αυτό σημαίνει ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν μπορεί να σου πει ορίστε αυτά είναι τα παιδιά και να σου βάλει ότι θέλει όπως θέλει. ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ αν θες να σέβεσαι το εαυτό σου ως επαγγελματίας. Δεν είναι λοιπόν απόφαση δ/ντη υποδ/ντη ή προγραμματιστή ούτε καν γονέα. Υπεύθυνος είσαι εσύ.
για αυτά τα άτομα δεν θα έπρεπε να υπήρχε ξεχωριστό σχολείο όπου να έκαναν όλα τα μαθήματα εκεί?Το να κάνουν ορισμένα μαθήματα μόνο δεν λύνει το πρόβλημα.
Αν το καταλαβα σωστα ρωτας αν μπορει να στθει τ.ε με 10 μαθητες π.χ απο την α'γυμνασιου.Εγω λοιπον καποια χρονιά ειχα στη Β'λυκειου Τ.Ε αποτελουμενο απο 11 μαθητες.Δεν εσπασε ποτε το τμημα.Ενω στη Α'ειχα 3 και 3 στη Γ'.