*

Αποστολέας Θέμα: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων  (Αναγνώστηκε 9111 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #42 στις: Ιούλιος 02, 2007, 12:46:15 πμ »
Τι ακριβώς συμφέρον μπορεί να έχω προσωπικά από την κατάργηση της μονιμότητας, όταν πρόκειται να διοριστώ το Σεπτέμβρη;
Μάλιστα, δεν έχω καν κάποιο γνωστό, οπότε θα κάνω κανονικά την 5ετία μου στα νησιά.

Για τα βαφτίσια που λες, καλύτερα να μη μιλάς όταν δεν ξέρεις : Άνοιξε οποιοδήποτε πανεπιστημιακό βιβλίο Organisational Behaviour ή Human Resource Management στο κεφάλαιο Motivation.
Και δεν έχω καμία ιδιαίτερη συμπάθεια στον καπιταλισμό.

Φυσικά και δεν ισχυρίζομαι ότι για τα χάλια της δημόσιας παιδείας φταίνε μόνο οι καθηγητές, αλλά το προς συζήτηση γενικότερο θέμα είναι οι προσλήψεις και ο τρόπος που γίνονται.
Κατά τη γνώμη μου δεν είναι ο ενδεδειγμένος. Επίσης πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί καθηγητές στα σχολεία που κάνουν αγγαρεία. Αν έχεις άλλη γνώμη, απλά πες την και μη βγάζεις συμπεράσματα για τους άλλους μόνο και μόνο επειδή διαφωνείς.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:43:59 »

Αποσυνδεδεμένος Syllas

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1893
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ένας φακίρης, πολλοί φουκαράδες
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #43 στις: Ιούλιος 02, 2007, 01:12:25 πμ »
Όταν ξέρεις ότι αυτό που κάνεις σου ταιριάζει, το γουστάρεις, είσαι καλός σε αυτό και προσπαθείς να βελτιώνεσαι, τότε η κατάργηση της μονιμότητας δε σου δημιουργεί καμία ανασφάλεια.
Έτσι νιώθουν πολλοί συνάδελφοι στα φροντιστήρια και είναι συνεχώς ανασφαλείς.
Θα ήμουν υπέρ ενός τεστ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μετράει κάποιες δεξιότητες, ανεξάρτητα από κλάδο, π.χ. στο στυλ του GMAT.
Ο σκοπός αυτών που τα φτιάχνουν είναι να μας αποδείξουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ότι δεν έχουμε δεξιότητες, αν οι περισσότεροι απόφοιτοι χωρίς προετοιμασία πιάνουν 55 % είναι 'αδέξοιοι' και άχρηστοι; Αν πιάνουν 55% και στο gmat είναι πάλι άχρηστοι; Αντε και δεχτούμε ότι είμαστε 'αδέξιοι' τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιωθούμε; Να πάμε φροντιστήρια; Να διαβάσουμε; Τι;
Ακόμα και για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ είμαι κατά των φροντιστηρίων. Ούτε πήγα ποτέ, ούτε καν έψαξα για σημειώσεις του Μπόνια ή κάποιου άλλου (αν και όλοι φαντάζομαι μπορούμε να τις βρούμε από κάπου) και διορίζομαι το Σεπτέμβρη. Στο κάτω-κάτω, πάνω από τους μισούς υποψήφιους πηγαίνουν, αλλά οι διοριστέοι είναι 1/7 στην καλύτερη. Τι συγκριτικό πλεονέκτημα να σου προσφέρει το φασόν-πακετάκι.
Το παράδειγμα της δικής μας επιτυχίας δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να πείσουμε τους ανθρώπους να μην πηγαίνουν φροντιστήρια, γιατί θα σου πουν και αυτοί που πέρασαν και παρακολούθησαν μαθήματα σε φροντιστήριο ότι τους εξασφάλισε την επιτυχία. Η άρνηση του φροντιστηρίου πρέπει να είναι θέμα στάσης και όχι δείκτης επιτυχίας, δηλαδή δεν θα πρέπει να πηγαίνουμε για να μην στηρίζουμε το σύστημα αυτό και ταυτοχρονα να αλληλοβοηθιόμαστε με σημειώσεις αν αποφασίσουμε ότι αποδεχόμαστε το διαγωνισμό.
Επίσης πρέπει να καταργηθούν οι προσλήψεις μέσω του 40% (με προϋπηρεσία). Πόσο σωστό είναι να διορίζονται συνάδελφοι που έγραψαν 30% στο γνωστικό, όταν το γνωστικό του κλάδου μου (ΠΕ03) είναι η ύλη που θα διδάξουν; Θα φταίει το παιδί μετά που θα έχει κενά; Εδώ έχει κενά ο καθηγητής του!
Ήδη οι προσαυξήσεις που παίρνουν στον ΑΣΕΠ τους δίνουν σημαντικό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.
Συμφωνώ
Τέλος, αν θέλουμε ποτέ να αποκτήσουμε σοβαρή δημόσια εκπαίδευση και δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα, θα πρέπει να δεχτούμε την κατάργηση της μονιμότητας. Μόνο έτσι θα επιπλεύσουν κάποια στιγμή οι άνθρωποι που πραγματικά αξίζουν τη θέση τους και ενδιαφέρονται.
Με ποια λογική προκύπτει ότι με την κατάργηση της μονιμότητας θα επιπλεύσουν οι πιο άξιοι;
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 02, 2007, 01:15:22 πμ από Syllas »

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #44 στις: Ιούλιος 03, 2007, 03:26:10 μμ »
Προφανώς Siobaras  δεν σε κατηγόρησα ότι έχεις συμφέρον, αυτό που υπονοούνταν είναι ότι ανήκεις στη δεύτερη κατηγορία ανθρώπων -αυτήν που δεν καταλαβαίνω. Πόσο μάλλον αν δεν έχεις ιδιαίτερη συμπάθεια στον καπιταλισμό, όπως λες, και συγχρόνως υπερασπίζεσαι σε κάποια σημεία τη λογική της ζούγκλας. Μην παίρνεις προσωπικά κάποιους χαρακτηρισμούς, αυτοί αφορούν κάποιες απόψεις που (και εσύ) εκφράζεις, δεν έχω καμιά διάθεση να σου επιτεθώ προσωπικά.

Όσο για τα κίνητρα, θα μου επιτρέψεις να θεωρώ το Human Resource Management πολύ αμφίβολης επιστημονικότητας. Μάλλον τεχνικές προς χρήσιν των διευθυντών προσωπικού των επιχειρήσεων πρόκειται. Συγκεκριμένα τώρα γι' αυτό που γράφεις, αν κατάλαβα καλά λες ότι ο μικρός μισθός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εργασία σου, έτσι; Λογικό μου φαίνεται: άμα δεν πληρώνεσαι καλά, δεν έχεις ιδιαίτερους λόγους να σκίζεσαι (το γνωστό ρητό: κάνουν ότι μας πληρώνουν, κάνουμε ότι δουλεύουμε). Είναι αυτό αντίθετο με αυτό που έγραψε η Χρυσούλα;

Για τη μονιμότητα: εννοείται ότι στον ιδιωτικό τομέα δεν σε διώχνουν "για πλάκα" από κάπου (τουλάχιστον όχι στις περισσότερες δουλειές). Σε διώχνουν όμως εύκολα, και αυτό επηρεάζει τη θέση σου ως εργαζόμενου ή ως αναζητούντος εργασία προς το χειρότερο: λιγότερα λεφτά, μεγαλύτερη υποταγή, δουλειά σε άλλα πόστα (πχ γραμματειακά σε φροντιστήρια). Αν δεις τη σχέση εργασίας ως ανταγωνιστική ανάμεσα σε εργοδότη και εργαζόμενο, η μονιμότητα σημαίνει σαφή βελτίωση της σχέσης υπέρ του εργαζόμενου. και η κατάργηση της από το δημόσιο που ζητάς σημαίνει πολύ μεγάλη επιδείνωσή της, όχι μόνο στο δημόσιο αλλά και στον ιδιωτικό τομέα (γιατί ο ένας επηρεάζει τον άλλο). Ήδη στο δημόσιο κυριαρχούν οι ελαστικές σχέσεις εργασίας, οι συμβασιούχοι (ωρομίσθιοι-αναπληρωτές στην εκπαίδευση) ή ακόμα και οι "ενοικιαζόμενοι" από πρακτορεία εργαζόμενοι πχ στη ΔΕΗ. Η μονιμότητα δηλαδή είναι μια συνθήκη που μειώνεται ραγδαία, κάτι που σύμφωνα με τα λεγόμενά σου θα έπρεπε ήδη να έχει βελτιώσει πολύ την κατάσταση στα σχολεία. Είναι αυτή η εικόνα που έχεις;

Τέλος, δεν κατάλαβα σε τι ακριβώς βρίσκεις χρήσιμο το τεστ δεξιοτήτων.

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Να μην περάσει το Τεστ Δεξιοτήτων
« Απάντηση #45 στις: Ιούλιος 04, 2007, 01:38:56 μμ »
Συγκεκριμένα τώρα γι' αυτό που γράφεις, αν κατάλαβα καλά λες ότι ο μικρός μισθός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εργασία σου, έτσι; Λογικό μου φαίνεται: άμα δεν πληρώνεσαι καλά, δεν έχεις ιδιαίτερους λόγους να σκίζεσαι (το γνωστό ρητό: κάνουν ότι μας πληρώνουν, κάνουμε ότι δουλεύουμε). Είναι αυτό αντίθετο με αυτό που έγραψε η Χρυσούλα;

Απλά επισήμανα ότι δεν ισχύει η αντιθετοαντιστροφή αυτού που λες.
Και με παραπάνω λεφτά εγώ θα κάνω το ίδιο μάθημα.
Αυτό δε σημαίνει ότι τα λεφτά που δίνει τώρα είναι αρκετά. Αλλά και ο άλλος πατάει στο ότι "σε έχω τελείως λάσκα, κάθεσαι 3 μήνες, δουλεύεις 4 ώρες τη μέρα και γίνεται σφαγή για μια θέση σαν την δική σου. Άρα, για αυτά που κάνεις, καλά είναι αυτά που παίρνεις."

Δε μίλησα για πιστόλι στον κρόταφο και άμεση απόλυση. Αν όμως (π.χ. μέσω ενός συστήματος αξιολόγησης εκπαιδευτικών) του δείξεις ότι δουλεύεις σωστά, τότε θα έχεις και κάποιο σοβαρό πάτημα για να διεκδικήσεις περισσότερα χρήματα, καλύτερα κτήρια, κλπ.

Δεν έχω διάθεση για αντιπαράθεση. Εξάλλου φανατικός (όπως με χαρακτήρισες - ή ούτε αυτό πήγαινε για μένα;) είναι αυτός που δεν αλλάζει γνώμη και δεν αλλάζει και θέμα.

Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160652
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 928
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 844
Σύνολο: 863

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.