0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Όταν ξέρεις ότι αυτό που κάνεις σου ταιριάζει, το γουστάρεις, είσαι καλός σε αυτό και προσπαθείς να βελτιώνεσαι, τότε η κατάργηση της μονιμότητας δε σου δημιουργεί καμία ανασφάλεια.
Θα ήμουν υπέρ ενός τεστ που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ να μετράει κάποιες δεξιότητες, ανεξάρτητα από κλάδο, π.χ. στο στυλ του GMAT.
Ακόμα και για το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ είμαι κατά των φροντιστηρίων. Ούτε πήγα ποτέ, ούτε καν έψαξα για σημειώσεις του Μπόνια ή κάποιου άλλου (αν και όλοι φαντάζομαι μπορούμε να τις βρούμε από κάπου) και διορίζομαι το Σεπτέμβρη. Στο κάτω-κάτω, πάνω από τους μισούς υποψήφιους πηγαίνουν, αλλά οι διοριστέοι είναι 1/7 στην καλύτερη. Τι συγκριτικό πλεονέκτημα να σου προσφέρει το φασόν-πακετάκι.
Επίσης πρέπει να καταργηθούν οι προσλήψεις μέσω του 40% (με προϋπηρεσία). Πόσο σωστό είναι να διορίζονται συνάδελφοι που έγραψαν 30% στο γνωστικό, όταν το γνωστικό του κλάδου μου (ΠΕ03) είναι η ύλη που θα διδάξουν; Θα φταίει το παιδί μετά που θα έχει κενά; Εδώ έχει κενά ο καθηγητής του!Ήδη οι προσαυξήσεις που παίρνουν στον ΑΣΕΠ τους δίνουν σημαντικό προβάδισμα έναντι των υπολοίπων.
Τέλος, αν θέλουμε ποτέ να αποκτήσουμε σοβαρή δημόσια εκπαίδευση και δημόσιες υπηρεσίες γενικότερα, θα πρέπει να δεχτούμε την κατάργηση της μονιμότητας. Μόνο έτσι θα επιπλεύσουν κάποια στιγμή οι άνθρωποι που πραγματικά αξίζουν τη θέση τους και ενδιαφέρονται.
Συγκεκριμένα τώρα γι' αυτό που γράφεις, αν κατάλαβα καλά λες ότι ο μικρός μισθός μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την εργασία σου, έτσι; Λογικό μου φαίνεται: άμα δεν πληρώνεσαι καλά, δεν έχεις ιδιαίτερους λόγους να σκίζεσαι (το γνωστό ρητό: κάνουν ότι μας πληρώνουν, κάνουμε ότι δουλεύουμε). Είναι αυτό αντίθετο με αυτό που έγραψε η Χρυσούλα;