0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ πολύ thlemaxos355 και εσένα vikoulaki για τις απαντήσεις.Πρόκειται για Γεωμετρία Α Λυκείου και καταλαβαίνω ότι τους φαίνεται δύσκολο μιας και είναι η πρώτη χρονιά που κάνουν γεωμετρία αλλά δεν μπορώ να περιοριστώ μόνο στις ασκήσεις του βιβλίου όπως μου ζητάει το ένα παιδί από το τμήμα.Είμαι σε δίλλημα.
Εγώ αποφεύγω να λύνω απο φυλλάδια που μου φέρνει ο καθε μαθητής. Ήθελα να ξέρω αν έχετε και εσεις τέτοια ανασφάλεια ή ότι και να σας φέρουν το λύνετε αμέσως σε δευτερόλεπτα...
Πρόκειται για Γεωμετρία Α Λυκείου
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με την οργάνωση της διδασκαλίας που δεν ξέρω πως να το μεθοδεύσω και βασικά μου έχουν δημιουργηθεί 500 απορίες!!Ας πουμε ότι βάζετε κάποιες ασκήσεις για το επόμενο μάθημα.στο επόμενο μάθημα πως θα ελέξετε τα γραπτά των μαθητών; Περνάτε μια "βόλτα' πάνω από τα θρανία και ρίχνετε ένα βλέμμα στο ποιός έγραψε και ποιός οχι; Πως θυμόσαστε και πως σημειώνετε όμως ποιός έγραψε και ποιός όχι;Ακόμα και να δεις ότι κάποιος ασχολήθηκε, που ξέρεις αν αυτά που έγραψε είναι σωστά; δεν πρέπει να το δείτε ξεχωριστά το κάθε τετράδιο και να αφιερώσετε 5 λεπτά;Μαζεύετε τα τετράδια σε κάθε μάθημα και τα διορθώνετε σπίτι; Όμως έτσι δημιουργούνται τα εξής θέματα:1. για την επόμενη φορά που θα γράψουν οι μαθητές αφού τους έχετε πάρει τα τετράδια;2. θα πρέπει να έχετε ένα φορτηγό στο τέλος της ημέρας για να κουβαλήσετε τα τετράδια σπίτι3. καθημερινά θα έχετε έναν τεράστιο όγκο για διορθωση οπότε θα πρέπει από το πρωι μέχρι.... το άλλο πρωι να διορθώνετεή μήπως δειγματοληπτικά εξετάζετε 2-3 άτομα στον πίνακα να σας λύσουν τις ασκήσεις και τους λέτε "σήκω στον πίνακα με το τετράδιό σου", οπότε έτσι βλέπεις αν την ξέρει την άσκηση, αγνοώντας τους υπόλοιπους 20 για το αν δούλεψανή μήπως συγκεντρώνετε τα τετράδια 1-2 φορές στο τετράμηνο να δείτε γίνεται;Πως το χειρίζεστε αυτό το θέμα; Εγώ αυτό που δοκίμασα φέτος (για 1η φορά) πειραματικά ήταν το εξής:τους είπα αντί για τετράδιο να έχουν ένα ντοσιέ. Σε κάθε μάθημα θα μου δίνουν τις ασκήσεις που είχαν σε ένα φύλο. Το διορθώνω, τους το επιστρέφω και το βάζουν στο ντοσιέΚάπως έτσι επικοινούμε.Τα αποτελέσματα από αυτό το "πείραμα" είναι τα εξής:1. μπορώ να βλέπω ο κάθε μαθητής πολύ συγκεκριμένα τι λάθη κάνει, που μπερδεύεται και τι σκαμπάζει.2. μέσα σε 1 βδομάδα ήξερα ο καθένας τι κάνει. Με την συμμετοχή στην τάξη και τα προφορικά καμιά φορά αργεις να καταλάβεις τελικά αν ο άλλος του κόβει3. δεν είναι και τόσο χρονοβόρο (καμια φορά είναι όμως!) τελικά γιατί δεν φέρνουν και όλοι ασκήσεις, τις διορθώνω στα διαλλείμματα και στα κενά μου, επίσης επειδή μου δίνουν φύλα και όχι όλο το τετράδιο μπορώ και να καθυστερήσω και 1 βδομάδα να τις επιστρέψω4. γράφω παρατηρήσεις πάνω στα γραπτά , οπότε έτσι βοηθάω προσωπικά τον μαθητή στα δικά του λαθηΑναφέρομαι σε Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, Γυμνάσιο ή Λύκειο και αφορά (σχεδόν) οποιοδήποτε γνωστικό αντικείμενο.
οπότε είσαι και εσύ της άποψης να μου δίνουν τις ασκήσεις τους σε καθημερινή βάση, και έτσι καθημερινά να υπάρχει μεγάλος όγκος διόρθωσης από τη μεριά μου;Αυτό που μαρεσει και αρέσει και στους μαθητές από αυτόν τον τρόπο είναι ότι έχουν μόνιμα έλεγχο!Οι παρατηρήσεις που γράφω στον καθένα χωριστά, βοηθάνε πολύ. Αν εγώ δεν έβλεπα τι λάθη μπορεί να κάνει κάποιος, ίσως ποτέ να μην τα εντόπιζα και ο μαθητής ποτέ να μην το διόρθωνε. Θέλει όμως σε καθημερινή βάση αυτό....Δεν νομίζω ότι η πλειοψηφία δουλευει πάντως έτσι...Αλλά τι άλλο μπορεις να κάνεις αν θες στενό έλεγχο των μαθητών σου;