*

Αποστολέας Θέμα: "Μετάταξη των εκπαιδευτικών άλλων ειδικοτήτων που διδάσκουν Πληροφορική"  (Αναγνώστηκε 18990 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

xaan

  • Επισκέπτης
Σήμερα 15/9/11 βλέπω ότι στη Βουλή έχουμε Συζήτηση επίκαιρων ερωτήσεων. Απάντησε στην ερώτηση αυτπή?
Στο site έχουν μόνο την απάντηση σχετικά με τισ βάσεις Εισαγωγής στην Τριτοβάθμια και τους πολύτεκνους. Λογικά δεν θα ήταν κάν παρόν ο βουλευτής που έκανε την ερώτηση...Αναμένουμε αν και χλωμό
Μάλλον έκανε την ερώτηση έτσι για τα μάτια του κόσμου να πάρει μερικούς ψήφους μας. Θα δείξει ο χρόνος.

Κατάλαβε ότι θα έπαιρνε 10 ψήφους και θα έχανε 100...

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Να σε ενημερώσω ότι το τμήμα της πληροφορικής ανήκει στη σχολή Θετικών επιστημών. Οι πληροφορικοί δηλαδή έχουν τα ίδια παιδαγωγικά μαθήματα με ένα μαθηματικό ή φυσικό .... Ο λόγος που δεν ήθελε το ΥΠΕΠΘ να θεωρούνται παιδαγωγικά καταρτισμένοι εκείνη την εποχή που έβγαλε τους νόμους, είναι ακριβώς για να προηγούνται οι μαϊμού πληροφορικοί.
Πάντως το πρόβλημα όχι μόνο δε θα λυθεί, αλλά θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους. Πχ οι καθηγητές ξένων γλωσσών θα διδάσκουν φιλολογικά μαθήματα. Από τη στιγμή που κάτι τέτοιο γίνεται εδώ και χρόνια με την ανοχή της ΟΛΜΕ στον κλάδο της πληροφορικής, είναι λογικό να γίνει σε όλους τους κλάδους.

Πληροφορικός είμαι βρε παιδιά, αλλά σε ποιό παιδαγωγικό μάθημα αναφέρεστε? Τμήμα Πληροφορικής ΑΕΙ τελείωσα, και θυμάμαι κάτι αχρείαστα μαθηματικά που κάναμε...όσο για ΑΣΠΑΙΤΕ δυστυχώς ακόμα και αυτό, ΜΕΣΟ θυμάμαι χρειαζόταν για να σε δεχτούν...και δεν έχω :)...

Πάντως <xaan>, αν "ζυγίσεις" τις 2 επιλογές (αν και οι μετατάξεις είναι καραμέλα για να συνεχίσουν την κοροϊδία οι πολιτικοί), η μεγαλύτερη αδικία είναι εις βάρος των υπεράριθμων-μόνιμων πληροφορικών, αδιόριστων πληροφορικών, αναπληρωτών,... Είναι πιο δίκιο δήλ. να μου κάνει Πληροφορική στο Λύκειο ο Θρησκευτικός (αν θυμάμαι καλά)? Ή μήπως αυτό που έζησα στα ΤΕΕ ΟΑΕΔ, η συνδιδασκαλία μου με Θρησκευτικό σε κάποιο μάθημα και με Φυσικό σε άλλο, ο οποίος είχε ξεκαθαρίσει στην διεύθυνση ότι δεν το "κατείχε" το συγκεκριμένο μάθημα (άρα θα είχε ρόλο "γλάστρας" και το μάθημα θα το έκανα εγώ)? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? Τα συμπεράσματα δικά σας! ! !

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Να διορθώσω κάπως το προηγούμενο μήνυμά μου, μη με προλάβει κάποιος φιλόλογος...Θεολόγος (και όχι Θρησκευτικός)...Καλύτερα?  :)

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων για το μακροσκελές ποστ, αλλά ένιωσα την ανάγκη να βάλω τα πράγματα στη θέση τους, όπως τα έζησα η ίδια όλα αυτά τα χρόνια κι όχι όπως μου τα είπανε ή τα διάβασα κάπου.
...
Μην ελπίζει κανείς ότι η επιστροφή των "μαιμού" Πληροφορικών εκεί που ανήκουν θα γίνει για λόγους ηθικής αποκατάστασης της τάξης, ούτε ότι με αυτόν τον τρόπο θα ανοίξουν θέσεις διορισμού για νέους Πληροφορικούς. Δεν χρειάζονται νέοι Πληροφορικοί. Ανακατανομή προσωπικού κάνουν. Κάποιοι θα βολευτούνε και κάποιοι θα αδικηθούνε. Έτσι γίνεται πάντα. Το κριτήριο δεν αλλάζει ποτέ: Να κάνει το Υπουργείο τη δουλειά του με το λιγότερο κόστος. Όπως τότε διόρισε αυτούς που το βόλευαν, χωρίς ηθικά ή επιστημονικά κριτήρια, έτσι τώρα θα τους ανακατατάξει όπου το βολεύει. Κι αν ψάχνετε για δικαιοσύνη απευθυνθήτε σε καμιά άλλη χώρα καλύτερα!

Διάβασα προσεκτικά ΟΛΟ το μήνυμα σου και δε μου φάνηκε καθόλου κουραστικό... :) θα έβαζα τίτλο "Η ιστορία της Πληροφορικής στα σχολεία" :)
Συμφωνώ ότι κάπως έτσι είχαν και έχουν τα πράγματα! Αλλά σ'αυτή την εθνική "καταστροφή" που βιώνουμε ειδικά τις τελευταίες μέρες, ΠΟΥ γέρνει η ζυγαριά της "μικρότερης" αδικίας? Στην υπάρχουσα κατάσταση ή στην ανακατανομή που λες ? ? ?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
Ούτε έτσι ακριβώς είναι.

Η δεύτερη ειδικότητα ισχύει για όσους έχουν δεύτερο πτυχίο, και ως επι το πλείστον όσοι διορίστηκαν ως πληροφορικοί δεν έχουν δεύτερο πτυχίο. Δεν μπορούν με όσα ισχύουν σήμερα να πάρουν τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς τους γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχουν την θέση που έχουν, και δεν μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».
Αυτά έτυχε να ακούσω στο υπουργείο καθώς μια φυσικός διορισμένη ως πληροφορικός ζητούσε μετάταξη ως φυσικός. Της εξηγούσαν ότι αυτό δεν γίνεται γιατί το πτυχίο της δεν θεωρείται δεύτερο αλλά ένα και με βάση αυτό κατέχει την θέση που κατέχει. Αν θέλει να διοριστεί ως φυσικός θα πρέπει να ακολουθήσει τον δρόμο που ακολουθεί κάθε άλλος που διεκδικεί διορισμό.

Τώρα αν αυτό αλλάξει δεν το ξέρω…
Ακριβώς αυτό ισχύει!!!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
lativof αντιγράφω από την Υπουργική Απόφαση:
2. Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί από άλλο κλάδο ή άλλη ειδικότητα, κάνοντας χρήση άλλου πτυχίου, επιπλέον του πτυχίου διορισμού, ή, προκειμένου για τους κλάδους ΠΕ19 και ΠΕ20, των προυποθέσεων της παρ. 1 του άρθρου 30 του ν. 2009/1992 (Α 18), μπορεί να ληφθεί υπόψη για την απόδοση δεύτερης ειδικότητας και το πτυχίο με βάση το οποίο έγινε ο αρχικός διορισμός.
Ίσως η συγκεκριμένη υπάλληλος να μην ήταν ενημερωμένη ή να μην είχε βγει ακόμη η Υπουργική Απόφαση και να μην περιμένανε ότι θα είχε αυτή τη ρύθμιση μέσα.


Μarsa, κάνεις λάθος πιστεύω...Γράφει "...Για τους εκπαιδευτικούς που έχουν μεταταχθεί..." και όχι "που έχουν διοριστεί"...
Αν π.χ. κάποιος ΠΕ12 έχει διοριστεί ως Πληροφορικός, όπως σωστά λέει ο <latifov> ΔΕΝ μπορεί με όσα ισχύουν σήμερα να πάρει τη θέση τις αρχικής ειδικότητάς του γιατί με αυτό το πτυχίο κατέχει τη θέση που έχει, και ΔΕΝ μπορεί το ίδιο πτυχίο να χρησιμοποιηθεί ως «δεύτερο».

Αποσυνδεδεμένος marsa

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω τα Μαθηματικα
    • Προφίλ
nesaneir, αν ανατρέξεις στο νόμο 2009/2002 που αναφέρει η Υ.Α, εκεί αναφέρονται για πρώτη φορά τα απαιτούμενα προσόντα όσων μπορούν να διεκδικήσουν "μετάταξη" στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20. Δεν μιλάει ο νόμος αυτός για "διορισμό". Η Υ.Α προσπαθώντας προφανώς να εναρμονιστεί με τον προαναφερθέντα νόμο, κρατάει την ίδια διατύπωση.

Με τιμά που ζητάς τη γνώμη μου, αλλά για το ποιό είναι το λιγότερο άδικο... έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν υπάρχει λίγο και πολύ άδικο. Δείχνει με μια πρώτη ματιά ότι κοιτώντας το καλό του μαθητή θα έπρεπε να επιστρέψουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων εκεί που ανήκουν. Όμως τι μάθημα πχ φυσικής θα κάνει ένας Φυσικός που εδώ και 15 χρόνια έχει διδάσκει Πληροφορική; Θα τον ήθελες να τον έχει το παιδί σου στην κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως όχι!

Το ιδανικό θα ήταν να παραμείνουν όλοι στις θέσεις που έχουν -εφόσον βέβαια το επιθυμούν- και να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής στα σχολεία. Όχι όμως για να βρούν δουλειά οι συνάδελφοι της Πληροφορικής, αλλά για να μη βγαίνουν τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα και απευθύνονται στα κάθε λογής κέντρα/ινστιτούτα/ΙΕΚ/κολέγια για να μάθουν τα βασικά.
Θεωρώ επίσης ότι ο δομημένος προγραμματισμός οξύνει την κρίση, την φαντασία και την δημιουργικότητα του μαθητή όσο λίγα μαθήματα (μόνο τη Γεωμετρία μπορώ να θεωρήσω ισάξια) και επομένως θα έπρεπε να τον διδάσκονται επαρκώς και σε βάθος όλοι.

Απαντάω έτσι γιατί -δυστυχώς για μένα- ανήκω στους αφελείς ρομαντικούς που πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να κοιτάμε το καλό του μαθητή, μετά το καλό του συναδέλφου και τελευταίο το καλό του Υπουργείου.
Αι νεβερ ριντ σαμθινγκ ριτεν ιν γκρικλις

Αποσυνδεδεμένος daskala

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 75
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ

κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).

Αποσυνδεδεμένος Sakisnemkav_ΠΕ_20

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 65
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Κυρα δασκάλα. Η πληροφορική εντάχθηκε στην αβαθμια ως γνωστικο αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης.

Αποσυνδεδεμένος killbill

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3500
  • Φύλο: Άντρας
  • Αν θες να μάθεις κάτι τότε δίδαξέ το
    • Προφίλ
http://www.csd.uoc.gr/~speypk/epethrida_site/16month.html

μιλάμε για 941 άτομα

1996: διορίστηκαν 147
1997: διορίστηκαν 333
1998: διορίστηκαν 198
1999: διορίστηκαν 66
2000: διορίστηκαν 197

Αν γίνει αυτό, δεν θα χρειαστεί να ξαναπροσλάβει κυρίως Μαθηματικούς, Φυσικούς για 2-3 έτη.
Αλήθεια πόσοι άραγε από τους παραπάνω έχουν ωράριο πάνω από 10 ώρες εβδομαδιαίο, και τις υπόλοιπες ώρες τις καλύπτουν με άλλους τρόπους όπως: γραμματειακή υποστήριξη, υπεύθυνος εργαστηρίου, χειριστής τσουγγράνας;

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
nesaneir, αν ανατρέξεις στο νόμο 2009/2002 που αναφέρει η Υ.Α, εκεί αναφέρονται για πρώτη φορά τα απαιτούμενα προσόντα όσων μπορούν να διεκδικήσουν "μετάταξη" στους κλάδους ΠΕ19-ΠΕ20. Δεν μιλάει ο νόμος αυτός για "διορισμό". Η Υ.Α προσπαθώντας προφανώς να εναρμονιστεί με τον προαναφερθέντα νόμο, κρατάει την ίδια διατύπωση.

Με τιμά που ζητάς τη γνώμη μου, αλλά για το ποιό είναι το λιγότερο άδικο... έτσι όπως τα έχουν κάνει δεν υπάρχει λίγο και πολύ άδικο. Δείχνει με μια πρώτη ματιά ότι κοιτώντας το καλό του μαθητή θα έπρεπε να επιστρέψουν οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων εκεί που ανήκουν. Όμως τι μάθημα πχ φυσικής θα κάνει ένας Φυσικός που εδώ και 15 χρόνια έχει διδάσκει Πληροφορική; Θα τον ήθελες να τον έχει το παιδί σου στην κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως όχι!

Το ιδανικό θα ήταν να παραμείνουν όλοι στις θέσεις που έχουν -εφόσον βέβαια το επιθυμούν- και να αυξηθούν οι ώρες της Πληροφορικής στα σχολεία. Όχι όμως για να βρούν δουλειά οι συνάδελφοι της Πληροφορικής, αλλά για να μη βγαίνουν τα παιδιά μας ψηφιακά αναλφάβητα και απευθύνονται στα κάθε λογής κέντρα/ινστιτούτα/ΙΕΚ/κολέγια για να μάθουν τα βασικά.
Θεωρώ επίσης ότι ο δομημένος προγραμματισμός οξύνει την κρίση, την φαντασία και την δημιουργικότητα του μαθητή όσο λίγα μαθήματα (μόνο τη Γεωμετρία μπορώ να θεωρήσω ισάξια) και επομένως θα έπρεπε να τον διδάσκονται επαρκώς και σε βάθος όλοι.

Απαντάω έτσι γιατί -δυστυχώς για μένα- ανήκω στους αφελείς ρομαντικούς που πιστεύουν ότι πρώτα πρέπει να κοιτάμε το καλό του μαθητή, μετά το καλό του συναδέλφου και τελευταίο το καλό του Υπουργείου.

Ανήκουμε στην ίδια κατηγορία (δυστυχώς για μας, όπως λες)...αλλά φοβάμαι ότι τους συμφέρει να έχουν παιδιά "χωρίς κρίση", για να κινούν αυτοί τα "νήματα"...
Γιατί πάνε να βγάλουν την Πληροφορική από το Λύκειο (δηλ. από παιδιά που είναι σε ηλικία να "επεξεργαστούν-αξιολογούν" καλύτερα και βαθύτερα τη γνώση)? ? ?
Έχω μιλήσει ήδη για τις αμφιβολίες-αντιρρήσεις μου για το ξεκίνημα απο Α'-Β' Δημοτικού...(ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΜΟΥ --> σχετικά μηνύματα --> 18 και 23)...Ακόμα, συμφωνώ απόλυτα για το δομημένο προγραμματισμό που λες! Αλλά αυτό προυποθέτει παιδιά με υπομονή, που να "ψάχνονται"...και γω γύρω μου δυστυχώς βλέπω ελάχιστους...στη πλειοψηφία βλέπω παιδιά που βαριούνται να "ζορίσουν" το γεμάτο δυνατότητες μυαλό τους!!! Γιατί? Γιατί έτσι τα μάθανε!!! Να "εκμεταλλευτούν" το διαδίκτυο ως εύκολη λύση για όλα, ενα copy-paste...αντί το πιο "πολύπλοκο" copy-processing-paste...Για να μιλήσω λίγο και με "δικούς" μας όρους  :), η CPU των μαθητών μας φοβάμαι ότι "συμφέρει" να μείνει σε αδράνεια!

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ

κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).

Ενώ αυτή σας η απάντηση με αυτό το ύφος...σας κατατάσσει σε όσους έχουν ΑΠΟΛΥΤΑ σχέση με την εκπαίδευση? ? ? ? ? ? ? ? ? Λυπάμαι όποιον συνάδελφο Πληροφορικό έρθει στο δημοτικό όπου εργάζεστε, το να τον κοιτούν με μισό μάτι φαντάζει "Θερμό Καλωσόρισμα"! Εύχομαι ειλικρινά να κατάλαβα κάτι λάθος, γιατί στο προηγούμενο μήνυμα:

"Επειδή ο σύζυγός μου είναι Πληροφορικός (ΠΕ19) γνήσιος  ;D γνωρίζω ότι η λύση είναι πολύ πιο απλή: να ξεχωρίσει αυτούς που δεν έχουν βασικό πτυχίο Πληροφορικής (π.χ. σε ΠΕ 19.03, ΠΕ 20.03) και να τους δώσει δεύτερη ανάθεση τα μαθήματα Πληροφορικής. Έτσι, θα αναγκαστούν να ζητήσουν μετάταξη στον κλάδο τους. Δεν είναι δυνάτον όλοι κουτσοί - στραβοί, ΑΕΙ -ΤΕΙ να έχουν τις ίδιες αναθέσεις στα ίδια μαθήματα!"

επικρατούσε κάποια λογική, ενώ σ'αυτό που διάβασα "ξεχείλιζε" η αντισυναδελφικότητα! ! !

Αποσυνδεδεμένος evants

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 793
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ


κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
δεν είμαι πληροφορικάριος και δεν υφάρπαξα  :'(τη θέση κανενός.Εσύ απλά πιστεύεις ότι επειδή ο άντρας σου κινδυνεύει να εξοβελιστεί από την εκπαίδευση μπορείς να κηρύττεις ενάντια στους συναδέλφους του.
Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι.
Τελειώνοντας,πρέπει να τονίσω ότι η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία,και ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου.
Πάντως,από τη δριμύτητα της απάντησής σου βλέπω ότι καταλαβαίνεις πώς νιώθει κάποιος όταν πιστεύει ότι απειλούνται τα κεκτημένα του.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 03, 2011, 06:28:16 μμ από evants »

Αποσυνδεδεμένος nesaneir

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
    • Προφίλ
κυρα daskala,ακολουθείς την πεπατημένη που λέει ότι ο καθένας ζητά και υπερασπίζεται ό,τι θεωρεί του οίκου του κι από κει και πέρα στάχτη και μπούρμπερη.Με το σκεπτικό σου λοιπόν,και υποθέτοντας ότι είσαι δασκάλα,καλό είναι να μην κάνετε ως δάσκαλοι α΄θμιας όλα τα μαθήματα,διότι σιγά μην είστε καταρτισμένοι να διδάξετε ταυτόχρονα μαθηματικά και γλώσσα.Σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο,στη βασική εκπαίδευση άλλος κάνει θρησκευτικά,άλλος γλώσσα,άλλος ιστορία και πάει λέγοντας.Ας ανοίξει επιτέλους το δημοτικό στις αποδεδειγμένα καταρτισμένες ειδικότητες,κι ας κρατήσετε εσείς τα απολύτως βασικά,1 με 2 ώρες τη μέρα,μελέτη περιβάλλοντος δηλαδή και απογευματινή υποστήριξη.Πώς σου ακούγεται;Αυτό με βολεύει εμένα και πολλούς ακόμη αδιόριστους της β΄θμιας.
Συνελόντι ειπείν,αν αρχίσουμε να ζητάμε ό,τι μας....καπνίσει,βράσε όρυζα.
μη γνήσιος φιλόλογος ΦΠΨ


κυρ evants, αποδεικνύεις με τα γραφόμενά σου ότι δεν έχεις απολύτως καμία σχέση με την εκπαίδευση και εξηγώ: πρωταρχικός ρόλος της αθμιας εκπαίδευσης είναι ο παιδαγωγικός κι όχι η επιστημονική κατάρτιση. Τώρα επειδή οι μαϊμού Πληροφορικάριοι έχουν καταλάβει τις θέσεις των original Πληροφορικών δε σας φταίμε οι δάσκαλοι, αλλά εσείς οι ίδιοι που έχετε 500 διαφορετικές ενώσεις (απόφοιτοι Πολυτεχνείων, Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, μαϊμού - original μαζί, ΑΕΙ - ΤΕΙ μαζί κοκ). Κοιτάξτε λοιπόν να κανονίσετε τα του οίκου σας πρώτα και μετά προσπαθήστε να τα βάλετε με τις άλλες ειδικότητες (όχι ότι οι ΠΕ02 και οι ΠΕ04 πάνε πίσω...).
δεν είμαι πληροφορικάριος και δεν υφάρπαξα τη θέση κανενός.Εσύ απλά πιστεύεις ότι επειδή ο άντρας σου κινδυνεύει να εξοβελιστεί από την εκπαίδευση μπορείς να κηρύττεις ενάντια στους συναδέλφους του.
Όσο για το ποιο είναι το έργο του παιδαγωγού,θα έπρεπε να καταλάβεις ότι αυτό ακριβώς είναι το έργο του εκπαιδευτικού σε όλες τις βαθμίδες της υποχρεωτικής εκπαίδευσης,δηλαδή και στη μέση.Άρα,μάλλον εσύ είσαι σύμφωνα με τα γραφόμενά σου άσχετη με την εκπαίδευση,αν και τέτοιου είδους χαρακτηρισμούς τους επιστρέφω συνήθως και χωρίς δικαιολόγηση,στη δική σου περίπτωση είναι αυταπόδεικτοι.
Τελειώνοντας,πρέπει να τονίσω ότι η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία,και ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου.

Λυπάμαι κάπως που έτρεξα να σε "υπερασπιστώ" σαν συνάδελφο και να κατακρίνω το "ύφος" της <δασκάλας>, "κατηγορώντας" την για αντισυναδελφικότητα, ενώ απ'ό,τι φαίνεται κάνεις το ίδιο και πολύ χειρότερα, εκτός αν παρεξήγησα τα όλο υποτίμηση λεγόμενά σου "...η πληροφορική δε διδάσκεται ως επιστήμη αλλά ως δεξιότητα στα σχολεία, ως τέτοια μπορούν ωραιότατα μετά από 10 χρόνια στα σχολεία να τη διδάξουν και οι κατωτέρας διαλογής συνάδελφοι του αντρός σου"
Αν παρερμήνευσα (που δυστυχώς δε νομίζω) ζητώ ταπεινά συγνώμη και τελειώνει εδώ το θέμα! ! !
Αν όμως καλά κατάλαβα, να σε πληροφορήσω όπως τόνισε και ο <Sakisnemkav_ΠΕ_20>, οτι η Πληροφορική εντάχθηκε στην Α'βάθμια ως γνωστικό αντικείμενο και ως εργαλείο μάθησης....και όχι απλά ως δεξιότητα! ! ! Η Πληροφορική φίλε δεν είναι παιχνιδάκι για να την "απαξιώσεις" έτσι! ! ! Λυπάμαι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161021
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 660
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 382
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.099 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.