*

Αποστολέας Θέμα: Ποια ήταν η χειρότερη συμπεριφορά που είχατε από μαθητή και πως αντιδράσατε?  (Αναγνώστηκε 19985 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kofia

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 232
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εμένα μου έτυχε το εξής περιστατικό χθες, όχι τραβηγμένο αλλά μου ανέβασε την πίεση πολύ μα πολύ!
Χτυπάει κουδούνι και μαζεύεται το τμήμα (ΣΤ Δημοτικου) στην αυλή για να ξεκινήσουμε μάθημα (γυμναστική).Γενικά είναι ένα παρα πολύ ζωηρό τμήμα, με μόλις 4 μαθητές/τριες να είναι ήσυχοι/ες, να μην ενοχλούν και να είναι και αθλητικά παιδιά. Όλοι οι άλλοι είναι επιεικώς απαράδεκτοι, αλλά πολύ δεμένοι μεταξύ τους...όπως καταλαβαίνετε έχουν δημιουργήσει μία ισχυρή ομάδα και εάν δεν θέλουν π.χ να κάνουν βόλεϊ αλλά μπάσκετ, γίνεται χαλασμός, δεν με αφήνουν να δείξω ούτε μία άσκηση...

Τέλος πάντων , ένα αγόρι, που πρωτοστατεί στο "κίνημα" υπέρ του μπάσκετ και κατά όλων των άλλων δραστηριοτήτων, έρχεται με μπουκωμένο το στόμα, να ξεχυλίζουν τα σάλια, τίγκα η στοματική κοιλότητα σε ΖΕΛΕΔΑΚΙΑ, ξέρετε από αυτά τα πετρελαιοειδή αηδιαστικά λάστιχα που κυκλοφορούν... :o

Φυσικά φρικάρω, του λέω ήρεμα "φτύστα αμεσως"....Αρχίζει να γελάει (είναι ψηλός με πολλά κιλά και νταής!), και ταυτόχρονα να προσπαθεί να τα μασήσει ΟΛΑ (αν είναι δυνατόν) για να μην χάσει ούτε ένα, μέχρι να πάει στον κάδο.Στη συνέχεια, βλέπει ότι τον πλησιάζω για να τον συνοδεύσω στον κάδο, και αρχίζει (έλεος) να τα ΚΑΤΑΠΙΝΕΙ!! αμάσητα....και μιλάμε για πολλα, πολλά, πολλά ζελεδάκια.... ;D ;D

Περιττό να σας πω πως εκείνη την ώρα τα πήρα, διότι είναι κ...παιδο εντελώς, αλλά τώρα που φέρνω την εικόνα στο νου μου...μου φαίνεται εντελώς γελοία η φάση... ;D ;D

Φυσικά, στη συνέχεια έκανε κι άλλα και κατέληξε (για ακόμη μία φορά) στο διευθυντή...
Ανυπομονώ να έρθουν οι γονείς του να με ρωτήσουν "Πώς τα πάει ο Π...ης στο μάθημα;".. ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος thlemaxos355

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 270
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
δεν ειναι προσωπικη εμπειρια αλλα ειναι πολυ ενδιαφερουσα...τι να πεις και τι να κανεις σε τετοιες περιπτωσεις...

''Σοκ προκαλεί η υπόθεση ανηλίκων στην Κρήτη, οι οποίοι κούρεψαν με σουγιάδες μια 15χρονη μαθήτρια για να δείξουν με αυτό τον τρόπο την κυριαρχία των ανδρών έναντι των γυναικών.

Το συμβάν σημειώθηκε σε γυμνάσιο του Μυλοποτάμου, από τρεις μαθητές, οι οποίοι σύμφωνα με πληροφορίες έχουν προκαλέσει προβλήματα και στο παρελθόν.

Η κοινωνία του Ρεθύμνου δηλώνει ανάστατη από την επιθετική συμπεριφορά των εν λόγω μαθητών, οι οποίοι λέγεται ότι έχουν προβεί ακόμα και σε επίθεση κατά του αυτοκινήτου καθηγήτριας.''

αντι1

Αποσυνδεδεμένος elum

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 135
    • Προφίλ
Καταστάσεις του κωλοχανείου μάλιστα και εις ανώτερα. Γι αυτό παλιά έριχναν και ξύλο και βγαίναν από το σχολείο άνθρωποι και όχι ζώα.

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ
Γι αυτό παλιά έριχναν και ξύλο και βγαίναν από το σχολείο άνθρωποι και όχι ζώα.
Η βία φέρνει βία, αυτό δεν πρέπει να το ξεχνάμε ΠΟΤΕ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος Supreme

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1037
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Καταστάσεις του κωλοχανείου μάλιστα και εις ανώτερα. Γι αυτό παλιά έριχναν και ξύλο και βγαίναν από το σχολείο άνθρωποι και όχι ζώα.
Ναι τώρα μάλιστα φταίει το σχολείο που δε ρίχνει ξύλο- άριστα αποτελεσματική παιδαγωγική μέθοδος και όχι η κομπλεξική κρητική κοινωνία

Αποσυνδεδεμένος vasp

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1638
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 60, ΠΕ 60.50
    • Προφίλ

Ναι τώρα μάλιστα φταίει το σχολείο που δε ρίχνει ξύλο- άριστα αποτελεσματική παιδαγωγική μέθοδος!
++++
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 28, 2008, 05:01:23 μμ από vasilikiP »

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Μία από τις χειρότερες, γιατί νομίζω ότι η  χειρότερη είναι αυτή που έγραψα σε παρεμφερές τόπικ, ήταν πάλι στο ΕΠΑΛ. Πάμε εκδρομή μονοήμερη σε ένα πολύ ωραίο μέρος και όπως περνάμε δίπλα από... 2 λουλούδια του σχολείου, μάς παίρνουν... τα ντουμάνια :o :o :o Είχαν και οι 2 αράξει και απολάμβαναν... τον μπάφο τους ::) ::) ::). Ομολογώ ότι καγκέλωσα, γιατί πραγματικά δε μου είχε ξανατύχει κάτι παρόμοιο. Ρώτησα το συνάδελφο που ήταν άντρας και μόνιμος (εγώ ωρομίσθια τότε) τι έπρεπε να κάνουμε. Μου πρότεινε να μην κάνουμε τίποτα και να μην το πούμε στο διευθυντή και τελικά αυτό και πράξαμε. Απλώς, με διακριτικότητα, περιφερόμασταν, γιατί φοβηθήκαμε μήπως πάθουν κάτι!!!

Αποσυνδεδεμένος Fringer Pint

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 252
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Καταστάσεις του κωλοχανείου μάλιστα και εις ανώτερα. Γι αυτό παλιά έριχναν και ξύλο και βγαίναν από το σχολείο άνθρωποι και όχι ζώα.
Ναι τώρα μάλιστα φταίει το σχολείο που δε ρίχνει ξύλο- άριστα αποτελεσματική παιδαγωγική μέθοδος και όχι η κομπλεξική κρητική κοινωνία
συμφωνώ μαζί σου ως προς το πρωτο μέρος θέλω να πιστεύω οτι το δευτερο κομμάτι "κομπλεξική κρητική κοινωνία"  :o  :o  :o
γράφτηκε -διορθώστε με οι φιλόλογοι- εκ παραδρομής  ??? "πορώθηκες" κ το έγραψες με βιασύνη??? είχες κακές εμπειρίες απο ολη τη κρητική κοινωνία ??? ολόκληρη η κρητική κοινωνία σου εχει δώσει δείγματα κομλεξισμού???  ελεος ......... εκπαιδευτικοί είμαστε ..........ας είμαστε πιο προσεκτικοί στη διατύπωση των εκφράσεων μας και δη οταν αναφερόμαστε σε......οποιαδήποτε κοινωνία, φυλή, ράτσα κ γω δε ξέρω τι.... >:( 
"I find television very educating. Every time somebody turns on the set, I go into the other room and read a book."
Groucho Marx

Αποσυνδεδεμένος xhmikos23

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
    • Προφίλ
το μεγαλυτερο προβλημα στη σχολικη ταξη δεν ειναι μια μεμονωμενη κακη συμπεριφορα, αλλα η σχεδον καθολικα αδιαφορια των μαθητων για το εκαστοτε μαθημα.... η οποια αδιαφορια σε απογοητευει απιστευτα με αποτελεσμα να ακροβατεις μεταξυ του ευσυνειδητου ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ κ του δημοσιου υπαλληλου...

Αποσυνδεδεμένος karxarias29

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2296
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
... και του σχιζοφρενή δολοφόνου με τον... Επιτάφιο... ::)

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
... και του σχιζοφρενή δολοφόνου με τον... Επιτάφιο... ::)
πραγματι ο επιταφιος ως γενικης παιδειας με το υπαρχον συστημα της γ λυκειου ηταν μοναδικης εμπνευσεως! αυτος ή αυτοι που το εισηγηθηκαν και αυτοι που το καθιερωσαν δεν ειχαν ουδεμια σχεση με την ελληνικη εκπαιδευτικη πραγματικοτητα.

υγ. ευχομαι να μην μου τυχει, αλλα αν μου τυχει θα το αντιμετωπισω ετσι ακριβως οπως ειναι, δηλαδη ως ανεκδοτο. ::)

Αποσυνδεδεμένος legend

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 166
    • Προφίλ
... και του σχιζοφρενή δολοφόνου με τον... Επιτάφιο... ::)
πραγματι ο επιταφιος ως γενικης παιδειας με το υπαρχον συστημα της γ λυκειου ηταν μοναδικης εμπνευσεως! αυτος ή αυτοι που το εισηγηθηκαν και αυτοι που το καθιερωσαν δεν ειχαν ουδεμια σχεση με την ελληνικη εκπαιδευτικη πραγματικοτητα.

υγ. ευχομαι να μην μου τυχει, αλλα αν μου τυχει θα το αντιμετωπισω ετσι ακριβως οπως ειναι, δηλαδη ως ανεκδοτο. ::)
Είναι από τα μαθήματα που αν ο εκπαιδευτικός το υποστηρίξει, ενδιαφέρει τα παιδιά. Ποιός νέος δεν ενδιαφέρεται έστω και λίγο για την πολιτική, τη δημοκρατία, τις σχέσεις πολιτών μεταξύ τους, τη σχέση μας με τους κανόνες και τόσα άλλα θέματα που μπορούν να ανακύψουν...Απλά δε χρειάζεται να περιχαρακωθεί το μάθημα στα στενά όρια που θέτει ίσως το π.ι. στις οδηγίες του.
  Το κάθε παιδί είναι ξεχωριστό και έχει το "κουμπί" του. Μέχρι να το βρούμε θέλει υπομονή, επιμονή και γερά νεύρα...
  Όλα τα προβλήματα πάντως που δημιουργούνται στην τάξη λύνονται πιο εύκολα όταν υπάρχει συμμετοχή των γονέων, κατά τη γνώμη μου και τη τη μικρή μου εμπειρία.
   Οι γονείς είναι ανύπαρκτοι!!!!!! Είναι ΦΟΒΕΡΟ αυτό που συμβαίνει...έρχονται σπάνια ή καθόλου στο σχολείο!  ??? ??? ??? Απορίας άξιο και ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ!
"όσο γνωρίζεις πιο καλά τόσο αγαπάς πιο πλέρια"

Αποσυνδεδεμένος daffyduck

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 540
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Φίλε ή φίλη legend, έχεις διδάξει Επιτάφιο σε τμήμα Γ.Π. της Γ' Λυκείου;

Και ενώ όσα λες ακούγονται ωραιότατα, έχω πολλές απορίες:
"αν ο καθηγητής το υποστηρίξει" --δηλαδή πώς ακριβώς να γίνει αυτό (συγκεκριμένα!)
"να μην περιχαρακωθεί το μάθημα στις οδηγίες του Π.Ι" -- ωραία, αλλά τότε σε τι πλαίσιο να γίνει το μάθημα;;;

Επίσης, εμένα μου κανει ολοένα και μεγαλύτερη έκπληξη ακριβώς το πόσα παιδιά ΔΕΝ ενδιαφέρονται - πολλές φορές "ούτε και λίγο" για όλα αυτά που περιγράφεις.

Επειδή το μάθημα φέτος με κουράζει περισσότερο και από μαθήματα κατεύθυνσης, και έχω λίγο αγανακτήσει να ψάχνω λύσεις, πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι συγκεκριμένες προτάσεις και εμπειρίες σου - δηλ. εάν όντως έκανες το μάθημα με τον τρόπο που περιγράφεις, σε τί πλαίσια κινήθηκες και εάν τελικά κατάφερες να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.
Μην περιμένεις να δεις, για να πιστέψεις...Πίστεψε, και θα δεις!

Αποσυνδεδεμένος fivo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1774
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Φίλε ή φίλη legend, έχεις διδάξει Επιτάφιο σε τμήμα Γ.Π. της Γ' Λυκείου;

Και ενώ όσα λες ακούγονται ωραιότατα, έχω πολλές απορίες:
"αν ο καθηγητής το υποστηρίξει" --δηλαδή πώς ακριβώς να γίνει αυτό (συγκεκριμένα!)
"να μην περιχαρακωθεί το μάθημα στις οδηγίες του Π.Ι" -- ωραία, αλλά τότε σε τι πλαίσιο να γίνει το μάθημα;;;

Επίσης, εμένα μου κανει ολοένα και μεγαλύτερη έκπληξη ακριβώς το πόσα παιδιά ΔΕΝ ενδιαφέρονται - πολλές φορές "ούτε και λίγο" για όλα αυτά που περιγράφεις.

Επειδή το μάθημα φέτος με κουράζει περισσότερο και από μαθήματα κατεύθυνσης, και έχω λίγο αγανακτήσει να ψάχνω λύσεις, πραγματικά με ενδιαφέρουν πάρα πολύ οι συγκεκριμένες προτάσεις και εμπειρίες σου - δηλ. εάν όντως έκανες το μάθημα με τον τρόπο που περιγράφεις, σε τί πλαίσια κινήθηκες και εάν τελικά κατάφερες να προσελκύσεις το ενδιαφέρον των παιδιών.
+
επισης να προσθεσω και το οτι δεν εχεις 1,2,3 παιδια να "βρεις το κουμπι τους" αλλα περιπου 30!!!!! δεν κανουμε εξατομικευμενο μαθημα, δεν ειναι ιδιαιτερο. ουτε ηλεκτρολογος δεν θα εβρισκε να πατησει τοσα κουμπια... :-\
επιπλεον δεν μπορω να μπαινω να κανω μαθημα και να πρεπει να αποδεικνυω καθε φορα γιατι το κανουμε αυτο το μαθημα σε αυτο το πλαισιο και κυριως οταν κανενας φιλολογος δεν εχει πεισει ουτε τον εαυτο του.

υγ.1 με πονο ψυχης τα γραφω ολα αυτα, καθως ο επιταφιος ηταν και παραμενει για μενα Το κορυφαιο μαθημα. ειναι ομως μαθημα απαιτησεων, πως να το κανουμε τωρα...!
πραγματικα, πες μου πως να τους μυησω και να τους καταστησω συνομιλητες μου στο κειμενο που αγαπω τοσο πολυ; ειμαι προθυμη να ακουσω πραγματικες και συγκεκριμενες προτασεις διδασκαλιας του συγκεκριμενου μαθηματος 1 ωρας γενικης παιδειας.


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32305
  • Τελευταία: Efiu
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160537
  • Σύνολο θεμάτων: 19220
  • Σε σύνδεση σήμερα: 843
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 704
Σύνολο: 721

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.101 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.