Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 1 ... 291292293294295 ... 300
4089
Ειδική Αγωγή / Απ: Ιδιωτική παράλληλη στήριξη
« στις: Φεβρουάριος 15, 2016, 08:13:45 μμ »
.Εάν το ΚΕΔΔΥ το εισηγηθεί και έχετε σχολείο ειδικής αγωγής εκέι που μένετε, δεν νομίζω ότι υπάρχει περιθώριο να μην το πάτε το παιδί. Δεν ξέρω καν αν μπορεί να σας δεχτεί το γενικό σχολείο, στην περίπτωση που υπάρχει εισήγηση για ειδικό σχολείο. Σίγουρα δεν θα μπορεί το γενικό σχολείο να ζητήσει τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη, εάν η γνωμάτευση γράφει κάτι διαφορετικό, οπότε το παιδί θα χάσει οποιαδήποτε βοήθεια.

4090
Σχολική ζώνη / Απ: Εξωδιδακτικές εργασίες: Τίτλοι σπουδών
« στις: Φεβρουάριος 14, 2016, 09:20:00 πμ »
Η διασταυρωση δεν πρεπει να γινει απο τις καρτελες, αλλ απευθειας απο τα πιστοποιητικα γεννησης των παιδιων, γιατι στις καρτελες μπορει να εχουν περαστει λαθη, και απο τις καρτελες να περασαν και λαθη στο myschool που θα τα τυπωσει. Κατι μου λεει οτι στο σχολειο σου δεν ξερετε αν ειχε γινει ελεγχος με την εγγραφη!

 Με τους αλλοδαπους το προβλημα ειναι οτι μπορει πχ να εχουν γεννηθει στην ελλαδα και να σου φερουν ληξιαρχικη πραξη που αναφερει να στοιχεια των γονεων με τον χ τροπο, και μετα να σου προσκομισει μεταφρασμενα χαρτια απο τη χωρα τους που τα αναφερει με τον ψ τροπο και αντε βγαλε ακρη.

 Αυτο κανονικα δεν ειναι δουλεια ενος μονο, εκτος αν ειστε μικρο σχολειο. Εμεις κανουμε συνεργειο και βοηθαμε ολοι οσοι ειναι διαθεσιμοι, απλως υπαρχουν 2-3 παλιοι που εχουν την επιβλεψη και λυνουν αποριες και φυσικα αναλαμβανουν και την ευθυνη. Καλο θα ηταν να ρωτησεις ποιος ασχολιοταν με αυτα τις προηγουμενες χρονιες και να ζητησεις καθοδηγηση. Οι τιτλοι σπουδων ειναι σοβαρη υποθεση και πρεπει να υπαρχει μια συνεχεια στο ποιος τους αναλαμβανει, οχι απλα να τους φορτωνουν σε καποιον για να φυγει απο πανω τους!

4091
Σχολική ζώνη / Απ: Εξωδιδακτικές εργασίες: Τίτλοι σπουδών
« στις: Φεβρουάριος 13, 2016, 05:05:57 μμ »
Βασικός είναι ο σχολαστικός έλεγχος όλων των στοιχείων, όχι μόνο βαθμών και απουσιών. Τα απολυτήρια πρέπει να έχουν πλήρως διασταυρωμένα όλα τα προσωπικά στοιχεία των μαθητών ( ακόμα και δημοτολόγια, μητρώα αρρένων κλπ). Στους αλλοδαπούς υπάρχουν και προβλήματα μετάφρασης και μεταγραφης απο τα λατινικά των ονομάτων και των τοπωνυμίων. Εάν εχει γίνει πλημμελής έλεγχος των στοιχείων στις προηγούμενες βαθμίδες, μπορεί να βρεθούν λάθη.

4092
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 11:10:00 μμ »
Εσπερος, εγω ξερω να σου πω οτι σε πρωτη Λυκειου, τμημα που μπαινω κυριολεκτικα με κρανος,
(το λαιτ σκηνικο ειναι οταν γυρναω την πλατη τα μπουκαλια με νερο να ιπτανται κατα ριπας)
μολις καταλαβαν οτι το ριζικο τους ειναι πολυ μαυρο, εδω και καμποσες ημερες, η ταξη στο συνολο της μεταμορφωθηκε.


ίσως κάτι τέτοιο να δουλεύει περισσότερο στο λύκειο, δεν ξέρω, ή ίσως να έχει σχέση με τις γενικότερες απαιτήσεις των γονέων και τους στόχους των παιδιών, δεν ξέρω. Το βέβαιο είναι ότι ο καθένας μας προσαρμόζει τις τακτικές του ανάλογα με τις συνθήκες της τάξης του. Προφανώς κι εγώ έχω χρησιμοποιήσει τη βαθμολογία ως φόβητρο και κατά καιρούς πιάνει, αλλά νομίζω ότι πιάνει μόνο ως φόβητρο για τη συμπεριφορά και μια υποτυπώδη επιφανειακή επιμέλεια και όχι την ουσιαστική μάθηση. Αλλά προφανώς, όταν πρέπει να μπαίνουμε με κράνος στην αίθουσα, αναπτύσσουμε ένστικτα επιβίωσης που δεν συμβαδίζουν πάντα με τον ιδεαλισμό μας :)

biov, νομίζω ότι οι ισορροπίες είναι δύσκολες. Σίγουρα μπορεί κάποιος να επαναπαυθεί από κάποιον πιο ψηλό βαθμό, ή να απογοητευτεί από την αυστηρότητα, ειδικά αν είχε προσπαθήσει αλλά οι δυνάμεις του έφταναν σε εκείνο το σημείο εκείνη τη δεδομένη στιγμή. Γι' αυτό νομίζω ότι οι βαθμοί περισσότερα προβλήματα προκαλούν, παρά λύνουν. Γι' αυτό πιστεύω ότι πρέπει να δίνουμε έμφαση στους διδακτικούς στόχους και το τι περιμένουμε από τους μαθητές, και να τους εξηγούμε ότι αυτό πρέπει να το πετύχουν σε βάθος μιας ολόκληρης σχολικής χρονιάς και όχι στα διαγωνίσματα τριμήνου. Χίλιες φορές να καταργηθούν κι αυτά, να μπορούμε να εξετάζουμε όσες φορές θέλουμε με όποια μορφή θέλουμε και όποιας διάρκειας θέλουμε, με διαφορετικούς τύπους ερωτήσεων κάθε φορά για να καλύπτουμε κατά το δυνατόν και τους μαθητές διαφορετικών δεξιοτήτων. Να απεμπλακούμε και από το χάλι να περιστρέφεται ο προγραμματισμός ύλης μας γύρω από τα διαγωνίσματα, που ειδικά στο γυμνάσιο είναι εφιάλτης.

Για τον διαφορετικό προσανατολισμό των μαθητών συμφωνώ, αλλά όχι από μικρές ηλικίες όπως στη Γερμανία. Νομίζω ότι το Δημοτικό και οι πρώτες τάξεις του γυμνασίου πρέπει να είναι χώρος καλλιέργειας δεξιοτήτων και γενικής παιδείας και να απευθύνεται σε όλα τα παιδιά, και έπειτα να διαλέγει ο καθένας είτε κάτι πιο εντατικό, είτε κάτι πιο μέσο, είτε τους τεχνικούς κλάδους που πρέπει να αναβαθμιστούν σε κοινωνικό κύρος.


4093
Σχολική ζώνη / Απ: Βαθμολόγια μαθητών
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 10:17:25 μμ »
Πριν μπω στο χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης πίστευα ότι το πρόβλημα του χαμηλού επιπέδου ήταν τα απλόχερα 10αρια του δημοτικού και η χαλαρότητα του Γυμνασίου (τελικά υπηρετώ σε γυμνάσιο και δεν το θεωρώ χαλαρό) και νόμιζα ότι θα κάνω τη διαφορά με το να είμαι αυστηρή και απαιτητική - γιατί θεωρούσα ότι οι περισσότεροι δεν είναι. Μετά από ελάχιστο καιρό κατέληξα σε μια αρκετά κυνική άποψη: αυτοί που δεν θα μάθουν τίποτα είναι αυτοί που σταμάτησαν να μαθαίνουν στην Α ή τη Β Δημοτικού, γι' αυτό είναι σε επίπεδο οριακά αναλφάβητου. Το δικό τους πρόβλημα δεν λύνεται με βαθμούς, αλλά με αντισταθμιστικές παρεμβάσεις από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού για να μην μένουν τόσο πίσω. Αλλιώς τι νόημα έχει να κόψω στο γυμνάσιο κάποιον για τους κανόνες τονισμού όταν δεν ξέρει καν ότι στο ελληνικό αλφάβητο δεν μπαίνει τελίτσα πάνω στο ι; Οι υπόλοιποι, είτε 12 τους βάλεις, είτε 13, είτε 15, είτε 17, αυτά που μπορούν ή θέλουν να μάθουν, θα τα μάθουν. Δεν νομίζω ότι θα μάθει κάποιος κάτι περισσότερο αν του έχεις χαμηλό βαθμό, ούτε κάτι λιγότερο επειδή του έβαλες ψηλότερο. Ο βαθμός κατά τη γνώμη μου αποσυντονίζει τους μαθητές, ειδικά τους πιο μικρούς, από την ανατροφοδοτική ουσία της εξέτασης. Αντί να ασχολούνται με το τι δεν είχαν καταλάβει και έκαναν λάθος, ασχολούνται με το πόσες μονάδες έχασαν, και αντί να προβληματίζονται για το πώς θα προετοιμαστούν καλύτερα, ρωτάνε τι πρέπει να κάνουν για να ανεβάσουν τον προφορικό τους. Εγώ πλέον κατέληξα στο να τους χαρίζομαι λίγο στους βαθμούς, για να μην ασχολούνται με αυτό και να ασχολούνται με το τι / πώς έπρεπε να απαντήσουν. Δεν ξέρω πόσο αποδίδει, αλλά είμαι βέβαιη ότι η αντίθετη μέθοδος δεν θα απέφερε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα. Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πέραν της βαθμολογίας των γραπτών δοκιμασιών, δεν θα έπρεπε να υπάρχει άλλη βαθμολογία εντός του σχολείου, παρά μόνο περιγραφική αξιολόγηση:  στα γραπτά έγραψε τόσο, η προφορική του συμμετοχή είναι έτσι, η επιμέλειά του είναι αλλιώς, η αυτενέργειά του αλλιώτικα κλπ. Άντε να κάνεις και μια σούμα ότι από τους διδακτικούς στόχους του μαθήματος έχει καλύψει το χ ποσοστό, άρα πηγαίνει στην επόμενη τάξη με το χ υπόβαθρο. Νομίζω ότι έτσι και τους γονείς θα ξεφορτωνόμασταν, και με την ουσία της μάθησης θα ασχολούμασταν.

4094
Α/θμια / Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 09:41:03 μμ »
Στην επαρχία είναι γενικά μεγάλο το χάσμα μεταξύ όλων των μαθητών. Έχεις τα παιδιά μου μεγαλώνουν με τις παραστάσεις που έχουν τα παιδιά των αστικών κέντρων, τις ξένες γλώσσες, τον αθλητισμό, τη μουσική, και τα παιδιά των χωριών που στον ελεύθερο χρόνο τους ασχολούνται με τα ζώα και οι γονείς τους μπορεί να είναι σχεδόν αναλφάβητοι. Πόσο μάλλον εκεί έχεις επιπλέον και 1 χαρισματικό παιδί στο ίδιο τμήμα με παιδί με σοβαρές νοητικές αναπηρίες, επειδή δεν υπάρχει ειδικό σχολείο στην περιοχή. Εκεί ουσιαστικά όλα τα παιδιά είναι καταδικασμένα, αφού είσαι υποχρεωμένος να κρατάς ένα μέσο επίπεδο πιστεύοντας ότι τους βοηθάς όλους, αν και τελικά μάλλον δεν βοηθάς κανέναν....

4095
Α/θμια / Απ: ΚΕΔΔΥ-Χαρισματικά,ταλαντούχα παιδιά
« στις: Φεβρουάριος 12, 2016, 06:25:30 μμ »
"
H Το Υπουργείο Παιδείας άνοιξε πάντως το ζήτημα της χαρισματικότητας με τα Πρότυπα και Πειραματικά σχολεία, αλλά το άνοιξε προωθώντας την Αριστεία. Θα ήταν ορθότερο αν προσπαθούσε να θέσει το ζήτημα στην βάση των αναγκών που εγείρονται από την χαρισματικότητα έτσι ώστε να αποφευχθεί ο σκόπελος των διακρίσεων αλλά να έχει και νόημα το όλο εγχείρημα.

Τα πειραματικά στην προ Αρβανιτόπουλου κατάσταση ίσως ήταν χώροι στους οποίους ένα χαρισματικό παιδί μπορούσε να καλλιεργήσει τα ενδιαφέροντά του. Με την καθιέρωση των εξετάσεων, έγιναν χώρος για παιδιά που έχουν την πειθαρχία να μελετήσουν σκληρά και να αποδώσουν σε ανταγωνιστικές εξετάσεις. Τα χαρισματικά παιδιά συνήθως δεν έχουν αυτήν την πειθαρχία, για αυτούς η γνώση ή οι δεξιότητες είναι πρωτίστως πηγή προσωπικής ευχαρίστησης και αδιαφορούν να τις επιδεικνύουν για να επιβραβευτούν σε εξετάσεις. Γι' αυτό και συχνά τα γραπτά τους δεν είναι όσο άριστα θα περίμενε κανείς σε σχέση με τις αντιληπτικές ή εκφραστικές ικανότητές τους. Στα δεδομένα του ελληνικού σχολείου ίσως η ανάθεση σε αυτούς αρμοδιοτήτων, ενδεχομένως και κάποιου αρχηγικού ρόλου σε μια ομάδα, μπορεί να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον για το σχολείο, γιατί αλλιώς γνωρίζουν καλά ότι μπορούν να μάθουν πάρα πολλά πράγματα από άλλες πηγές και με το δικό τους ρυθμό. Τα ΚΕΔΔΥ πάντως στη συνείδηση των γονέων είναι στιγματισμένα και σπάνια θέλουν να στείλουν για διάγνωση τα χαρισματικά παιδιά τους.

4096
Στις Κυκλαδες πηραμε πριν απο 4 μερες τα ατομικα δελτια καταταξης. Δεν ξερω ομως αν στην τωρινη πληρωμη θα φανει κατι.

4097
Καλα, αν ειχαν εφαρμοστει ολα οπως πρεπει, δεν θα ειχαμε τετοια προβληματα, εννοειται! Εγω προσωπικα ειμαι φανατικα υπερ του γραπτου διαγωνισμου και νιωθω πολυ απογοητευμενη απο την επικειμενη καταργηση του. Απλως αναγνωριζω και το οτι πολλοι ανθρωποι εχουν δουλεψει χρονια και δεν γινεται να τους θεωρησουμε ακαταλληλους απο τη μια μερα στην αλλη, στο κατω κατω ειναι οι ανθρωποι που δουλευουν διπλα μας τοσα χρονια, εχουμε συνεργαστει και ξερουμε οτι πολλες φορες ξεπερνανε σε ευσυνειδησια καποιους παλιους. Γι' αυτο ειμαι υπερ μιας συντομης μεταβατικης (2-3 χρονια το πολυ) αν και φυσικα δεν εχω την τεχνογνωσια ουτε γνωριζω αριθμους για να ξερω ποσο ειναι εφικτο. Κατα τ' αλλα, μετα υποστηριζω με ολη μου την καρδια τον γραπτο διαγωνισμο και τους διορισμους απο εναν πινακα μονο χωρις παραθυρακια και ειδικες κατηγοριες. Και καπου εδω μαλλον πρεπει να αποχωρησω απο τη συζητηση γιατι ξερω οτι αυτο ενοχλει πολλους και δεν θελω να εξαψω τα παθη!

4098
Αν δεν υπαρξει κατι μεταβατικο, θα εχουμε ξανα διαιωνιση της αδικιας, στην περιπτωση του γραπτου διαγωνισμου θα πεταξουμε στα σκουπιδια οσους δουλευαν χρονια, στην περιπτωση της προταξης της προϋπηρεσιας αδικουμε αυτους που δεν θα τους δοθει καμια ευκαιρια. Αν ομως δεν ειμαστε ικανοι ως κρατος να εφαρμοσουμε ΜΙΑ μεταβατικη μεσα σε λογικα πλαισια και μετα ΕΝΑ συστημα διορισμων με οσο κατα το δυνατον ισες ευκαιριες για ολους, τοτε δεν υπαρχει ελπιδα...

4099
Όσο για την προσμέτρηση της επιτυχίας σε προηγούμενους γραπτούς διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ τι να πω... Αλλαγή συστήματος σημαίνει ότι αφήνω το παλιό και πάω σε κάτι καινούριο. Από το 2008 και μετά υπάρχουν χιλιάδες απόφοιτοι-μελλοντικοί υποψήφιοι που δεν είχαν τη δυνατότητα συμμετοχής στο γραπτό διαγωνισμό. Τί θα γίνει με αυτούς? Θα απορριφτούν λόγω διαγωνισμών που έγιναν πριν από 8-10-12 χρόνια?

Για τους μετά το 2008 αποφοίτους ισχύει το ίδιο και με την προϋπηρεσία. Δεν ξέρω τι γίνεται στην Α΄θμια, στη Β΄θμια όμως κανένας από αυτούς δεν έχει καταφέρει να δουλέψει ως αναπληρωτής και αν έχει ελάχιστα μόρια θα είναι από ενισχυτικές, άντε και καμιά ωρομισθία. Σε αυτούς πώς θα δοθεί ευκαιρία; Θα περιμένουν απλώς να φύγουν οι παλιοί της προϋπηρεσίας; Αυτό δεν το λες ακριβώς και παροχή ευκαιριών στους νέους.

Η ΟΛΜΕ θυμήθηκε ότι υπάρχουν και αναπληρωτές και διευρύνει την πελατεία της. Κατά τ' άλλα όταν στα σχολεία τους έχουν σαν υπηρετικό προσωπικό, δεν τους θυμάται ποτέ. Οι εκπαιδευτικοί που έχουν διοριστεί από ΑΣΕΠ ή γενικά έχουν προσόντα ποτέ δεν ήταν πελατεία της ΟΛΜΕ γιατί δεν μπορεί να τους χρησιμοποιήσει για να δικαιολογεί την ύπαρξή της. Οπότε δεν υπάρχει καμία περίπτωση να προτείνει κάποιο σύστημα που να βασίζεται σε τέτοια κριτήρια.

Τη γνώμη μου την έχω ξαναπεί. Απορρόφηση των συναδέλφων με μεγάλες προϋπηρεσίες σε ένα μεταβατικό σύστημα για 2-3 χρόνια και μετά γραπτός διαγωνισμός με ίσες ευκαιρίες για όλους. Ένα σύστημα, ένας πίνακας, χωρίς παραθυράκια.

4100
Άδειες / Απ: Άδεια άνευ αποδοχών
« στις: Φεβρουάριος 09, 2016, 09:51:14 μμ »
Μα η ανευ αποδοχων για ανατροφη τεκνου ειναι θεσμοθετημενη, δεν ειναι προσωπικη χαρη! Να παει με τον νομο και να ρωτησει γραπτα γιατι δεν το δεχεται ο προϊσταμενος, για να ειναι υποχρεωμενος να απαντησει γραπτα. Σημερα κοιτουσα ενα ενημερωτικο του κορδη για τις αδειες και ειχε δυο κατηγοριες, μια εως δυο χρονια και μια εως 4 μηνες. Δεν θυμαμαι λεπτομερειες, μονο οτι πρεπει να υποβληθει  η αιτηςη δυο μηνες πριν απο την προβλεποομενη επιστροφη στην υπηρεσια. Ενα γραπτο ταρακουνημα και ενημερωση των συνδικαλιστων του χρειαζεται του προϊσταμενου.

4101
Δηλαδη αν ουσιαστικα τα σχολεια επιλεγουν το προσωπικο τους, εκει δεν θα εχουμε ρουσφετι; Και μαλιστα με κριτηριο την εντοπιοτητα; Εδω τωρα σε στραβοκοιτανε αν βρεθεις ξενος σ' ενα μερος στην περιπτωση που θεωρησουν οτι πηρες τη θεση ενος ντοπιου, θα το κανουμε και επισημο;

Στο εξωτερικο που κανουν αιτηση σε σχολεια υπαρχει και αλλη αντιληψη περι κινητικοτητας και μονιμης κατοικιας. Εδω ακομα και αναπληρωτες θεωρουν οτι τα σχολεια του νησιου τους/του χωριου τους ειναι τσιφλικι τους που η θεση τους ανηκει δικαιωματικα. Στη νησιωτικη δδε που υπηρετω γινεται χαμος απο αναπληρωτες μεταγενεστερων φασεων που κυνηγανε οποιον ατυχο τοποθετηθηκε στο νησι τους πριωτος, και αρνουνται να πανε σε αλλο νησι, αρνουνται και να παραιτηθουν. Με τετοιες νοοτροπιες, πως θα δουλεψει ενα συστημα απευθειας προσληψης σε σχολεια και με πριμοδοτηση της εντοπιοτητας; Ποια τυχη θα εχει οποιος ειναι απο μεγαλυτερα μερη;

Το θεμα ειναι να γινουν προσληψεις, κι απο κει και περα οι ντοπιοι να υποδεχτουν οπως πρεπει τους καθηγητες και να κοιταξουν μεσα απο τους τοπικους φορεις να βελτιωσουν τις υποδομες τους και το επιπεδο ζωης, για να ειναι ελκυστικο να μενει καποιος εκει. Ας κοιταξει και η υπηρεσια τη διαφανεια στις υπηρεσιακες μεταβολες, και ολα λυνονται, χωρις κλειστοφοβικους τοπικισμους.

4102
Οι συνταξιοδοτήσεις και η διακοπή των μόνιμων διορισμών είναι ο λόγος για τον οποίο επί της ουσίας δεν έχουν γίνει σοβαρές μεταθέσεις τα τελευταία χρόνια. Σε αυτό πρέπει να εστιάσουμε. Όταν έχουν περάσει τόσα χρόνια χωρίς να ανανεωθεί το εκπαιδευτικό προσωπικό της περιφέρειας, καταλαβαίνουμε ότι η "δασκάλα που δεν θέλει να πάει στη Λήμνο" έχει μπουχτίσει να είναι μακριά από το σπίτι της και την οικογένειά της και δεν φταίει αυτή που τα παιδάκια της Λήμνου δεν έχουν για 2 χρόνια συνεχόμενα την ίδια δασκάλα. Ας γίνουν διορισμοί και μεταθέσεις, κι ας θεσπιστεί ξανά η τριετία της Διαμαντοπούλου, αρκεί οι τοποθετήσεις να γίνονται σε οργανικά κενά και να ξέρει ο καθένας ότι θα πάει για 3 χρόνια σε ένα μέρος και θα είναι στο ίδιο σχολείο, άρα θα βρει σπίτι για όλο το χρόνο και δεν θα το αδειάζει το καλοκαίρι (αν τον αφήσουν οι ντόπιοι των νησιών βέβαια...) και θα ρυθμίσει γενικά και την προσωπική ζωή του γνωρίζοντας ότι για 3 χρόνια θα είναι εκτός έδρας. Έτσι συμφωνούμε όλοι. Όχι όμως να σου πούνε ότι θα είσαι κολλημένος για τρία χρόνια Κυκλάδες ή Δωδεκάνησα, αλλά όχι σε συγκεκριμένο νησί, και θα ξενοικιάζεις κάθε Ιούνη και μετά θα περιμένεις για πού θα πάρεις φύλλο πορείας. Με τέτοιες συνθήκες, συγγνώμη κιόλας, ο καθένας θα κοιτάξει κάθε δυνατό τρόπο να φύγει.

Σελίδες: 1 ... 291292293294295 ... 300

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160841
  • Σύνολο θεμάτων: 19224
  • Σε σύνδεση σήμερα: 925
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 753
Σύνολο: 758

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.