0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Για την οριστική τοποθέτηση (κακώς κάκιστα λέγεται οργανική, δεν είναι οργανική) ενός ΠΕ04 απαιτείται δωδεκάωρο (αθροιστικά) κενό στο σχολείο. Η οριστική τοποθέτηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες. Αυτά αναφέρονται στις εγκυκλίους Παπαθεοδώρου προ δωδεκαετίας.
Απ αυτη σου την αναρτηση καταλαβα οτι αναφερεσαι στη Β φαση [ βελτιωσεων και οριστικων τοποθετησεων) και οχι στη Γ φΑΣΗ ΤΩΝ εναπομειναντων κενων, μιας και δεν κανεις μια τετοια σχετικη μνεία ή διευκρινηση και ισχυριζεσαι οτι ΚΑΙ στη φαση αυτη αντιμετωπιζονται ενιαια οι πε04 δηλ απαιτειται απλα 1 [αθροιστικα] δωδεκαωρο και οτι το παιρνει η ειδικοτητα με τις περισσοτερες ωρες δηλ σα να λες και διορθωσε με αν καταλαβα λαθος, οτι στη φαση των βελτιωσεων αν τυχον σε ενα σχολειο υπαρχει ελλειμμα 6 ωρες φυσικης, 2 χημειας, 4 βιολογιας και 4 γεωγραφιας θα δοθει ενα οργανικο κενο ΗΔΗ ΑΠΟ ΤΗ ΦΑΣΗ ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ και προηγειται να το καλυψει ο φυσικος.
Οριστική τοποθέτηση λέγεται, άσχετα αν συνηθίζεται να καλείται οργανική, καθώς κι οι διαθεσίτες έχουν οργανική. Όλες οι οργανικές όλων των εκπαιδευτικών ανήκουν στο υπουργείο (περί καρεκλών, ένα προς ένα για κάθε δημόσιο υπάλληλο, πρόκειται). Κι όχι σε σχολείο.Οπότε η εγκύκλιος Κουλαϊδή αναφέρει τα σχετικά με τους ΠΕ04 κι όχι η του Παπαθεοδώρου όπως νόμιζα. Χρήσιμο. Δώδεκα ώρες σε σχολείο πολύ δύσκολα να προκύψουν (για τους γεωλόγους σχεδόν αδύνατον) οπότε απ' το να γίνονται συνέχεια φάσεις δίνονται μια και καλή οι τοποθετήσεις στους πιότερα ελλειμματικούς ΠΕ04 με την προϋπόθεση αθροιστικού 12ώρου για μια θέση [/color]32ώρου για δυο κτλ. Αν δε γινόταν αυτό θα μέναν οι πιο πολλοί στη διάθεση.
g.t. Από κει και πέρα κι όπως φαίνεται στο παράδειγμα 2 αυτού που παράθεσες η ΔΔΕ Πειραιά περιμένει τη Γ' φάση για να το δώσει σε φυσικό με τις πιότερα ελλειμματικές ώρες. Άλλες ΔΔΕ δίνουν το κενό ήδη απ' τη Β' Φάση κι ας μην έχει -12 έλλειμμα ο φυσικός.
Μόνο στη Γ φαση των εναπομειναντων η οριστικη τοποθετηση θα γίνει στην επί μέρους ειδικότητα ΠΕ04 (01 ή 02 ή 04 ή 05) με τις περισσότερες ελλειμματικές ώρες και αυτο ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ, αλλα επειδη το λεει ο Κουλαιδής δηλ η εγκυκλιος (60818/δ2) που σημερα την ανεφερα μεχρι στιγμης 7 φορες ( βλ στο http://dide.pre.sch.gr/portal/index.php/2012-01-20-00-11-26/2012-01-22-14-40-59/4191-organikes-topothetiseis-ekpaideftikon-pysde-prevezas-apo-veltioseis-oristikes-topothetiseis-metatheseis-pinakas-organikon-kenon-enapomeinanta-1-5-2024)Αρα στη φαση Γ δηλ των εναπομειναντων κενων, οπως ενδεικτικα αναφερεται στην παραπανω ιστοσελιδα, εφαρμοζεται η 60818/δ2 δηλ το "α) Οι εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ04 είναι δυνατόν να διεκδικήσουν τα οργανικά κενά του κλάδου τους, που δεν κατέστη δυνατόν να καλυφθούν, γνωρίζοντας ότι το κάθε κενό μπορεί να δηλωθεί από όλες τις ειδικότητες, σύμφωνα με το αριθ. 60818/Δ2/27-05-2011 έγγραφο ΥΠΠΕΘ και στο οποίο αναφέρεται ότι:«…τυχόν κενά μετά την παραπάνω διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης. Σε κάθε περίπτωση η περιγραφή των κενών θα γίνεται αναλυτικά ανά ώρες ειδικότητας».
Και στο 15ο γυμνάσιο Αθήνας, και στ' άλλα π' αναφέρεις, το δώσανε το κενό. Απλά το δώσανε στην τρίτη φάση κι εσύ κοιτάς μόνον τη δεύτερη.
Απήντησα ήδη. Στη Β' Φάση υπολογίζονται αθροιστικά οι ώρες. Κι άρα ενιαία (κάτι που το αρνιόσουν κατηγορηματικά κι έκανες λάθος και δεν είναι κακό να παραδεχόμαστε τα λάθη μας). Κάποιες ΔΔΕ αν προκύψει κενό στην ενιαία αντιμετώπιση (-12 αθροιστικά δηλαδή) κι υπάρχει και -12 σε ειδικότητα το δίνουν στην ειδικότητα. Κάποιες άλλες ΔΔΕ το δίνουν στην ειδικότητα με τις πιότερες ελλειμματικές ώρες χωρίς να περιμένουν τη Γ' Φάση ακόμη κι αν δεν καλύπτεται το -12. Αυτά ισχύουν και μπαίνει τελεία.
g.t. Στη ΔΔΕ Πειραιά στο λινκ που εσύ έβαλες στο παράδειγμα 1 για τους ΠΕ04 δείχνει ότι η ξεχωριστή ανά ειδικότητα αντιμετώπιση που λες στη Β' Φάση είναι λάθος. Προκύπτουν στο εν λόγω παράδειγμα -21 ώρες κενό χημικού και δε δίνεται καθώς αθροιστικά δεν υπάρχει τουλάχιστο -12. Άρα αυτό που γράφεις στην τελευταία παράγραφο (και πρωτύτερα) είναι εσφαλμένο. Η αντιμετώπιση είναι αθροιστική κι άρα ενιαία. Μάλιστα και το ίδιο το έγγραφο το υπογραμμίζει στην υπ' αριθμόν 5 παράγραφο. Αλλιώς θα το 'διναν το κενό στο χημικό αν υπήρχε πράγματι (όπως διατείνεσαι) ξέχωρη αντιμετώπιση. Από κει και πέρα κι όπως φαίνεται στο παράδειγμα 2 αυτού που παράθεσες η ΔΔΕ Πειραιά περιμένει τη Γ' φάση για να το δώσει σε φυσικό με τις πιότερα ελλειμματικές ώρες. Άλλες ΔΔΕ δίνουν το κενό ήδη απ' τη Β' Φάση κι ας μην έχει -12 έλλειμμα ο φυσικός.
Στο παραδειγμα 2 πραττει απολύτως σωστα το πυσδε πειραια [οπως και δδε Α αθηνας λασηθι κ.α) που δε δινει οργανικο κενο σε καμμία ειδικοτητα κι ενω υπαρχει το -13, γιατι δεν ικανοποιειται η συνθηκη που οριζει η 84582 για ελλειμμα τουλαχιστον 12 ωρων μαθηματων Α αναθεσης.Επισης πολυ σωστα πραττει και στο παραδειγμα 3 οπου το κενο των -15 το δινει μονο σε χημικο γιατι σε αυτους υπαρχει το ατόφιο 12 ωρο, οπως αλλωστε οριζει η 60818/δ2 «..2) ..οι βελτιώσεις, οι τοποθετήσεις τωννεομετατιθέμενων και όσων εκπαιδευτικών βρίσκονται στη διάθεση ΠΥΣΔΕ στονκλάδο ΠΕ04 θα γίνουν κατά κλάδο και ειδικότητα». Εφαρμοζει δηλ διακριτη [και οχι ενιαία] μεταχειριση μεταξυ των ειδικοτητων και το 12ωρο χημειας το δινει αποκλειστικα σε χημικο και οχι σε οποιαδηποτε αλλη ειδικοτητα οπως εκανε στην ενιαία Α φαση [και ορθα εκανε τοτε γιατι υπηρχε η 111364/Ε2].2. το ιδιο συμβαινει για την Γ φαση οπου και κει υπαρχει επαρκης νομοθεσια και η οποια οριζει ενιαια αντιμετωπιση του πε04 στα εναπομειναντα κενα [ βλ 60818/δ2 «..Τυχόν κενά μετά την προηγούμενη διαδικασία θα καλυφθούν κατά προτεραιότητα από την ειδικότητα με τις περισσότερες ώρες, λαμβάνοντας υπόψη και τα μαθήματα δεύτερης ανάθεσης.»]3. για τη φαση των βελτιωσεων υπαρχει η 60818 που οριζει διακριτη αντιμετωπιση.Και διακριτη μεταχειριση σημαινει ότι στην περιπτωση που σε ενα σχολειο εχουμε μονο ελλειμματα πχ -4 χημειας -6 βιολογιας και -12 φυσικης, τοτε το κενο θα δοθει αποκλειστικα σε φυσικο γιατι ετσι επιτάσσει η προαναφερομενη εγκυκλιος .
Η ενιαία αντιμετώπιση στην υπεραριθμία σημαίνει αφανισμό της ειδικότητας. Στην οριστική τοποθέτηση μετά δεν έχουμε αφανισμό της ειδικότητας μα αθροιστικό (εδώ τώρα έγκειται το ενιαία) υπολογισμό των ωρών ώστε να προκύψει κενό. Διακριτή αντιμετώπιση δεν υπάρχει πουθενά. Ούτε στην υπεραριθμία ούτε στην εμφάνιση των κενών για οποιαδήποτε φάση.
μηπως γιορταζεις την κυριακη που ερχεται?? τοσα παραδειγματα και "ντουι κουμπαρε" Τεσπα θα συνεχισω αυριο με τις υπολοιπες αναρτησεις σου
g.t. Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου;
Εδώ αδυνατούσες να καταλάβεις τι συμβαίνει στο 9ο γυμνάσιο Αθήνας, και τόσα άλλα, που νόμιζες ότι έβγαινε κενό σε γεωλόγο χωρίς καν να υπολογιστεί το αθροιστικό κι ούτε έβλεπες τον τίτλο της στήλης Συν. Ωρ. ή τον έβλεπες και δεν αντιλαμβανόσουν τι έλεγε, τώρα ποιον προσπαθείς να πείσεις, τον εαυτό σου;
δηλ ειλικρινα μου λες οτι στο 9ο γυμνασιο τα 5 μελη του πυσδε εκατσαν και πληκτρολογησαν στα κομπιουτεραια τους, πριν δωσουν οργανικο κενο στους γεωλογους, το αθροισμα: φυσικη=0 βιολογια =0 χημεια =0 γεωγραφια=-12 οποτε -12+0+0+0= -12 ??
Πώς ξέρεις ότι το άθροισμα ήταν φυσική=0 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12 κι όχι φυσική= +1 βιολογία=0 χημεία=0 γεωγραφία= -12; Η απάντηση σ' αυτό είναι και που θα σου δώσει να καταλάβεις τι σημαίνει ο τίτλος Συν. Ωρ. και γιατί δε γλυτώνεις απ' τ' άθροισμα.
Πάμε άλλη μια (τελευταία ναι τελευταία το εννοώ). Σ' όλα τα ΠΥΣΔΕ (όπως και στον Πειραιά) δε γίνεται ξέχωρη αντιμετώπιση των ΠΕ04. Για τούτο δε δίνεται στο εν λόγω παράδειγμα το κενό -21 ώρες χημικού. Διότι η αντιμετώπιση είναι ενιαία (ώρες συνολικές-αθροιστικές). Απ' τη στιγμή που ενιαία δε βγαίνει το -12 κενό δε δίνεται.
Η συνθήκη ενιαίας αντιμετώπισης είν' αναγκαία συνθήκη παντού και πάντα.
Υπάρχει η βασική προϋπόθεση. Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ.
Υπάρχει η βασική προϋπόθεση. Μίνιμουμ αθροιστικό δωδεκάωρο. Αλλιώς κενό γιοκ. Πες τώρα ότι βγαίνει αυτό. Τότε ή θα το δώσει στη Β' Φάση αν υπάρχει δωδεκάωρο σε ειδικότητα ή στη Γ' Φάση στον πιότερα ελλειμματικό χωρίς την απαίτηση δωδεκαώρου.