0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θα συμφωνήσω απόλυτα.
Δεν ξερω ποση σημασια εχει αυτο που θα αναφερω....αλλα αυτη την στιγμη ολοι οι καθηγητες του πανεπιστημιου θεσσαλιας σχολη ειδικης αγωγης...κανενας δεν ειναι με βασικο πτυχιο ειδικης..ολοι ειναι με μεταπτυχιακο και διδακτορικο...
Δυστυχώς έτσι είναι Μarios 1980. Οι πολλοί δεν βλέπουν τέτοιες τακτικές θα εφαρμόζονται στο μέλλον και εναντίον τους. Το υπουργείο με τις ενέργειές του δημιουργεί κλίμα αντισυναδελφικό μεταξύ των εκπαιδευτικών και αυτό δεν είναι τυχαίο. Είναι μέθοδος δοκιμασμένη και επιτυχημένη και παρόμοια για να βρούμε στην ιστορία θα πρέπει να γυρίσουμε στο Β παγκόσμιο.
Καλησπέρα σας συνάδελφοι.Αρχικά ας συστηθούμε... Είμαι ο Κωνσταντίνος, είμαι 26 χρονών και με καμάρι δηλώνω Ειδικός Παιδαγωγός. Τελείωσα το Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης το 2013 και πριν καν αποφοιτήσω άρχισα να ψάχνω τα συγγράμματα για να δώσω κατατακτήριες εξετάσεις στο Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής. Να σας θυμίσω ότι μέχρι τότε δεν είχε περάσει ακόμα η πρόταξη των ΠΕ61/ΠΕ71, οπότε η απόφασή μου ήταν καθαρά συνειδητή. Βλέπετε δεν είχα τα λεφτά για να πραγματοποιήσω μεταπτυχιακό, αφήστε που ως αφελής ιδεαλιστής ήθελα να σπουδάσω την Ειδική Αγωγή σωστά. Δεν θεωρούσα ότι το μεταπτυχιακό της Ιταλίας/Βουλγαρίας/Κύπρου θα μου προσέφερε κάποιο ουσιαστικό επαγγελματικό εφόδιο και δεν ήθελα να λειτουργήσω με τη λογική του μέσου Έλληνα δημοσίου υπάλληλου (έλα μωρέ, ξεκίνα εσύ το μεταπτυχιακό να προλάβεις να βολευτείς και τις γνώσεις που θέλεις και χρειάζεσαι θα τις αποκτήσεις με το πέρασμα του χρόνου). Δίνω λοιπόν εξετάσεις και περνάω, ενώ το Νοέμβριο της ίδιας χρονιάς (2013) ξεκινούν το μεταπτυχιακό της Ιταλίας κάμποσοι φίλοι μου, μερικοί από τους οποίους μάλιστα είχαν αποφοιτήσει το Σεπτέμβριο!!Η ιστορία γνωστή... Επί 7 μήνες μαθαίνανε απ' έξω 300 περίπου ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, χωρίς να έχουν την παραμικρή ιδέα για το περιεχόμενο τους, αλλά βρίσκοντας λέξεις κλειδιά για να τις συνδέσουν με τη σωστή απάντηση, τον Απρίλιο πήγαν και μια εκδρομούλα μέχρι την Ιταλία, μέχρι το τέλος του ίδιου μήνα κατέθεσαν την πτυχιακή τους εργασία στα ελληνικά και την μετέφρασε το φροντιστήριο, ενώ τον Μάιο δώσανε τελικές "εξετάσεις" στις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που μαθαίνανε τόσους μήνες. Παράλληλα εγώ σε διάστημα 2,5 ετών πραγματοποίησα τις δεύτερες σπουδές μου, εξετάστηκα επιτυχώς σε 48 μαθήματα, πολλά από τα οποία μάλιστα απαιτούσαν τακτική παρακολούθηση και εξαμηνιαίες εργασίες πριν φτάσεις στην εξεταστική (τα 12 μαθήματα που αναγνώρισα δεν τα υπολογίζω καν, αλλά οι προπτυχιακοί φοιτητές πρέπει να περάσουν 60 μαθήματα για να τους απονεμηθεί το πτυχίο!!!), έκανα πρακτική σε 4 εξάμηνα -δύο στα γενικά σχολεία και δύο στα ειδικά - καθώς αποφάσισα να αλλάξω κατεύθυνση και να γίνω Νηπιαγωγός Ειδικής Αγωγής και φέτος δουλεύω για πρώτη φορά σε Ειδικό Νηπιαγωγείο.Όχι λοιπόν, δεν δέχομαι την πλήρη απαξίωση των σπουδών μου. Δεν μπορώ ούτε κατά διάνοια να συγκρίνω τις σπουδές 4 χρόνων στην Ειδική Αγωγή με ένα μεταπτυχιακό που στην καλύτερη των περιπτώσεων απαιτεί την επιτυχή εξέταση σε 12 εισαγωγικά μαθήματα για τη λήψη του πτυχίου, είτε πρόκειται για μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως είτε δια ζώσης. Δεν πρόκειται να μπω στη διαδικασία να λογομαχήσω με συναδέλφους που πραγματοποίησαν μεταπτυχιακές σπουδές, γατί ξέρω πολύ καλά πως το θέμα δεν είναι προσωπικό, αλλά έχει να κάνει με τα επαγγελματικά δικαιώματα ενός κλάδου, τα οποία σε όλο το δημόσιο τομέα γενικότερα και στον τομέα της εκπαίδευσης ειδικότερα πηγάζουν από τον βασικό τίτλο σπουδών και μόνο. Στεναχωριέμαι με τους συναδέλφους που δεν μπορούν να κατανοήσουν κάτι τόσο απλό και δεν αντιλαμβάνονται ότι αύριο μπορεί να βρεθούν αυτοί στη θέση μας. Τέλος, έχω τερματίσει πια την προσπάθεια... Η χώρα αυτή επί σειρά ετών με ταΐζει την μία απογοήτευση μετά την άλλη, με αποκορύφωμα την τροπολογία των τελευταίων ημερών. Δεν μπορεί φέτος να με θεωρούν ικανό να διδάξω και του χρόνου απλά να μην τους κάνω. Δεν μπορεί να δίνει το δικαίωμα στους συναδέλφους της Γενικής Αγωγής να μεταφέρουν την προϋπηρεσία τους σε ΔΥΟ πίνακες και να χρησιμοποιούν την Ειδική Αγωγή ως προσωρινή λύση μέχρι να μαζέψουν αρκετά μόρια για τους πίνακες της Γενικής, ενώ την ίδια στιγμή στερούν σε εμάς τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε μια θέση αναπληρωτή στο αντικείμενο που επιλέξαμε να σπουδάσουμε. Και το χειρότερο όλων... Δεν μπορεί να μας λένε ότι για τα επόμενα δύο χρόνια δεν θα πραγματοποιηθεί ούτε ένας μόνιμος διορισμός στην Παιδεία και εμείς να "χαιρετίζουμε" την τροπολογία επειδή απλά μας βολεύει.Καλώ λοιπόν δημόσια τους συναδέλφους της γενικής που αντιλαμβάνονται το αυτονόητο - και ευτυχώς βλέπω ότι είναι αρκετοί - να μας στηρίξουν στη δημόσια διαβούλευση αφήνοντας το σχόλιο τους. Όχι ότι πρόκειται να αλλάξει κάτι, τα πάντα είναι προαποφασισμένα , περισσότερο για την τιμή των οπλών.Φιλικά και συναδελφικά,Κωνσταντίνος
Green, δεν διαφωνώ, πλην εσύ απομόνωσες την πρώτη παράγραφο. Λες όμως οι υπουργοί πιέζονται από συντεχνίες. Ε, και; Θα πρέπει να νομοθετούν για το ίδιο θέμα ο καθένας διαφορετικά όταν αναλαμβάνουν το πόστο; Κάθε δύο-τρία χρόνια πρέπει να έχουμε ανατροπές; Δεν παίρνω θέση στο ποιος έχει δίκαιο, ενώ με συμφέρουν οι αλλαγές. Εγώ κατακρίνω την ανευθυνότητα των πολιτικών. Αυτοί ρίχνουν λάδι στη φωτιά γιατί ακριβώς ενδίδουν σε πιέσεις συντεχνιών. Και αυτή η κυβέρνηση ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων. Θέλει να εξυπηρετήσει και αυτή κάποιες ομάδες ώστε να έχει τη δική ταυτότητα και τους δικούς της ψηφοφόρους. Αδυνατεί να διορίσει, βλέπει πολύ κόσμο να πάει σε μεταπτυχιακά, ανακατώνει την τράπουλα, δίνει ελπίδες σε πολλούς και νέους πτυχιούχους, ικανοποιεί το αίτημα ΄΄θέσεις και για νέους΄΄, ελπίζει σε αύξηση των ψηφοφόρων της. Τι ωραία!
Ειμαι εκπαιδευτικος ειδικης αγωγης με μεταπτυχιακο. Τελειωσα το τμημα νηπιαγωγων το 2000. Δεν υπηρχε τοτε το τμημα του Βολου, και ηθελα παντα να ασχοληθω με την ΕΑ. Εκανα, λοιπον, ενα μεταπτυχιακι. Οταν τελειωσαν με το ΔΙΚΑΤΣΑ (νυν ΔΟΑΤΑΠ) στην περιφερεια μου ημουν η μοναδικη νηπιαγωγος πιυ ηθελε να εργαστει στην ΕΑ(τοτε μπορουσαμε να κανουμε αιτηση σε 4 νομους μονο). Οποτε, αρχισα να δουλευω σε ειδικο πλαισιο το 2003. Το 2005, εδωσα ΑΣΕΠ και διοριστηκα σε τοπο οπου υπηρχε ειδικο πλαισιο αλλα δεν εκανε κανενας απο του πρωτους τοτε αποφοιτους το Βολου να παει. Πηγα εγω, με εσωτερικη αποσπαση απο το δυσπροσιτο οπου ημουν. Μετα 2 χρονια πηρα μεταθεση σε ΚΕΔΔΥ οπου εξακολουθω να ειμαι μεχρι τωρα.14 χρονια στην ειδικη αγωγη. Με το πρηγουμενο νομικο πλαισιο, ναι μεν εμενα δεν θα με εστελναν στη γενικη αμεσα, αλλα αν ηθελα να μετακινηθω σε αλλη δομη ΕΑ, δεν ειχα το δικαιωμα γιατι δεν ημουν αποφοιτος τουΒολου. Οποτε ηταν ή το συγκεκριμενο ΚΕΔΔΥ ή πιυθενα αλλου!14 χρονια απλα θα τα πεταξουμε; Σαφως οι αποφοιτοι τπυ Βολου και του Μακεδονιας πρεπει να εργαστουν σε αυτο που σπουδασαν και (υποθετω) - αγαπουν. Πολλοι κατοχοι μεταπτυχιακων, ομως, ακολουθησαν αυτο το δρομο γιατι δεν ειχαν αλλη επιλογη και εχουν δωσει την ψυχη τους στην ΕΑ. Αυτοι, τι;;;;0