0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν κάνει προσλήψεις αναπληρωτών με το σταγονόμετρο λογικό είναι να υπάρχουν κενά. Επίσης ελπίζω με τους διορισμούς να δωθούν όλα τα οργανικά προς επιλογή και να μη δώσουν π.χ. μόνο νησιωτικές περιοχές προς κάλυψη.
Δηλαδή με ποσοστό ανά περιοχή; Ή απλώς θα επιλέξει το Υπουργείο ποια οργανικά κενά θα καλύψει;
Αυτο το οτι το δεσαμε κομπο οτι θα διορισει η θα διοριστουμε και οτι μας πειράζουν οι περιοχες δεν μπορω να το καταλαβω!Επίσης ολα τα κενα θα τα δωσει, το ερωτημα ειναι εχει κενα παντου; Λογικά μερικοί δεν εχουν δει καλα τον πίνακα με τα οργανικα κενα μετα τις μεταθεσεις για να δουν την πραγματικοτητα...
113 σελίδες?! προβλέψεις , αναλυσεις , επιχειρηματολογια για το ποια βαθμιδα έχει πιο πολλες ανάγκες, ποια ειδικοηττα ειναι πιο αναγκαια στα σχολεια , πόσες ειναι οργανικες ποσοστο κάλυψης/κλπ. Οκ, θα κάνει την κστανομή που την συμφέρει την ίδια πολιτικά κ επικοινωνιακά συνάδελφοι.Δεν την νοιάζουν οι πραγματικές ανάγκες, ούτε αυτήν ούτε τους προηγούμενους, αλλιώς δεν θα άφηναν δημοτικά στα νησιά κ στα χωριά χωρίς μόνιμο δάσκαλο με άααααλλο δάσκαλο κάθε χρόνο, ούτε θα άφηναν λύκεια σε ακριτικές περιοχές χωρίς καθηγητές κατεύθυνσης για πανελληνιες κ να πρέπει τα χωριατάκια να ΜΕΤΑΚΟΜΙΣΟΥΝ !?! για να πάνε στην "πόλη" να βρουν φροντιστήριο!!! Στέλνουν αναπληρωτές στις θέσεις μονίμων που οι ίδιοι δίνουν "απόσπαση" 10ετιες κ κάνουν "βελτίωση" κ οι αναπληρωτές !!!κ καταλήγουν τα χωριά να αλλάζουν ΠΑΛΙ καθηγητές Νοέμβρη , Δεκέμβρη κλπΔλδ η ξεφτιλα στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, πραγματικά ΔΕΝ έχει πάτο. Αλλά ΔΕΝ τους νοιάζει εξου κ δίνουν 10ετιες τώρα "αποσπάσεις" αβέρτα , γιατί ΣΚΑΣΙΛΑ τους μεγάλη-τα ψηφαλάκια της μεγαλτερης δεξαμενης ψηφων του δημοσίου να ναι καλά.Κ όλους να τους διορίσει μονο στα νησιά/επαρχία , κ μόνο δασκάλους/νηπιαγωγούς & βασικές ειδικότητες Βθμια να διορίσει στος 10,500, 2 χρόνια θα μείνουν στο νησί/χωριό κ μετά εξαφανιζολ απόσπαση -μια ή άλλη είναι-. Μετά πάλι αναπληρωτές θα έχουν πχ τα Σφακιά ή η Σάμος όπως έγινε κ με τους προηγούμενους διορισμούς το 2009.
Τι λογική είναι αυτή; Κάποιος που αφήνει την οικογένεια του για να είναι εκεί για δύο χρονιές πρέπει να μείνει μια ζωή; Ας κάνει διορισμούς κάθε χρόνο και προσλήψεις αναπληρωτών στην ώρα τους για να έχουν δασκάλους και καθηγητές όλα τα σχολεία. Πας να ρίξεις το φταίξιμο σ' αυτόν που παίρνει απόσπαση;
...Επίσης ελπίζω με τους διορισμούς να δωθούν όλα τα οργανικά προς επιλογή και να μη δώσουν π.χ. μόνο νησιωτικές περιοχές προς κάλυψη.
Η λογική λέει ότι θα δοθεί έμφαση στις νησιωτικές περιοχές. Σε περιπτώσεις βέβαια με άπειρα κενά παντού, θα δοθούν και στις υπόλοιπες περιοχές.
Οκ, βολεύει να το θέτεις έτσι , ότι ρίχνω εγώ κάπου το φταίξιμο ?! Επίσης το ότι κάποιος εργαζόμενος?! αφήνει/δεν αφήνει την οικογένεια του προφανώς κ είναι επιλογή του μπορεί κ να μην την αφήσει κ να εργαστεί κάπου άλλου-δεν τον υποχρεώνει κάποιος-δλδ είναι τρελό ,έχεις πίνακα με 35,000 φιλολογους , θα διορίσεις φέτος κ σε 2 χρόνια ΠΑΛΙ στο λύκειο στα Σφακιά δεν θα έχουν σταθερο φιλόλογο!?!?!Αυτό είναι το Ελληνικό σύστημα.Ο μαθητής στην επαρχία/νησι ΔΕΝ είναι εργαζομενος. Εκει μένει κ πρέπει κ αυτός να μάθει γράμματα , δεν είναι πολίτης Β κατηγορίας (αν κ τελικά ξεκάθαρα όσον αφορά την εκπαίδευση είναι). Εδώ λιοπον είναι κεντρική εκπαιδευτική πολιτική 50-60 χρόνων με συνέχεια ανεξαρτήτως κυβένησης-- που δεν γίνεται βέβαια πουθενά άλλου. Δεν διορίζεται ο άλλος στο χωριό πάνω στα βουνά κ μετά παίρνει "απόσπαση" στη Λονδινάρα πχ κ τα παιδάκια στο χωριό έχουν άαααλλο δάσκαλο καααααααθε χρόνο. Το "φταίξιμο" λοιπον το ρίχνω στην πολιτική ηγεσία που βάζει πρώτα τη βολή εκείνου που θέλει να χωθεί στο δημόσιο κ μετά το αν θα μάθει γράμματα το 7χρονο στα Σφακιά. Αυτός που το κάνει κ διορίζεται Σφακιά κ στη συνέχεια εξαφανίζεται , ξέρει από την αρχή ότι αυτό θα κάνει γιατί μπορεί κ είναι νόμιμο. Η πολιτεία, ΞΕΡΕΙ ότι αυτό είναι καταστροφικό κ για την κοινότητα κ για το σχολικό κλίμα κλπ-το ξέρει γιατί υπάρχει έρευνα τώρα 40 χρονια πάνω σε αυτό, γιατί ολοι οι άλλοι ΔΕΝ σε αφήνουν να το κάνεις , κ ΕΕ κ βορεια Αμερική η θέση ανήκει στο σχολείο κ στο δήμο κ για να φύγεις πρέπει να παραιτηθείς κ να χτυπήσεις στη συνέχεια τη "καλή" θέση στο αστικό κεντρο στο σχολείο που θες. Κ κάπως έτσι τα χωριατάκια στις άλλες χώρες έχουν σταθερό δάσκαλο , ενώ το ΕΡΜΟ το ξεχασμένο από τα Σφακια είναι καταδικασμένο να έχει άλλο δάσκαλο κάθε χρόνο ,γιατί?, γιατί έτσι βολεύει το σύστημα-τα ψηφαλάκια-πελατακια, τον υπουργό, τους αιρετούς κλπ. Αυτή είναι η πραγματικότητα κ την ευθύνη δεν την έχει αυτός που παίρνει την απόσπαση , την ευθύνη την έχει ο νομοθέτης γιατί κ στο εξωτερικό αν έιχαν την πολυτέλεια να το κάνουν , θα το έκαναν-αλλά ΔΕΝ την έχουν, γιατί μπαίνει πρώτα ο μαθητής . Μπορεί να μην βολεύει-αλλά είναι η αλήθεια. Όσους κ να διορισει , σε 2 χρόνια τα παιδακια στα νησια /χωρια θα έχουν άλλο δάσκαλο, αναπληρωτή. Κ το ξέρουμε όλοι. Όπως θα γινόταν κ με τους γιατρούς , αν είχαν "αποσπάσεις", αλλά δεν έχουν, θα πήγαινε ο άλλος στη Σάμο κ μετά θα έπαιρνε 15 χρονια απόσπαση στον Ευαγγελισμό.
Είναι γνωστό πως στους διορισμούς της 3ΕΑ δόθηκαν τόσα κενά προς επιλογή όσα και ο αριθμός των διοριστέων, δηλαδή έπεσε ψαλίδι.Πιθανότατα περιοχές με λίγα κενά σε μεγάλα αστικά κέντρα όπως Αθήνα,Θεσσαλονίκη, αυτά θα κοπούν τελείως και θα προτιμηθούν άλλα, απομακρυσμένα.Το ερώτημα είναι τι θα γίνει σε ειδικότητες όπως π.χ. των ΠΕ02 που έχουν πολλά κενά ακόμα και Αττική.