Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Stef_Thess!

Σελίδες: 123 ... 29
1
Ρε που πήγατε την κουβέντα;;  Από τους διορισμούς ξεκινήσαμε, στο ποιος κάνει καλύτερα τη δουλειά του καταλήξαμε...Μην αγχώνεστε, αυτό θα φανεί (ελπίζω) με την αξιολόγηση. Στο δια ταύτα: Σήμερα δεν περιμένουμε τις ανακοινώσεις;

2


Φυσικά και δεν μπορεί, καθώς έχει πολύ μεγαλύτερη ευθύνη. Παρ' όλα αυτά όλα τα μαθήματα χρειάζονται για μια ολοκληρωμένη μόρφωση. Οι διορισμοί θα πρέπει να γίνουν με βάση την προϋπηρεσία και τις οργανικές. Θα πρέπε να χαίρονται στην τελική πολλοί που δεν θα χρειαστεί να (ξανά)δώσουν εξετάσεις ΑΣΕΠ, όπως ήταν το αρχικό πλάνο...

3
Δεν πρόκειται να βγει κάτι, αν αρχίσουμε να βγάζουμε ο ένας κλάδος τα άπλυτα του άλλου στη φόρα. Όπως εσύ λες πως υπάρχουν εικαστικοί, πληροφορικαριοι, γυμναστές κτλ. που βαριουνται να κάνουν σωστό μάθημα, τόσο υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές βασικών μαθημάτων που κάνουν μάθημα στο πόδι και τους νοιάζει μόνο πότε θα σχολασουν. Υπάρχουν ικανοί και λιγότερο ικανοί και φιλότιμοι εκπαιδευτικοί σε όλους τους κλάδους. Όλοι συντελούν με τον τρόπο τους στην ομαλή λειτουργία ενός σχολείου. Το υπουργείο οφείλει να λάβει υπόψη του όλα τα δεδομένα και να καταλήξει σε μια δίκαια για όλους λύση. Κανονικά θα έπρεπε να συναντηθούν Υπουργείο-ΔΟΕ-ΟΛΜΕ και να συμφωνήσουν μέσα από διάλογο.

4
Τι κόλλημα έχουν ορισμένοι με τους δασκάλους, δεν καταλαβαίνω. Κατά την άποψη μου θα πρέπει να λάβουν υπόψιν τόσο τα οργανικά κενά, όσο όμως και τα μόρια προϋπηρεσίας. Και αυτό γιατί τα οργανικά κενά τα καλύπτουν ούτως ή άλλως με αναπληρωτές, τις θυσίες των εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων όμως μόνο με ανάλογα πολλούς διορισμούς. Προσωπικά πιστεύω πως το υπουργείο θα ψάξει να βρει τη χρυσή τομή, ώστε όλοι να μείνουν στο τέλος ικανοποιημένοι.

5
Συμβαίνει σε συνάδελφο που δύο χρονιές υπηρέτησε στο ίδιο δυσπρόσιτο, πέρσι να της έχουν περαστεί διπλά τα μόρια και φέτος όχι. Προφανώς πρόκειται για λάθος της δευτεροβάθμιας γιατί στην ίδια υπηρέτησα κι εγώ την ίδια χρονιά σε δυσπρόσιτο και ούτε σε μένα περάστηκαν διπλά.

Μήπως έχει σχεση με τις αλλαγές που έφερε ο νόμος Λοβέρδου και την κατά το δοκούν ερμηνεία του από το σημερινό υπουργείο Παιδείας;

6
Δηλαδή τι ισχύει τελικά; Μόνο τα ι' και τα θ' διπλασιάζονται; Και γιατι δεν περάστηκαν ακόμα τα δυσπρόσιτα; Πως θα κάνουμε τις αιτήσεις έτσι;

7
Περιοχές σχολείων / Απ: Δυσπρόσιτα σχολεία
« στις: Ιούλιος 29, 2015, 10:56:19 μμ »
Τελικά ρε παιδιά ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και διπλασιαζουν την προϋπηρεσία στους αναπληρωτές; Νόμιζα ότι τα δυσπροσιτα διπλασιαζουν τα μορια για τους αναπληρωτες και τα Θ' και Ι' διπλασιαζουν τα μορι α για τους αναπληρωτές ΚΑΙ τον ΑΣΕΠ. Υπάρχει τελικά κάποιος έγκυρος και πρόσφατος πίνακας με τα δυσπρόσιτα;;

8
Τελικά ρε παιδιά ποια σχολεία θεωρούνται δυσπρόσιτα και διπλασιαζουν την προϋπηρεσία στους αναπληρωτές; Νόμιζα ότι τα δυσπροσιτα διπλασιαζουν τα μορια για τους αναπληρωτες και τα Θ' και Ι' διπλασιαζουν τα μορι α για τους αναπληρωτές ΚΑΙ τον ΑΣΕΠ. Υπάρχει τελικά κάποιος έγκυρος και πρόσφατος πίνακας με τα δυσπρόσιτα;;

9
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ70 2015-16
« στις: Ιούλιος 28, 2015, 12:14:02 πμ »
Όταν βγει η εγκύκλιος της ειδικής αγωγής θα αναφέρει ποιός μπορεί να κάνει αίτηση.
Προβλεπω πάντως μια ακόμα δύσκολη χρονιά. Ακόμα δεν κάναμε τις αιτήσεις και ο υπουργός αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να αυξηθεί το ωράριο 2-3 ώρες "για το καλό της πατρίδος". Νόμιζα πως τέτοιους λαϊκισμούς χρησιμοποιούσε μόνο η δεξια, φαίνεται όμως πως και η ντεμεκ αριστερά που μας κυβερνά σήμερα μια από τα ίδια και χειρότερα είναι...

10
Για να μπορεί κάποιος/α αναπληρωτής/τρια εκπαιδευτικος να παίρνει κάθε χρόνο επίδομα ανεργίας από τον ΟΑΕΔ πρέπει να δουλεύει τουλάχιστον 7 μήνες το χρόνο. Αν δουλέψει λιγότερο μια χρονιά δε δικαιούται επίδομα, την επόμενη όμως δικαιούται με προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 μήνες (γιατί παίρνει και τους 2 περσινους που δε χρησιμοποιήθηκαν).

11
Σ`ευχαριστώ πολυ Demetroula! Αν κάποια/ος έχει καποια νεωτερη πληροφορια επι του θεματος ας τη μοιραστει μαζι μας... Ευχαριστω!

12
Καλησπερα Demetroula! Ήθελα να σε ρωτησω αν έφυγες τελικά για Γερμανια η αν εμεινες Ελλάδα. Και αυτό γιατί έχουν περάσει σχεδόν 3 χρόνια απο τη δημιουργία του θέματος. Είμαι δάσκαλος ΠΕ 70 με Β2 και ενδιαφερομαι να δουλεψω στη Γερμανία, απο οτι φαίνεται μάλλον ως βοηθός νηπιαγωγος. Αν οντως εχεις μείνει Ελλαδα, τι φταίει που δεν εχεις φύγει ακόμα, το μεταπτυχιακό, η γλώσσα ή κάτι άλλο; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Υ.Γ. Παρακαλώ αν κάποιος άλλος έχει κάποια σχετική πληροφορία για το θέμα να μας διαφωτίσει. Ευχαριστώ!

13
To πρώτο άρθρο μιλά για την επιλεκτική αξιοποίηση του εσπα και μάλιστα για σκοπό μη καθαρά προνοιακό, όπως ήθελε να λειτουργεί το ολοήμερο (βοήθεια παιδιών κατωτέρων κοινωνικών στρωμάτων), αλλά εκπαιδευτικό. Και η εκπαιδευτική διάσταση όμως αλλοιώθηκε εξ αιτίως εγγενών προβλημάτων (τί διδάσκονται τα παιδιά; ό,τι κάνουν και στο πρωινό;), αλλά και πρακτικών προβλημάτων που προέκυψαν: τα παιδιά στιβάζονται σε χώρους μη λειτουργικούς, οι μικρότερες τάξεις (κοινώς τα ζουζούνια) είναι η πλειοψηφία ..., τα παιδιά είναι εξαντλημένα, οι γονείς οι μη εργαζόμενοι ζητούν τελικά άλλη ώρα αναχώρησης κτλ...

Τα αποτέλεσμα είναι αντί να έχουμε το "νέο σχολείο'' εμπλουτισμένο με δραστηριότητες ψυχοπαιδαγωγικά συμβατές , να έχουμε μια σχολειοποίηση του ελεύθερου χρόνου και τελικώς ιδρυματοποίηση.
Κυρίως όταν πρόκειται για τα λεγόμενα 'δύσκολα' παιδιά, οι γονείς τα παρκάρουν ή τα 'ξεφορτώνονται' κοινώς, και η δασκάλα ή νηπιαγωγός καλείται να βγάλει το φίδι από την τρύπα.

Το ερώτημα:

Δεχόμαστε ότι εξυπηρετούνται οι εργαζόμενες μητέρες, (αν και σε βάρος άλλων εκπαιδευτικών και προνοιακών αναγκών), αλλά γιατί να δίνεται το δικαίωμα και σε μη εργαζόμενες; Γιατί κουράζονται με τα παιδιά τους να τα έχουν στο σπίτι;


Με συγχωρείς, αλλά αυτό είναι το ερώτημα; Αν μπορούμε να βάλουμε και άλλα "δύσκολα" παιδιά στο παιδοφυλακτήριο; Μα οι περιορισμοί όσον αφορά την επαγγελματική κατάσταση των γονέων σ' αυτό αποσκοπούν. Στο να εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα οι εργαζόμενοι γονείς που δεν έχουν που να αφήσουν τα παιδιά τους η που δεν προλαβαίνουν να τα διαβάσουν αργότερα.
Ο στόχος θα έπρεπε να είναι η γενικότερη αλλαγή των δομών και των αναλυτικών προγραμμάτων με ελάφρυνση της διδακτέας ύλης, με προϋπόθεση πάντα την αύξηση της κρατικής επιχορήγησης για την Παιδεία.

14
Στο παραπάνω άρθρο εντοπίζονται αντιθέσεις π.χ.

"Η προσφορά μορφωτικών και εκπαιδευτικών αγαθών χωρίς ουσιαστική ανάπαυση του παιδιού λόγω έλλειψης χώρων και υποδομών, όπως
καταγράφεται στις περισσότερες έρευνες, χρησιμοποιούνται ως προκαλύμματα για να
αποκρύψουν τη σχολειοποίηση του ελεύθερου χρόνου καθώς και τις διαδικασίες που
εγκυμονούν κινδύνους ιδρυματισμού (Παπαδοπούλου 2004), με αποτέλεσμα να θεωρούμε ότι
«το ολοήμερο σχολείο δίνει λύσεις και εξασφαλίζει ένα προστατευμένο παιδαγωγικό
περιβάλλον στους μαθητές εργαζομένων γονέων".


Δεν ξέρει τί θέλει μου φαίνεται ο αρθρογράφος.. Θέλουμε μεν τα παιδιά να αναπαύονται ανάμεσα στην πρωινή και την απογευματινή ζώνη, ώστε να αποδίδουν καλύτερα στη μελέτη των μαθημάτων τους, είμαστε δε αντίθετοι στην "ιδρυματοποίηση" των σχολείων.
Τελικά τί θέλουμε;
Πιστεύω πως το ολοήμερο όπως εφαρμόζεται σήμερα λειτουργεί όντως ως "παιδοφυλακτήριο", για τα παιδιά εργαζόμενων και μη γονέων, αφού μετά το πρώτο 2ωρο της μελέτης, οι επόμενες 2 ώρες περισσότερο κουράζουν παρά βοηθούν τα παιδιά.

Υ.Γ.: Όσον αφορά τον τίτλο του νήματος, θα παρακαλούσα το δημιουργό του έστω να τον μετονομάσει σε "Δευτεροβάθμια εναντίον Πρωτοβάθμιας", για να αποδοθεί καλύτερα το νόημα που θέλει να περάσει ο δημιουργός του.

Σελίδες: 123 ... 29

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159967
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 752
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 596
Σύνολο: 608

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.128 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.