*

Αποστολέας Θέμα: Αποσπάσεις 2019  (Αναγνώστηκε 324909 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1470 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 05:47:12 μμ »
παράδειγμα ελέγχου στο Υπ.Παιδειας από το σώμα ελεγχτων δημοσιας διοικησης

http://www.seedd.gr/LinkClick.aspx?fileticket=kJB%2bOoe1hEc%3d&tabid=74&mid=446

σελ 134

4.5 ΠΑΙΔΕΙΑ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ
Έλεγχος στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Έναυσμα για την έκδοση της εντολής διενέργειας ελέγχου αποτέλεσαν καταγγελίες εκπαιδευτικών προς το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ..
Από τον ανωτέρω έλεγχο, με αντικείμενο την εξέταση της τήρησης των διατάξεων του άρθρου
82 του ν.4172/2013 κατά τη διαδικασία μετάταξης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με απόφαση του οικείου Υπουργού
(Υ.Α. με αριθ. 119655/Δ1/30-8-2013), προέκυψαν τα ακόλουθα:


Πρέπει άμεσα να κανουμε καταγγελίες. Μπήτε στο σαϊτ. Παιδιά ένα mail στέλνουμε. Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο.
http://www.seedd.gr/%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%AF%CE%B1/tabid/136/Default.aspx

Υπάρχει αυτη φόρμα:
https://rns.seedd.gr/regusers/z999regusersadd.asp

και
https://giatonpoliti.blogspot.com/2010/12/blog-post_3004.html
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:21:55 μμ από Πελαγονία »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος platonas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 685
  • Φύλο: Άντρας
  • δεν είμαστε όλοι το ίδιο στην εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1471 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:15:10 μμ »
ξαναλέω και ας γίνομαι βαρετός. Όλα έγιναν "για τα μάτια του κόσμου". Η ουσία για εμένα βρίσκεται στην ανάρτηση που είχα γράψει πριν λίγες ημερες Την ξαναγράφω.

Ας μη γελιόμαστε για την β φάση αποσπάσεων. Το υπουργείο το ενδιαφέρει μόνο η προς τα έξω εικόνα. Ας σκεφτούμε το παρακάτω παράδειγμα. Ο Σπύρος παιδί 1ης Δημοτικού ξεκίνησε με την δασκάλα την κα Αννα σε ένα τριθέσιο δημοτικό επαρχίας. Κάνει τα πρώτα μαθήματα και ξαφνικά η κα.Άννα φέυγει με απόσπαση (φυσικά για να πάει πιο κοντά στο σπίτι της με τα δύο παιδιά που τα φυλάει η πεθερά) και ο Σπύρος όχι μόνο μένει χωρίς δασκάλα για κάποιες ημέρες αλλά αναγκάζεται να αλλάξει δασκάλα τη στιγμή που άρχισε να τη συνηθίζει (ακόμα και αν δεν αποδεσμευετεί η δασκάλα μέχρι την πρόσληψη αναπληρωτών). Οι γονείς του Σπύρου έξαλλοι με το θέμα. Το παραπάνω σενάριο (μελό Ελληνικής ταινίας) ας το φαναταστούμε σε μεγάλη κλίμακα όχι μόνο για το Σπύρο αλλα και για άλλα παιδιά μικρά ή μεγάλα. Ποιο από τα δύο ενδιεφέρει το Υπουργείο;
α. Η κα. Άννα που θα πάει να δουλέψει κοντά στο σπίτι της;
β. Ο θυμός των γονιών του Σπύρου;
Φυσικά θέματα όπως
Α) Όλες αυτές οι μεταβολές έπρεπε να γίνουν πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς
β) Δικαιώματα εκπαιδευτικών να είναι κοντά στα σπίτια τους ώστε να μπορούν να κάνουν χωρίς άγχος το μάθημα
και πολλά άλλα παρόμοια ούτε περνάνε από το "μυαλό του υπουργείου"
Το παραπάνω σενάριο είναι αληθινό με αλλαγμένα ονόματα και δεν έχει καμμία δόση ειρωνείας. Το σενάριο αυτό μπορεί να το σκεφτεί μόνος κάποιος που ι) έχει κάνει σε σχολείο ιι) ξέρει τα προβλήματα του ελληνικού σχολείου ιιι) τον ενδιαφέρει μόνο η προς τα έξω εικόνα (δηλ η εικονα προς τον κόσμο και την πολιτική ηγεσία) χωρίς όμως να κοιτά την ουσία της εκπαίδευσης. Και ένας τέτοιος δε μπορεί να είναι παρά εκπαιδευτικός που πήρε πολιτική θέση στο υπουργείο.
Καλή τύχη συνάδελφοι

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1472 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:29:53 μμ »
Έλεγχος στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
Έναυσμα για την έκδοση της εντολής διενέργειας ελέγχου αποτέλεσαν καταγγελίες εκπαιδευτικών προς το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ..
Από τον ανωτέρω έλεγχο, με αντικείμενο την εξέταση της τήρησης των διατάξεων του άρθρου
82 του ν.4172/2013 κατά τη διαδικασία μετάταξης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση με απόφαση του οικείου Υπουργού
(Υ.Α. με αριθ. 119655/Δ1/30-8-2013), προέκυψαν τα ακόλουθα:
Κατά την εξετασθείσα διαδικασία υποχρεωτικών μετατάξεων υπεράριθμων εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, μετατάχθηκαν αρχικά με την Υ.Α. 119655/Δ1/30-8-2013, 3.122 εκπαιδευτικοί των Κλάδων ΠΕ 05 Γαλλικής, ΠΕ 06 Αγγλικής, ΠΕ 07 Γερμανικής, ΠΕ 08 Καλλιτεχνικών, ΠΕ 11 Φυσικής Αγωγής, ΠΕ
16 Μουσικής, ΠΕ 19-20 Πληροφορικής, ΠΕ 32 Θεατρικών Σπουδών. Μετά την έκδοση δώδεκα
(12) νεότερων υπουργικών αποφάσεων, με τις οποίες είτε ανακλήθηκαν πραγματοποιηθείσες
ΕΤΗΣΙΑ ΕΚΘΕΣΗ 2016
135
μετατάξεις, είτε πραγματοποιήθηκαν νέες, κατόπιν υποβολής ενστάσεων ή έκδοσης δικαστικών
αποφάσεων, ο συνολικός αριθμός των μεταταγέντων σε θέσεις εκπαιδευτικών στην Α/θμια Εκπαίδευση ανήλθε σε 3.559.
Στην παράγραφο 11 του άρθρου 82 του ν.4172/2013 καθοριζόταν η ακολουθητέα διαδικασία
των υποχρεωτικών μετατάξεων κατά το σχολικό έτος 2013-2014. Σύμφωνα με την εν λόγω
παράγραφο, για το συγκεκριμένο σχολικό έτος, ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων
εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, των υπηρεσιακών αναγκών,
καθώς και το πλεονάζον εκπαιδευτικό προσωπικό ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης,
προβλεπόταν να γίνει με διαπιστωτική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κατόπιν εισήγησης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης του
Υπουργείου, με βάση την επεξεργασία και το συσχετισμό των καταχωρημένων (με ευθύνη των
Διευθυντών Εκπαίδευσης) στο προβλεπόμενο στο άρθρο 7 του ν.3848/2010 ηλεκτρονικό σύστημα στοιχείων.
Στη συνέχεια, με βάση τον παραπάνω προσδιορισμό, προβλεπόταν η έκδοση απόφασης του
Υπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων, με την οποία θα καθοριζόταν ο αριθμός των εκπαιδευτικών, ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, που θα μετατασσόταν υποχρεωτικά στις οριζόμενες στην ίδια απόφαση κενές ή συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης θέσεις εκπαιδευτικού
ή διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με το βαθμό και το
Μ.Κ. που κατείχαν, σε υπηρεσίες ή φορείς του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με ταυτόχρονη κατάργηση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπήρχαν, οργανικών θέσεων
της αυτής ή ανώτερης ή και κατώτερης κατηγορίας.
Η παράγραφος 11 του άρθρου 82 του ν.4172/2013 προέβλεπε, επίσης, ότι με την απόφαση
καθορισμού του αριθμού των υποχρεωτικά μετατασσόμενων θα καλούνταν οι ενδιαφερόμενοι
εκπαιδευτικοί να υποβάλουν σχετική αίτηση προτίμησης και ότι θα συντασσόταν αξιολογικός
πίνακας κατάταξης σύμφωνα με κριτήρια και μοριοδότηση που ορίζονταν στην ίδια διάταξη.
Με βάση την κατάταξη στον ως άνω αξιολογικό πίνακα, προβλεπόταν η έκδοση απόφασης του
Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, με την οποία θα πραγματοποιούνταν οι υποχρεωτικές
μετατάξεις.
Επομένως, πρόκειται περί σύνθετης διοικητικής ενέργειας, δεδομένου ότι, σύμφωνα με το άρθρο 82 παρ. 11 του ν.4172/2013, απαιτούνται αφενός διαδοχικές εκτελεστές διοικητικές πράξεις (διαπιστωτική πράξη ποσοτικού προσδιορισμού κενών και πλεονασμάτων, ΥΑ καθορισμού
του αριθμού των υποχρεωτικά μετατασσόμενων εκπαιδευτικών ως προϋπόθεση έκδοσης της ΥΑ
των υποχρεωτικών μετατάξεων), και αφετέρου προπαρασκευαστικές ενέργειες (επεξεργασία
και συσχετισμός στοιχείων ηλεκτρονικού συστήματος, εισήγηση της Γενικής Δ/νσης Προσωπικού Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης, σύνταξη αξιολογικού πίνακα), οι τυχόν πλημμέλειες των
οποίων επηρεάζουν τη νομιμότητα των εκτελεστών πράξεων, έστω και εάν οι ίδιες στερούνται
εκτελεστότητας.
Δύο εβδομάδες μετά τη δημοσίευση σε ΦΕΚ (986/Γ/03-09-2013) της ΥΑ 119655/Δ1/30-08-
2013, είχαν ήδη υποβληθεί χίλιες επτακόσιες (1.700) ενστάσεις. Σημειώνεται ότι ούτε η ΥΑ
111967/Δ2/13-08-2013, στην οποία περιγράφεται η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων, ούτε
η ΥΑ, με την οποία μετατάχθηκαν οι τρεις χιλιάδες εκατόν είκοσι δύο (3.122) εκπαιδευτικοί,
όριζαν προθεσμία και όργανο στο οποίο θα μπορούσε κανείς να υποβάλει ένσταση.
ΣΩΜΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΩΝ ∆ΗΜΟΣΙΑΣ ∆ΙΟΙΚΗΣΗΣ
136
Το μέγεθος του προβλήματος που προκλήθηκε από τον κατά τα ανωτέρω εκτεθέντα τρόπο διενέργειας των υποχρεωτικών μετατάξεων αποτυπώνεται στο 129725/Δ2/16-09-2013 έγγραφο
της Αναπληρώτριας Προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Προσωπικού Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, με το οποίο ζητήθηκαν οδηγίες για το ζήτημα του μεγάλου αριθμού των ενστάσεων και ενημερώθηκε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου ότι οι ενστάσεις αφορούσαν στα εξής:
α) στη διαδικασία των μετατάξεων και ειδικότερα i) στη μη σύνταξη αξιολογικού πίνακα, ii) στην
παροχή διευκρινίσεων την παραμονή της λήξης της προθεσμίας και ii) στη μη πρόβλεψη
προθεσμίας υποβολής ενστάσεων,
β) στην τοποθέτηση εκπαιδευτικών στη δεύτερη προτίμησή τους χωρίς να ληφθεί υπόψη η
πρώτη,

γ) στη μη τοποθέτηση εκπαιδευτικών εντός της ίδιας Διεύθυνσης ή της ίδιας Περιφερειακής
Διεύθυνσης,
δ) στη μη σύμφωνη με τα μόρια τους τοποθέτηση εκπαιδευτικών,
ε) στη μη πλήρωση όλων των κενών θέσεων που είχαν οριστεί στη σχετική απόφαση,
στ) στην αίτηση εκπαιδευτικών για διόρθωση μορίων και τροποποίηση περιοχών
και
ζ) στην αίτηση ανάκλησης της μετάταξης (κυρίως σε διοικητικές θέσεις).
Όπως μας ενημέρωσε η υπηρεσία με το 4970 Ε.Π./24-08-2015 έγγραφό της, οι ενστάσεις διαβιβάστηκαν στην πολιτική ηγεσία «λόγω του ότι (η υπηρεσία) δεν επεξεργάστηκε τις αιτήσεις
και δεν γνώρισε με ποιον τρόπο καταρτίστηκε ο πίνακας κατάταξης …. Ακολούθως η Πολιτική
Ηγεσία -και όχι η υπηρεσία- επέλεξε τον τελικό αριθμό συγκεκριμένων ενισταμένων τα οποία
δόθηκαν ηλεκτρονικά στην υπηρεσία μας με την εντολή σύνταξης σχεδίου υπουργικής απόφασης για την πραγματοποίηση μετατάξεων αυτών».
Στη συνέχεια, εκδόθηκε η αρ. πρωτ. 144049/Δ2/07-10-2013 νεότερη διαπιστωτική πράξη, με
την οποία προσδιορίστηκε εκ νέου ο αριθμός του πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού
στη Δ/βάθμια Εκπαίδευση και ο αριθμός των κενών θέσεων στην Π/βάθμια Εκπαίδευση. Αυτή
τη φορά, σύμφωνα με το άρθρο 82 του ν.4172/2013, προηγήθηκε η εισήγηση με αρ. πρωτ.
144021/07-10-2013, το σχέδιο της οποίας υπογράφεται από την Αναπληρώτρια Γενική Δ/ντρια
«με μεγάλη επιφύλαξη ως προς τον υπολογισμό του πλεονάζοντος προσωπικού στη Δ/θμια
Εκπαίδευση και των κενών θέσεων στην Π/θμια Εκπαίδευση» και ακολούθησαν η έκδοση της
διαπιστωτικής πράξης και της 144051/07-10-2013 (ΦΕΚ 2531/Β/08-10-2013) απόφασης καθορισμού του αριθμού των θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ/βάθμιας στην Π/βάθμια Εκπαίδευση. Ο αριθμός των υποχρεωτικά μετατασσόμενων στην Π/βάθμια Εκπαίδευση με την εν
λόγω ΥΑ καθορίστηκε αθροιστικά για όλους τους Κλάδους σε 1.350. Όπως και το σχέδιο της
διαπιστωτικής πράξης, έτσι και το σχέδιο αυτής της απόφασης υπογράφεται από την Αναπληρώτρια Γενική Δ/ντρια με την ίδια επιφύλαξη, η οποία υιοθετείται και από τον Γενικό Γραμματέα.
Ως προς τις λόγους που υπαγόρευσαν την έκδοση της νέας διαπιστωτικής πράξης 144049/
Δ2/2013, σύμφωνα με τα διαλαμβανόμενα στο 4970 Ε.Π./24-08-2015 έγγραφο της Γεν. Δ/
νσης Προσωπικού Π/βάθμιας και Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης: «Η πολιτική ηγεσία μετά τον μεγάλο
αριθμό ενστάσεων, των συζητήσεων που προκλήθηκαν στην εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς
ορισμένοι εκ των μη ικανοποιηθέντων είχαν καταφανώς μεγαλύτερο αριθμό μορίων από αυτό
των μεταταχθέντων και κάποιοι εξ αυτών προσέφυγαν στη δικαιοσύνη, προσπάθησε να θερα-

πεύσει την κατάσταση. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, η πολιτική ηγεσία, δημιούργησε
αυθαίρετα νέες θέσεις σε ορισμένες περιοχές και για να ικανοποιηθούν οι ενστάσεις των εκπαιδευτικών, οι οποίοι είχαν περισσότερα μόρια. Μετά τη δημιουργία των νέων θέσεων και με απόφαση της πολιτικής ηγεσίας δεν κλήθηκαν οι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν νέες αιτήσεις. Όλες
οι αποφάσεις μετατάξεων που εκδόθηκαν μετά την αρχική, είχαν διορθωτικό χαρακτήρα για την
πλειοψηφία των μετατασσόμενων εκπαιδευτικών».
Συνολικά εκδόθηκαν δώδεκα (12) νεότερες υπουργικές αποφάσεις που αφορούσαν σε νεότερες
υποχρεωτικές μετατάξεις και σε τροποποιήσεις και ανακλήσεις των ήδη πραγματοποιηθεισών
μετατάξεων.
Ωστόσο, κατά την ακολουθηθείσα διαδικασία υποχρεωτικών μετατάξεων του άρθρου 82 παρ.
11 του ν.4172/2013:
• Δεν έγινε επεξεργασία και συσχετισμός των καταχωρημένων στο ηλεκτρονικό σύστημα του
άρθρου 7 του ν.3848/2010 στοιχείων από την αρμόδια υπηρεσία.
• Η εισήγηση για τον προσδιορισμό κενών και πλεονασμάτων των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης
δεν συντάχθηκε, όπως προβλεπόταν, από τη Γενική Διεύθυνση Προσωπικού Π/βάθμιας και
Δ/βάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά, όπως μας γνώρισε η Υπηρεσία, το σχέδιο αυτής δόθηκε από
το Γραφείο Υπουργού και υπογράφηκε μόνο από τους αρμόδιους Τμηματάρχες με διατυπωμένες επ’ αυτού τις διαφωνίες-επιφυλάξεις τους, χωρίς να ολοκληρωθεί η διαδικασία υπογραφής και διεκπεραίωσης.
• Η 111966/Δ2/13-08-2013 διαπιστωτική πράξη του Υπουργού, το σχέδιο της οποίας επίσης
δόθηκε στην Υπηρεσία από το Γραφείο Υπουργού, μνημονεύει στο σκεπτικό της εισήγηση
που στερείται νόμιμης υπόστασης, και αποτυπώνει κενά στην Π/βάθμια Εκπαίδευση και πλεονάσματα στη Δ/βάθμια Εκπαίδευση, των οποίων η ορθότητα όχι μόνον δεν ελέγχθηκε από
την Υπηρεσία, αλλά και, όπως προέκυψε από τις διαπιστώσεις της παρούσας, αποκλίνουν
σημαντικά από τα πραγματικά δεδομένα της συγκεκριμένης περιόδου.
• Η ΥΑ 111967/Δ2/13-08-2013 καθορισμού του αριθμού θέσεων για μετάταξη εκπαιδευτικών
Δ/βάθμιας στην Π/βάθμια Εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις αποτελεί επιμέρους πράξη σύνθετης διοικητικής ενέργειας, ερειδόμενη στη διαπιστωτική πράξη 111966/Δ2/13-08-
2013, η οποία φέρει τις ανωτέρω πλημμέλειες.
• Δεν καταρτίστηκε από την υπηρεσία αξιολογικός πίνακας κατάταξης, βάσει των μορίων των
αιτηθέντων εκπαιδευτικών, αλλά δόθηκε από το Γραφείο Υπουργού αλφαβητικός πίνακας
με τα ονόματα των προς μετάταξη εκπαιδευτικών, τόσο σε θέσεις εκπαιδευτικών Π/βάθμιας
Εκπαίδευσης, όσο και σε διοικητικές θέσεις.
• Η ΥΑ 119655/Δ1/30-08-2013 με την οποία μετατάχθηκαν 3.122 εκπαιδευτικοί, ως ατομική
διοικητική πράξη, στερείται σαφούς, ειδικής, επαρκούς αιτιολογίας από την οποία να προκύπτει η συνδρομή των κατά νόμο προϋποθέσεων για την έκδοσή της (σύνταξη αξιολογικού
πίνακα για την επιλογή των μετατασσόμενων), κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου
17 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας
• Η δεύτερη διαπιστωτική πράξη 144049/Δ2/07-10-2013 δεν συνιστά διορθωτική ενέργεια της
Διοίκησης βασιζόμενη στις πραγματικά υφιστάμενες κενές οργανικές θέσεις, αλλά υπήρξε
απόρροια του πλήθους των ενστάσεων που υποβλήθηκαν.
• Οι πλημμέλειες της διαδικασίας που επισημάνθηκαν (παράλειψη σύνταξης πίνακα κατάταξης,
άτυπη εισαγωγή κριτηρίου εντοπιότητας κλπ) είχαν ως συνέπεια τη δημιουργία αδιεξόδου,
καθώς η Υπηρεσία αδυνατούσε να προβεί σε αντικειμενική εξέταση και κρίση επί των ενστάσεων, με αποτέλεσμα την έκδοση πλήθους μεταγενέστερων υπουργικών αποφάσεων μετατάξεων, επίσης με παρέμβαση της πολιτικής ηγεσίας, που αποσκοπούσαν στην ικανοποίηση
αιτημάτων ενισταμένων.
Από τα ανωτέρω συνάγεται ότι η διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων δεν υλοποιήθηκε
σύμφωνα με τα οριζόμενα στις διατάξεις της παρ. 11 του άρθρου 82 του ν.4172/2013 και, συνεπώς, κάθε σχετική διοικητική πράξη στο πλαίσιο της διαδικασίας αυτής, εκδόθηκε κατά παράβαση των συγκεκριμένων διατάξεων.

Επιπλέον, η διαδικασία μετάταξης εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2013 – 14 (άρθρο 82, παρ. 11 του
ν.4172/2013) πραγματοποιήθηκε παρά τις διατυπωμένες επί των σχεδίων των σχετικών διοικητικών πράξεων επιφυλάξεις και αντιρρήσεις της Υπηρεσίας και του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα,
με επανειλημμένες παρεμβάσεις της πολιτικής ηγεσίας στο έργο της ελεγχόμενης υπηρεσίας.

Οι εμπλεκόμενοι στη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων υπηρεσιακοί παράγοντες, εκφράζοντας τις αντιρρήσεις και επιφυλάξεις τους επί των σχεδίων των εκδοθεισών διοικητικών
πράξεων, ενήργησαν κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 25 Υπαλληλικού Κώδικα (Νομιμότητα των
υπηρεσιακών ενεργειών).
Κατόπιν των ανωτέρω και δεδομένου ότι η ακολουθηθείσα διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων έγινε κατά παράβαση των διατάξεων του άρθρου 82 παρ. 11 του ν.4172/2013, με τη
σχετική έκθεση προτάθηκε η ανάκληση του συνόλου των διοικητικών πράξεων που εκδόθηκαν
στο πλαίσιο αυτής
.
Το Υπουργείο Παιδείας ενημέρωσε το Σ.Ε.Ε.Δ.Δ. για την υποβολή ενημερωτικού σημειώματος
προς την πολιτική ηγεσία με θέμα «Αποκατάσταση νομιμότητας υποχρεωτικών μετατάξεων» ενώ
αναμένεται έκδοση σχετικής απόφασης του ΣτΕ κατόπιν σχετικών προσφυγών εκπαιδευτικών.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:39:07 μμ από Πελαγονία »

Αποσυνδεδεμένος svoura

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1473 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:44:51 μμ »
Από τους αναπληρωτές θα βρει η κυβέρνηση τον μάστορα της όπως λέει ο λαός.....

Έχουν δώσει τόσο δύναμη σε αυτούς τους ανθρώπους που δεν πρόκειται ποτέ να τους αφήσουν να εφαρμόσουν σύστημα διορισμών που να μπορεί να καλύπτει όλες τους συνδυασμούς μοριων-προυπηρεσιας που έχει ο καθένας τους.. πάντα θα ζητάνε αυτό που τους βολεύει....

Μας κούρασαν...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 06:47:30 μμ από svoura »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 10:54:23 »

Αποσυνδεδεμένος svoura

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1474 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 07:15:22 μμ »
Δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Βγάλαν εγκύκλιο για να κάνουμε επανεξετάσεις για ποιο λόγο; Για να δώσουν αποσπάσεις χωρίς μόρια, μονο για "εξαιρετικά σοβαρούς " υποτίθεται λόγους ;
Τα κενά που ήδη υπάρχουν και είναι καταγεγραμμένα δεν τα έλαβαν καθόλου υπόψη, τις ανακλήσεις επίσης. Δεν πήρα την γ@#$%^η απόσπαση για 0,04 μορία και απο τότε εχουν προσληφθεί ήδη 2 αναπληρωτες στην περιοχη μου και από ότι φαίνεται, βάσει  κενών που υπάρχουν θα προσληφθούν άλλοι τέσσερις! Εντωμεταξύ και η περιοχή της οργανικής μου είναι υψηλής ζήτησης και από μόνιμους και από αναπληρωτές!
Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει!
Αν κρίνω από την αφέλεια που επέδειξαν στο γνωστό θέμα της αριστείας και της βράβευσης... μπορώ να καταλήξω εύλογα στο συμπέρασμα ότι δεν ασχολούνται με τα θέματα της εκπαίδευσης σε βάθος αλλά επιφανειακά... Κάποιοι τους είπαν ότι οι αποσπάσεις θα φέρουν αναταράξεις στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών  και αυτοί απλά με αλχημείες εμπόδισαν τις νόμιμες διαδικασίες..
Όμως ήδη φαίνεται ότι πολλοί ζητούμε να φύγουμε από περιζήτητες περιοχές ενώ ίσως και κάποιοι αναπληρωτές να προτιμουσαν την θέση που αφήνουμε σε σχέση με αυτήν που θέλουμε να πάμε ....παράνοια ...

Αποσυνδεδεμένος uty

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1475 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 07:30:31 μμ »
Το παράδειγμα που φέρατε με την περίπτωση της επέμβασης των ελεγκτών δημ.διοίκησης είναι άστοχο, διότι αφορα μόνιμες υπηρεσιακές μεταβολές(μετατάξεις) και όχι προσωρινές (αποσπάσεις). Πάς να διεκδικήσεις κάτι που όταν ολοκληρωθούν οι χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται δε θα έχει νόημα, ακόμα και αν δικαιωθεί το αίτημά σου.
   Η λύση στο πρόβλημα είναι να ζητήσουμε ένα σύστημα υπηρεσιακών μεταβολών πιο διαφανές και πιο "αυτόματο", ξεκινώντας απο ένα σωστό ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των κενών. Όλα αυτά θέλουν διαβούλευση, πυγμή απο τα συνδικαλιστικά όργανα (εδώ γελάμε) και πίεση προς την πολιτική ηγεσία. Φέξε μου και γλύστρησα δηλαδή...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 07:32:26 μμ από uty »

Αποσυνδεδεμένος svoura

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1476 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 07:35:55 μμ »
Και να επισημάνω πάλι το πρώτο μου σχόλιο: την Κεραμεως δεν την ενοιαξαν οι χιλιάδες επικαλύψεις με τους αναπληρωτές που θα προκύψουν από τον διορισμό μόνιμων στην ειδική , αλλά οι λίγοι, 300 περίπου εναπομείναντες μόνιμοι που πιθανόν θα επικαλυπταν αναπληρωτές...
Εκτός αν δεν κάνει τους διορισμους και για αυτό μιλά με τόση άνεση για τις επικαλυψεις..
..
Συγγνώμη δηλαδή πήραν 16000 αναπληρωτές στην ειδική και θα κάνουν ταυτόχρονα και προσλήψεις χωρίς να απολυθούν οι πρωτοι ?
Και σε μας θα εξαντλήσουν την αυστηρότητα τους να μην πάμε σε θέσεις αναπληρωτών?  σε ένα μπαχαλο που οι ίδιοι δημιούργησαν εμείς θα υποστούμε τις συνέπειες ?

Αν και πιο σωστο είναι να λέμε ότι οι αναπληρωτές επικαλύπτουν εμάς... Αφού δεν τους νοιάζει λοιπόν η κατασπατάληση του δημοσίου χρήματος ας μας πάρουν όλους, μονίμους και αναπληρωτές με αυτή την λογική...

Υποτιμούν την νοημοσύνη μας...
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 07:41:38 μμ από svoura »

Αποσυνδεδεμένος tufa

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1477 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:11:21 μμ »
Το παράδειγμα που φέρατε με την περίπτωση της επέμβασης των ελεγκτών δημ.διοίκησης είναι άστοχο, διότι αφορα μόνιμες υπηρεσιακές μεταβολές(μετατάξεις) και όχι προσωρινές (αποσπάσεις). Πάς να διεκδικήσεις κάτι που όταν ολοκληρωθούν οι χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται δε θα έχει νόημα, ακόμα και αν δικαιωθεί το αίτημά σου.
   Η λύση στο πρόβλημα είναι να ζητήσουμε ένα σύστημα υπηρεσιακών μεταβολών πιο διαφανές και πιο "αυτόματο", ξεκινώντας απο ένα σωστό ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των κενών. Όλα αυτά θέλουν διαβούλευση, πυγμή απο τα συνδικαλιστικά όργανα (εδώ γελάμε) και πίεση προς την πολιτική ηγεσία. Φέξε μου και γλύστρησα δηλαδή...
Ακριβώς

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1478 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:28:16 μμ »
Το παράδειγμα που φέρατε με την περίπτωση της επέμβασης των ελεγκτών δημ.διοίκησης είναι άστοχο, διότι αφορα μόνιμες υπηρεσιακές μεταβολές(μετατάξεις) και όχι προσωρινές (αποσπάσεις). Πάς να διεκδικήσεις κάτι που όταν ολοκληρωθούν οι χρονοβόρες διαδικασίες που απαιτούνται δε θα έχει νόημα, ακόμα και αν δικαιωθεί το αίτημά σου.
   Η λύση στο πρόβλημα είναι να ζητήσουμε ένα σύστημα υπηρεσιακών μεταβολών πιο διαφανές και πιο "αυτόματο", ξεκινώντας απο ένα σωστό ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής των κενών. Όλα αυτά θέλουν διαβούλευση, πυγμή απο τα συνδικαλιστικά όργανα (εδώ γελάμε) και πίεση προς την πολιτική ηγεσία. Φέξε μου και γλύστρησα δηλαδή...

Ε ωραία και το ζητάμε ένα σύστημα πιο δίκαιο, και τί θα γίνει; Θα ακούσουν; Αν δεν υπάρξει έλεγχος από κάποια ανεξάρτητη αρχή θα εξακολουθεί να αυθαιρετεί η διοίκηση. Δεν είπε κανείς ότι υπάρχει απόλυτη αντιστοιχία στο παράδειγμα. Το ανέφερα ως παράδειγμα ελέγχου προς το Υπουργείο παιδειάς. Και οι αποσπάσεις δεν αφορούν σε 1 ένα και 2 χρόνια αλλά μπορεί και σε δεκαετίες. Κάποιος δηλαδή μπορεί να παίρνει αποσπάσεις 10 και 15 και 20 χρόνια. Δεν είναι δυνατόν να μην καλύπτονται τόσες χιλιάδες λειτουργικά κενά (εκτός των μεγάλων αστικών κέντρων) από μόνιμους κατοίκους.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:31:34 μμ από Πελαγονία »

Αποσυνδεδεμένος Πελαγονία

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 547
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1479 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:30:44 μμ »
Δεν καταλαβαίνω τίποτα.

Βγάλαν εγκύκλιο για να κάνουμε επανεξετάσεις για ποιο λόγο; Για να δώσουν αποσπάσεις χωρίς μόρια, μονο για "εξαιρετικά σοβαρούς " υποτίθεται λόγους ;
Τα κενά που ήδη υπάρχουν και είναι καταγεγραμμένα δεν τα έλαβαν καθόλου υπόψη, τις ανακλήσεις επίσης. Δεν πήρα την  :-[  απόσπαση για 0,04 μορία και απο τότε εχουν προσληφθεί ήδη 2 αναπληρωτες στην περιοχη μου και από ότι φαίνεται, βάσει  κενών που υπάρχουν θα προσληφθούν άλλοι τέσσερις! Εντωμεταξύ και η περιοχή της οργανικής μου είναι υψηλής ζήτησης και από μόνιμους και από αναπληρωτές!
Είναι τραγικό αυτό που συμβαίνει!

Και εγώ η περιοχή που θέλω να πάω εξακολουθεί να έχει πολλά κενά...  :'(

Αποσυνδεδεμένος Σπουργίτι

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 462
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1480 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:31:25 μμ »
Δεν σας προκαλεί περιέργεια πως έμειναν περίπου 300 μη ικανοποιηθεισες αιτήσεις, όσες περίπου και οι χειρόγραφες που είχαμε αποστείλει;
Μήπως επειδή πολλές από αυτές έγιναν πριν την πρόσληψη των αναπληρωτων;  Πιθανόν  θα μπορούσαμε να εγειρουρουμε αξιώσεις για θέσεις αναπληρωτών αφού η υπηρεσία πρακτικά μας είχε στην διάθεσή της και δεν θα χρειαζόταν η πρόσληψη αναπληρωτη; Μήπως θα μας διευκολυνε κάποιος από τους πρώτους αποσπασθεντες που πήρε απόσπαση, να μας πει αν είχε στείλει και χειρόγραφη αίτηση???

Πραγματικά ψάχνω να βρω για πιο λόγο βγήκε η εγκύκλιος. Πάντως για αποσπάσεις δεν βγήκε.....

Αποσυνδεδεμένος svoura

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 193
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1481 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 08:54:06 μμ »
Το σημερινό ενημερωτικό γνωστού αιρετού :

"... Ανακοινώθηκαν σήμερα Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου οι αποσπάσεις και οι ανακλήσεις αποσπάσεων μετά την συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που είχε γίνει στις 17 Σεπτεμβρίου! Την ίδια περίοδο παράλληλα γίνεται και η καταχώρηση των λειτουργικών κενών στις ΔΔΕ/ΠΔΕ ενόψει της Β΄ φάσης προσλήψεων αναπληρωτών! Η σημερινή απόφαση αφορά 112 ανακλήσεις αποσπάσεων και 60 αποσπάσεις και τροποποιήσεις αποσπάσεων!  Είναι προφανές ότι οι αποφάσεις αυτές διαφοροποιούν – σε σημαντικό αριθμό-  τα λειτουργικά κενά! Θα υπάρξουν περίπου 200 διαφοροποιήσεις των κενών!...."

Συμπέρασμα : οι αποσπάσεις ενδιαφέρουν την εκπαιδευτική κοινότητα μόνο κατά το μέτρο που επηρεάζουν τους αναπληρωτές... Τίποτα περί των παρατυπιων στην διαδικασία ....

Μόνο ένα παλιοτερο μηνυματακι στο twitter:  " Δυστυχώς δεν έχουν ανακοινωθεί από το Υπουργείο Παιδείας,οι ελάχιστες αποσπάσεις των 60 εκπαιδευτικών! Να καταλάβουν όλοι ότι πίσω από τους αριθμούς κρύβονται άνθρωποι!.."

To "δυστυχώς" αφορά την μη έγκαιρη ανακοίνωση και όχι την στάση που ακολουθηθηκε απέναντι μας....
 >:( >:( >:( >:(

Μήπως να τους ονομασουμε εκπροσωπους των αναπληρωτών;;
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2019, 09:01:14 μμ από svoura »

sapore

  • Επισκέπτης
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1482 στις: Σεπτέμβριος 20, 2019, 11:40:12 μμ »
Αν κρίνω από την αφέλεια που επέδειξαν στο γνωστό θέμα της αριστείας και της βράβευσης... μπορώ να καταλήξω εύλογα στο συμπέρασμα ότι δεν ασχολούνται με τα θέματα της εκπαίδευσης σε βάθος αλλά επιφανειακά... Κάποιοι τους είπαν ότι οι αποσπάσεις θα φέρουν αναταράξεις στις τοποθετήσεις των αναπληρωτών  και αυτοί απλά με αλχημείες εμπόδισαν τις νόμιμες διαδικασίες..
Όμως ήδη φαίνεται ότι πολλοί ζητούμε να φύγουμε από περιζήτητες περιοχές ενώ ίσως και κάποιοι αναπληρωτές να προτιμουσαν την θέση που αφήνουμε σε σχέση με αυτήν που θέλουμε να πάμε ....παράνοια ...

ΑΝ και ο νεοφιλελευθερισμός παγκοσμίως διακρίνεται, μέσα από τη μακροχρόνια ύπαρξή του και σε άλλες πρότερες εκφάνσεις 2 αιώνες και, από λεπτομέρειες και τερτίπια στην εφαρμογή του, κάτι που θα έπρεπε να έχει ηδη εγκαθιδρύσει την τεχνογνωσία στην επίτευξη αποτελεσμάτων,
Τελικά αποδεικνύεται, εδώ και πάνω από 2 αιώνες και στην τελευταία έκφρασή του του νεο- , ότι δεν είναι τίποτα άλλο από μια πειστική για τον πολύ κόσμο θεώρηση που αναπαράγεται χωρίς ουσία, παρά την επιβίωσή του προς ώφελος των ισχυρών στους οποίους επαφύει τις ελπίδες του ο κόσμος.

Εκεί καταντήσαμε, συν τω Λληνικών χαρακτηριστικών, στη νυν διακυβέρνηση, ΜΗΝ περιμένετε καμιά ουσία τα επόμενα χρόνια, παρά μόνο φαίνεσθαι, που τελικά θα καταλήξουμε πολύ χειρότερα.

Αυτή η αρχή, αφού πέρασαν οι 2 μήνες καλοκαιρινών ευχολογίων , μένει να δείξει τι θα ακολουθήσει:

Ηθελέστα και παθέστα: ΔΕ θα μάθουμε ποτέ, ακόμα και να παθαίνουμε διαρκώς.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις 2019
« Απάντηση #1483 στις: Σεπτέμβριος 21, 2019, 08:09:23 πμ »
Χειρογραφη μεσω των ΔΔΕ θα την κανουμε??? Προθεσμία??
Θεωρώ ότι το καλύτερο και το ενδεδειγμένο από εδώ και πέρα για όσους ενδιαφέρονται είναι να καταθέσουν χειρόγραφη αίτηση θεραπείας προς το Υπουργείο, εκθέτοντας το αίτημά τους και γράφοντας τα σχετικά με την προτεραιότητα των μονίμων στις τοποθετήσεις έναντι των αναπληρωτών.
Είναι απαράδεκτο να δίνονται αποσπάσεις χωρίς να βλέπουμε τα μόρια! Αυτή είναι η αξιοκρατία και η διαφάνεια;
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160629
  • Σύνολο θεμάτων: 19222
  • Σε σύνδεση σήμερα: 847
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 376
Σύνολο: 388

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.