Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Α! κ μια ερώτηση:Αν υπολογίζανε να βάλουν δασκάλους στα δημοτικά, γιατί βάζουν πληροφορικούς να διδάσκουν στα ολοήμερα;
Ναι ρε παιδιά, δίκιο έχετε που να ξέρουν οι δάσκαλοι πληροφορική. Άλλωστε στο δημοτικό το πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής είναι αρκετά απαιτητικό.Αλγόριθμοι, Πολυπλοκότητα, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών που να τα προλάβεις. Τώρα αν μπορεί ένας με πτυχίο πληροφορικής να μπει σε τάξη δημοτικού, έλα μώρε αφούμπαίνουν οι γυμναστές, οι καθηγητές αγγλικών γιατί να μη μπούμε και μεις, κορόιδα είμαστε? να βολευτούμε πρώτα και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ας ισχύσει για τους επόμενους.Τι? Δεν είμαστε παιδαγωγοί? Λεπτομέρειες, κάνουμε ένα χρόνο ΣΕΛΕΤΕ και αυτόματα εξομοιωνόμαστε με τους δάσκαλους που κάνουν 4 χρόνια παιδαγωγικά μαθήματα. Η δεν κάνουμε ΣΕΛΕΤΕ καθόλου και αυτοβαπτιζόμαστε παιδαγωγοί. Τι είπατε; Τα ίδα μας έκαναν οι φυσικοί, οι μαθηματικοί οι φιλόλογοι και οι θεολόγοι; Ναι αλλά τώρα είμαστε πολλοί, It's payback timeΠΡΟΣ spaceoddity: Δε νομίζω ότι χρειάζεται να σπουδάσεις 4 (5 για σένα) χρόνια για να ξέρεις γιατί μια κάρτα μνήμης έχει 128 και όχι 130 ΜΒ.
Η πληροφορική μπορεί να διδαχτεί κανονικά σε παιδιά μετά την τρίτη δημοτικού προσαρμόζοντας τον τρόπο παρουσίασης της στο επίπεδο τους.
Μήπως μπορείς να μας πεις από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα? Έχεις κάνει κάποια έρευνα σε δημοτικά ή μας το λες από την τεράστια παιδαγωγική εμπειρία σου?Και όπως είπε και κάποιος συνάδελφος πολύ εύστοχα πιο πριν, στο δημοτικό δε διδάσκεται πληροφορική αλλά χρήση υπολογιστών, εκτός φυσικά αν όταν λες τη λέξη πληροφορική εννοείς word, excel, windows, internet ίσως γιατί αυτά δίδασκαν στο τμήμα που έχεις τελειώσει?Παράθεση από: eDimitris στις Οκτώβριος 26, 2007, 02:46:06 μμΗ πληροφορική μπορεί να διδαχτεί κανονικά σε παιδιά μετά την τρίτη δημοτικού προσαρμόζοντας τον τρόπο παρουσίασης της στο επίπεδο τους.
Το τμήμα που τέλειωσα είχε 19 μέσο όρο όταν πέρασα και εξεταζόσουν σε μαθηματικά,φυσική,χημεία και έκθεση στην διπλάσια ύλη από την σημερινή για το 1/20 των θέσεων που είναι διαθέσιμες συνολικά σήμερα.
Παράθεση από: euler στις Νοέμβριος 15, 2006, 07:45:28 μμΝαι ρε παιδιά, δίκιο έχετε που να ξέρουν οι δάσκαλοι πληροφορική. Άλλωστε στο δημοτικό το πρόγραμμα σπουδών της πληροφορικής είναι αρκετά απαιτητικό.Αλγόριθμοι, Πολυπλοκότητα, Αρχιτεκτονική Υπολογιστών που να τα προλάβεις. Τώρα αν μπορεί ένας με πτυχίο πληροφορικής να μπει σε τάξη δημοτικού, έλα μώρε αφούμπαίνουν οι γυμναστές, οι καθηγητές αγγλικών γιατί να μη μπούμε και μεις, κορόιδα είμαστε? να βολευτούμε πρώτα και ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ας ισχύσει για τους επόμενους.Τι? Δεν είμαστε παιδαγωγοί? Λεπτομέρειες, κάνουμε ένα χρόνο ΣΕΛΕΤΕ και αυτόματα εξομοιωνόμαστε με τους δάσκαλους που κάνουν 4 χρόνια παιδαγωγικά μαθήματα. Η δεν κάνουμε ΣΕΛΕΤΕ καθόλου και αυτοβαπτιζόμαστε παιδαγωγοί. Τι είπατε; Τα ίδα μας έκαναν οι φυσικοί, οι μαθηματικοί οι φιλόλογοι και οι θεολόγοι; Ναι αλλά τώρα είμαστε πολλοί, It's payback timeΠΡΟΣ spaceoddity: Δε νομίζω ότι χρειάζεται να σπουδάσεις 4 (5 για σένα) χρόνια για να ξέρεις γιατί μια κάρτα μνήμης έχει 128 και όχι 130 ΜΒ.Μα πώς να κουλάρω; Τα κόκκινα γράμματα δεν πήγανε για σένα ούτε για τους λίγους με μεταπτυχιακό. Ή παρεξήγησα τον euler με τα παραπάνω, ή πιστεύω ότι μερικοί δάσκαλοι το έχουν πάρει στα σοβαρά και ότι θα πείσουν και τους υπόλοιπους δασκάλους να αναλάβουν το μάθημα της πληροφορικής στα δημοτικά! To αν θα διδάξει στα υπόλοιπα μαθήματα του χρησιμοποιώντας τα δικά μας μέσα, με γεια του με χαρά του. Αλλά όχι και το κύριο μάθημα της πληροφορικής όλοι οι δάσκαλοι! Δε γίνεται να πάρουν το μάθημα μόνο οι δάσκαλοι (αυτοί με μεταπτυχιακά) γιατί είναι πολύ λίγοι όπως λες. Παζάρια θα κάνουμε; Μισούς δασκάλους μισούς πληροφορικούς;
Είναι λυπηρό να βλέπεις ανθρώπους που θεωρούνται μορφωμένοι, και είναι καθηγητές (ή τουλάχιστον θέλουν να λέγονται έτσι), να μην έχουν ακόμα ξεπεράσει τα κόμπλεξ των πανελληνίων και να θεωρούν ότι επειδή πέρασαν σε μια καλή σχολή δεν θα ξαναχρειαστεί να ξαναδώσουν ποτέ εξετάσεις στη ζωή τους. Το μόνο που θα τους ζητείται είναι το πτυχίο τους. Αλήθεια eDimitris αφού έχεις τελειώσει τόσο καλή σχολή και είσαι τόσο καλός γιατί δεν πας να βρεις δουλειά σε καμιά εταιρία που ζητάει επιστημονάρες σαν και σένα, και τρέχεις στα δημοτικά να συμπληρώνεις ώρες? Μήπως σε φοβίζει ότι στον ιδιωτικό τομέα δεν παιρνάνε τα πτυχία και θα πρέπει να δείξεις την αξία σου? ή μήπως δοκίμασες και δεν τα κατάφερες?Πως νιώθεις που τέλειωσες μια από τις καλύτερες σχολές όπως λες, με 19 σε μαθηματικά, φυσική για να καταντήσεις να διδάσκεις χειρισμό υπολογιστών στα παιδιά, πράγμα που μπορεί να κάνει και ένας απόφοιτος ΙΕΚ ή ΤΕΕ, και να είσαι ο τεχνικός υπολογιστών του σχολείου? Νιώθεις περήφανος για την πορεία σου?
Όταν εμφανίζονταν σε αυτό το forum διάφοροι απίθανοι που προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι τα ψηφιακά κυκλώματα έχουν τρομαχτική σχέση με την πληροφορική και τα 5 μαθήματα προγραμματισμού της σχολής τους, τους έκαναν πληροφορικούς δια μαγείας εσύ δεν διαμαρτυρήθηκες.....
ΓΙΑΤΙ ΤΣΑΤΙΖΕΣΑΙ psych@ra;;;;;;;;;;;;;;;ετσι λοιπόν φίλε μου psych@ra όταν βλέπεις μια ωραία κοπέλα πολλά υποσχόμενη να είναι εύκολη τότε θα ορμίσεις και εσύ όπως ορμάνε και οι άλλοι και την καταφέρνουν.
δάσκαλοι με επάρκεια στις νέες τεχνολογίες να διδάσκουν στα δημοτικά. γιατί; γιατί έχουν πιο δυνατό συνδικαλιστικό κίνημα από το δικό μας
Παράθεση από: Prosagon στις Οκτώβριος 30, 2007, 12:21:17 πμΌταν εμφανίζονταν σε αυτό το forum διάφοροι απίθανοι που προσπαθούσαν να αποδείξουν ότι τα ψηφιακά κυκλώματα έχουν τρομαχτική σχέση με την πληροφορική και τα 5 μαθήματα προγραμματισμού της σχολής τους, τους έκαναν πληροφορικούς δια μαγείας εσύ δεν διαμαρτυρήθηκες.....Τουλάχιστον η σχολή τους έχει σχέση με τεχνολογία και τουλάχιστον είχαν και 5 μαθήματα (αν και νομίζω ότι ελαχιστοποιείτε τα μαθήματα τους που έχουν σχέση με το αντικείμενο).Παράθεση από: Prosagon στις Οκτώβριος 30, 2007, 12:21:17 πμΓΙΑΤΙ ΤΣΑΤΙΖΕΣΑΙ psych@ra;;;;;;;;;;;;;;;ετσι λοιπόν φίλε μου psych@ra όταν βλέπεις μια ωραία κοπέλα πολλά υποσχόμενη να είναι εύκολη τότε θα ορμίσεις και εσύ όπως ορμάνε και οι άλλοι και την καταφέρνουν.Με το πδ προσπαθούσαν να μας πετάξουν έξω οι ίδιοι οι δικοί μας (οι πληροφορικοί) γιατί είχαμε λέει τα "μισά" μαθήματα και τώρα προσπαθούν άλλοι ΠΕ να εισβάλουν στο αντικείμενο μας με κανένα μάθημα ή με λιγοστά σεμινάρια ;(δε μιλάω για αυτούς που έχουν μεταπτυχιακό..) Στο κάτω κάτω μου είχε δωθεί το δικαίωμα και ήθελαν οι συνάδελφοί μου να το καταργήσουν! Σου έχουν χαρίσει ποτέ "μια ωραία κοπέλα πολλά υποσχόμενη να είναι εύκολη" για πάντα και μετά οι συνάδελφοί σου να προσπαθούν να τη σκοτώσουν; Δε θα αρχίσουμε τη συζήτηση πάλι για το ΠΔ...Παράθεση από: Prosagon στις Οκτώβριος 30, 2007, 12:21:17 πμδάσκαλοι με επάρκεια στις νέες τεχνολογίες να διδάσκουν στα δημοτικά. γιατί; γιατί έχουν πιο δυνατό συνδικαλιστικό κίνημα από το δικό μαςΠάω και γω με ένα μεταπτυχιακό σε ειδική αγωγή και γίνομαι δάσκαλος γιατί τώρα και το δικό μας συνδικαλιστικό κίνημα έγινε δυνατό...!!
δάσκαλοι με επάρκεια στις νέες τεχνολογίες να διδάσκουν στα δημοτικά. γιατί; γιατί έχουν πιο δυνατό συνδικαλιστικό κίνημα από το δικό μας, όπως είχαν οι φιλόλογοι
που πέταξαν έξω από τα τεχνικά λύκεια 10 ώρες πληροφορικής και έβαλαν αρχαία και ιστορία......
Παράθεση από: Prosagon στις Οκτώβριος 30, 2007, 12:21:17 πμδάσκαλοι με επάρκεια στις νέες τεχνολογίες να διδάσκουν στα δημοτικά. γιατί; γιατί έχουν πιο δυνατό συνδικαλιστικό κίνημα από το δικό μας, όπως είχαν οι φιλόλογοι Το πιο σύντομο ανέκδοτο: συνδικαλιστικό κίνημα φιλολόγων Παράθεση από: Prosagon στις Οκτώβριος 30, 2007, 12:21:17 πμπου πέταξαν έξω από τα τεχνικά λύκεια 10 ώρες πληροφορικής και έβαλαν αρχαία και ιστορία......Δεν έχουν μπει Αρχαία στα ΕΠΑΛ (έλεος!)