*

Ψηφοφορία

Δάσκαλοι ή Καθηγητές;

Δάσκαλοι
12 (7.1%)
Καθηγητές ΠΕ19/ΠΕ20
151 (89.9%)
Δεν ξέρω
5 (3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 165

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία  (Αναγνώστηκε 86930 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #210 στις: Μάρτιος 19, 2008, 02:17:44 πμ »
1ον δεν έχω κάνει καμία αναφορά στην ορθογραφία του.
2ον
Το ξαναλέω,γιατί νομιζω ότι δεν είναι σωστά διατυπωμένες οι απόψεις σου με αποτέλεσμα να παρερμηνεύονται.

Αυτός δε θα παρεξηγηθεί από τους αναγμώστες των μηνυμάτων του αν αυτά είναι πιο ξεκάθαρα,γιατί αν πρόσεξες τις πρώτες απαντήσεις,ήταν σχεδόν περιπαικτικες.

« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2008, 02:23:56 πμ από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:28 »

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #211 στις: Μάρτιος 19, 2008, 08:55:48 πμ »
zafiris τώρα άμα σου έλεγαν να διδάξεις σε ολοήμερο θα πήγαινες  ???

Καλή ερώτηση anneta... Και θα δώσω μια ειλικρινέστατη απάντηση.
Εάν υπήρχε η πιθανότητα μονιμοποίησης (αν και μπήκα με ΑΣΕΠ τελικά) ΝΑΙ με κεφαλαία, γιατί το ελληνικό πανεπιστήμιο ΔΕΝ ανταμοίβει καλά. Έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα, ΟΧΙ.

Και η άλλη απάντηση, εάν τώρα μου λέγαν να διδάξω σε ολοήμερο (ως μόνιμος) θα δεχόμουν μάλλον.
Γιατί μετά από τόοσα χρόνια διδασκαλίας έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος τόσο πιο δύστροπος γίνεται στη διδασκαλία (έχω διδάξει σε ολοήμερο-γυμνάσιο-λύκειο-πανεπιστήμιο-συνεδέλφους καθηγητές/δημόσιους υπαλλήλους/ΟΤΑ/κλπ)...

Και δε μετανιώνω για την επιλογή του διορισμού, κι ας έχω διδακτορικό.

Όσο για τη μεταδοτικότητα που λέχθηκε, θα ήθελα να προτείνω το εξής που κάνω:
Στο τέλος της χρονιάς δίνω στους  μαθητές ένα απλό ερωτηματολόγιο ανώνυμο, το οποίο το συμπληρώνουν ερήμην μου στην τάξη και το τοποθετούν σε ένα κουτί. Εκεί τους ρωτάω διάφορα για το μάθημα, αν τους άρεσε, αν εγώ ήμουν μεταδοτικός, προβλήματα δικιάς μου συμπεριφοράς, τι τους δυσκόλεψε κλπ... Σας πληροφορώ ότι με έχει βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ!

Αποσυνδεδεμένος anneta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2552
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 86
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #212 στις: Μάρτιος 19, 2008, 12:24:20 μμ »
zafiris με κάλυψε η απάντησή σου ;)

Ελπίζω να καλύψει και τους υπόλοιπους ::)
Ένας μορφωμένος λαός εύκολα οδηγείται, αλλά δύσκολα παρασύρεται, εύκολα κυβερνάται, αλλά δύσκολα σκλαβώνεται !

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #213 στις: Μάρτιος 19, 2008, 12:34:20 μμ »
zafiris τώρα άμα σου έλεγαν να διδάξεις σε ολοήμερο θα πήγαινες  ???

Καλή ερώτηση anneta... Και θα δώσω μια ειλικρινέστατη απάντηση.
Εάν υπήρχε η πιθανότητα μονιμοποίησης (αν και μπήκα με ΑΣΕΠ τελικά) ΝΑΙ με κεφαλαία, γιατί το ελληνικό πανεπιστήμιο ΔΕΝ ανταμοίβει καλά. Έτσι όπως είναι τα πράγματα τώρα, ΟΧΙ.

Και η άλλη απάντηση, εάν τώρα μου λέγαν να διδάξω σε ολοήμερο (ως μόνιμος) θα δεχόμουν μάλλον.
Γιατί μετά από τόοσα χρόνια διδασκαλίας έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ότι όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος τόσο πιο δύστροπος γίνεται στη διδασκαλία (έχω διδάξει σε ολοήμερο-γυμνάσιο-λύκειο-πανεπιστήμιο-συνεδέλφους καθηγητές/δημόσιους υπαλλήλους/ΟΤΑ/κλπ)...

Και δε μετανιώνω για την επιλογή του διορισμού, κι ας έχω διδακτορικό.

Όσο για τη μεταδοτικότητα που λέχθηκε, θα ήθελα να προτείνω το εξής που κάνω:
Στο τέλος της χρονιάς δίνω στους  μαθητές ένα απλό ερωτηματολόγιο ανώνυμο, το οποίο το συμπληρώνουν ερήμην μου στην τάξη και το τοποθετούν σε ένα κουτί. Εκεί τους ρωτάω διάφορα για το μάθημα, αν τους άρεσε, αν εγώ ήμουν μεταδοτικός, προβλήματα δικιάς μου συμπεριφοράς, τι τους δυσκόλεψε κλπ... Σας πληροφορώ ότι με έχει βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ!

Σε ποιο πανεπιστήμιο έκανες διδακτορικό? Με τόσα τμήματα πληροφορικής στην Ελλάδα και ερευνητικά κέντρα πήγες μετά από την επίπονη διαδικασία του διδακτορικού σε σχολεία να διδάσκεις χρήση υπολογιστών?

Αν και αν κρίνω από τις ελαστικές σχέσεις εργασίας που προσφέρει η τριτοβάθμια εκπαίδευση ίσως καλά έκανες αφού θα ήθελες καμιά 10αριά χρόνια πδ407 για να μονιμοποιηθείς στα 40 σου μετά από πολλές αγγαρείες και γλύψιμο.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 14:21:28 »

Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #214 στις: Μάρτιος 19, 2008, 02:27:33 μμ »
Η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα. Έχει διδάκτορες πολύ μεγαλύτερους από μένα που περιμένουν ως ΠΔ407.
Ξέρεις ποσοι είναι διορισμένοι;;; Αρκετοί!
Τα ΤΕΙ από την άλλη δίνουν ελάχιστες ώρες και επιπλέον τις μόνιμες θέσεις τις έχουν πάρει οι παλιοί που μεταβατικά κάναν όλοι διδακτορικά σε τρία χρόνια (το πώς οι περισσότεροι δεν είναι θέμα να συζητηθεί εδώ) και το ΥΠΕΠΘ δεν ανοίγει νέες... Άσε που πάρα πολλοί ΠΔ407 είναι και σε 2-3 τμήματα ταυτόχρονα (και τι να κάνουν...).
Και επιπλέον έχουμε και τα "γκλάμουρ" διδακτορικά του εξωτερικού που "επαναπατρίζονται".
Όσο για τα ερευνητικά κέντρα, πού τα έχεις δει;;; Και τα λίγα που έχει, δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί (κυριολεκτικά) με συμβάσεις της πλάκας μεταπτυχιακοί και υποψ.διδ....

Συνάδελφοι ΔΕΝ υπάρχει ερευνητική κοινότητα στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη Ευρώπη... Δυστυχώς.

Υ.Γ. Με τον Αλογοσκούφη να επικροτεί και να πουλιέται στη Microsoft για ένα ερευνητικό κέντρο των 20 ατόμων τι περιμένετε;;;

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #215 στις: Μάρτιος 19, 2008, 05:41:02 μμ »
Με συγχωρείς,αλλά μερικά διδακτορικά του εξωτερικού,είναι πράγματι γκλαμουράτα,και δεν μιλάω προφανώς για τους τίτλους που δίνουν με το κιλό στην Αγγλία..........
Οι μισοί συμμαθητές μου δε σκάμπαζαν προπαίδεια και στην Αγγλία έγιναν προφέσορες....................

Οι πραγματικά γκλαμουράτοι όμως δύσκολα επιστρέφουν για να διδάξουν σε δημοτικό...............
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2008, 06:01:40 μμ από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #216 στις: Μάρτιος 19, 2008, 08:15:25 μμ »
Αναφέρομαι λίγο στην αγάπη. Συμφωνώ ότι υπάρχουν universities στην Αγγλία που δεν είναι τόσο καλά πιστεψέμε όμως και το χειρότερο να τελειώσεις πρέπει να προσπαθήσεις.
Όσο για τους συμμαθητές σου που δεν σκαμπαζαν προπαίδεια μπορεί έξω να βρήκαν κάτι που να τους ενεργοποίησε το ενδιαφέρον «Το ότι ένας στης πανελλήνιες στην Ελλάδα βγάζει 18 δεν μου λέει κάτι ούτε σημαίνει ότι θα γίνει καλύτερος από τον 8 αν ους έβαζες σε ένα τμήμα πανεπιστήμιου».
Για το θέμα των τίτλων αν και δεν κατάλαβα τη εννοείς δεν νομίζω ότι είναι περισσότεροι από εδώ (Διοίκηση πληροφοριακών συστημάτων, τεχνολογία υπολογιστών, πληροφορική, επιστήμη των υπολογιστών etc). Οπότε μάλλον στην Ελλάδα αν δούμε και τα ΤΕΙ από τίτλους χαμός.



«Όσο για τη μεταδοτικότητα που λέχθηκε, θα ήθελα να προτείνω το εξής που κάνω:
Στο τέλος της χρονιάς δίνω στους  μαθητές ένα απλό ερωτηματολόγιο ανώνυμο, το οποίο το συμπληρώνουν ερήμην μου στην τάξη και το τοποθετούν σε ένα κουτί. Εκεί τους ρωτάω διάφορα για το μάθημα, αν τους άρεσε, αν εγώ ήμουν μεταδοτικός, προβλήματα δικιάς μου συμπεριφοράς, τι τους δυσκόλεψε κλπ... Σας πληροφορώ ότι με έχει βοηθήσει πολύ στο να βελτιωθώ»



Απλά μπράβο!!!

Αποσυνδεδεμένος Αγάπη

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2282
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #217 στις: Μάρτιος 19, 2008, 08:19:47 μμ »
Στο χειρότερο πρέπει να προσπαθήσεις.................?
Προσπάθεια από προσπάθεια έχει διαφορά..........δε νομίζεις?

Άσε που στα καλύτερα δε σε παίρνουν αν δεν είσαι αστέρι.

Το 18 στις πανελλήνιες,λυπάμαι πολύ,αλλά δε συγκρίνεται με το 8,όπου και να το πας.
Δηλαδή μας λες ότι ένας που είναι στη σχολή αεροναυπηγών στην Πάτρα
άμα τον πας στην Αγγλία θα είναι ισάξιος με έναν που δεν έχει μπει καν σε ένα ΤΕΙ?
Το ίδιο μυαλό θα έχουν και τον ίδιο τρόπο διαβάσματος?

Και εμείς εδώ σπουδάσαμε και ξέρουμε ποιοι, πως και που κάνουν αιτήσεις για μεταπτυχιακά στο εξωτερικό.
Μιλάμε για φοιτητές πολύ πειθαρχημένους στο διάβασμα.

Όπως επίσης ξέρουμε και ποιοι έφυγαν έξω από την αρχή................

Αυτή είναι η αλήθεια,όσο και αν πονάει.

Εννοούσα τίτλους σπουδών,πτυχία,μεταπτυχιακά...........
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 19, 2008, 09:10:31 μμ από Αγάπη »


Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.

Αποσυνδεδεμένος eDimitris

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 98
  • Λατρεύω την πρωτοβάθμια εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #218 στις: Μάρτιος 19, 2008, 10:33:00 μμ »
Η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα. Έχει διδάκτορες πολύ μεγαλύτερους από μένα που περιμένουν ως ΠΔ407.
Ξέρεις ποσοι είναι διορισμένοι;;; Αρκετοί!
Τα ΤΕΙ από την άλλη δίνουν ελάχιστες ώρες και επιπλέον τις μόνιμες θέσεις τις έχουν πάρει οι παλιοί που μεταβατικά κάναν όλοι διδακτορικά σε τρία χρόνια (το πώς οι περισσότεροι δεν είναι θέμα να συζητηθεί εδώ) και το ΥΠΕΠΘ δεν ανοίγει νέες... Άσε που πάρα πολλοί ΠΔ407 είναι και σε 2-3 τμήματα ταυτόχρονα (και τι να κάνουν...).
Και επιπλέον έχουμε και τα "γκλάμουρ" διδακτορικά του εξωτερικού που "επαναπατρίζονται".
Όσο για τα ερευνητικά κέντρα, πού τα έχεις δει;;; Και τα λίγα που έχει, δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί (κυριολεκτικά) με συμβάσεις της πλάκας μεταπτυχιακοί και υποψ.διδ....

Συνάδελφοι ΔΕΝ υπάρχει ερευνητική κοινότητα στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη Ευρώπη... Δυστυχώς.

Υ.Γ. Με τον Αλογοσκούφη να επικροτεί και να πουλιέται στη Microsoft για ένα ερευνητικό κέντρο των 20 ατόμων τι περιμένετε;;;

Πάντως μόνο εδώ πρέπει να συμβαίνει αυτό,δηλαδή να έχει κάποιος καλές και μακρόχρονες σπουδές και να είναι ευχαριστημένος να δουλεύει σε ένα πόστο πολύ κατώτερων απαιτήσεων από των προσόντων του για τον βασικό μισθό.

Με αυτή την λογική πάντως όλοι οι νέοι προς στρατιωτικές/αστυνομικές σχολές θα έπρεπε να οδηγηθούν που εξασφαλίζουν μόνιμη εργασία από 18 χρονών με τον βασικό μισθό.Δηλαδή να μην σπουδάσουν καθόλου...


Αποσυνδεδεμένος Zafiris

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #219 στις: Μάρτιος 19, 2008, 10:52:21 μμ »
Με συγχωρείς,αλλά μερικά διδακτορικά του εξωτερικού,είναι πράγματι γκλαμουράτα,και δεν μιλάω προφανώς για τους τίτλους που δίνουν με το κιλό στην Αγγλία..........
Οι μισοί συμμαθητές μου δε σκάμπαζαν προπαίδεια και στην Αγγλία έγιναν προφέσορες....................

Οι πραγματικά γκλαμουράτοι όμως δύσκολα επιστρέφουν για να διδάξουν σε δημοτικό...............
Δε διαφωνώ και αυτά είναι που προστίθενται στον ανταγωνισμό...

Καλά γιατί σας κάνει εντύπωση ότι κάποιοι με διδακτορικό "καταδέχονται" να διδάξουν σε σχολεία;;;
Στο γυμνάσιο που είμαι είμαστε δύο! Και στο Λύκειο επίσης ο φυσικος είναι στα τελειώματα!
Και σε ΕΠΑΛ στη Θεσ/νίκη φίλος με διδακτορικό διδάσκει.

Τι να κάνουμε ρε παιδιά; Εάν έχεις και γυναίκα/παιδιά (από μικρός στα βάσανα :-))  δεν πας εύκολα στο εξωτερικό και εδώ ΔΕΝ έχει εύκολα δουλειά για κανέναν (είτε με απλό πτυχίο, είτε με μάστερ είτε με διδακτορικό) γιατί πρέπει να κάνει εντύπωση;;;
Δηλαδή με 1250 ευρώ που αλλού θα δούλευα;;; Σε πολυεθνικές 12 ώρες;;; Να βράσω καριέρα!
Εδώ έχω τα παιδάκια μου και αισθάνομαι ότι στην επαρχία προσφέρω και κάτι... Και έχω και μια "ποιότητα ζωής" βρε αδερφέ! :-)
Γιατί όλα στη ζωή είναι θέμα προτεραιοτήτων που λέει και μια διαφήμιση...

Το θέμα όμως έχει ξεφύγει και πρέπει να σταματήσουμε κάπου εδώ, γιατί θα φάμε σουτ!

Ας επιστρέψουμε στην Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία!

Αποσυνδεδεμένος chris_IT

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #220 στις: Μάρτιος 20, 2008, 01:50:40 πμ »
Λοιπόν όλα είναι θέμα ποσό σου κοινή το ενδιαφέρον αυτό που σου δίνουν στο σχολείο και δεν νομίζω ότι το ελληνικό σύστημα εισαγωγής ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς.
Εγώ είπα ότι και έναν που έβγαλε 8 αν τον βάλεις στη αεροναυπηγών και του κίνηση το ενδιαφέρον θα τα καταφέρει και μπορεί και καλυτέρα από έναν που έβγαλε 18 αλλά μπήκε επειδή του είπε κάποιος ότι είναι καλά.
Στην Αγγλία δεν χρειάζεται να έχει βαθμούς καλούς για να πας σε κάτι καλό σωστές αιτήσεις θες. Εκεί έχουν σύστημα το οποίο δοκιμάζει το μαθητή μέσα και όχι απέξω από το πανεπιστήμιο και τον δοκιμάζει πολύ σκληρά δεν δίνει μάθημα 20 φορές.
Και για να αποδείξω αυτό που λέω αν και δεν μου αρέσει να μιλάω για προσωπικά στης πανελλήνιες τότε έβγαλα 9 και κάτι ψηλά μπήκα σε ένα ΤΕΙ πληροφορικής πήγα δεν γούσταρα το όλο σκηνικό πήγα σε ένα ΙΕΚ και μετά έκανα αιτήσεις έξω και τελείωσα SHEFFIELD το οποίο τότε ήταν top ten.
Η μόνη διαφορά που υπάρχει σε ένα μαθητή 18 και 8 είναι ότι ο 8 δεν ξέρει ακόμα πώς να διαβάσει γιατί δεν του έδωσαν ποτέ το ενδιαφέρον να το κάνει γι’ αυτό και μερικές φορές έκλαψα πραγματικά για να καταφέρω να μάθω πώς να διαβάσω εκεί.

Αυτό κυρίως απαντάει στην αγάπη και κλείνω εδώ γιατί όντως ξεφύγαμε από τα δημοτικά.

Αν και πραγματικά με καίει πάρα πολύ να μάθω την άποψη σας για κάτι. Θα το πω και όποιος θέλει απαντάει ποια είναι η άποψή σας για τους απόφοιτους ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που είναι στην Ελλάδα οι οποίοι πιθανώς να αναγνωριστούν, άρα θα μπορούν να διδάσκουν και αυτοί σε δημοτικά και σχολεία γενικότερα.

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #221 στις: Μάρτιος 20, 2008, 10:21:57 πμ »

Δηλαδή λες ότι κάποιος που έγραψε στις πανελλήνιες 4-5 μαθηματικά ξαφνικά αναπληρώνει όλα τα κενά που είχε και γίνεται καλός φοιτητής? Δηλαδή τι γίνεται? του έρχεται η επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος? Ας είμαστε λίγο σοβαροί. Σίγουρα υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις αλλά είναι μετρημένες κυριολεκτικά στα δάκτυλα. Η συντριπτική πλειοψηφία αυτών των παιδιών έχει τόσο σοβαρές ελλείψεις σε γνώσεις και δεξιότητες που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν κάποιο σοβαρό πανεπιστήμιο ή ΤΕΙ . Για αυτό έγιναν τα κολλέγια της πλάκας σε Αγγλία και εδώ για να παίρνουν πτυχίο και αυτοί που δεν μπορούν. Και μην πει κανείς ότι όλοι έχουν δικαίωμα στη γνώση γιατί αυτές οι σχολές το τελευταίο που προσφέρουν είναι γνώση.

Λοιπόν όλα είναι θέμα ποσό σου κοινή το ενδιαφέρον αυτό που σου δίνουν στο σχολείο και δεν νομίζω ότι το ελληνικό σύστημα εισαγωγής ξεχωρίζει τους καλούς από τους κακούς.
Εγώ είπα ότι και έναν που έβγαλε 8 αν τον βάλεις στη αεροναυπηγών και του κίνηση το ενδιαφέρον θα τα καταφέρει και μπορεί και καλυτέρα από έναν που έβγαλε 18 αλλά μπήκε επειδή του είπε κάποιος ότι είναι καλά.


Επειδή έχω περάσει και από Αγγλία η ποιότητα σπουδών είναι σαφώς καλύτερη από εδώ και φοιτητής του 5 θα μάθει περισσότερα πράγματα όμως το επίπεδο είναι πολύ χαμηλό, δηλαδή οι καλοί φοιτητές εκεί δεν έχουν καμία σχέση με τους καλούς εδώ, είναι η μέρα με την νύχτα. Φυσικά εξαιρούνται 3-4 πανεπιστήμια όπως είναι τα Cambridge, Oxford, Imperial, LSE. Τα υπόλοιπα είναι πολύ χαμηλότερου επιπέδου από τα ελληνικά.
Και για του λόγου το αληθές δείτε στην παρακάτω κατάταξη που θεωρείται αυτή τη στιγμή η πιο αντικειμενική στον κόσμο που βρίσκονται τα αγγλικά πανεπιστήμια.


Το ότι τα ελληνικά δεν είναι ψηλά δεν έχει να κάνει με το επίπεδό τους αλλά με τον τρόπο λειτουργίας τους και την ποιότητα της παρεχόμενης γνώσης.
Επίσης όλες σχεδόν οι αξιολογήσεις από βρετανικού φορείς να ξέρετε ότι είναι συνήθως ψιλοστημένες γιατί στην Αγγλία είναι καθαρά θέμα marketing. Αν διαφωνείτε παρατηρήστε ότι στην αξιολόγηση της εφημερίδας Guardian υπάρχουν πανεπιστήμια που είναι πάνω από Imperial και Cambridge (που είναι στην 1η δεκάδα παγκοσμίως) και δεν είναι ούτε στα 100 πρώτα στον κόσμο .

Παράθεση
Αν και πραγματικά με καίει πάρα πολύ να μάθω την άποψη σας για κάτι. Θα το πω και όποιος θέλει απαντάει ποια είναι η άποψή σας για τους απόφοιτους ευρωπαϊκών πανεπιστημίων που είναι στην Ελλάδα οι οποίοι πιθανώς να αναγνωριστούν, άρα θα μπορούν να διδάσκουν και αυτοί σε δημοτικά και σχολεία γενικότερα.
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

Αποσυνδεδεμένος happiness

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 19 - Μηχ. Η/Υ & Πληρ. - ΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #222 στις: Μάρτιος 20, 2008, 03:50:52 μμ »
+1 jaffar

και ένας άλλος από τους λόγους που τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι υψηλά στις διάφορες διεθνείς κατατάξεις, (εκτός από τα οργανωτικά και υλικά τους προβλήματα ) είναι το γεγονός ότι δεν έχουν μπει ακόμα στην λογική του να μετράνε την παρεχόμενη γνώση όπως τα φασόλια στο σακί με σκοπό το κέρδος -> βάλε μου 3 κιλά μαθηματικά και 1,5 διοίκηση επιχειρήσεων (για να γίνουμε όλοι μανατζέρια).
αυτή ακριβώς όμως είναι η κατεύθυνση που προοθείται με την περίφημη "αξιολόγηση" των πανεπιστημιών (πχ κριτήριο είναι πόσοι φοιτητές αποφοιτούν κάθε χρόνο -> βάλε σ' όλους 10, κριτήριο είναι πόσα papers δημοσιεύονται από την σχολή κάθε χρόνο -> ας γράψουμε ένα paper για την ορθή διαδικασία βρασμού του αυγού κτλ κτλ)

Αποσυνδεδεμένος jaffar

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 171
  • Φύλο: Άντρας
  • There is no royal road to geometry.
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική στα Δημοτικά Σχολεία
« Απάντηση #223 στις: Μάρτιος 20, 2008, 04:35:10 μμ »
  Δεν μπαίνουν στην αξιολόγηση (αν είναι σοβαρή) όλα τα papers. Για αυτόν ακριβώς τον λόγο κάποια βρετανικά πανεπιστήμια ενώ ψηλά σε κάποιες βρετανικές κατατάξεις είναι στον πάτο της παγκόσμιας κατάταξης. Προσμετρώνται συγκεκριμένα συνέδρια και περιοδικά που θεωρούνται σοβαρά για κάθε επιστήμη. Δεν είναι όλα απολύτως αντικειμενικά ούτε λέω ότι αν έχεις πολλές δημοσιεύσεις έχεις απαραίτητα και εκπαιδευτικό έργο, αλλά πως να το κάνουμε, αυτό είναι ένα πρώτο αντικειμενικό κριτήριο. Το οποίο μάλιστα επειδή φοβίζει πολύ κόσμο προσπαθούν να το απαξιώσουν. Και αυτό γιατί δεν είναι δυνατόν να συναγωνιστεί τον νέο καταρτισμένο διδάκτορα ένα δεινόσαυρος καθηγητής ΤΕΙ ο οποίος προσπαθεί με διαφορά μαγικά να πάρει τώρα διδακτορικό για να κρατήσει τη θεσούλα του.
   Φαντάζομαι πως ξέρετε ότι έχει στηθεί ολόκληρη βιομηχανία διδακτορικών (που ισοδυναμούν σε πρωτοτυπία με εξαμηνιαίες εργασίες) για να μπορέσουν να κρατήσουν τις θέσεις του στα ΤΕΙ όσοι καθηγητές δεν έχουν διδακτορικό. Φυσικά υπάρχουν κάποια ΤΕΙ που παίρνουν νέο κόσμο με διδακτορικό αλλά δυστυχώς δεν είναι ο κανόνας

+1 jaffar

και ένας άλλος από τους λόγους που τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν είναι υψηλά στις διάφορες διεθνείς κατατάξεις, (εκτός από τα οργανωτικά και υλικά τους προβλήματα ) είναι το γεγονός ότι δεν έχουν μπει ακόμα στην λογική του να μετράνε την παρεχόμενη γνώση όπως τα φασόλια στο σακί με σκοπό το κέρδος -> βάλε μου 3 κιλά μαθηματικά και 1,5 διοίκηση επιχειρήσεων (για να γίνουμε όλοι μανατζέρια).
αυτή ακριβώς όμως είναι η κατεύθυνση που προοθείται με την περίφημη "αξιολόγηση" των πανεπιστημιών (πχ κριτήριο είναι πόσοι φοιτητές αποφοιτούν κάθε χρόνο -> βάλε σ' όλους 10, κριτήριο είναι πόσα papers δημοσιεύονται από την σχολή κάθε χρόνο -> ας γράψουμε ένα paper για την ορθή διαδικασία βρασμού του αυγού κτλ κτλ)
"A mathematician is a device for turning coffee into theorems."
    - Paul Erdos (1913-1996)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32296
  • Τελευταία: Misilekart
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159993
  • Σύνολο θεμάτων: 19214
  • Σε σύνδεση σήμερα: 756
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.