Σύνολο ψηφοφόρων: 165
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Euler τώρα κατάλαβα γιατί σε μπέρδεψα με τον ironsteel-έχετε τελειώσει την ίδια σχολή. Ελπίζω τουλάχιστον εσύ να μην έχεις καμία αξίωση να γίνεις μέλος του Τ.Ε.Ε. (όπου Τ.Ε.Ε. = Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, όχι Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια.) [\quote]Μα δεν είμαι μηχανικός, πως θα γραφτώ στο ΤΕΕ, άσε που έχω την εντύπωση ότι τελικά το να είσαι γραμμένος στο ΤΕΕ είναι τις περισσότερες φορές κακό παρά καλό. Μιλάω για το ΤΣΜΕΔΕ και την απίστευτη αυτή αλητεία που σε αναγκάζουν να πληρώνεις εισφορές είτε δουλεύεις είτε όχι, νομίζω ότι ακόμα και όταν είσαι Στρατό πάλι πληρώνεις κάποιες εισφορές.Οπότε δεν έχω τέτοιες βλέψεις. Άλλωστε η πληροφορική είναι ανοικτό επάγγελμα. Ο οποιοσδήποτε μπορεί να γράψει ένα κομμάτι κώδικα ή να σχεδιάσει κάποιο λογισμικό και να το πουλήσει. Δεν υπάρχει λόγος να υπάρχει επιμελητήριο.ΠαράθεσηΗ διαφορά μας είναι, ότι εγώ ΔΕΝ διατυμπανίζω ότι ΕΓΩ είμαι ο επιστήμονας, και όλοι οι υπόλοιποι είναι από μη-σοβαρές σχολές και κομπογιαννίτες. [\quote]Νομίζω ότι παρεξήγησες τα γραφόμενά μου. Ξαναδιάβασε λίγο αυτά που έγραψα. Δεν χαρακτήρισα καμία σχολή και κανέναν κομπογιαννίτη. Απλά είπα ότι η γλώσσα της επιστήμης είναι τα μαθηματικά. Αν δεν μπορείς να εκφράσεις αυτό που θέλεις να σχεδιάσεις ή να υλοποιήσεις σε κάποια μαθηματική γλώσσα δεν θεωρείσαι επιστήμονας.Στις τηλεπικοινωνίες ας πούμε όταν σχεδιάζεις ένα συστήμα και θες να αποδείξεις ότι έχει κάποιες ιδιότητες ή θέλεις να κάνεις μια μελέτη στην επίδοσή του δεν χρησιμοποιείς μαθηματικά; π.χ. οι αλυσίδες Markov, οι ουρές αναμονής δεν χρησιμοποιούνται στα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες; Κάποιος ο οποίος ξέρει να αναλύσει την συμπεριφορά ενός δικτύου με κάποια μαθηματικά μοντέλα είναι επιστήμονας. Αυτός όμως ο οποίος εξετάζει πειραματικά ένα δίκτυο μέχρι που αντέχει δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη. Αυτό εννοώ.Τα ΙΕΚ αστα, είναι επιχειρήσεις που πουλάνε πτυχία ανέργων.
Η διαφορά μας είναι, ότι εγώ ΔΕΝ διατυμπανίζω ότι ΕΓΩ είμαι ο επιστήμονας, και όλοι οι υπόλοιποι είναι από μη-σοβαρές σχολές και κομπογιαννίτες. [\quote]Νομίζω ότι παρεξήγησες τα γραφόμενά μου. Ξαναδιάβασε λίγο αυτά που έγραψα. Δεν χαρακτήρισα καμία σχολή και κανέναν κομπογιαννίτη. Απλά είπα ότι η γλώσσα της επιστήμης είναι τα μαθηματικά. Αν δεν μπορείς να εκφράσεις αυτό που θέλεις να σχεδιάσεις ή να υλοποιήσεις σε κάποια μαθηματική γλώσσα δεν θεωρείσαι επιστήμονας.Στις τηλεπικοινωνίες ας πούμε όταν σχεδιάζεις ένα συστήμα και θες να αποδείξεις ότι έχει κάποιες ιδιότητες ή θέλεις να κάνεις μια μελέτη στην επίδοσή του δεν χρησιμοποιείς μαθηματικά; π.χ. οι αλυσίδες Markov, οι ουρές αναμονής δεν χρησιμοποιούνται στα δίκτυα και τις τηλεπικοινωνίες; Κάποιος ο οποίος ξέρει να αναλύσει την συμπεριφορά ενός δικτύου με κάποια μαθηματικά μοντέλα είναι επιστήμονας. Αυτός όμως ο οποίος εξετάζει πειραματικά ένα δίκτυο μέχρι που αντέχει δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη. Αυτό εννοώ.Τα ΙΕΚ αστα, είναι επιχειρήσεις που πουλάνε πτυχία ανέργων.
ανεβαίνει πάνω στον υπολογιστή μου και μπαίνει στο σύστημα poseidon για να δει τι παίζει με τον καιρό...
ΠΡΟΣ lio: Προσωπικά δεν υποστηρίζω ότι η πληροφορική πρέπει να μπει ντε και καλά στα δημοτικά ως αυτόνομο γνωστικό αντικείμενο. Το θέμα αυτό θέλει συζήτηση. Φυσικά αν ανατρέξεις στη βιβλιογραφία θα δεις ότι το υποστήριζαν πολλοί επιστήμονες με πιο γνωστό από όλους τον Papert που έφτιαξε τη Logo, μια γλώσσα προγραμματισμού η οποία εφαρμόζει τις αρχές του Piaget για την επίλυση προβλημάτων. Λες όμως κάτι το οποίο εκτός του ότι το άφησες χωρίς τεκμηρίωση είναι λάθος. Το ότι η πληροφορική δεν είναι βασική επιστήμη. Από που βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Και γιατί δηλαδή η Φυσική και η Χημεία είναι περισσότερο επιστήμες από την πληροφορική; Για αυτό φυσικά φταίει και το πρόγραμμα σπουδών της εκπαίδευσης αλλά και οι ίδιοι καθηγητές πληροφορικής πολλοί από τους οποίους έχουν πείσει τους μαθητές ότι η πληροφορική είναι η επιστήμη των υπολογιστών, του internet, του office και των παιχνιδιών, πράγμα που είναι μέγα λάθος. Ο αλγόριθμος του Ευκλείδη υπήρξε πολύ πριν εμφανιστούν οι πρώτοι υπολογιστές. Το ίδιο και το κόσκινο του Ερατοσθένη. Και πολλοί άλλοι αλγόριθμοι. Η πληροφορική είναι η επιστήμη που ασχολείται με το σχεδιασμό και τη μελέτη των αλγορίθμων. Δεν είναι ούτε internet ούτε παιχνίδια, ούτε ηλεκτρονικά κυκλώματα ούτε αρχιτεκτονική υπολογιστών ούτε τίποτα από όλα αυτά. Όλα αυτά είναι εφαρμογές της πληροφορικής. Όπως είναι τα ηλεκτρονικά για τη φυσική. Εξ'ού και η ρήση του dijkstra "Computer science is no more about computers than astronomy is about telescopes", απλά έχει επικρατήσει να λέμε computer science, ή επιστήμη των υπολογιστών γιατί η άνθηση της επιστήμης αυτής επιταχύνθηκε από την εξέλιξη των υπολογιστών. Για να πεισεις ότι κάποιος κλάδος είναι επιστήμη θα πρέπει να δείξεις ότι κρύβει από πίσω της κάποια θεωρία. Η θεωρία αυτή στην πληροφορική είναι η θεωρία υπολογισμού και η θεωρία πολυπλοκότητας. Επειδή αυτές οι θεωρίες δεν είναι ευρέως γνωστές ή επειδή δεν διδάσκονται σε κάποια ΑΕΙ/ΤΕΙ πληροφορικής δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Για αυτό άλλωστε κάποια τμήματα πληροφορικής έχουν τομέα θεωρητικής πληροφορικής και κάνουν βασική έρευνα. Αν ψάξεις στο διαδίκτυο για Complexity Και Computation Theory θα βρεις πολύ υλικό και θα καταλάβεις γιατί η πληροφορική είναι από μόνη της μια επιστήμη και μάλιστα σίγουρα πιο βασική από πολλές άλλες επιστήμες. Απλά η γλώσσα περιγραφής της είναι τα μαθηματικά όπως γίνεται και με κάθε βασική επιστήμη όπως η φυσική ας πούμε.Για να καταλάβεις το τι αντιπροσωπεύει η πληροφορική σαν επιστήμη μπορείς να δεις προβλήματα όπως το TSP, το 3n+1 και άλλα τα οποία δεν λύνονται με μαθηματικά αλλά με θεωρητικά εργαλεία της πληροφορικής. Επίσης για παράδειγμα πολλά προβλήματα της θεωρίας αριθμών όπως η εύρεση μεγάλων πρώτων αριθμών ή τέλειων αριθμών έχουν αναχθεί σε καθαρά αλγοριθμικά προβλήματα. Και για να τελειώνω αυτό που προσφέρει η πληροφορική σε ένα παιδί 5ης-6ης δημοτικού είναι η καθαρή αλγοριθμική σκέψη. Δηλαδή αυτό που λέμε επίλυση προβλημάτων. Αυτά μπορούν να παρουσιάζονται σαν γρίφοι ή σπαζοκεφαλιές στα παιδιά έτσι ώστε να τα δουν σαν παιχνίδι και να μπορέσουν να σχεδιάσουν μια αλγοριθμική λύση σε κάποια μορφή κατάλληλη για την ηλικία τους. Κλασσικά παραδείγματα τέτοιων προβλημάτων είναι αυτό με το λύκο, το λάχανο και το πρόβατο και αυτό με τους καννίβαλους και τους ιεραπόσοτολους. Δε μιλάω για προγραμματισμό έτσι? Υπάρχουν πολλά τέτοια εκπαπιδευτικά εργαλεία όπως το Microworlds Pro που έχουν τη Logo ενσωματωμένη μέσας τους και το παιδί δε χρειάζεται να γράφει εντολές, μπορεί με το ποντίκι να σχεδιάσει μια αλγοριθμική λύση.Δες εδώ ένα από τα 7 άλυτα προβλήματα της επόχης μας (6 πλεόν το 1 λύθηκε φέτος) το οποίο είναι ένα σημαντικό πρόβλημα της θεωρητικής πληροφορικήςhttp://en.wikipedia.org/wiki/Complexity_classes_P_and_NPΕλπίζω να σε έπεισα :-)