0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Την προηγούμενη ένσταση την είχα κάνει μέσω δικηγόρου. Η διαφορά είναι ότι δεν είχα αναφερθεί προσωπικά σε άτομα αν και είχα εντοπίσει τις παρατυπίες.Αυτή τη φορά θα την κάνω ονομαστικά και βέβαια, μέσω δικηγόρου. Στην περιοχή συμφερόντων μου (Β' Θεσσαλονίκη) πήραν άτομο με 40,7 μόρια και αρκετούς από 60 έως 70, ακόμη και από ΠΥΣΔΕ εκτός Θεσσαλονίκης. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι οτι στην ανακοίνωση των μετατάξεων ο τελευταίος είχε γύρω στα 86 μόρια. Από που κι ως που τα άτομα με 40 και 50 μόρια μπήκαν στην διαδικασία να κάνουν ένσταση; Τι ήταν αυτό που τους οδήγησε; Το ερώτημα είναι ρητορικό...
από ότι κατάλαβα περιμένουμε να λάβει η ανακοίνωση του σάιτ του υπουργείου, επίσημη μορφή κ μετά κάνουμε ένσταση ώστε να μας απαντήσουν.(ή μήπως να βιαστούμε τώρα πριν τα ανακοινώσουν)πάντως θα κάνω ένσταση δε θα το αφήσω.είμαι Εντός περιφέρειας κ έχω 94 μόρια κ μου φέρνουν τον άλλον από την άλλη άκρη με 59;; κ 2 διδακτορικά να έχει δε με φτάνει το πουλάκι μου.
Υποχρεωτικές μετατάξεις ΠΕ19/20Α’ Θεσ/νίκης Πλεόνασμα στη Β/θμια: 62Θέσεις στη Α/θμια: 30Καλύφτηκαν όλες στην Α’ φάση των υποχρεωτικών μετατάξεων από το τοπικό ΠΥΣΔΕ. Έρχονται τώρα 8 συνάδελφοι εκτός ΠΥΣΔΕ Ανατ. Θεσ/νίκης και εκτός περιφέρειας (Καστοριά, Λέσβος, Ζάκυνθος, Θεσπρωτία) και παίρνουν θέσεις (και καλά κάνουν) στην Α’ Θεσ/νίκης στην Αθμια. Απλά αναρωτιέμαι, τι έγραψαν στην ένστασή τους; «Γιατί πήρατε τους 30 από το τοπικό ΠΥΣΔΕ και όχι εμάς;» Ποια ήταν η αδικία εναντίον τους; Αφού προηγούνταν όσοι υπηρετούσαν στο οικείο ΠΥΣΔΕ. Μπορείτε να με βοηθήσετε;
Δεν ξέρω αν λέει τίποτα αυτό ή σε βοηθάει, πάντως στην διαπιστωτική πράξη που εξέδωσε χθες το υπουργείο, ως προάγγελο β' φάσης μετατάξεων, εμφανίζει 15 κενά στην Α' Θεσσαλονίκης στους ΠΕ19/20.
Σ' ευχαριστώ πολύ Νικήτα, αλλά η πράξη αυτή θα έπρεπε να αφορά στη β' φάση των υποχρεωτικών μετατάξεων και όχι στη διαδικασία των ενστάσεων που σχετίζονται με την Α' φάση. Έχει όμως μία λογική. Μπορεί απλά οι συνάδελφοι να είχαν καλή πληροφόρηση για τις θέσεις που ΘΑ προκηρύσσονταν ή απλά να ήταν τυχεροί. Τι να πω δεν ξέρω...
Με το παρόν μήνυμα θα ήθελα να κάνω μια ανακεφαλαίωση του τι έχει γίνει σαν προπομπό του τι πρόκειται να συμβεί...Αρχικά είχαμε τις εθελοντικές μετατάξεις . Η προσωπική μου άποψη (φυσικά μπορεί να έχω και άδικο) ήταν ότι η μόνη χρησιμότητα της ήταν για να έχει το Υπουργείο έναν ακόμα κατασκοπο στις επιθυμίες της μεγάλης μάζας των νέων ειδικοτήτων (ο άλλος κατάσκοπος ήταν οι αιτήσεις μετάθεσης). Παρόλο που φαινόταν ως μια άρτια διαδικασία είχε ένα μεμπτό σημείο...τις οργανικές σε σχολεία για ορισμένες ειδικότητες...κάτι που ενώ φαινόταν άκρως ελκυστικό για τους εκπαιδευτικούς ήταν και μια μεγάλη παγίδα για αυτούς...π.χ. αν πάρω μετάταξη στο 1ο Δημοτικό Αθηνών τι θα γίνει σε μελλοντική υποβάθμιση του ή ακόμα και κατάργηση αυτού; Βλέπουμε λοιπόν ότι όλες οι υπηρεσιακές διαδικασίες που αφορούν εκπαιδευτικούς αναφέρονται σε περιοχές τοποθέτησης ως πιθανόν και μια δικλείδα ασφαλείας...άρα η συγκεκριμένη διαδικασία ήταν μία τομή που είχε και ευκαιρίες και κινδύνους...βλέπουμε ακόμα ότι το ΦΕΚ των οργανικών θέσεων σε σχολεία που βγήκε τον Ιούνιο ανέφερε ότι οι συγκεκριμένες οργανικές συστήνονται και προορίζονται για εκπαιδευτικούς που θα μεταταχθούν με την εγκύκλιο των εθελοντικών μετατάξεων...θα μου πείτε γιατί τα λέω αυτά; Απλά προτού προχωρήσετε σε οποιαδήποτε διαδικασία απλά δείτε μήπως έχει το δικαίωμα ο Υπουργός να την ακυρώσει...Πάντως η ιστορία έδειξε ότι πολλοί που ζήτησαν μετάτξη τότε ξαναζήτησαν και την πήραν στις υποχρεωτικές...Αυτοί τοποθετήθηκαν προσωρινά στα συγκεκριμένα σχολεία ενώ οριστικές τοποθετήσεις θα γίνουν τον προσεχή Μάιο όπως ορίζεται από την Νομοθεσία...Πάμε τώρα στις υποχρεωτικές...είναι ολοφάνερο ότι το Υπουργείο πήγε σε μια συνεχόμενη διαδικασία...(άτιμο αλλά όχι παράνομο)...Οταν τον Αύγουστο βγήκαν τα πλεονάσματα και τα κενά αναφέρθηκε από πολλούς ότι ούτε τα μεν ούτε τα δεν αναφέρονταν στην πραγματικότητα. Επίσης υπήρχε μια διαδικασία όπου ο καθένας από οπουδήποτε ζητούσε να παει οπουδήποτε...αρα θα μπορούσε να κάνει ένσταση ότι πλανήθηκε...(πολύ χρήσιμο όπως φάνηκε αυτό στις ενστάσεις)...Με αποτέλεσμα πριν γίνει η β φάση να ικανοποιηθούν πρώτα οι ενστάσεις και έτσι να αφαιρεθούν κενά....Το συμπέρασμα είναι το εξής...όπως έγινε η α φάση με τα όποια μειονεκτήματα της πάει να γίνει και η β φάση...και όπως η α φάση είχε ενστάσεις που δικαιώθηκαν έτσι μπορούν να δικαιωθούν και της β φάσης (πόσο μάλλον αφού υπάρχει προηγούμενο)...Αποψη μου λοιπόν είναι κοιτάξτε να ωφεληθείτε από τις μελλοντικές διαδικασίες.. ΥΓ. Το παραπάνω μήνυμα δεν έχει ως σκοπό να σας αποτρέψει να ασχοληθείτε με το τι έγινε...όμως σκεφτείτε κόπο, χρόνο και χρηματικά έξοδα που υπάρχει περίπτωση να πάνε στον βρόντο...Τέλος έχετε κατά νου το εξής είτε κάποιοι πήγαν Σεπτέμβρη σε μια περιοχή είτε πάνε τώρα αυτός που θα πάρει οριστική τοποθέτηση είναι αυτός που θα έχει τα περισσότερα μόρια τον Μάιο...(τα οποία θα είναι μόρια προσαρμοσμένα στα σχολεία της αβθμιας)
χαζή ερώτηση αλλά ..... αν κάποιος έχει πάρει μετάταξη , είναι στην πρωτοβάθμια , μπορεί να κάνει αίτηση μετάταξης στην β φάση για την περιοχή της 1του επιλογής ή οι μετατάξεις αφορούν μόνο καθηγητές από Δευτεροβάθμια ?
Γατοποδαρε, θα μπορούσες να με καθοδηγησεις σχετικά με τη νομική οδό που έχεις ακολουθήσει για τις εθελοντικές ?ευχαριστω .