Σύνολο ψηφοφόρων: 179
0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Κρίμα που από το 2006 και μετά απαγορεύτηκε να δημοσιεύονται οι αποτυχόντες. Θα είχε μεγάλο γέλιο να δούμε όλοι αυτοί που "ράβουν κουστούμια" με το νέο "αξιοκρατικό και δίκαιο" σύστημα μοριοδότησης που "επιτέλους δεν απαξιώνει τα πτυχία τους με εξετάσεις", ήταν ιδεολογικά αντίθετοι πάντα με τον ΑΣΕΠ και δεν έδωσαν ποτέ, ή απλά πάτωναν συνεχώς και γι'αυτό το μένος; Πάντα μ'αρέσει πάντως να διαβάζω τη λογική του στρατού: "Οι νέοι να περιμένουν τη σειρά τους, όπως την περιμέναμε κι εμείς." Τώρα βέβαια ποια σειρά περίμεναν, όταν με το που έπαιρναν πτυχίο ξεκινούσαν τις ενισχυτικές και τα ΠΔΣ, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Για γέλια και για κλάματα γενικά...
Είναι μισή αλήθεια το απλά επιτυχών. Από αυτούς χιλιάδες - 3000 μόνο από το διαγωνισμό του 2008 - εκτοπίστηκαν από παράνομες νομοθετικές ρυθμίσεις και διορίστηκαν άλλοι στη θέση τους. Όσοι προσέφυγαν σε πρώτη φάση δικαιώθηκαν - προς το παρόν για το 2008 - και από τους υπόλοιπους κάποιοι είναι είτε σε αναμονή για νέες δικαστικές διαδικασίες και αποφάσεις είτε περιμένουν από την πολιτεία κάποια αναγνώριση. Κανένας νέος νόμος θα θα γίνει κολυμπήθρα άφεσης αμαρτιών της πολιτείας αμαχητί. Εγώ καλώ όλους τους συναδέλφους επιτυχόντες για συσπείρωση. 1ο δημιουργία νέου θέματος στο pde, 2o δημιουργία νέας ομάδας στο fb, 3. δημιουργία συλλόγου, με ελάχιστο σκοπό την προάσπιση της επιτυχίας στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ μετά το 2002 (σύμφωνα με την ετυμηγορία του ΣτΕ). Δεν είναι αργά. Τώρα είναι κατάλληλη στιγμή.
Κι όμως υπάρχουν οι πίνακες αποτυχόντων κι αξιοποιήθηκαν στο δικαστήριο με το σκεπτικό "Πώς ένας επιτυχών έχει χαμηλότερη σειρά στον πίνακα αναπληρωτών από έναν αποτυχόντα στον ίδιο ΑΣΕΠ;". Το δικαστήριο λοιπόν κρίνει αντικειμενικά με βάση τους νόμους, το σύνταγμα και φυσικά με τα στοιχεία που οι αντίδικοι προσκομίζουν.Να προσθέσω πως από το 2008 δεν δημοσιεύονται στο ίντερνετ οι αποτυχόντες και κατέβηκαν επίσης από το ίντερνετ και οι λίστες αποτυχόντων των προηγούμενων ΑΣΕΠ. Έλα όμως που τις λίστες των προηγούμενων ΑΣΕΠ κάποιοι τις είχαν αποθηκεύσει στον Η/Υ τους και ξέρουν πολύ καλά ποιοι συμμετείχαν και ποιοι όχι (στην πραγματικότητα ελάχιστοι δεν συμμετείχαν και απλώς ντρέπονται να πουν πως είναι αποτυχόντες). Από την άλλη, οι λίστες αποτυχόντων του 2008 μπορεί να μην δημοσιεύτηκαν στο διαδίκτυο, αναρτήθηκαν όμως στις κατά τόπους Νομαρχίες και πάλι εκεί είδαμε όλη την αλήθεια. Το κορυφαίο βέβαια είναι πως αποτυχόντες κάνουν αυστηρή κριτική σε επιτυχόντες μιλώντας για ληγμένους ΑΣΕΠ, διαγραφή μορίων ΑΣΕΠ κ.λπ.
Μην έχετε ψευδαισθήσεις φυσικά θα λαμβάνονται υπόψιν οι επιτυχίες σε προηγούμενους ΑΣΕΠ σε ποιό βαθμό βέβαια θα δούμε..
Έχει δημιουργηθεί το θέμα ή η ομάδα?
Άλλοι λένε ότι οι προσλήψεις στην ειδική θα αφορούν εεπ και εβπ εκτός από εκπαιδευτικους. Απορώ ποιον θα πρωτοδιορίσουν.
Υπαρχουν ατομα στο fb που γραφουν οτι η προυπηρεσια πρεπει να μοριοδοτηθει ολοκληρηρη. Φυσικα αυτα τα ατομα εχουν παραπανω απο 60 η 84 μηνες. Εγω θελω να τους ρωτησω? καλα δεν το ξερατε οτι ο ΑΣΕΠ βαζει πλαφον στις προκυρηξεις του? δεν εχετε τυχει να διαβασετε καμια απο αυτες? γελαω πραγματικα!!!
Πρόταση έκανα. Να γράψει κάποιος/α κάτι σαν διακήρυξη και να αναρτήσει ως πρώτο κείμενο σε ένα νέο θέμα με σχετικό τίτλο εδώ στο pde ως πρώτο βήμα. Προσωπικά θα υποστηρίξω μία τέτοια κίνηση γιατί την θεωρώ σημαντική πλην όμως δεν έχω αυτό το διάστημα αρκετό χρόνο για να αφιερώσω ως συντονιστής των ενεργειών.
Προσφυγή εάν ήσουν στους διοριστέους και όχι στους επιτυχόντες.Η περίπτωση "ασεπ" ολοκλήρωσε τον κύκλο της και φαίνεται ότι ο κρατικός σχεδιασμός δεν επιθυμεί ο,τιδήποτε συνδέεται με αυτόν.Η "ανοιξη" στην εκπαίδευση που θα εφερνε ο ασεπ δεν ήρθε ποτέ. Ισως επειδή αυτή ελάμβανε υπόψη μόνο ενα παραγοντα: Την επιτυχία σε σειρά διορισμού στο Ασεπ..(Την οποία πολλοί την εξασφάλισαν όντας απόφοιτοι των παρανόμων φροντιστηρίων ασεπ..Τωρα τι μαθήματα έκαναν εκεί, τι υπέγραφαν ότι παρακολουθούσαν και τι γινόταν...είναι άλλο θέμα και δεν γνωρίζω. Ελπίζω να μην είναι κάτι αντίστοιχο του φροντιστηρίου με τα οποία είχαν διασυνδεση καθηγητές σε ΤΕΙ στη Βόρεια Ελλάδα).Καθισταται λοιπόν ολοφάνερο και στους πλέον δύσπιστους ότι η αξιολόγηση είναι αυτή που μπορεί να φέρει την ανάσταση στην πολύπαθη Παιδεία και τούτο επειδή δεν αξιολογεί μια μόνο παράμετρο αλλά το σύνολο όσων εμπλέκονται με το μαθητή και τη σχολικη δραστηριοτητα γενικά.Λυπάμαι που αποδειχθηκε ότι είχαν δίκιο όσοι θεωρούσαν/με τον ασεπ μία ακόμη ελληνική μπαρούφα. Και λυπάμαι γιατί ένα διάστημα δεκατιών κατάντησε περίοδος χαμένων ευκαιριών και τέλματος, παρόλη την επιχειρηματολογία που στήθηκε περί ¨αξίων¨και ¨αξιοκρατιας".