*

Ψηφοφορία

Είστε ευχαριστημένοι απο την περιοχή τοποθέτησής σας;

Ναι
71 (80.7%)
Όχι
17 (19.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 88

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 208540 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος @G

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 114
  • Φύλο: Γυναίκα
  • so and so ...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #644 στις: Αύγουστος 15, 2011, 05:49:06 μμ »
Ευχαριστώ knaison. Υπάρχει  κάποιο σχετικό νομικό παίσιο που να αναφέρεται στο θέμα; Διότι τον Σεπτέμβριο που θα αντιμετωπισουμε το ζήτημα της " εξ' ολοκλήρου διάθεσης στην Α/θμια", μόνο με επιχειρήματα που "πατούν" πάνω στην εκπαιδευτική νομοθεσία θα μπορεσουμε να πορευτούμε . 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:20 »

Αποσυνδεδεμένος Dadi

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
  • Ήταν ένας και δεν έμεινε κανένας.
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #645 στις: Αύγουστος 15, 2011, 09:28:41 μμ »

Τα μορια του παιζουν ρολο στις οργανικες τοποθετησεις (εκτος αν εμπιμπτει σε ειδικη κατηγορια) , οπως επισης και τα μορια του παιζουν ρολο για τις τοποθετησεις του Σεπτεμβριου(καλυψη λειτουργικου κενου)!!!!

... Νομίζω ότι για τα λειτουργικά κενά υπάρχει η νέα μοριοδότηση ( που είναι ίδια με αυτή των αποσπάσεων ) και συμφωνα με αυτήν θα τοποθετηθούν σε αυτά ( λειτουργικά κενά ) οι αποσπασμένοι , οι διάθεση ΠΥΣΔΕ , και αυτοί που ζητουν απόσπαση εντός ΠΥΣΔΕ ...
( όλοι αυτοί , με προτεραιότητα που θα προκύψει από την νέα μοριοδότηση )

Κάνω λάθος ?
Ο κουφός και ο κλανιάρης στέκουν δίπλα στα νταούλια.
MyLastFM : https://www.last.fm/user/Devote

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #646 στις: Αύγουστος 15, 2011, 09:52:23 μμ »
Νομίζω ότι κάνεις λάθος, δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι:
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας
του συμβουλίου και τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
δ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων
στ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών

Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος johnmel

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 44
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #647 στις: Αύγουστος 17, 2011, 06:05:10 μμ »

Νομίζω ότι κάνεις λάθος, δεν μπαίνουν όλοι στο ίδιο καζάνι:
5.2. Ειδικότερα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, αποσπούν ή
τοποθετούν τους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά:
α. Αποσπάσεις και τοποθετήσεις υπεραρίθμων
β. Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών που είναι στη διάθεση του ΥΣ
γ. Αποσπάσεις από σχολείο σε σχολείο της περιοχής αρμοδιότητας
του συμβουλίου και τοποθετήσεις αποσπασμένων από άλλες περιοχές
δ. Προσωρινές τοποθετήσεις μεταταχθέντων
ε. Προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων
στ. Τοποθετήσεις αναπληρωτών

Η παραπάνω σειρά των τοποθετήσεων υπάρχει σε κάποια εγκύκλιο;
δηλαδή , θελώ να πω, τα ΠΥΣΔΕ είναι όλα υποχρεωμένα να τοποθετήσουν κατά αυτόν τον τρόπο;
[/quote]

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:48:20 »

Αποσυνδεδεμένος mes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 735
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #648 στις: Αύγουστος 17, 2011, 06:08:16 μμ »
οταν υπαρχουν προβληματα υγειας του ιδιου η του συζυγου, τι γινεται τοτε?

Αποσυνδεδεμένος paidagwgos

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #649 στις: Αύγουστος 17, 2011, 07:10:24 μμ »
Συνάδελφοι, γειά σας!
Εν αναμονή των τοποθετήσεων μας (δεύτερη χρονιά διορισμένη), ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: σε περίπτωση που δεν έχουμε ώρες-οπότε θεωρούμαστε υπεράριθμοι-υπάρχει περίπτωση να μας μετακινήσουν σε άλλο νομό;υπάρχει κάποιο σημείο στην ισχύουσα νομοθεσία που να αναφέρεται κάτι τέτοιο;το ρωτάω γιατι ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας μας το είχε επισημάνει από πέρυσι....και αν είναι να φύγω και να πάω πιο κοντά στο σπίτι μου καλώς,  αλλιώς....
μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που θα το βρώ;ή τέλος πάντων τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Αποσυνδεδεμένος soul

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1081
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #650 στις: Αύγουστος 17, 2011, 09:32:06 μμ »
Συνάδελφοι, γειά σας!
Εν αναμονή των τοποθετήσεων μας (δεύτερη χρονιά διορισμένη), ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: σε περίπτωση που δεν έχουμε ώρες-οπότε θεωρούμαστε υπεράριθμοι-υπάρχει περίπτωση να μας μετακινήσουν σε άλλο νομό;υπάρχει κάποιο σημείο στην ισχύουσα νομοθεσία που να αναφέρεται κάτι τέτοιο;το ρωτάω γιατι ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας μας το είχε επισημάνει από πέρυσι....και αν είναι να φύγω και να πάω πιο κοντά στο σπίτι μου καλώς,  αλλιώς....
μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που θα το βρώ;ή τέλος πάντων τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Για τους υπεράριθμους ισχύουν τα ακόλουθα:

ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 50/1996

Μεταθέσεις και τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών της δημόσιας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

………………………….

 Άρθρο 14
Κρίση και τοποθέτηση υπεράριθμων εκπαιδευτικών

1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν:

α) Σε σχολικές μονάδες της Α/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση, υποβιβασμό, διαίρεση ή συγχώνευση αυτών ή άλλη αιτία.

β) Σε σχολικές μονάδες της Β/θμιας εκπαίδευσης από ίδρυση, κατάργηση ή συγχώνευση αυτών, από μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις ή από μείωση των τμημάτων των μαθητών ή άλλη αιτία.

Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.

2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.

3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:

α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν, εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.

β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια, σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:

ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

ιι) Από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα. Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα. Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ.

Ειδικά οι εκπαιδευτικοί, που τοποθετήθηκαν στα ιδρυθέντα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) κατά τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 6 του Ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206Α'), και προέρχονται από τα τέως Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (Τ.Ε.Λ.) και τα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.), λογίζονται τοποθετηθέντες σε αυτά από την αρχική τους τοποθέτηση στα τέως Τ.Ε.Λ. και Ε.Π.Λ., μετατράπηκαν σε Ενιαία Λύκεια κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ.8του Ν.2525/1997 (ΦΕΚ 188Α).

4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

5. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:

α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου γραφείου ή της ίδιας διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί γραφείο.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων της παραγράφου αυτής μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.

6. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:

α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. Όταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση ΕΠΛ όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ' απόλυτη προτεραιότητα στο ΕΠΛ με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.

β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Γραφείου ή της ίδιας Διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί Γραφείο.

γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.

7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.

8. Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή.
“Η ευτυχία δημιουργεί φίλους, Η δυστυχία τους δοκιμάζει”

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #651 στις: Αύγουστος 23, 2011, 12:24:20 πμ »
Συνάδελφοι, γειά σας!
Εν αναμονή των τοποθετήσεων μας (δεύτερη χρονιά διορισμένη), ήθελα να σας ρωτήσω το εξής: σε περίπτωση που δεν έχουμε ώρες-οπότε θεωρούμαστε υπεράριθμοι-υπάρχει περίπτωση να μας μετακινήσουν σε άλλο νομό;υπάρχει κάποιο σημείο στην ισχύουσα νομοθεσία που να αναφέρεται κάτι τέτοιο;το ρωτάω γιατι ο διευθυντής της δευτεροβάθμιας μας το είχε επισημάνει από πέρυσι....και αν είναι να φύγω και να πάω πιο κοντά στο σπίτι μου καλώς,  αλλιώς....
μήπως γνωρίζει κάποιος συνάδελφος που θα το βρώ;ή τέλος πάντων τί γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Ναι, σύμφωνα με το νόμο 3848/2010:
N. 3848/2010
Απόσπαση εκπαιδευτικών που πλεονάζουν, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31, παρ. 3, περ. γ του ν. 3848/2010
 3. Εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας ή της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που πλεονάζει στη σχολική μονάδα όπου ανήκει οργανικά, αποσπάται:
α) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της ίδιας ή άλλης περιοχής μετάθεσης της αρμοδιότητας του ίδιου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε., με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή
β) σε άλλη σχολική μονάδα πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης της αρμοδιότητας άλλου Π.Υ.Σ.Π.Ε. ή Π.Υ.Σ.Δ.Ε. της ίδιας περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου ανώτερου περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου ή
γ) σε περιοχή μετάθεσης άλλης περιφερειακής διεύθυνσης, με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, ύστερα από πρόταση του αρμόδιου κεντρικού υπηρεσιακού συμβουλίου. Η διαδικασία της περίπτωσης α΄ ακολουθείται και για τη διάθεση των εκπαιδευτικών που δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο διδασκαλίας. Στις αποσπάσεις της παραγράφου αυτής, ως μονάδες μετάθεσης υπολογίζονται οι μονάδες της οργανικής θέσης του εκπαιδευτικού, εφόσον δεν υπολείπονται.

Επίσης:
Στις διατάξεις της παρ.5 του άρθρου 21 του 3475/2006 ορίζεται ότι: «Η παρ. 1 του άρθρου 8 του ν. 2817/2000 (ΦΕΚ 78 Α΄), όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την παρ.10 του άρθρου 9 του ν. 2986/2002 (ΦΕΚ 24 Α΄), αντικαθίσταται ως εξής: ‘‘1.α) Εκπαιδευτικοί των κλάδων Αγγλικής Γλώσσας, Γαλλικής Γλώσσας, Γερμανικής Γλώσσας, Μουσικής, Καλλιτεχνικών Μαθημάτων, Φυσικής Αγωγής και Πληροφορικής, οι οποίοι υπηρετούν στην πρωτοβάθμια ή στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεν συμπληρώνουν το υποχρεωτικό ωράριο διδασκαλίας, διατίθενται από την πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη δευτεροβάθμια και αντιστρόφως για συμπλήρωση του υποχρεωτικού ωραρίου. Η διάθεση γίνεται με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης στην αρμοδιότητα του οποίου ανήκει ο εκπαιδευτικός, ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου. Ο χρόνος διάθεσης θεωρείται ότι έχει διανυθεί στην οργανική τους θέση για τη θεμελίωση δικαιώματος μετάθεσης.’’»
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #652 στις: Αύγουστος 28, 2011, 01:16:54 πμ »
Τι γίνεται παιδιά με τις τοποθετήσεις? Είπατε ότι μπορεί και να μη με στείλουν τελικά Κάρπαθο αναλόγως τα κενά. Πότε θα το ανακοινώσουν αν είναι? Αφού τώρα είναι τέλη Αυγούστου...
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος annie.d

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #653 στις: Αύγουστος 28, 2011, 11:45:47 πμ »
περιμενουν τις αποσπασεις και μπορει να γινουν ανακαταταξεις.

Αποσυνδεδεμένος knaison

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 683
  • no comments
    • Προφίλ
    • Goolge
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #654 στις: Αύγουστος 29, 2011, 03:32:34 μμ »
Τι γίνεται παιδιά με τις τοποθετήσεις? Είπατε ότι μπορεί και να μη με στείλουν τελικά Κάρπαθο αναλόγως τα κενά. Πότε θα το ανακοινώσουν αν είναι? Αφού τώρα είναι τέλη Αυγούστου...

θα πρέπει να ανακοινωθούν οι αποσπάσεις από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ για να γίνει επανυπολογισμός των λειτουργικών κενών.
Αν οι εκλογές άλλαζαν κάτι θα ήταν παράνομες.
Σύστημα διδασκαλίας είναι η διδασκαλία του συστήματος.
Το lifestyle είναι μαγικό : Από μηδενικό σε κάνει νούμερο.

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #655 στις: Αύγουστος 29, 2011, 03:49:46 μμ »
Οπότε σύμφωνα με την αλφαβήτα θα ξέρουμε όλοι αύριο που θα βρισκόμαστε ή δεν κατάλαβα καλά?
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

Αποσυνδεδεμένος Rwxanh

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1501
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση -ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #656 στις: Σεπτέμβριος 01, 2011, 04:28:14 μμ »
Παιδιά, όποιος μπορεί να με συμβουλεύσει σας παρακαλώ. Είχα αρχικά τοποθετηθεί στην Κάρπαθο αλλά έχω άδεια μητρότητας ως το Νοέμβρη. Με το σχολείο που επικοινώνησα μου είπαν ότι έχουν ζητήσει άλλον ως τότε και αν δεν πάω την χάνω τη θέση μου. Πήρα και στη Δευτεροβάθμια και με ειδοποίησαν ότι αν αύριο δεν κόψω την άδεια μου και δεν πάω ως τη Δευτέρα το πολύ θα στείλουν άλλον εκεί και εμένα θα με στείλουν όπου περισσέψει και μπορεί να ξέρω και το Νοέμβρη που θα πιάσω δουλειά. Μπορεί λέει να είναι και καλύτερα (π.χ. Ρόδος) μπορεί και χειρότερα(π.χ. Αγαθονήσι). Τι να κάνω? Να πάω τώρα ή να το αφήσω στην τύχη? Το πρόβλημα μου είναι ότι έχω ένα μωρό 9 μηνών  και θέλω οπωσδήποτε βρεφονηπιακό που δεν έχει σε όλα τα νησιά και θα είμαι μόνη μου στο νησί. Οπότε τι να κάνω? Μόλις παρουσιαστούμε ξεκινάμε απευθείας 8-2? Ή στην αρχή έχουμε πιο λίγες ώρες? Γιατί δεν ξέρω τι να κάνω με το μωρό. Και στο βρεφονηπιακό θέλουν την πρώτη εβδομάδα να πηγαίνεις μαζί του για να συνηθίσει και να το αφήνεις λίγες ώρες. Σας παρακαλώ αν ξέρει κάποιος να με βοηθήσει!
Μονάχη έγνοια η γλώσσα μου στις αμμουδιές του Ομήρου...

adigoni

  • Επισκέπτης
Απ: Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών
« Απάντηση #657 στις: Σεπτέμβριος 01, 2011, 04:36:38 μμ »
Μιλώντας μέσω ενστίκτου και μόνο, θα έλεγα ότι τα μικρά και δύσκολα μέρη τα "βουλώνουν" νωρίς, οπότε πιο πιθανό είναι να είσαι σε μεγαλύτερο νησί.Μείνε με το μωρό σου, να μεγαλώσει, να του κάνεις τα εμβόλια κλπ.Μπορεί να μεσολαβήσουν εκλογές, η κατάσταση είναι περίεργη, καλύτερα μη φεύγεις.Θα υπάρχει κάλυψη με αναπληρωτές σε αυτά τα νησιά.Στο λέω ως μέλλουσα αναπληρώτρια.Μην πτοείσαι από τις απειλές που ακούς :)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160585
  • Σύνολο θεμάτων: 19221
  • Σε σύνδεση σήμερα: 926
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 22
Επισκέπτες: 559
Σύνολο: 581

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.