0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είναι απαράδεκτο άνθρωποι που έχουν σπουδάσει ιστορία (κάποιοι και με μεταπτυχιακά/διδακτορικά) να διδάσκουν τα πάντα με α΄ή β΄ανάθεση (από λατινικά ως θεατρολογία) εκτός από το αντικείμενό τους -αυτό συμβαίνει δυστυχώς σε πολλά σχολεία.
Αυτό με τις αναθέσεις δεν είναι κάτι άδικο.Νομίζω ότι κάτι δεν πάει καλά στα λεγόμενα κάποιων.Μαθήματα β ανάθεσης παίρνουν και φιλόλογοι για να συμπληρώνουν ωράριο και να μην τρέχουν σε διάφορα σχολεία.Στην πραγματικότητα κανείς δεν τρώει τη θέση κανενός.Γιατί κάποιος που μένει σε ένα σχολείο παίρνοντας και β ανάθεση αφήνει κάποιο κενό σε άλλο σχολείο για να πάει εκεί κάποιος άλλος καθηγητής.Τα μαθήματα δεν δίνονται σε άσχετους.Δίνονται σε καθήγητές που έχουν δεύτερο πτυχίο(άρα είναι και φιλόλογοι).Να πω και κάτι άλλο. Υπάρχουν τμήματα όπως το φπψ από όπου μπορεί κάποιος να διορίζεται ως φιλόλογος και να διδάσκει ιστορία ενώ στην πραγματικότητα για να πάρει το πτυχίο του έχει δώσει τρεις ή τέσσερις φορές ιστορία στο πανεπιστήμιο.Ενώ κάποιος ξενόγλωσσος να έχει δώσει πολύ περισσότερο αυτό το μάθημα ή να έχει μεταπτυχιακό.Το ίδιο ισχύει και για ένα θεολόγο.Ποιος μπορεί να διδάξει καλύτερα (εφόσον εννοείται το κάνει σωστά)μεσαιωνική ή βυζαντινή ιστορία από αυτόν.Δεν είναι άδικο να μη δίνεται σε ένα θεολόγο η ιστορία ως β ανάθεση (ΝΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ Β ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ)στο λύκειο όταν στο πανεπιστήμιο πλήθος μαθημάτων που έκανε είναι ιστορία.Οι περισσότεροι θεολόγοι τρέχουν σε τρία - τέσσερα σχολεία (αν όχι σε πέντε από φέτος)για να συμπληρώσουν ωράριο.Σιγά το άριθμό των θεολόγων που διορίστηκαν ή των ξενόγλωσσων που θα μας πάρουν τη δουλειά(ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ)Μαλλον αγνοείται τα μαθήματα που υπάρχουν στον κύκλο σπουδών κάθε ειδικότητας.Εκτός αν θέλουμε να δημιουργίσουμε εντυπώσεις.Όταν φιλόλογοι παίρνουν θεατρολογία πόσο σχετικοί είναι; Όταν δάσκαλοι κάνουν θρησκευτικά πόσο σχετικοί είναι.Για να μάθετε δείτε τι μαθήματα υπάρχουν στον οδηγό σπουδών των δασκάλων και κάθε ειδικότητας και μετά να μιλάτε.Διαφορετικά δείχνεται πόσο άσχετοι είσαστε.Το νόμο που υπάρχει σχετικά με τη δεύτερη ειδικότητα ή τις αναθέσεις τον γνωρίζετε;Κανείς διευθυντής δεν αυθαιρετεί απλά κάνει χρήση του νόμου.Νομίζω είναι καλύτερο και παιδαγωγικώς ορθό ένας καθηγητής που μπαίνει μόνο μία ώρα σε ένα τμήμα λόγω της πρώτης ειδικότητας να μπορέι παίρνοντας και β ανάθεση να έχει περισσότερη επαφή με τα παιδιά κάνοντας περισσότερες ώρες.Και τα παιδιά παραδειγματίζονται από την ευρυμάθεια του καθηγητή τους.Μιλάω πάντα για καθηγητές που κάνουν σωστά τη δουλειά τους και δεν κοροϊδεύουν.
Συμφωνώ να τεθεί αυτό ,γιατί η ιστορία στο ΑΣΕΠ είναι το δυσκολότερο μάθημα και είναι εντελώς άδικο εμείς να φτύνουμε το γάλα της μάνας μας για να το περάσουμε( έχω 3 επιτυχίες) και να το διδάσκουν οι ξγ και οι θεολόγοι.
Υπάρχουν τμήματα όπως το φπψ από όπου μπορεί κάποιος να διορίζεται ως φιλόλογος και να διδάσκει ιστορία ενώ στην πραγματικότητα για να πάρει το πτυχίο του έχει δώσει τρεις ή τέσσερις φορές ιστορία στο πανεπιστήμιο.
Κακά τα ψέματα ότι μαθαίνει κανείς καλά το μαθαίνει επειδή ο ίδιος προσπάθησε και όχι επειδή το πέρασε με ένα πέντε στο πανεπιστήμιο.Και ξέρετε φιλόλογοι πόσοι φιλόλογοι έχουν πεντάρια στην αναλυτική βαθμολογία τους αν όχι στο πτυχίο.