Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - topsy

Σελίδες: 123 ... 129
1
Δηλαδή αν κάποιο δημοτικό σχολείο έδινε πριν την αναμοριοδότηση πχ 7 μόρια και από τον Σεπτέμβρη του 2018 το ίδιο σχολείο έγινε ΙΑ και έδινε 11, αυτό το σχολείο (αφού δεν ανήκει στην κατηγορία Ι, αλλά στη ΙΑ) δεν θα διπλασιάσι μόρια ΜΣΔ μέχρι 29/1/2019 για κάποιον που δούλευε τότε αναπληρωτής, σωστά;

Και μια ακόμα ερώτηση θα ήθελα να κάνω: για κάποιον που έχει κοινή ειδικότητα και έχει εργαστεί σε σχολεία δευτεροβάθμιας και πρωτοβάθμιας, όταν διορίζεται στην πρωτοβάθμια, τα μόρια από όσα σχολεία δευτεροβάθμιας δούλεψε ως αναπληρωτής πρέπει να μετατρέπονται βάσει των μορίων που ίσχυαν στην πρωτοβάθμια (κατά το διάστημα πριν την αναμοριοδότηση του 2018), δηλαδή υπολογίζοντας τα μόρια του πιο κοντινού δημοτικού σχολείου;
Ακριβως

2
Το πρόβλημα είναι ότι για πολλά χρόνια υπήρχαν σχολεία σε απόσταση 100 μέτρων το ένα από το άλλο που συντηρούνταν με τμήματα των 8-10 παιδιών ανα τάξη αντί να ενώνονται με το κοντινό τους για να μην χαθούν οι οργανικές. Τα παιδιά αυτών των σχολείων βέβαια δεν έκαναν μαθήματα όλων των ειδικοτήτων, άρα ήταν σε μειονεκτικότερης θέση με τα παιδιά με τα οποία συναντήθηκαν στο γυμνασιο. Τώρα που άρχισε επιτέλους να γίνεται ένας εξορθολογισμός, πήγαμε στο άλλο ακρο και παίρνει η μπάλα και τα τμήματα των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ

3
Θεσσαλονίκη: Δεν έγινε αγιασμός στο 2ο ΓΕΛ – Αρνήθηκαν να μπουν οι μαθητές

Αν γινόταν αυτό σε κάθε σχολείο που επηρεάζεται απο τον "εξορθολογισμό", δεν θα ασκούνταν σημαντική πίεση στο υπουργείο; Νομίζω πως πρόκειται για ένα ζήτημα που απαιτεί συστράτευση εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων εδώ και τώρα.

Και να δούμε μέχρι που θα φτάσουν. Ακούγεται ότι (κατόπιν προφορικών εντολών όπως πάντα) έχουν μπλοκάρει οι μετεγγραφές που οδηγούν σε σπάσιμο τμήματος τόσο σε πρωτοβάθμια όσο και δευτεροβάθμια. Αποτέλεσμα πολλοί μαθητές να μην μπορούν να εγγραφούν στο σχολείο στο οποίο υπάγονται βάσει της (νέας) διεύθυνσης διαμονής τους.
Αν εξαιρέσουμε το γεγονός οτι οι μαθητές θα χασουν τους συμμαθητές τους, τα δυο σχολεια, το 2ο και το 15ο ειναι σε πολυ μικρή απόσταση το ενα απο το άλλο ετσι ωστε να δικαιολογείται η υπαρξη πολυ μικρων τμημάτων στο καθε ΓΕΛ

4
Δεν ξέρω αλλά τρελάθηκα και μόνο που το διάβασα. Λέτε να αναγνωριστούν όλα μας τα χρόνια σε φροντιστήρια;
Δύσκολο το βλέπω…

5
Υπάρχει λειτουργικό κενό ΠΕ86. Το ερώτημα είναι ποιος προηγείται για αυτές τις ώρες.
Ο ΠΕ80 δεν συμπληρώνει ωράριο με το πρώτο πτυχίο και θα πρέπει να καλύψει ωράριο με το δεύτερο πτυχίο ή θα πρέπει να πάει σε δευτερο σχολείο αφού οι ώρες ΠΕ86 είναι για τον αποσπασμένο;
Εντέλει ποιος θα πάει σε δεύτερο σχολείο να συμπληρώσει; Ο ΠΕ80 ή ο ΠΕ86;
Στη διεύθυνση που ανήκει ο σύζυγος κάθε χρόνο γίνεται το εξής: έχει οργανική στο σχολείο του (ΕΠΑΛ) και ειναι πε 86 με δεύτερη ειδικοτητα πε83. Καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος ως πε86 και η δεύτερη ειδικοτητα του ενεργοποιείται αφού καλύψει τις ωρες του πρωτα ο πε83 που ειναι στο σχολείο εκτός αν ειναι αναπληρωτής ή αποσπασμενος

6
γνωρίζει κανείς τι προβλέπεται για τη δημοσίευση προσωπικών δεδομένων από την υπηρεσία?

από το υπουργείο, μέχρι τις διευθύνσεις εκπαίδευσης και τα σχολεία, πέρα από τις αποφάσεις που αναρτώνται στη διαύγεια, νομιμοποιείται η υπηρεσία να δημοσιοποιεί όλα τα μόρια των υπηρεσιακών μεταβολών και τα στοιχεία που συνοδεύουν τα μόρια και να τα κάνει διαθέσιμα στο πανελλήνιο? Γιατί πρέπει όλες οι τοποθετήσεις και διαθέσεις όλων των ειδικοτήτων να είναι προσβάσιμες από όλους είτε έχουν σχέση με την εκπαίδευση είτε όχι? Και τι γίνεται με τις ιστοσελίδες των σχολείων, σε τι εξυπηρετεί η δημοσίευση του ονοματεπώνυμου, προσωπικού email (!), ενίοτε και κάποιας αναμνηστικής φωτογραφίας σχεδόν πάντα χωρίς καμία απολύτως άδεια? Γιατί πρέπει να είναι εκ των προτέρων διαθέσιμα αυτά τα στοιχεία όταν εκ της θέσης εργασίας το «κοινό» που μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσει με κάποιο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό είναι πολύ περιορισμένο?

υπάρχει υπεύθυνος gdpr σε κάθε διεύθυνση ή βρίσκονται όλοι κάτω από την ομπρέλα του υπουργείου?
Μπορείς να ζητήσεις το email σου και τα τηλέφωνα σου, ακόμα και η φωτογραφία σου να μην κοινοποιούνται. Το δικό μου τηλέφωνο και mail γνωστοποιείται μόνο στον διευθυντή και δεν αναγράφεται ούτε στην λίστα τηλεφώνων που κοινοποιείται στους συναδελφους

7
Καλημέρα,
Μου ανακοίνωσαν ότι φέτος θα είμαι σε ένα σχολείο και θα κάνω Πληροφορική στο Πρωινό πρόγραμμα, στο Ολοήμερο και στο Διευρυμένο κάθε μέρα!
Έχω μπερδευτεί γιατί θα κάνω μάθημα στο πρωινό κανονικά. Στο ολοήμερο άλλο μάθημα αλλά δεν πρέπει να είναι τα ίδια ή κάτι που θα κάνω στο πρωινό. (δεν θέλω να βαριούνται τα παιδιά του ολοημέρου στο πρωινό αν είναι προχωρημένα). Και τέλος όσα παιδιά μένουν στο διευρυμένο θα κάνουν κάθε μέρα Πληροφορική; Τι προβλέπεται;
Μου δίνεται ιδέες για το τι θα μπορούσαν να κάνω κάθε μέρα; Πρέπει απαραίτητα Πληροφορική;
Είναι κάποιος που έκανε διευρυμένο κάθε μέρα;
Τα παιδιά στα τμήματα ολοήμερου  ειναι από διαφορετικές τάξεις, όποτε δεν μπορείς να κανεις ο,τι και το πρωί. Οι ειδικοτητες καταλήγουμε να κάνουμε απλά φύλαξη την ώρα που κάνουν τα μαθήματα τους. Κάποιοι συνάδελφοι (που το σχολείο τους έχει τα κιτ) στο ολοημερο ή/και στο διευρυμενο κάνουν ρομποτική

8
Νεοδιόριστοι / Απ: Τοποθετήσεις νεοδιόριστων
« στις: Σεπτέμβριος 05, 2024, 03:07:48 μμ »
Για όποια/όποιον γνωρίζει....

Από το πακετάκι με τα 5 σχολεία που μου δώσανε δεν μου έδωσαν τοποθέτηση στο σχολείο που λογικά θα πάρω οργανική του χρόνου και στο οποίο  θα έχω και τις περισσότερες ώρες φέτος , αλλά σε ένα άλλο με λιγότερες ώρες. Δεν έχω δυσαρεστηθεί με το σχολείο προσωρινής τοποθέτησης είναι μια χαρά και θα είμαι στην τελική και στο άλλο, απλά απόρησα με αυτήν την επιλογή. Στην τύχη επιλέγεται το σχολείο προσωρινής τοποθέτησης;Είχα την εντύπωση ότι η τοποθέτηση γίνεται σε αυτό με τις περισσότερες ώρες.
Εμένα πάλι μου έκαναν ακριβως το αντίθετο. Μου διέλυσαν την πεντάδα σχολείων που έχω εδώ και χρόνια γιατί έβγαζε πολλές ωρες ενώ οι άλλες ομάδες του ίδιου δήμου έβγαζαν λιγότερες με την λογική να βγουν ισοβαρεις οι ομάδες και μου έδωσαν και σχολείο αλλου δήμου, όποτε θα πληρώνουν οδοιπορικά…

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2024, 04:03:05 μμ »
Συνάδελφος μόνιμη με οργανική, μόνιμη στη διάθεσή του πυσδε και μόνιμη αποσπασμένη. Βιολογος, χημικός, γεωλόγος. Η μία πρέπει να φύγει εντελώς από το σχολείο γιατί δεν υπάρχουν ώρες στο σχολείο για ολες. Ποια από τις 2 τελευταιες φεύγει;
Η αποσπασμενη που λογικά είναι και η τελευταία τοποθετημένη στο σχολειο

10
Αν χάσαμε μονο 159 θέσεις πάλι καλά να λέμε. Άρα οργανικά κενά πάνω κάτω έχουμε 1900; Κανονικά οργανικά.
Μου κάνει εντυπωση παντως πως δεν εμφανιζονται υποβιβασμοι σχολικων μοναδων στην Δυτικη Θεσσαλονικη οταν υπαρχει πχ σχολειο με οργανικότητα 12 και λειτουργικοτητα 6 και αρκετα άλλα που έχουν διαφορα 2 θεσεων παραπανω στην σχέση οργανικοτητας /λειτουργικοτητας

11
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Α φάση αναπληρωτών 2024-25
« στις: Αύγουστος 29, 2024, 05:43:35 μμ »
Αντικειμενικά μιλώντας, το λογικό είναι αν γίνονται πολλοί διορισμοί, να χρειάζονται λιγότεροι αναπληρωτές. Παράλληλα όμως είναι λογικό, αν γίνονται διορισμοί για να χρειάζονται λιγότεροι αναπληρωτές, αυτοί οι λιγότεροι που χρειάζονται, να είναι στα σχολεία τον Σεπτέμβριο, άντε πες αρχές Οκτωβρίου (πολύ πολύ καταχρηστικά), όχι Χριστούγεννα Με δεδομένο δηλαδή ότι ακόμα και οι μεγάλες περσινές φάσεις δεν κάλυπταν όλα τα κενά, και πολλά σχολεία έφτασαν Δεκέμβριο για να έχουν ειδικότητες εξεταζόμενων μαθημάτων, κανονικά φέτος θα πρέπει να μην ζήσουμε αυτήν την κατάσταση.

Αν έχω καταλάβει καλά, δηλαδή αν ισχύει και σε άλλες περιοχές εκτός από τις Κυκλάδες, τα νησιά κυρίως θα εξακολουθήσουν να έχουν πάρα πολλά κενά γιατί εκεί οι διορισμοί που έγιναν ήταν πολύ λίγοι, ίσως γιατί πολλά κενά είναι λειτουργικά επειδή φεύγουν και πολλοί με απόσπαση. Αυτά τα μέρη θα συνεχίσουν να χρειάζονται αναπληρωτές, πολλούς αναπληρωτές, μπορεί και το 50% των διοριζόμενων εκεί να παίρνει άδεια ανατροφής ή να αποσπάται, συν ένα μεγάλο ποσοστό μόνιμων παλιών που έχει οργανικές και δεν υπηρετεί εκεί επίσης λόγω αποσπάσεων, και αυτό δεν θα φτιάξει ποτέ φυσικά γιατί αυτά τα μέρη σπάνια έχουν ντόπιους πτυχιούχους για να θέλουν να μείνουν εκεί.
Τα μεγάλα νησιά του Βορείου Αιγαίου έχουν πολλούς πτυχιούχους οι οποίοι καλύπτουν σε μεγάλο ποσοστό τις θέσεις. Υπάρχουν κι άλλοι που δεν μπορούν να διοριστούν στον τόπο τους γιατί οι θεσεις είναι καλυμμένες από αυτούς που δεν μπορούν να φύγουν με μεταθεση και την παλεύουν με αποσπασεις

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αύγουστος 24, 2024, 05:37:58 μμ »
Εγώ λέω τελικά, ότι δεν χρειάζεται καν να κάνει προσπάθεια το Υπουργείο. Ας απαξιώσουμε μόνοι μας τον συνδικαλισμό, ας  ζητήσουμε οι ίδιοι να αξιολογηθουμε με την αξιολόγηση/ εμπαιγμό του Υπουργείου, γενικά, να μην αντιδρούμε σε τίποτα κ ας γίνουμε όλοι οσφιοκαμπτες.

https://youtu.be/eLCMCBped2o?si=qtlFotjKivAvcNw7
*Οσφιοκαμψια: η συνεχής κ παρατεταμένη δουλικότητα έμπροσθεν της ανωτέρας προϊσταμένης αρχής.
Ο συνδικαλισμός φρόντισε να απαξιωθεί από μόνος του. Τόσα χρόνια πολλοι τοπικοί συνδικαλιστές έκαναν πελατειακές σχέσεις με αποτέλεσμα μεγάλες αδικίες στις πλάτες των εκπαιδευτικών που δεν ανήκαν στο παρεάκι τους ή δεν είχαν κάποιον πολιτικό να πάρει τηλέφωνο για αυτούς. Ρωτα τους παλιούς που ήταν στην διαθεση για να δεις πως γίνονταν οι τοποθετησεις με λειτουργικά κενα να εμφανίζονται ή να εξαφανίζονται ανάλογα με το ποιον ηθελαν να βολεψουν. Εμένα προσωπικά με πήρε αιρετός να μου ζητήσει να αλλάξω την αίτηση τοποθέτησης σε λειτουργικό γιατί τα σχολεία τα ήθελε μια άλλη με λιγότερα μόρια. Επίσης πολλές φορές δεν γνωρίζουν την νομοθεσια και οι απαντήσεις τους δεν είναι σωστές με αποτέλεσμα να δημιουργούν προβλήματα κατευθύνοντας λάθος τους συναδέλφους. Μικρά ή μεγάλα ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ λειτουργούσαν έτσι. Παρα τα μεγαλοστομα επαναστατικά λόγια, όλοι τους την προσωπική τους ατζέντα εξυπηρετούν και αρκετοί από αυτούς εξαργυρώνουν τις εκδουλεύσεις τους στην εκπαίδευση με αλλα πόστα, μεγαλυτερα. Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον πολλοι εκπαιδευτικοί αρνούνται να πληρώνουν συνδικαλιστικές κρατησεις

13
Έλα που σε χάλασε η Λήμνος. Μια χαρά περάσαμε εκεί. Εσύ κάθισες 5 χρόνια κι εγώ 6. Παράπονο δεν έχω. Όποιος πάει στη Λήμνο θα το διαπιστώσει ότι οι συνθήκες είναι πολύ καλές. Αρκεί να μην ψάχνει όλα αυτά που είχε στην Αθήνα ή στη Θεσσαλονίκη!
Συμφωνώ και επαυξάνω. Εξαιρετικό μέρος και άνθρωποι!

14
Αναπληρωτές / Απ: Ολοήμερο - Β' Ξένη Γλώσσα
« στις: Αύγουστος 19, 2024, 09:55:42 μμ »
Συμφωνα με την εγκύκλιο για το ολοημερο οι πε05/07 ειναι οι τελευταιοι που κατεβαινουν ολοημερο μονο ως λυση αναγκης (αν δεις τα λεκτικα των ειδικοτητων που αναφερονται δεν μας εχει μεσα). Αλλες διευθυνσεις ομως τους κατεβαζουν, αλλες παλι για συμπληρωση ωραριου δινουν μονο εργαστηρια δεξιοτητων. Σε περιπτωση που σου δωσουν ολοημερο, απλα κάνεις φυλαξη την ωρα που τα παιδια ετοιμαζουν τα μαθηματα τους. Το ιδιο λιγο πολυ κάνουν και οι αλλες ειδικοτητες γιατι σε ενα τμημα μπορει να μαζευονται παιδια διαφορων ταξεων, ηλικιων και ενδιαφεροντων

Σελίδες: 123 ... 129

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32692
  • Τελευταία: tsoni
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1175737
  • Σύνολο θεμάτων: 19362
  • Σε σύνδεση σήμερα: 410
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 393
Σύνολο: 396

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.