0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ θα αναφερθώ στην δικιά μου εμπειρία από Επαλ.Ημασταν 3 νέοι συνάδελφοι, Δύο ΠΕ04 και ένας ΠΕ02. Μας έδωσαν όλα τα Β και Γ Μηχανικών, οχημάτων κλπ. Ξόφαλτσα πήραμε και κάποιο τμήμα υπολογιστών. Από την 1η κίολας ημέρα επισημάναμε ότι αδυνατούμε να κάνουμε μάθημα και οι τρεις ανεξάρτητα από το αν πήραμε τους μαθητές με το καλό με συζήτηση στα τμήματα μηχανολόγων και οχημάτων κλπ. Οι παλαιότεροι συνάδελφοι (θυμάμαι ένα μηχανολόγιο και μία φυσικός που είχε πάρει όλους τους πληροφορικάριους)) έλεγαν ότι αυτοί κάνουνε μάθημα και ότι πρέπει να προσπαθήσουμε (τις ίδιες παρλαπίπες που λένε και διάφοροι εδω μέσα , ιστορικά μέλη κλπ). Ο διευθυντής (αναπληρωνε) έλεγε να κρατηθιούμε ΄ένα χρόνο , να αντισταθούμε και του χρόνο θα δούμε.... Θα μιλήσω για αυτούς που μας νουθετούσαν και διάφορες παπα..ιες (όπως αυτές που ακούγονται εδω μέσα0.Ο "Μηχανολόγος που έκανε μάθημα¨". Ήμουν υπέυθυνος σε ενα τμήμα Γ μηχανολόγων (από τα χειρότερα από συμπεριφορά). Κατέβηκα στο εργαστήριο για να βρω μαθητές να τους πως για τις απουσίες τους. Εξω από το εργαστήριο άκουσα δυνατούς θορύβους. Μπαίνοντας είδα τους μαθητές ανα 4 να έχουν σφυρια και να χτυπάνε κάτι σταρβομένα σίδερα με σκοπό να τα ισιώσουν, ενώ εγώ επρεπε να τους διδάξω δύναμη Laplace. Τότε κατάλαβα ότι πραγματικά ο συνάδελφος έκανε μάθημα και έδινε συμβουλές (φυσικά ειρωνεύομαι).Κάτι ανάλογο και με την φυσικό η οποία έλυνε σταυρόλεξα κλπ. Κατάλαβα λοιπόν ότι στα Επαλ όχι μόνο δεν είναι ίδιοι όλοι οι μαθητές αλλά δεν είναι ίδιοι και οι συνάδελφοι (αφού μερικοί έχουν το θράσος να αφήνουν υπονούμενα ότι φταιεί ο συνάδελφος που πήγε με "ύφος"). Γι αυτό ξαναλέω κα θα το λέω πάντα. Ρε ουστ.....
oλα ξεκινούν απο το ΣΕΠ Στη Γερμανία το ξεσκαρταρισμα γινεται από το δημοτικο με τεστ προσωπικότητας: εσύ δεν κάνεις για σχολειο, εσυ πας μπετατζής, σκουπιδιάρης κλπ
Αυτοαναφορικό ποστ. Δεκτό. Οι φιλόλογοι μαθηματικοί φυσικοί δεν είναι για ΕΠΑΛ. Ας γίνουν όλα ΕΠΑΣ. Κι ας γίνουν κι άλλα ΕΠΑΣ ν' αποσυμφορηθούν κι άλλο τα ΓΕΛ. Αλλά τότε θα χαθούν πλήθος οργανικές των 02 03 04. Δε γίνεται να θέλουμε, συνάδελφε gismix, και την πίτα ολάκερη και το σκύλο χορτάτο.
Ας γίνουν περισσότερα επας, χωρίς δικαίωμα εισόδου σε ΑΕΙ και ας μειωθούν οι οργανικές.
Αυτό θα σημάνει εκατοντάδες απώλειες οργανικών σε καθεμιά απ' τις προαναφερθείσες ειδικότητες κι αυτομάτως μηδενικούς διορισμούς για τα επόμενα τριάντα χρόνια. Επίσης κλείσιμο των μισών πανεπιστημίων της χώρας μ' ανυπολόγιστες συνέπειες στο καθηγητικό και γραμματειακό προσωπικό τους. Κι απώλεια συνακόλουθη εσόδων για δεκάδες επαρχιακές πόλεις.
Η εβε ήδη έχει οδηγήσει σε μείωση του αριθμού των εισακτεων,σωστά κάτ εμέ.Το να φύγει από τα ΕΠΑΛ ένα ποσοστό μαθητών που δεν ξέρει να κάνει ούτε κάθετο πολλαπλασιασμό, δεν το θεωρώ πρόβλημα. Και ας χαθούν οργανικές.
Γιατί να ασχοληθούμε με το πώς θα διώξουμε τα «μιάσματα» από την εκπαίδευση και να μην ασχοληθούμε με το πώς δεν θα έχουμε αναλφάβητους αποφοίτους δημοτικού; Οι λύσεις πάνε από κάτω προς τα πάνω. Ας εξασφαλίσουμε αυτό πρώτα, και μετά κοιτάμε τις διάφορες πιθανές κατευθύνσεις του καθενός. Εσείς δλδ νομίζετε ότι στα παιδθα αυτά αρέσει να είναι σε έναν χώρο που δεν καταλαβαίνουν τι γίνεται; Αν κάποιος για οποιονδήποτε λόγο δεν έμαθε στα 10 αυτά που έπρεπε, θα είναι καταδικασμένος σε όλη τη ζωή του; Εξάλλου το θέμα δεν είναι ποιος θα περάσει πού, τα πτυχία στην Ελλάδα είναι μια κοροϊδία. Το θέμα είναι, έχουμε την πολυτέλεια να υπάρχει τόσο μεγάλο ποσοστό ανθρώπων σχεδον αναλφάβητων; Τι πολίτες θα γίνουν αυτοί; Έχουμε μαθητες που δυσκολεύονται να διαβάσουν και ούτε το όνομα τους δεν γράφουν σωστά. Οκ ας μην πάνε ούτε σε επαλ. Τι θα κάνουν μετά τα 15; Ποιο πρόβλημα λύνεται έτσι;