0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τιποτα αλλο θες serraios; θα διδαξω εγω εικαστικα που κανω ανθρωπακια χειροτερα απο την 6χρονη κορη μου; η ο εικαστικος μουσικη που δεν ξερει που κατοικει το ντο; αυτα μονο εσεις οι δασκαλοι τα κανετε. Που ειστε φωτεινοι παντογνωστες. Και περνετε ωρες ειδικοτητων για να συμπληρωσετε. Ακου τι ζουμε...
Βρε δεν κραζω εσενα. Ουτε κανενα. Το τι ζουμε με πειραξε. Νομιζω ο καθενας μας δεν θελει να δουμε τρελες. Τα κενα ειναι αυτα που ειναι. Αυτα που μας πασαρουν. Τωρα αν καποιοι τα θελουν ολα δικα τους τι να πω; φαντασου να σου πω θελω 1000 μουσικους ο αλλος να πει 1300 φιλολογους ο αλλος 6400 δασκαλους. Ειπαμε. Μια ποσοστοση απο ολους. Καποιους 70 τοις εκατο καποιους 60 καποιους 50. Ολα δικα μας ειναι τρελα.
Στις 1γτ/2020 και 2γδ/2020 κοίταξες;;; Εγώ αυτές ξέρω trust για γενική παιδεία εκτός των 1γε και 2γε.
Μακαρι να ειναι ιδιο ποσοστο σε ολους. Απλα νομιζω οτι τα πανελλαδικως εξεταζομενα θα παρουν κατι παραπανω.
https://blogs.sch.gr/dideker/2021/05/11/organika-kena-yperarithmies-ekpaideytikon-genikis-paideias/Εκ νέου κενά και υπεραριθμίες, ειδική μνεία για τους ΠΕ04.