*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε με το διαμορφούμενο νέο σύστημα διορισμών/προσλήψεων στην εκπείαδευση;

Ναι
69 (38.1%)
Όχι
112 (61.9%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 179

Αποστολέας Θέμα: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018  (Αναγνώστηκε 1750093 φορές)

0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος daskalos11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ17.03 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1890 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 07:45:12 μμ »
Στην 3Κ, και ενώ έτρεχε η προκήρυξη, με ψήφους 12-13 το συμβούλιο του ΑΣΕΠ αποφάσισε να μετρήσει η ειδική εμπειρία για το σύνολο των θέσεων και όχι μόνο για τις θέσεις με προϋπηρεσία. Δηλαδή σε πίνακες που μετρούν μόνο ακαδημαϊκά προσόντα δόθηκαν 400 μόρια, όσο ένα διδακτορικό, σε κάποιους. Εσύ αυτό δεν θα το εκλαμβάνεις σαν αιτία προσφυγής στην δικαιοσύνη;

Μια μικρη αλλα σημαντικη διορθωση :
Η ειδικη εμπειρια βαση του νομου Ν. 4479/2017 ΕΠΡΕΠΕ να προσμετρηθει για το συνολο των θεσεων .
Το λαθος εγινε απο τον ΑΣΕΠ , ανακαλυφθηκε απο συμμετεχοντες στον διαγωνισμο , οι οποιοι εκαναν αιτηση θεραπειας προς τον ΑΣΕΠ κι ενημερωσαν το υπουργειο κι αυτο με τη σειρα του επικοινωνησε με τον ΑΣΕΠ ετσι ωστε να γινει διορθωση της παραλειψης.

@perastikos_kav
Αν θα το κοιταξεις πιο προσεχτικα θα δεις οτι συνεβηκε σχεδον σε ολους τους μεγαλους δημους.
Αν τελικα μπεις στον κοπο να κανεις το excel  , στειλε μου κι εμενα αν θες τα αποτελεσματα που θα βρεις.
Παντως οπως και να χει , δεν νομιζω να παιξει ιδιαιτερη σημασια στην προκυρηξη των εκπαιδευτικων το συγκεκριμενο ζητημα . Για τους ΟΤΑ ηταν διαφορετικα γιατι ο καθε δημος ζητουσε τον κοσμο που ηθελε για τις περιφερειες του ενω στους εκπαιδευτικους θα ζητησει συνολικα το υπουργειο παιδειας για ολη την Ελλαδα.

@Γενικα
Νομιζω οτι κοιτατε λιγο διαστρεβλωμενα την ειδικη εμπειρια κι εξηγω τι εννοω:

Αν δεν υπαρξει προβλεψη ειδικης εμπειριας , καποιος που δουλευει στον ιδιωτικο τομεα ως εκπαιδευτικος θα εχει την ιδια μοριοδοτηση με αυτον που δουλευει στα δημοσια σχολεια.

Καποιοι θεωρειται αντισυνταγματικο να μοριοδοτηθει με ειδικη εμπειρια καποιος που δουλευει με 8μηνα στους ΟΤΑ εδω και χρονια (ειναι σαν αναπληρωτης ας πουμε) αλλα οταν μιλαμε για την εκπαιδευση θελετε να παρουν εμπειρια μονο οσοι εχουν δουλεψει στο δημοσιο. Καπου μπαζει ο συγκεκριμενος λογισμος (παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη).

Αρα λοιπον ενας οδηγος που δουλευει 10 χρονια με 8μηνα στους ΟΤΑ να μην εχει καποια προσαυξηση για αυτην την προυπηρεσια.
Αντιθετως ενας αναπληρωτης εκπαιδευτικος που δουλευει 10 χρονια στα δημοσια σχολεια να παρει ΜΟΝΟ αυτος μοριοδοτηση κι ολοι οι υπολοιποι που δουλευουν χρονια στον ιδιωτικο τομεα να μην παρουν καθολου μορια.
Και στις 2 περιπτωσεις οι συμμετεχοντες στην προκυρηξη της ειδικοτητας τους , καταθετουν χαρτια μεσω ΑΣΕΠ και λαμβανουν μια θεση σε εναν πινακα προτεραιοτητας αναλογως των ακαδημαικων προσοντων και της προυπηρεσιας που εχουν.
Που καταστρατηγειται η ισονομια λοιπον περισσοτερο?

Δεν ξερω αν θα ακολουθησουν το μοντελο της 3Κ η οχι, παντως πιστευω οτι τους εχοντες προυπηρεσια τους συμφερει η ειδικη μοριοδοτηση. Σε καθε αλλη περιπτωση για τις μισες θεσεις τουλαχιστον , υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να προηγουμαι εγω απο παρα πολλα ατομα με 40 και 50 μηνες προυπηρεσιας που εχω μεγαλο βαθμο πτυχιου ...και να μην μιλησω και για τα παιδια που εχουν παρει και μεταπτυχιακα, διδακτορικα.

Ελπιζω να εχει γινει αντιληπτο οτι δεν επιτιθεμαι ουτε στους μεν ουτε στους δεν .
Καταθετω απλως μια αλλη οπτικη ....και που στο φιναλε η ολη κουβεντα ειναι υποθετικη αφου ουτε νομοθετουμε εμεις ουτε μπορουμε να επηρεασουμε καταστασεις μεσω ενος φορουμ κι ενος πληκτρολογιου.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 06, 2018, 07:50:29 μμ από daskalos11 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:55:56 »

Αποσυνδεδεμένος anpapath86

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 430
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1891 στις: Οκτώβριος 06, 2018, 08:18:03 μμ »
Μια μικρη αλλα σημαντικη διορθωση :
Η ειδικη εμπειρια βαση του νομου Ν. 4479/2017 ΕΠΡΕΠΕ να προσμετρηθει για το συνολο των θεσεων .
Το λαθος εγινε απο τον ΑΣΕΠ , ανακαλυφθηκε απο συμμετεχοντες στον διαγωνισμο , οι οποιοι εκαναν αιτηση θεραπειας προς τον ΑΣΕΠ κι ενημερωσαν το υπουργειο κι αυτο με τη σειρα του επικοινωνησε με τον ΑΣΕΠ ετσι ωστε να γινει διορθωση της παραλειψης.

@perastikos_kav
Αν θα το κοιταξεις πιο προσεχτικα θα δεις οτι συνεβηκε σχεδον σε ολους τους μεγαλους δημους.
Αν τελικα μπεις στον κοπο να κανεις το excel  , στειλε μου κι εμενα αν θες τα αποτελεσματα που θα βρεις.
Παντως οπως και να χει , δεν νομιζω να παιξει ιδιαιτερη σημασια στην προκυρηξη των εκπαιδευτικων το συγκεκριμενο ζητημα . Για τους ΟΤΑ ηταν διαφορετικα γιατι ο καθε δημος ζητουσε τον κοσμο που ηθελε για τις περιφερειες του ενω στους εκπαιδευτικους θα ζητησει συνολικα το υπουργειο παιδειας για ολη την Ελλαδα.

@Γενικα
Νομιζω οτι κοιτατε λιγο διαστρεβλωμενα την ειδικη εμπειρια κι εξηγω τι εννοω:

Αν δεν υπαρξει προβλεψη ειδικης εμπειριας , καποιος που δουλευει στον ιδιωτικο τομεα ως εκπαιδευτικος θα εχει την ιδια μοριοδοτηση με αυτον που δουλευει στα δημοσια σχολεια.

Καποιοι θεωρειται αντισυνταγματικο να μοριοδοτηθει με ειδικη εμπειρια καποιος που δουλευει με 8μηνα στους ΟΤΑ εδω και χρονια (ειναι σαν αναπληρωτης ας πουμε) αλλα οταν μιλαμε για την εκπαιδευση θελετε να παρουν εμπειρια μονο οσοι εχουν δουλεψει στο δημοσιο. Καπου μπαζει ο συγκεκριμενος λογισμος (παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη).

Αρα λοιπον ενας οδηγος που δουλευει 10 χρονια με 8μηνα στους ΟΤΑ να μην εχει καποια προσαυξηση για αυτην την προυπηρεσια.
Αντιθετως ενας αναπληρωτης εκπαιδευτικος που δουλευει 10 χρονια στα δημοσια σχολεια να παρει ΜΟΝΟ αυτος μοριοδοτηση κι ολοι οι υπολοιποι που δουλευουν χρονια στον ιδιωτικο τομεα να μην παρουν καθολου μορια.
Και στις 2 περιπτωσεις οι συμμετεχοντες στην προκυρηξη της ειδικοτητας τους , καταθετουν χαρτια μεσω ΑΣΕΠ και λαμβανουν μια θεση σε εναν πινακα προτεραιοτητας αναλογως των ακαδημαικων προσοντων και της προυπηρεσιας που εχουν.
Που καταστρατηγειται η ισονομια λοιπον περισσοτερο?

Δεν ξερω αν θα ακολουθησουν το μοντελο της 3Κ η οχι, παντως πιστευω οτι τους εχοντες προυπηρεσια τους συμφερει η ειδικη μοριοδοτηση. Σε καθε αλλη περιπτωση για τις μισες θεσεις τουλαχιστον , υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να προηγουμαι εγω απο παρα πολλα ατομα με 40 και 50 μηνες προυπηρεσιας που εχω μεγαλο βαθμο πτυχιου ...και να μην μιλησω και για τα παιδια που εχουν παρει και μεταπτυχιακα, διδακτορικα.

Ελπιζω να εχει γινει αντιληπτο οτι δεν επιτιθεμαι ουτε στους μεν ουτε στους δεν .
Καταθετω απλως μια αλλη οπτικη ....και που στο φιναλε η ολη κουβεντα ειναι υποθετικη αφου ουτε νομοθετουμε εμεις ουτε μπορουμε να επηρεασουμε καταστασεις μεσω ενος φορουμ κι ενος πληκτρολογιου.

Συμφωνώ σε ό,τι γράφεις. Αν περάσει κάτι σαν την 3Κ, θα μονιμοποιηθούν μόνο αναπληρωτές, απλά όχι με την σειρά του πίνακα. Σε αυτήν την περίπτωση 100.000 που δεν έχουν δουλέψει σαν αναπληρωτές δεν θα έχουν ευκαιρία διορισμού, οπότε λογικό είναι να προσφύγουν δικαστικά.
Αν εφαρμόσουν την κανονική μοριοδότηση μέσω ΑΣΕΠ που είναι συνταγματικά δεκτή, όποιος και να προσφύγει δεν θα έχει τύχες.

Αποσυνδεδεμένος pp1970

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 703
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1892 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 01:44:09 πμ »
Προσωπικα δεν με ενδιαφερει τι θα φερει μια παραταξη που απο καρδιας ειναι εναντια στον Διαγωνισμο του ΑΣΕΠ...και εταζε διορισμους με βαση την προυπηρεσια...Αν δεν αναγνωριζονται οι επιτυχιες του ΑΣΕΠ οι προσφυγες ειναι σιγουρες... 8)
Από καρδιάς σου λέω ότι κάποιος που πέρασε τη βάση σε ένα διαγωνισμό δεν θεμελιώνει δικαίωμα διορισμού
Είναι απλά επιτυχών.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1893 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 08:23:40 πμ »
Από καρδιάς σου λέω ότι κάποιος που πέρασε τη βάση σε ένα διαγωνισμό δεν θεμελιώνει δικαίωμα διορισμού
Είναι απλά επιτυχών.
Είναι μισή αλήθεια το απλά επιτυχών. Από αυτούς χιλιάδες - 3000 μόνο από το διαγωνισμό του 2008 - εκτοπίστηκαν από παράνομες νομοθετικές ρυθμίσεις και διορίστηκαν άλλοι στη θέση τους. Όσοι προσέφυγαν σε πρώτη φάση δικαιώθηκαν - προς το παρόν για το 2008 - και από τους υπόλοιπους κάποιοι είναι είτε σε αναμονή για νέες δικαστικές διαδικασίες και αποφάσεις είτε περιμένουν από την πολιτεία κάποια αναγνώριση. Κανένας νέος νόμος θα θα γίνει κολυμπήθρα άφεσης αμαρτιών της πολιτείας αμαχητί.

Εγώ καλώ όλους τους συναδέλφους επιτυχόντες για συσπείρωση. 1ο δημιουργία νέου θέματος στο pde, 2o δημιουργία νέας ομάδας στο fb, 3. δημιουργία συλλόγου, με ελάχιστο σκοπό την προάσπιση της επιτυχίας στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ μετά το 2002 (σύμφωνα με την ετυμηγορία του ΣτΕ). Δεν είναι αργά. Τώρα είναι κατάλληλη στιγμή.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:55:56 »

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 426
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1894 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 08:45:52 πμ »
Από καρδιάς σου λέω ότι κάποιος που πέρασε τη βάση σε ένα διαγωνισμό δεν θεμελιώνει δικαίωμα διορισμού
Είναι απλά επιτυχών.
Δεν είναι ακριβώς έτσι και δεν ισχύει αυτό για όλες τις ειδικότητες. Η βάση ήταν το 55, για να θεωρηθεί κάποιος επιτυχών. Στους δασκάλους π.χ. με 55 ήσουν διοριστέος, γιατί πήγαιναν όλοι με το που τελείωναν το Παν/μιο αναπληρωτές, οπότε πήγαιναν αδιάβαστοι στον ΑΣΕΠ, γιατί θα διορίζονταν ούτως ή άλλως λόγω προϋπηρεσίας (λογικό από την πλευρά τους). Τα θέματα σε αυτόν τον κλάδο ήταν βατά (για να μην πω πανεύκολα) λόγω...ζήτησης.
Αντιθέτως, στον κλάδο των φιλολόγων σίγουρα το 55 ήταν απλώς βάση και στην ουσία δώρον άδωρον. Βέβαια, εγώ προσωπικά εκτιμώ περισσότερο τον βαθμό 55 από τον 32 (αν και όλοι ξέρουμε πως πολλοί με βαθμό 32 εργάζονται ως αναπληρωτές λόγω των "παραθύρων"). Υπήρχαν όμως και άτομα που έγραψαν δύο φορές καθαρό 70 και χάρη σε αυτήν τους την προσπάθεια πήγαν αναπληρωτές τη στιγμή που κάποιοι άλλοι αποτυχόντες πήγαιναν ήδη ΠΔΣ, εκκλησιαστικά κ.λπ. Τα θέματα στους φιλολόγους ήταν δύσκολα και ειδικά στον ΑΣΕΠ του 2008, γιατί ξεκάθαρα ήθελαν να κόψουν κόσμο. 18.500 αιτήσεις, 16.800 συμμετέχοντες, 3.500 επιτυχόντες, 480 διοριστέοι. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους.
Τέλος, όσον αφορά στους προσφεύγοντες, σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση πάντα, δεν είναι απλώς επιτυχόντες, αλλά δικαιωθέντες, οι οποίοι θα έπρεπε να είχαν διοριστεί από το έτος που παραλείφθηκαν από τη Διοίκηση λόγω των γνωστών και μη εξαιρετέων αντισυνταγματικών διατάξεων.
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1895 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:18:51 πμ »
...Αν δεν αναγνωριζονται οι επιτυχιες του ΑΣΕΠ οι προσφυγες ειναι σιγουρες... 8)

Προσφυγή εάν ήσουν στους διοριστέους και όχι στους επιτυχόντες.

Η περίπτωση "ασεπ" ολοκλήρωσε τον κύκλο της και φαίνεται ότι ο  κρατικός σχεδιασμός δεν επιθυμεί ο,τιδήποτε συνδέεται με αυτόν.

Η  "ανοιξη" στην εκπαίδευση που θα εφερνε ο ασεπ δεν ήρθε ποτέ.
Ισως επειδή αυτή ελάμβανε υπόψη μόνο ενα παραγοντα: Την επιτυχία σε σειρά διορισμού στο  Ασεπ..
(Την οποία πολλοί την εξασφάλισαν όντας  απόφοιτοι των παρανόμων φροντιστηρίων ασεπ..Τωρα τι μαθήματα έκαναν εκεί, τι υπέγραφαν ότι παρακολουθούσαν και τι γινόταν...είναι άλλο θέμα και δεν γνωρίζω. Ελπίζω να μην είναι κάτι αντίστοιχο του φροντιστηρίου με τα οποία είχαν διασυνδεση καθηγητές σε ΤΕΙ στη Βόρεια Ελλάδα).

Καθισταται λοιπόν ολοφάνερο και στους πλέον δύσπιστους ότι η  αξιολόγηση είναι αυτή που μπορεί να φέρει την ανάσταση στην πολύπαθη Παιδεία και τούτο επειδή δεν αξιολογεί μια μόνο παράμετρο αλλά το σύνολο όσων   εμπλέκονται με το μαθητή και τη σχολικη δραστηριοτητα γενικά.

Λυπάμαι που αποδειχθηκε ότι είχαν δίκιο όσοι θεωρούσαν/με τον ασεπ μία ακόμη ελληνική μπαρούφα. Και λυπάμαι γιατί ένα διάστημα  δεκατιών κατάντησε  περίοδος χαμένων ευκαιριών και τέλματος,  παρόλη την επιχειρηματολογία που στήθηκε περί ¨αξίων¨και ¨αξιοκρατιας".

Αποσυνδεδεμένος leon.

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2944
  • Φύλο: Άντρας
  • Εθνική Ηθική Διαπαιδαγώγηση
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1896 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:34:25 πμ »
Ο κρατικός σχεδιασμός επιθυμεί ότι συνδέεται πάντα με το ρουσφέτι και την πελατεία. Για τούτο κι αποκλείεται ο γραπτός διαγωνισμός. Για τούτο κι απ' το '04 άρχισαν να ψηφίζονται οι αντισυνταγματικοί νόμοι Γιαννάκου (40%) και μετά Στυλιανίδη (24μηνα, 30μηνα) καθιστώντας το γραπτό φτωχό συγγενή.

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1897 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:37:45 πμ »
Αυτό βέβαια με τους διοριστεους ΑΣΕΠΙΤΕΣ θεωρώ οτι δεν είναι και το πιο δίκαιο. Θα πω πχ . Είχα προϋπηρεσία και πήγα και έγραψα. Απέκτησα πιο μεγάλη προϋπηρεσία από αυτό. Δεν θεωρώ ότι κάποιος που δεν είχε προϋπηρεσία και απλά έγραψε καλύτερα από μένα ότι πρέπει να προηγηθεί. Επίσης σε ειδικότητες σαν τη δική μου (γυμναστής)εάν κοιτάξει κανείς τον ενιαίο στα πρώτα 300 άτομα καμία 30αρια έχουν επιτυχία στον ασεπ
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος klasikos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 426
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο διδάσκων διδάσκεται
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1898 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:42:24 πμ »
Προσφυγή εάν ήσουν στους διοριστέους και όχι στους επιτυχόντες.

Η περίπτωση "ασεπ" ολοκλήρωσε τον κύκλο της και φαίνεται ότι ο  κρατικός σχεδιασμός δεν επιθυμεί ο,τιδήποτε συνδέεται με αυτόν.

Η  "ανοιξη" στην εκπαίδευση που θα εφερνε ο ασεπ δεν ήρθε ποτέ.
Ισως επειδή αυτή ελάμβανε υπόψη μόνο ενα παραγοντα: Την επιτυχία σε σειρά διορισμού στο  Ασεπ..
(Την οποία πολλοί την εξασφάλισαν όντας  απόφοιτοι των παρανόμων φροντιστηρίων ασεπ..Τωρα τι μαθήματα έκαναν εκεί, τι υπέγραφαν ότι παρακολουθούσαν και τι γινόταν...είναι άλλο θέμα και δεν γνωρίζω. Ελπίζω να μην είναι κάτι αντίστοιχο του φροντιστηρίου με τα οποία είχαν διασυνδεση καθηγητές σε ΤΕΙ στη Βόρεια Ελλάδα).

Καθισταται λοιπόν ολοφάνερο και στους πλέον δύσπιστους ότι η  αξιολόγηση είναι αυτή που μπορεί να φέρει την ανάσταση στην πολύπαθη Παιδεία και τούτο επειδή δεν αξιολογεί μια μόνο παράμετρο αλλά το σύνολο όσων   εμπλέκονται με το μαθητή και τη σχολικη δραστηριοτητα γενικά.

Λυπάμαι που αποδειχθηκε ότι είχαν δίκιο όσοι θεωρούσαν/με τον ασεπ μία ακόμη ελληνική μπαρούφα. Και λυπάμαι γιατί ένα διάστημα  δεκατιών κατάντησε  περίοδος χαμένων ευκαιριών και τέλματος,  παρόλη την επιχειρηματολογία που στήθηκε περί ¨αξίων¨και ¨αξιοκρατιας".
Όντως ο κρατικός μηχανισμός δεν επιθυμεί οτιδήποτε συνδέεται με γραπτό ΑΣΕΠ, γιατί απλώς οι περισσότεροι αποτυγχάναν, έμπαιναν στην εκπαίδευση από τα "παράθυρα" και εντελώς συμπτωματικά οι αποτυχόντες ήταν οι και είναι οι ψηφοφόροι που πιέζουν το υπουργείο να κάνει φωτογραφικές διατάξεις. Ο γραπτός ΑΣΕΠ είναι όπως οι πανελλήνιες για τους μαθητές (όλοι την ίδια μέρα στα ίδια θέματα).
Όσο για τα φροντιστήρια που γράφεις, να ξέρεις πως δεν πήγαμε όλοι, γιατί μπορούσαμε και μόνοι μας να οργανώσουμε το διάβασμά μας και από την άλλη ως άνεργοι δεν είχαμε να δώσουμε τζάμπα χρήματα. Αν είχε υποπέσει κάτι στην αντίληψή σου να έκανες καταγγελία κι όχι να εκμηδενίζεις τον κόπο και τις θυσίες κάποιων, επειδή (πιθανόν) εσύ δεν έχεις ΑΣΕΠ. Αλήθεια, πώς μπήκες στο σχολείο; Με ΠΔΣ, εκκλησιαστικό ή ιδιωτικό; Σε μία τέτοια περίπτωση (για όλους το λέω κι όχι αποκλειστικά για σένα), δεν ίσχυε το μέσο; Είχαν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες/γνωριμίες;
Για μένα η μόνη λύση εδώ που έχουν φτάσει τα πράγματα, είναι γραπτός ΑΣΕΠ για όλους με προσαύξησεις (προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά προσόντα κι όχι κοινωνικά). Θα ήμουν διατεθειμένος να ξαναδώσω, γιατί όλοι θα είχαμε την ίδια εκκίνηση. Και διευκρινίζω πως γράφω πως δεν πρέπει τα κοινωνικά κριτήρια να δίνουν προσαύξηση, διότι ήδη κάποιοι χάρη σε αυτά έχουν προϋπηρεσία, οπότε θα είχαν διπλή προσαύξηση στο τέλος (προϋπηρεσία που αποκτήθηκε χάρη στα κοινωνικά κριτήρια και μοριοδότηση κοιν. κριτηρίων, οπότε για το ίδιο πράγμα θα ήταν σαν να βαθμολογούνται δύο φορές).
Αρκετά λατρέψαμε τον κίνδυνο κι είναι καιρός να μας το ανταποδώσει... (Ελύτης)

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1899 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:42:35 πμ »
Ο κρατικός σχεδιασμός επιθυμεί ότι συνδέεται πάντα με το ρουσφέτι και την πελατεία. Για τούτο κι αποκλείεται ο γραπτός διαγωνισμός. Για τούτο κι απ' το '04 άρχισαν να ψηφίζονται οι αντισυνταγματικοί νόμοι Γιαννάκου (40%) και μετά Στυλιανίδη (24μηνα, 30μηνα) καθιστώντας το γραπτό φτωχό συγγενή.
Ενδεχομένως να έχεις δίκαιο.
Οπως όμως εχω ξαναπεί, θεωρώ ότι ο ασεπ έγινε για να αναχαιτίσουν το μεγάλο αριθμό στην επετηρίδα και όχι για την εξασφάλιση "αξιων" στο εκπαιδευτικό συστημα.
Και αυτό ήταν το μέγα λάθος τους και συνάμα η απόδειξη της κρατικής αδιαφορίας για την εκπαίδευση.
Γιατί αν υπήρχε ενδιαφερον και εξ αυτού σωστός προγραμματιοσμός για την εκπαιδευση θα φρόντιζαν να υπάρχει μετρήσιμη και σωστη αξιολόγηση συνολικα στην εκπαίδευση.
Αν πιστευει κανεις οτι δεν χριεαζεται αξιολογηση ας δει αυτο το εκτρωμα που λεγεται παραπαιδεια.

Αποσυνδεδεμένος lost snow

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1900 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 09:55:11 πμ »
Προσφυγή εάν ήσουν στους διοριστέους και όχι στους επιτυχόντες.

Η περίπτωση "ασεπ" ολοκλήρωσε τον κύκλο της και φαίνεται ότι ο  κρατικός σχεδιασμός δεν επιθυμεί ο,τιδήποτε συνδέεται με αυτόν.

Η  "ανοιξη" στην εκπαίδευση που θα εφερνε ο ασεπ δεν ήρθε ποτέ.
Ισως επειδή αυτή ελάμβανε υπόψη μόνο ενα παραγοντα: Την επιτυχία σε σειρά διορισμού στο  Ασεπ..
(Την οποία πολλοί την εξασφάλισαν όντας  απόφοιτοι των παρανόμων φροντιστηρίων ασεπ..Τωρα τι μαθήματα έκαναν εκεί, τι υπέγραφαν ότι παρακολουθούσαν και τι γινόταν...είναι άλλο θέμα και δεν γνωρίζω. Ελπίζω να μην είναι κάτι αντίστοιχο του φροντιστηρίου με τα οποία είχαν διασυνδεση καθηγητές σε ΤΕΙ στη Βόρεια Ελλάδα).

Καθισταται λοιπόν ολοφάνερο και στους πλέον δύσπιστους ότι η  αξιολόγηση είναι αυτή που μπορεί να φέρει την ανάσταση στην πολύπαθη Παιδεία και τούτο επειδή δεν αξιολογεί μια μόνο παράμετρο αλλά το σύνολο όσων   εμπλέκονται με το μαθητή και τη σχολικη δραστηριοτητα γενικά.

Λυπάμαι που αποδειχθηκε ότι είχαν δίκιο όσοι θεωρούσαν/με τον ασεπ μία ακόμη ελληνική μπαρούφα. Και λυπάμαι γιατί ένα διάστημα  δεκατιών κατάντησε  περίοδος χαμένων ευκαιριών και τέλματος,  παρόλη την επιχειρηματολογία που στήθηκε περί ¨αξίων¨και ¨αξιοκρατιας".

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...20 χαμένα χρόνια αναφορικά με την επιλογή τρόπου διορισμού εκπαιδευτικών...
Προσωπικα αν και 'Ασεπιτης' ποτέ δε θεώρησα τον διαγωνισμό πανάκεια (ειδικά με τον τρόπο που διεξήχθει και κυρίως για την επιλογή ερωτήσεων στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας μας).
Από την άλλη, η μετά από 20 χρόνια απόλυτη απεμπλοκή από την βαθμολογία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ αποτελεί μέγιστη προσβολή για όσους μόχθησαν πραγματικά και είναι πάρα πολλοί αυτοί...τέλος πραγματικά δε νομίζω να θέλει απάντηση ποιος εκπαιδευτικός  είναι αυτός που δε θέλει αξιολόγηση...και τα επιχειρήματα τύπου 'ποιος θα την κανει' και άλλα τέτοια αποτελούν απλά δικαιολογίες...

Αποσυνδεδεμένος trust no one

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4033
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ86 (ΠΕ19)
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1901 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 10:05:42 πμ »
Κρίμα που από το 2006 και μετά απαγορεύτηκε να δημοσιεύονται οι αποτυχόντες. Θα είχε μεγάλο γέλιο να δούμε όλοι αυτοί που "ράβουν κουστούμια" με το νέο "αξιοκρατικό και δίκαιο" σύστημα μοριοδότησης που "επιτέλους δεν απαξιώνει τα πτυχία τους με εξετάσεις", ήταν ιδεολογικά αντίθετοι πάντα με τον ΑΣΕΠ και δεν έδωσαν ποτέ, ή απλά πάτωναν συνεχώς και γι'αυτό το μένος; Πάντα μ'αρέσει πάντως να διαβάζω τη λογική του στρατού: "Οι νέοι να περιμένουν τη σειρά τους, όπως την περιμέναμε κι εμείς." Τώρα βέβαια ποια σειρά περίμεναν, όταν με το που έπαιρναν πτυχίο ξεκινούσαν τις ενισχυτικές και τα ΠΔΣ, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα. Για γέλια και για κλάματα γενικά...

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1902 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 10:09:42 πμ »
Ποιό ενιαίο σύστημα διορισμών θα θεωρούσατε καλύτερο;  Αυτό που έχει τα  κριτήρια κατάταξης των υποψηφίων της  προκήρυξης 3Κ/2018 ή κάποιο που  μοιάζει με το σύστημα αναπληρωτών για την είδική αγωγή , αυτό που θεσπίστηκε πέρυσι;

Για το πρώτο εδώ https://www.aftodioikisi.gr/proslipseis/asep-3k2018-afta-ine-ta-kritiria-katataxis-ton-ypopsifion-pinakes/

Για το δεύτερο https://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/paideia/151794/ta-nea-kritiria-gia-tis-proslipseis-anapliroton-stin-eidiki-agogi


Σε μια ομάδα αναφέρεται οτι το σ´υστημα που θα προταθεί από το υπουργείο μοιάζει με το δεύτερο.
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« Απάντηση #1903 στις: Οκτώβριος 07, 2018, 10:11:52 πμ »
Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...20 χαμένα χρόνια αναφορικά με την επιλογή τρόπου διορισμού εκπαιδευτικών...
Προσωπικα αν και 'Ασεπιτης' ποτέ δε θεώρησα τον διαγωνισμό πανάκεια (ειδικά με τον τρόπο που διεξήχθει και κυρίως για την επιλογή ερωτήσεων στο γνωστικό αντικείμενο της ειδικότητας μας).
Από την άλλη, η μετά από 20 χρόνια απόλυτη απεμπλοκή από την βαθμολογία των διαγωνισμών του ΑΣΕΠ αποτελεί μέγιστη προσβολή για όσους μόχθησαν πραγματικά και είναι πάρα πολλοί αυτοί...τέλος πραγματικά δε νομίζω να θέλει απάντηση ποιος εκπαιδευτικός  είναι αυτός που δε θέλει αξιολόγηση...και τα επιχειρήματα τύπου 'ποιος θα την κανει' και άλλα τέτοια αποτελούν απλά δικαιολογίες...
Να σημειωθεί όμως ότι τελικά οι διορισμοί έγιναν έκνομα εκτός ασεπ. Οι αριθμοί είναι ξεκάθαροι για την καταστρατήγηση της σειράς των διοριστέων/επιτυχόντων. Επομένως, ποια άνοιξη...δεν εφαρμόστηκε το σύστημα ποτέ επί της ουσίας. Αν εφαρμοζόταν κανονικά, ίσως να δινόταν περισσότερη προσοχή και στα θέματα και στο αδιάβλητο και σε άλλα κριτήρια εξίσου σημαντικά με τον βαθμό σε έναν διαγωνισμό. Αλλά...οι πελατειακές σχέσεις κυριάρχησαν! Όλοι γνωρίζουμε πως ακόμη και ο αριθμός των διορισμών καυορθζόταν όχι σύμφωνα με τις εκάστοτε ανάγκες, αλλά βάσει του αν θα φτάσουν στο άτομο που ήθελαν να διορίσουν...μαζί με τον βασιλικό..ποτίζεται και η γλάστρα. Το τελευταίο ίσχυε πάντοτε. Από την εποχή της επετηρίδας ήδη.
Με τα όποια λάθη του λοιπόν ο διαγωνισμός είναι το πιο αξιοκρατικό σύστημα που έχει περάσει (πανάκεια όχι! Δεν υπάρχει κάτι τέτοιο).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160692
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 988
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 366
Σύνολο: 387

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.079 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.