Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - συννεφούλα

Σελίδες: 1 ... 515253
729
Μια ερώτηση, αν γνωρίζει κανείς να μου πει. Το Ασεπ έδωσε απαντήσεις για τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Για την ειδική διδακτική δε βγάζει κάποια ανακοίνωση; Όχι τις "σωστες απαντήσεις", αλλά τουλάχιστον έναν μπούσουλα, τι θα πρέπει να έχει ειπωθεί οπωσδήποτε για να θεωρείται οκ το γραπτό.
 ???
απ ό τι γνωρίζω δε βγαίνει τίποτα απο ασεπ , για την ειδική διδακτική...

Το ίδιο συμβαίνει εξάλλου και με το γνωστικό των Α.Ε. αναφορικά με τις ερωτήσεις ανάπτυξης. Επίσημες απαντήσεις από το ΑΣΕΠ μέχρι τώρα δίδονται μόνο για τα ερωτήματα πολλαπλής.

Δηλαδή το ασεπ δεν οφείλει να δόσει και γι' αυτά, όπως για τις πολλαπλών επιλογών, ένα είδος "απαντήσεων"; Πώς μπορώ να ξέρω εγώ αν αυτά που έγραψα είναι εντός θέματος; Ή να υπολογίσω πού περίπου βρίσκομαι, αν έγραψα καλά ή όχι; Στηριζόμενη στις απαντήσεις των φροντιστηρίων;
Καλό κι αυτό!

730
Μια ερώτηση, αν γνωρίζει κανείς να μου πει. Το Ασεπ έδωσε απαντήσεις για τις ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών. Για την ειδική διδακτική δε βγάζει κάποια ανακοίνωση; Όχι τις "σωστες απαντήσεις", αλλά τουλάχιστον έναν μπούσουλα, τι θα πρέπει να έχει ειπωθεί οπωσδήποτε για να θεωρείται οκ το γραπτό.
 ???

731
Παράθεση
Ποιο δαχωρισμό των κλάδων ρε παιδιά;Πόσα προβλήματα θα λύσει και κυρίως πόσα θα δημιουργήσει;Εσείς που το προτείνετε μήπως να κάνετε ένα πρόχειρο "μοίρασμα" να καταλάβουμε τι εννοείτε;
Αυτό με την ιστορία στους ιστορικούς είναι το τελευταίο ανέκδοτο;;Γιατί η πραγματικότητα αποδεικνύει ότι η ιστορία είναι "ίδιον" των θεολόγων...των ξενόγλωσσων κτλ


[size=10ptΓια μισό λεπτό, γιατί εδώ θεωρώ ότι έγινε μια μεγάααααλη παρεξηγηση. Καταρχήν πού είδες την πρόταση για διαχωρισμό των φιλολόγων; Αυτό που υποστηρίζω, αν διαβασες όλο το κείμενο 1ο και 2ο, είναι η διαμετρικά αντίθετη άποψη, η επαναφορά δηλ. της ενιαίας φιλοσοφικής, με 2 έτη που θα δίνουν "γερές βάσεις" και κατεύθυνση στη συνέχεια. Κι αν χρειάζεται και κάτι επιπλέον αποκλειστικά για τη διδακτική, εφόσον ο απόφοιτος θα εργαστεί στην εκπαίδευση.
Επίσης δε χρειάζεται να ειρωνεύεσαι, η ιστορία στους ιστορικούς είναι άλλο ανέκδοτο. Λέω το αυτονόητο. Τι δουλειά έχει ο οποιοσδήποτε ΠΕ..., εκτός από τον ΠΕ02 να διδάσκει ιστορία;
Και τρίτον -με το οποίο δεν ασχολήθηκε κανείς, και μου κάνει εντύπωση!- η ουσία, νομίζω,  είναι να καταλήξουμε κάπου, σ' ένα κείμενο, σε κάποιες προτάσεις, προκειμένου, όπως λέει και το θέμα που άνοιξε εδώ και δυο χρόνια, ΝΑ ΞΕΜΠΛΟΚΑΡΙΣΤΕΙ Ο ΚΛΑΔΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ. ;)

732
Ο διαχωρισμος του κλαδου δε νομιζω οτι θα προσφερει κατι ουσιαστικο γιατι μιλαμε για επιστημες που κατα αναγκη αλληλοσυνδεονται και αλληλοσυμπληρωνονται ειδικα σε σχολικο επιπεδο..Ενας φιλολογος πρεπει να εχει γνωσεις ιστορικες για να διδασκει σε βαθος πχ τον Θουκιδιδη και ενας ιστορικος γνωσεις αρχαιων για να μπορει να ερμηνευει σωστα τις πηγες.....Πιστευω οτι τωρα με τις αλλαγες που ετοιμαζονται και απο οτι φαινεται θα ειναι εκτεταμενες ειναι η χρυση ευκαιρια για τον κλαδο να ξεμπλοκαριστει και να ξαναερθει στην επιφανεια..
Φίλε/η Φίλιους, συμφωνώ μαζί σου για το μη διαχωρισμό του κλάδου και την ενότητα της γνώσης. Προσωπικά υποστηρίζω και την επαναφορά της ενιαίας φιλοσοφικής. Απλώς με βάση τα σημερινά δεδομένα (αφού υπάρχει ο εξειδικευμένος επιστήμονας) θα περίμενε κανείς ο ειδικός π.χ. στη φιλοσοφία, στην ιστορία να διδάξει και το αντίστοιχο μάθημα.
Τώρα για το δεύτερο περί αλλαγών που ετοιμάζονται σαφώς και είναι ευκαιρία για μας. Νομίζω πως όλους μας απασχολεί το θέμα, κι αυτό φαίνεται κι από τη συμμετοχή στη συζήτηση αυτή. Αλλά, κρίνοντας από την ημερομηνία που ξεκίνησε η κουβέντα, βλέπω πως δυο χρόνια κρατάει...χωρίς να καταλήξει κάπου. Η Ιωάννα, και άλλοι κατόπιν,  πρότεινε κάποια πράγματα. Μήπως πρέπει να συνταχθεί ένα κείμενο, να το υπογράψουμε και να το καταθέσουμε στον διάλογο που επίκειται; Αν δεν είναι τώρα η ώρα πότε είναι; Κι αν δε νοιαστούμε εμείς για τα δικά μας ποιος πιστεύουμε ότι θα το κάνει για μας;

733
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: χρονικο οριο διαγωνισμου Ασεπ
« στις: Φεβρουάριος 28, 2009, 02:17:58 μμ »
Ειδα σε ενα αλλο θεμα αυτου του site καποιες οδηγιες που εχουν οι διορθωτες και με βαση αυτες διορθωνουν τα γραπτα μας.Αν θυμαμαι καλα η olgalia τις ειχε παραθεσει. Θα σε παρακαλουσα λοιπον (γιατι πολλοι το εχουμε απορια) να μας πεις απλα πως επιλεγονται αυτοι οι διορθωτες,τι δουλεια κανουν κ.λ.π. Λογικα, για να εχεις τις οδηγιες τους θα ξερεις και καποιον απο αυτους. Δε ζητω ονοματα, δεν ενδιαφερουν αυτα.Απλα να ξερουμε κι εμεις ποιοι ειναι αυτοι οι ανθρωποι.Ειναι τραγικο να μην ξερεις απο ποιον εξαρταται η καριερα σου! 

Τις οδηγίες τις έχω και εγω. Τις έδινε ο ΑΣΕΠ πέρυσι μαζί με το γραπτό σου, αν τις ζητούσες. Εγώ είχα πάρει τις οδηγίες που είχαν δοθεί για τη διδακτική και το γνωστικό των αρχαίων.

Αγαπητοί vartzi stratos91 μήπως θα μπορούσατε να με παραπέμψετε κάπου ώστε να δω κι εγώ αυτές τις οδηγίες; Ευχαριστώ !

734
γεια σας, παιδιά. Σας διαβάζω καιρό. Συμφωνώ για τους φιλολόγους στα δημοτικά.  Άλλωστε αυτό είναι κάτι που ήδη συμβαίνει σε ορισμένα ιδιωτικά σχολεία. Βέβαια η ρίζα του προβλήματος νομίζω ότι βρίσκεται στην πληθώρα των σχολών και ταυτόχρονα στο γεγονός ότι ο φιλόλογος ενώ έχει κάνει εξειδικευμένες σπουδές (π.χ. στην ιστορία) στο σχολείο καλείται να διδάξει τα πάντα, αρχαία, νέα, φιλοσοφία, ψυχολογία. Επομένως υπάρχει μια αναντιστοιχία. Παλιότερα η φιλοσοφική σχολή ήταν ενιαία και μετά τα πρώτα δύο χρόνια, που έπαιρνες βασικές γνώσεις ιστορίας, νέων, αρχαίων, φιλοσοφίας, επέλεγες ειδίκευση. Αν σε αυτό καλούμαστε να ανταποκριθούμε, πράγμα που αποδεινκύουν περίτρανα και οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ, τότε προς τι η εισαγωγή σε ένα εξειδικευμένο τμήμα; Ή να το πω αλλιώς γιατί να μην υπάρχει σε κάθε σχολείο και ο κλασικός φιλόλογος και ο ιστορικός και ο ειδικός για τη φιλοσοφία, για την ψυχολογία; Το ίδιο το υπουργείο δεν ξεκαθαρίζει τα πράγματα και είμαστε όλοι σε ένα τσουβάλι, καλύτεροι στο ένα αντικέίμενο, χειρότεροι στο άλλο. Αν πάλι επιθυμεί φιλολόγους- λίγο απ' όλα, ας επαναφέρει την ενιαία φιλοσοφική, όπου έμπαιναν 200 κάθε χρόνο, κι όχι 200 σε κάθε τμήμα...

Σελίδες: 1 ... 515253

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32301
  • Τελευταία: Almanaki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160357
  • Σύνολο θεμάτων: 19217
  • Σε σύνδεση σήμερα: 661
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 502
Σύνολο: 502

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.1 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.