0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν φταιει η β γλωσσα με τις 2 ψωροωρες για την γλωσσικη πενια των παιδιων,ουτε τα φορτωνουμε, αντιθετα προσπαθουμε να στηριξουμε την μητρικη.Εδωσα στην εκτη δημοτικου χθες μια ασκηση συμπληρωσης κενων,ευκολοτατη,με προτεινομενες λεξεις, 6 τον αριθμο,μια για καθε κενο.Αρκετοι μαθητες μου συμπληρωναν ουσιαστικο μετα το υποκειμενο και οχι ρημα...Παντα αναφερομαστε στην μητρικη για να στηριξουμε οποιοδηποτε φαινομενο,απο απλουστατο εως δυσκολο στο λυκειο.Οι καθηγητες ξενων γλωσσων ειναι αψογοι χρηστες,ως επι το πλειστον,της ελληνικης,γιατι οφειλουν να ειναι,περα απο την συνδεση με την μητρικη γλωσσα ,ζητουμενο ολων των ΑΠΣ μας