Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση

Μετά τον διορισμό / την πρόσληψη => Υπηρεσιακές μεταβολές => Τοποθετήσεις => Μήνυμα ξεκίνησε από: MHXMHX στις Μάιος 19, 2014, 01:06:10 πμ

Τίτλος: Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
Αποστολή από: MHXMHX στις Μάιος 19, 2014, 01:06:10 πμ
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε τον τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων.  Ένα μεγάλο θέμα  έχει προκύψει από πέρυσι σχετικά  με την εφαρμογή (επιτέλους) της ισοκατανομής των ωρών μεταξύ κλάδων και ειδικοτήτων με τις ίδιες αναθέσεις. Η απορία μου έχει να κάνει με το εξής: Έστω πως σε ένα ΕΠΑΛ  υπάρχουν  8 μηχανολόγοι ΤΕΙ και 2 ΑΕΙ που έχουν κοινές Α αναθέσεις. Αν οι ώρες είναι π.χ. 120 τότε καλύπτονται 6 καθηγητές και 4 πλεονάζοντες.  Θα πάρουν οι ΠΕ12 60 ώρες και 60 οι ΠΕ17.

Τότε έχουμε το εξής φαινόμενο: 5 ΠΕ17 υπεράριθμοι και 1 κενό ΠΕ12. Αυτό το 1 κενό δε δίδεται ποτέ και σε κανένα ΠΥΣΔΕ. Το καλύπτει πάντα ο ΠΕ17 στο παράδειγμα.

Το ίδιο ισχύει και για τους ΠΕ19-20 και όπου αλλού υπάρχουν κοινές αναθέσεις.

Είναι σωστό; Αν δινόταν ως κενό ΠΕ12 θα είχαμε ανακατανομή οργανικών θέσεων.  Αν γνωρίζει κάποιος , αν πραγματικά γνωρίζει , ας απαντήσει.
Τίτλος: Απ: Τρόπο υπολογισμού κενών και πλεονασμάτων
Αποστολή από: rollo_tomassi στις Αύγουστος 18, 2014, 02:01:27 πμ
.