*

Αποστολέας Θέμα: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά  (Αναγνώστηκε 32183 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος cs19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
    • Προφίλ
Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« στις: Ιούλιος 02, 2008, 11:31:19 πμ »

  Στη λίστα της ΕΠΕ η οποία θεωρείται συνδικαλιστικό όργανο των πληροφορικών υπάρχει η άποψη ότι η πληροφορική πρέπει να μπει στα δημοτικά μετά από σοβαρή μελέτη. Ζήσε μάη μου, δηλαδή, παρακάτω αντιγράφω το κείμενο ενός συναδέλφου σχετικά με το αν πρέπει να διδάσκουν το μάθημα αυτό καθηγητές πληροφορικής. αν θέλετε διαβάστε την, έχει ενδιαφέρον


Η δική μου άποψη είναι ότι το κομπιούτερ πρέπει να το δούμε ως ένα σύγχρονο μολύβι,τετράδιο, βιβλίο δηλαδή, ως ένα εργαλείο της καθημερινότητας που βοηθάει τους μαθητές να μαθαίνουν τα άλλα μαθήματα και όχι ως ξεχωριστό μάθημα. Εγώ θα ήθελα να βλέπω μαθητές του δημοτικού να έχουν ένα usb stick που μέσα θα έχει τις ζωγραφιές που έχουν κάνει, να έχει τις ασκήσεις-κείμενα που γράψανε για να μάθουν ορθογραφία, να έχει σε pdf μορφή τα βιβλία τους, να έχει λυμένες ασκήσεις της αριθμητικής.

Το ερώτημα είναι ποιος θα τους μάθει το πρόγραμμα της ζωγραφικής, το πρόγραμμα επεξεργασίας κειμένου κτλ. Ποιος μας έμαθε να ζωγραφίζουμε με μαρκαδόρους; Κάποιος που έχει τελειώσει την σχολή καλών τεχνών; Ποιος μας έμαθε να γράφουμε σωστά και όμορφα το «α» το «β»; Κάποιος καλλιγράφος; Ποιος μας έμαθε να γράφουμε το «1» το «2» και να κάνουμε πράξης; Κάποιος που τελείωσε Μαθηματικός; Ποιος μας έμαθε να γράφουμε ίσια και όχι κάτω από την γραμμή; Κάποιος τοπογράφος ή πολιτικός μηχανικός; Όχι! Η αγαπημένη μας δασκάλα ή δάσκαλος τα έκανε όλα αυτά. Οπότε και τώρα η δασκάλα ή ο δάσκαλος θα μάθει στα παιδιά μας την χρήση του κομπιούτερ (και όπως πάντα θα βοηθήσει και ο γονέας). Δε νομίζω ότι χρειάζεται απόφοιτος σχολής πληροφορικής για να σου μάθει να ζωγραφίζεις ή να σώζεις ένα αρχείο σε ένα usb stick.

Σκεφτείτε για λίγο  ποιος (και πως) μας έμαθε να γράφουμε κείμενο στο pc, να σώζουμε ένα αρχείο στο usb stick. Εγώ πάντως όχι από κάποιο μάθημα του Πανεπιστημίου αλλά με την καθημερινή χρήση του υπολογιστή. Για σκεφτείτε και κάτι άλλο η δασκάλα μας ή ο δάσκαλος είχε πιστοποιητικό «χρήσης μολυβιού, τετραδίου και βιβλίου»;

Η διαφορά της εποχής που μαθαίναμε εμείς τη χρήση του μολυβιού με τη σημερινή εποχή που τα παιδιά του δημοτικού πρέπει να μαθαίνουν την χρήση του κομπιούτερ είναι ότι η ελληνική κοινωνία είχε εμπεδώσει τη χρήση του μολυβιού, του τετραδίου, του βιβλίου. Οι δάσκαλοι, οι γονείς, οι φοιτητές, οι εργαζόμενοι είχαν αυτή την γνώση. Τώρα όμως, στη Ελλάδα υπάρχουν δάσκαλοι, γονείς, φοιτητές, εργαζόμενοι που δεν ξέρουν πως να σώσουν ένα αρχείο σε usb stick. Άρα αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι όλοι οι φοιτητές (οι μελλοντικοί εργαζόμενοι και δάσκαλοι) να μάθουν χρήση υπολογιστή και όλες τις εργασίες τους να τις κάνουν με υπολογιστή και ίντερνετ( δήλωση μαθημάτων εξαμήνου, να βλέπουν τους βαθμούς που πήραν μέσω ίντερνετ, στέλνουν email στους καθηγητές). Οι τωρινοί δάσκαλοι να επιμορφωθούν και να κάνουν όλες τις εργασίες τους με κομπιούτερ και ίντερνετ πχ (βαθμούς μαθητών, αίτηση για μετάθεση) . Οι γονείς να επιμορφωθούν  και να κάνουν όλες τις εργασίες τους με κομπιούτερ και ίντερνετ (να βλέπουν τους βαθμούς του παιδιού τους, να κλείνουν ραντεβού με τον παιδίατρο μέσω ίντερνετ). Με αυτόν τον τρόπο η χρήση του υπολογιστή θα είναι κάτι το φυσικό. Και σκεφτείτε πόσες δουλειές θα υπάρχουν τότε για τους απόφοιτους Πληροφορικής, τεχνικούς, προγραμματιστές, αναλυτές και σχεδιαστές προγραμμάτων, σχεδιαστές δικτύων, τεχνικοί δικτύων.


Δεν έχω βάλει το όνομα, αλλά το σχετικό email υπάρχει στη λίστα της ΕΠΕ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:25:02 »

Αποσυνδεδεμένος Da_Kancho

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 212
  • Φύλο: Άντρας
  • "Στην Ελλάδα είμαστε, τώρα το διαπιστώσατε;"
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 02, 2008, 01:05:49 μμ »
Αυτή είναι μια μη-συντεχνιακή (με τη στενή έννοια του "να βολευτώ εγώ και τι με νοιάζει για όλα τα άλλα") άποψη με την οποία συμφωνώ απόλυτα. Το να έχει κάποιος ικανότητα χρήσης ενός υπολογιστή δεν αποτελεί επιστήμη, αλλά μια δεξιότητα, όπως και τόσες άλλες που πρέπει να έχει (εδώ και πολλά χρόνια) ο καθένας. Ανήκει στις βασικές δεξιότητες που πρέπει να διδάσκεται κάποιος στην υποχρεωτική εκπαίδευση, κατά προτίμηση ταυτόχρονα με τη γραφή - ανάγνωση, αφού η ικανότητα χρήσης υπολογιστή είναι παραπλήσιας χρησιμότητας.

Οπωσδήποτε όμως τέτοιες απόψεις σε ένα κατεξοχήν συντεχνιακό πεδίο, θα συναντήσουν σφοδρές αντιδράσεις, φυσικά συντεχνιακού χαρακτήρα, όπως πάντα άλλωστε. Αυτό συμβαίνει επειδή στη χώρα μας δεν θεωρούμε τις δραστηριότητες του Δημόσιου Τομέα σαν υποστηρικτικές για κάτι άλλο (παραγωγικό) που θα συμβεί στη χώρα μας, αλλά έχοντας εδώ και δεκαετίες παραιτηθεί από αυτό το όραμα, αντιμετωπίζουμε τις δραστηριότητες του Δημόσιου Τομέα σαν αυτοσκοπό που δεν εξυπηρετεί (ή δεν χρειάζεται να εξυπηρετεί) απολύτως τίποτε εκτός από το προσωπικό βόλεμα των "εργαζόμενων" στο Δημόσιο Τομέα (και των οικογενειών τους).

Τα αποτελέσματα της γενικότερης αυτής κατάστασης είναι πια ορατά και δια γυμνού οφθαλμού ακόμα και στους πλέον μύωπες. Η χώρα δεν παράγει απολύτως τίποτε εκτός από διαφθορά, στην οποία πάντα πρωταγωνιστικό ρόλο παίζει κάποιο τμήμα του τεράστιου Δημόσιου Τομέα, που αυτόματα εναντιώνεται σε οποιαδήποτε προσπάθεια για πρόοδο. Το θέμα δεν είναι ειδικό για την εκπαίδευση, αλλά γενικότερο.

Και μιας και μιλάμε για Πληροφορική, να θυμίσω το θέμα της "συγκατάθεσης" των Δημοσίων Υπαλλήλων να έχουν υπολογιστές στα γραφεία τους, όπου μετά από πολυετή (!!!!!) διαβούλευση δέχτηκαν με αντάλλαγμα μισθολογικά και άλλα κίνητρα, όπως επί πλέον ημέρες άδειας το μήνα επειδή θα κουράζονται παραπάνω από την ύπαρξη του υπολογιστή στο γραφείο τους. Στην εξίσωση φυσικά δεν υπήρχαν  παράμετροι όπως "εξυπηρέτηση του πολίτη", "διαφάνεια", "αποτελεσματικότητα", "έλεγχος" και άλλα σχετικά, που δείχνουν πόσο αθεράπευτα υποανάπτυκτοι είμαστε, και πόση μεγάλη αδράνεια στην πρόοδο εμφανίζει ο "συνδικαλισμένος" Δημόσιος Τομέας.
Μην πειράζετε το μυγάκι, έχει διοριστεί Μόνιμο σε Οργανική θέση.

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 03, 2008, 07:57:21 πμ »
Και η χρήση των αγγλικών και η γυμναστική δεν αποτελούν επιστήμη αλλά δεξιότητες. Γιατί λοιπόν τα διδάσκουν οι αντίστοιχοι επιστήμονες και όχι δάσκαλοι με Lower ή δάσκαλοι που πάνε τρεις φορές την εβδομάδα γυμναστήριο; Όποια και αν είναι η άποψη του καθενός, από τη στιγμή που υπάρχει εργαστήριο υπολογιστών στο σχολείο ο διορισμός ενός πληροφορικού σε κάθε Δημοτικό είναι τουλάχιστον ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ.

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 03, 2008, 03:28:43 μμ »
Η πρόταση για 1 Καθηγητή Πληροφορικής σε Κάθε δημοτικό σχολείο της χώρας συνίσταται στο εξής:

- Διδασκαλία χρήσης Η/Υ στις μεγάλες τάξεις (τετάρτη, πέμπτη. έκτη). word, powerpoint, internet, web design ίσως, excel ίσως, δραστηριότητες όπως δημιουργία εφημερίδας, προσκλήσεων σε γιορτές, ομαδικές εργασίες, δημιουργία και προβολή παρουσιάσεων, οπτικοακουστικών μέσων κα πολλά
- Υπεύθυνος Εργαστηρίου, τεχνικός σύμβουλος, διαχειριστής και τεχνικός υπεύθυνος σε αντίστοιχα ζητήματα του σχολείου
- Βοηθος του δασκάλου (Η/Υ ως διαθεματικό εργαλείο μάθησης) σε εργαστηριακά μαθήματα. Υποστηρικτικό έργο δηλαδή στο εργαστήριο μαζί με τον δάσκαλο, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει καλύτερα σε ένα εργαστήριο με 20-25 παιδιά

Νομίζω η παραπάνω άποψη προωθεί τα συντεχνιακά συμφέροντα του κλάδου των Πληροφορικών, χωρίς να θίγει το ζητούμενο, που είναι η ουσιαστική Εκπαίδευση και Παιδεία των παιδιών μας.

Τι λες Da_Kancho?

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 03:25:02 »

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 03, 2008, 04:43:20 μμ »
Στην ψηφοφορία http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.0 ψήφισαν (μέχρι σήμερα 03/07/2008), μόνο έντεκα (11) άτομα.
Οι περισσότεροι φαντάζομαι δάσκαλοι. Κατά την άποψη μου, η δεύτερη μπάρα αποτελείται από ψήφους πληροφορικών και μεγάλου αριθμού δασκάλων. Έχω πει ξανά σε άλλο θέμα ότι μόλις ρώτησα δάσκαλο (σε ολοήμερο που δούλευα), αν θα μπορούσε να διδάξει πληροφορική στο δημοτικό, μου απάντησε: "Τί μου λες τώρα; Εδώ τρέμουμε να τον πειράξουμε, μην πάθει κάτι". Ειλικρινά, πιστεύω ότι εκτός από κάτι εξαιρέσεις (άτομα που έχουν ασχοληθεί με τον υπολογιστή ή άτομα τα οποία θέλουν να "βολευτούν"), το μεγαλύτερο ποσοστό των δασκάλων, δεν επιθυμεί να βάλει άλλο μπελά στο κεφάλι του!

Αποσυνδεδεμένος Prosagon

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 73
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 04, 2008, 03:47:36 μμ »
πρέπει να καταργηθεί η ευέλικτη ζώνη έτσι όπως γίνεται και να μπει η πληροφορική στη θέση της. στην ευέλικτη ζώνη βάζουν τα παιδιά και ζωγραφίζουν ενώ τα πιο μεγάλα ζητάνε εργασίες και τα παιδιά του ολοημέρου καταφεύγουν σε εμάς να τα βοηθήσουμε μέσω ίντερνετ.

καταργείς την ευέλικτη ζώνη, βάζεις μαθήματα χρήσης Η/Υ και περισσεύει και ώρα να κάνεις ευέλικτη ζώνη στο εργαστήριο με τις άπειρες εκπαιδευτικές εφαρμογές που έχει δώσει κατά καιρούς το υπουργείο αλλά οι δάσκαλοι δεν ξέρουν πως ανοίγει στο cd-rom πόσο μάλλον να τις εγκαταστήσουν και να τις διδάξουν.

ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΥΡΙΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΕ19-ΠΕ20 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ

αλλά την τελευταία φορά που είδα να κινείται συνδικαλισμός ήταν για το δικαστήριο που προσπαθούσε να αποτρέψει να μπουν στα σχολεία να διδάξουν πληροφορική άτομα που ΔΕΝ είχαν σπουδάσει την επιστήμη ή είχαν πάρει μια μικρή μυρωδιά ταυτόχρονα με μια άλλη επιστήμη.
ΑΦΟΥ αυτοί διασφάλισαν τις θεσούλες τους σιγή ιχθύος...

πιέζει κάποιος σύλλογος, ένωση, συνδικάτο, οτιδήποτε για να μπει η πληροφορική στα δημοτικά;;;
εάν το κάνει κάποιος παρακαλώ ενημερώστε για να συσπειρωθούμε γύρω του.

Αποσυνδεδεμένος tagiw634

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 151
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 04, 2008, 09:22:59 μμ »
ποσο δικιο εχεις Prosagon... ειναι θλιβερο!
κατι πρεπει να κανουμε, δυστυχως δεν ξερω τι... υπαρχει περιπτωση να βοηθησει η ΔΟΕ?
Το λεω επειδη ειναι οργανωμενος συλλογος, και επειδη πρεπει να επικεντρωθουμε στα δημοτικα.
Συγχωρηστε με αν κανω ανοητες σκεψεις!  :(

Αποσυνδεδεμένος stakons

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 60
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 07, 2008, 10:07:18 πμ »
Γιατί να παλέψει ένα συνδικαλιστικό όργανο άσχετο με τους πληροφορικούς και να μην το κάνει η ΕΠΕ; Αλλά δε νομίζω ότι η ΕΠΕ ενδιαφέρεται ιδιαίτερα. Δεν ενδιαφέρονται για τους πληροφορικούς που εργάζονται στην εκπαίδευση. Εγώ αυτό έχω δει μέχρι τώρα.

Αποσυνδεδεμένος Theologius

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 175
  • Φύλο: Άντρας
  • De nihilo nihil
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 18, 2008, 12:11:00 πμ »


  Εγώ λέω να βάλουμε και διαστημική και αστρονομία και ίσως και αεροναυπηγούς στα δημοτικά...
De nihilo nihil

Αποσυνδεδεμένος asimos_alex

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 327
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 18, 2008, 01:04:56 πμ »
Theologius δε θα ήταν άσχημη ιδέα.
Εξάλλου, τόσα ufo βγαίνουν στην αγορά εργασίας χωρίς τις στοιχειώδεις γνώσεις.

Νομίζω η εποχή μας απαιτεί την εισαγωγή των μαθημάτων που αναφέρεις στα δημοτικά. Και μάλιστα άμεσα

υγ: συνάδερφοι τελειώνουν και οι διακοπές. καιρός να ενεργοποιηθούμε σιγά - σιγά...

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 18, 2008, 02:39:13 πμ »
Γιατί να παλέψει ένα συνδικαλιστικό όργανο άσχετο με τους πληροφορικούς και να μην το κάνει η ΕΠΕ; Αλλά δε νομίζω ότι η ΕΠΕ ενδιαφέρεται ιδιαίτερα. Δεν ενδιαφέρονται για τους πληροφορικούς που εργάζονται στην εκπαίδευση. Εγώ αυτό έχω δει μέχρι τώρα.
Ρίξτε και μια ματιά σε αυτό..
Είναι το σχέδιο με τις προτάσεις/παρατηρήσεις που σας έλεγα (http://www.pde.gr/forum/index.php?topic=90.msg57908#msg57908) πριν λίγο καιρό να στείλουμε. Τελικά το έστειλε η ΕΠΕ.


6. ΕΝΟΤΗΤΑ 5: Επόμενα βήματα
Προτάσεις/Παρατηρήσεις:
Σχετικά με την αναφορά: «Οι κυριότερες προϋποθέσεις για να μπορέσει ένα σχολείο να
συμμετέχει στη διαδικασία επιλογής είναι:…», επισημαίνονται τα εξής:
1. Για το ρόλο του «Υπεύθυνου Εκπαιδευτικού», ένας καθηγητής Πληροφορικής είναι
απαραίτητος, γιατί μπορεί να επιτελέσει πιο αποτελεσματικά έναν διπλό ρόλο: αφενός
του Τεχνικού Υπεύθυνου του έργου σε κάθε μονάδα, αλλά ταυτόχρονα και του
Εκπαιδευτικού της Πληροφορικής (σαν αυτόνομο αντικείμενο, αλλά και σαν
διαθεματικό εργαλείο μάθησης).
Συνεπώς, εκτιμούμε, ότι θα πρέπει να προσδιορίζεται σαφώς ότι ο «Υπεύθυνος
Εκπαιδευτικός» θα πρέπει να είναι καθηγητής Πληροφορικής.
Επιπλέον, σύμφωνα με τις απόψεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (παράγραφος 2.1
του κειμένου της διαβούλευσης), οι τάξεις που είναι καταλληλότερες για να
συμμετέχουν στην εν λόγω δράση είναι οι δύο τελευταίες τάξεις του Δημοτικού και οι
δύο πρώτες τάξεις του Γυμνασίου. Στο Δημοτικό Σχολείο όμως δεν υπάρχουν μόνιμοι
καθηγητές Πληροφορικής, αφού η Πληροφορική διδάσκεται μόνο στο Ολοήμερο
Πρόγραμμα.
Επομένως προκύπτουν τα παρακάτω ερωτήματα σχετικά με τα Δημοτικά Σχολεία:
• Θα οριστούν de facto κάποιοι δάσκαλοι ως Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί, ελλείψει
καθηγητών Πληροφορικής;
• Θα αξιοποιηθούν οι ωρομίσθιοι του Ολοήμερου;
• Το ΥπΕΠΘ προτίθεται να προβεί σε προσθήκη μαθήματος της Πληροφορικής στο
ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού Σχολείου; Και αν ναι, ποιοι θα
αναλάβουν να το διδάξουν; Καθηγητές Πληροφορικής (είτε διορίζοντας νέους
καθηγητές, είτε μετατάσσοντας από τη Δευτεροβάθμια) ή απλά δάσκαλοι με
επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες;
Εκτιμούμε, ότι το ΥπΕΠΘ θα πρέπει να προβεί στο διορισμό ή μετάταξη (μόνιμων)
Πληροφορικών, για την υποστήριξη τόσο της εν λόγω δράσης, όσο και της διδασκαλίας
της Πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (για το Ολοήμερο πρόγραμμα ή,
μελλοντικά, για το ημερήσιο ωρολόγιο πρόγραμμα).

Πηγή:
http://www.epe.org.gr/various/Diavouleysh_Ma0htiko-Laptop_EPE_v10.pdf
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2008, 02:51:08 πμ από psych@ra »

Αποσυνδεδεμένος mimis

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 431
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 18, 2008, 06:18:43 μμ »
Τώρα που θα μειώσουν μια τάξη στο Δημοτικό....ας μπει στη θέση της η πληροφορική τάξη!!!!! ;)

Αποσυνδεδεμένος cookie2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 273
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 19, 2008, 11:17:48 πμ »
καλό θα ήταν να υπήρχαν και πτυχία κρατικά 'οπως είναι στα Αγγλικά και σε αλλες ξενες γλωσσες. Για?ι να μην υπαρχει αυτο το συστημα αφου καθε γονιος χαλαει ενα σωρο χρηματα στο ecdl? εξαλου ολα τα δημοτικα εχουν εργαστηρια  ???

Αποσυνδεδεμένος psych@ra

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1272
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ20
    • Προφίλ
Απ: Απόψεις για την πληροφορική στα δημοτικά
« Απάντηση #13 στις: Αύγουστος 19, 2008, 07:51:28 μμ »
καλό θα ήταν να υπήρχαν και πτυχία κρατικά 'οπως είναι στα Αγγλικά και σε αλλες ξενες γλωσσες. Για?ι να μην υπαρχει αυτο το συστημα αφου καθε γονιος χαλαει ενα σωρο χρηματα στο ecdl? εξαλου ολα τα δημοτικα εχουν εργαστηρια  ???
Ελπίζουμε κάποια στιγμή να γίνει και αυτό.
Στους ενήλικες (προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων) ήδη έχει αρχίσει να εφαρμόζεται αλλά τα πιστοποιητικά δεν αναγνωρίζονται ακόμη σε δημόσιους φορείς.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 12, 2009, 05:47:21 πμ από psych@ra »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160723
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 413
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 359
Σύνολο: 360

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.216 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.