*

Αποστολέας Θέμα: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα  (Αναγνώστηκε 80754 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #308 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 07:32:22 μμ »
Η μονιμοποίηση και η μετατροπή μιας σχέσης εργασίας από προσωρινή σε μόνιμη μετά από εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένα δικαίωμα των εργαζομένων που απαντάται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σκοπός της ύπαρξης του είναι η προστασία του εργαζομένου από την καταχρηστική πρακτική των εργοδοτών να ονομάζουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους σε προσωρινές για να εξοικονομούν χρήματα.

Δε διαφωνεί κανείς το εργατικό δίκαιο, αλλά άλλο το δικαίωμα μετατροπής της εργασιακής σχέσης σε μόνιμη και άλλο η απαίτηση.
Και υποθέτω πως από όλους τους εκπαιδευτικούς που ξεκινούν αυτήν την εργασιακή σχέση στις άλλες χώρες δεν καταφέρνουν όλοι να επεκτείνουν τη σύμβασή τους, αλλά ένα ποσοστό. Μπορεί να μην ήταν αυτό που είχαν φανταστεί όταν σπούδαζαν το επάγγελμα για παράδειγμα και να μην τους ταίριαζε η διδασκαλία σε τάξη.

Κάνεις μεγάλο λάθος. Στις περισσότερες χώρες αν απασχοληθεί αναπληρωτής σε μια θέση, την επόμενη χρονιά εφ' όσον υπάρχει ανάγκη για πρόσληψη αναπληρωτή, προσλαμβάνουν το ίδιο άτομο, εκτός αν αιτιολογηθεί από το σχολείο, γιατί δεν επιθυμεί το συγκεκριμένο άτομο με σοβαρά περιστατικά. Αν απαιτηθεί για την ίδια θέση προσωπικό με ορισμένου χρόνου σύμβαση για πλέον ορισμένων ετών (συνήθως 2 ή 3 έτη), τότε η πρόσληψη γίνεται υποχρεωτικά με σύμβαση αορίστου χρόνου. Είναι προσωπικό τους ζήτημα αν αποφασίσουν να μη συνεχίσουν. Ο εργοδότης, είτε είναι το ίδιο το σχολείο, είτε κάποια "εκπαιδευτική περιφέρεια", ομόσπονδο κρατίδιο ή το κεντρικό κράτος έχει υποχρέωση για μετατροπή της σύμβασης.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:13:30 »

Αποσυνδεδεμένος bird1996

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 46
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #309 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 07:42:15 μμ »
Στις περισσότερες ανεπτυγμένες χώρες πάντως ακόμα και η διετής θητεία ως αναπληρωτής σου δίνει το δικαίωμα μόνιμης σχέσης εργασίας. Η λογική του καρεκλοκένταυρου δεν έχει να κάνει με τη μονιμότητα ή όχι, αλλά με τη νοοτροπία που κουβαλάει ο καθένας. Η μονιμοποίηση και η μετατροπή μιας σχέσης εργασίας από προσωρινή σε μόνιμη μετά από εύλογο χρονικό διάστημα είναι ένα δικαίωμα των εργαζομένων που απαντάται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης και σκοπός της ύπαρξης του είναι η προστασία του εργαζομένου από την καταχρηστική πρακτική των εργοδοτών να ονομάζουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες τους σε προσωρινές για να εξοικονομούν χρήματα. Στην προκειμένη περίπτωση το ελληνικό δημόσιο που καταχρηστικά και για πολλά χρόνια χρησιμοποιεί του ίδιους ανθρώπους στις ίδιες θέσεις εργασίας (απλά τους "Ανακατεύει" κάθε χρόνο) ως αναπληρωτές, ενώ καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Δεν κάνουμε καλλιστεία στην εκπαίδευση, ούτε είναι η εργασία στην εκπαίδευση ένα διαρκές "reality show". Μέχρι να έρθει η στιγμή να μπει κάποιος στην τάξη έχουν λειτουργήσει τόσα πολλά φίλτρα τελικά αυτοί που μπαίνουν έχουν ένα ικανοποιητικό επίπεδο. Το να λέμε κάθε φορά "να βρούμε τους καλύτερους", είναι ένα επιχείρημα που χρησιμοποιήθηκε από πολιτικούς για να δικαιολογήσουν την αδιοριστία. Δεν υπάρχουν καλύτεροι, ότι με την έννοια ποτέ δεν θα τους βρεις σε έναν κλάδο που υπάρχουν ανάγκες για 120.000 εργαζομένους. 120.000 άνθρωποι είναι μια ολόκληρη πόλη. Εκεί μέσα λογικό είναι να έχεις κάθε είδους άνθρωπο. Το μόνο που χρειάζεται είναι οι πάγιες διαδικασίες και μηχανισμοί που υπάρχουν να λειτουργούν, ώστε να απομακρύνονται πχ παιδεραστές όπως ανέφερε κάποιος  κλπ.  Το ξαναγράφω, ότι ήμουν διοριστέος του ΑΣΕΠ του 2002 και μάλιστα σε καλή σχετικά σειρά. Σε τίποτα δεν με έκανε καλύτερο. Προσωπικά πιο πολύτιμη και ωφέλιμη θεωρώ την προϋπηρεσία που απέκτησα στην τάξη πριν διοριστώ. Δεν είμαι κατ' ανάγκην κατά του ΑΣΕΠ, αλλά θεωρώ αστεία τη ¨θεοποίηση" του. Σε τίποτα δεν τον θεωρώ πιο αξιοκρατικό από την προϋπηρεσία. Η εκπαίδευση εκτός από γνώσεις, πτυχία και ικανότητες, είναι και πάθος, θέληση, αγάπη και μεράκι. Μπορεί πχ να μετρηθεί το ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί θα κάνουν το Σάββατο πρόβα με τους μαθητές τους για το θεατρικό του σχολείου; μπορεί να μετρηθεί ότι ένας άνθρωπος του αρέσει τόσο πολύ η τάξη και η διδασκαλία που θα πάει στην Αϊ-Στράτη ως αναπληρωτής, ενώ κάποιος άλλος θα προτιμήσει να δουλέψει σε μια καφετέρια και θα μείνει στη Θεσσαλονίκη ή την Αθήνα και επί τη ευκαιρία θα διαβάσει να δώσει και στον ΑΣΕΠ και θα γράψει καλά; τα τελευταία χρόνια λοιπόν έχω γνωρίσει αναπληρωτές που εργάζονται 5, 6, ακόμα και 10 χρόνια έχοντας γυρίσει όλη την Ελλάδα κυριολεκτικά από την αγάπη τους για την εκπαίδευση. Αυτοί οι άνθρωποι για μένα έχουν αποδείξει περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον την ικανότητα τους να μπαίνουν στην τάξη.

Αρχικά να σου επισημάνω ότι οι προσλήψεις  στο εξωτερικό γίνονται κατόπιν σοβαρής διαδικασίας και την εποπτεία έχουν συμβούλια στα σχολεία με απόλυτη διαφάνεια και σε συνεργασία με ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς ώστε να προσλαμβάνουν τους καλύτερους. Άρα προσπαθείς να συσχετίσεις άσχετες διαδικασίες μεταξύ τους. Δεύτερον, αν είσαι εκπαιδευτικός, όπως διατείνεσαι, τότε ή  κοροιδεύεις ή είσαι πολύ μεγάλος. Εγώ δεν ξέρω κανέναν της γενιάς μου, που δε θα δρχόταν να πάει να δουλέψει οπουδήποτε. Ποιος είπε ότι όποιος δίνει ΑΣΕΠ, δεν έχει μερακι? Όλο τα ίδια λέμε. Δεν είχαμε άλλη επιλογή από το να δώσουμε εξετάσεις. Αν είχα μπάρμπα στην Κορώνη κι εγώ θα αποκτούσα προυπηρεσία, όπως και πολλοί άλλοι. Αλλά πιστεψέ με δουλεύοντας σαν είλωτας, έχοντας οικογένεια, προσπάθησα να περάσω στο ΑΣΕΠ. Κι εγώ είχα μεράκι και όνειρα, αν και ασεπίτισσα. Δούλεψα και μακριά, αλλά το χάρηκα. Έλεος πια με την πιπίλα περί θυσιών. Πήγα μακριά και δε διαμαρτυρήθηκα. Είδα στα μακρινά όμως ανθρώπους που πόνταραν στο ¨μακρινό¨, για να συγκεντρώσουν μόρια και ν΄ανέβουν ψηλά στους πίνακες, αν θα άνοιγαν και όλη μέρα μάς έπρηζαν με τη θυσία τους. Αυθαίρετα όσα γράφεις για καφετέριες και τα βρίσκω έως ποτισμένα με μένος. Όταν θα ΄ρθει η ώρα κάποια στιγμή να διεκδικείς ΝΟΜΙΜΑ δικαιώματά σου κι οι άλλοι να σου βαπτίζουν κρέας ψάρι, τότε θα νιώσεις τι σημαίνει αδικία. Και δε λέω να μη διοριστούν όσοι δεν έχουν ΑΣΕΠ και βέβαια έχουν δικαιώματα, που όμως δε θα παραβιάζουν το νόμιμο δικό μου δικαίωμα, όπως εξάλλου έγινε αποδεκτό το Φεβρουάριο του 2015 από το ΣΤΕ. Μα να λες ότι προτιμούν τις καφετέριες από το σχολείο....σε ποια εποχή ζεις?

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #310 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 07:56:14 μμ »
Ξαναπροσπάθησε.

Επειδή δεν ήξερα ότι θα σταματήσουν οι διορισμοί και θα φτάσουμε να είμαστε 12000 αναπληρωτές ΠΕ70 (του χρόνου 13500), γι αυτό πρέπει να μετρήσει και η παλαιότητα του πτυχίου. Τουλάχιστον να μοριοδοτηθεί κάπως.

Αν ήταν να μην δουλεύω, ας μου το έλεγαν νωρίτερα να κανονίσω την πορεία μου.
Την κρίση την ζούμε όλοι μας. Και εγώ και εσύ και οι υδραυλικοι και οι ηλεκτρολογοι και οι αρχιτεκτονες... Κανένας δεν είχε την πολυτέλεια να πατήσει το pause μέχρι να περάσει. Μόνο όσοι προηγούνταν στους πίνακες του 2010.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #311 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:15:14 μμ »
Την κρίση την ζούμε όλοι μας. Και εγώ και εσύ και οι υδραυλικοι και οι ηλεκτρολογοι και οι αρχιτεκτονες... Κανένας δεν είχε την πολυτέλεια να πατήσει το pause μέχρι να περάσει. Μόνο όσοι προηγούνταν στους πίνακες του 2010.

Δεν έχει πατήσει κανένα pause εκείνος που εργάζεται από το 10, έστω κι αν εργάζεται 7 μήνες ανά έτος.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 01:13:30 »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #312 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:31:15 μμ »
Πού κολλάει το παιδεραστής; Υποννοείς ότι όλοι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι τέτοιοι; Πας καλά; Έχεις ιδέα πόσους (της δευτεροβάθμιας κυρίως) προσβάλλεις εδώ μέσα;

Καλύτερα άστο... αρκετό ψέκασμα έπεσε.

Διάβαζε σωστά αυτά που γράφω.
Δεν είπα ότι είναι κάποιος παιδεραστής, πρώτον αυτό και το ξεκαθαρίζω γιατί είναι ευαίσθητο θέμα
Είπα απλά ότι δεν υπάρχουν φρένα στην όλη διαδικασία, δεν υπάρχει διαλογή-επιλογή , ειδικά με την επετηρίδα είναι μπατε σκύλοι αλέστε
Ένα σοβαρό επιχείρημα δεν έχω δει ως τώρα απο όσους είναι υπέρ της επετηρίδας. Δεν έχετε? ? ? ? ? 
Ο ΑΣΕΠ τουλάχιστον επιλέγει αυτόν που κατέχει το γνωστικό κομμάτι σε ένα σχετικό βαθμό, δεν επιλέγει όμως αυτόν που κατέχει το ''κατσαβίδι'' ( ΕΠΑΛ εργαστήρια, το αναλύω για να μη το παρεξηγήσει κανείς )
η επετηρίδα δεν επιλέγει κανέναν, κουτσός στραβός στον Άγιο Παντελεήμονα 

Υ.Γ. τον ψεκασμό αν μου τον έστειλες προσωπικά σε εμένα , στον επιστρέφω.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:34:04 μμ από PASAS123 »

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #313 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:35:31 μμ »
το τόπικ όμως είναι άλλο θέμα και όσο αναφορά το τόπικ, ΑΣΕΠ καινούριος πρέπει να γίνει είτε αρέσει σε κάποιους ή όχι, τελεία και παύλα.

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #314 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:47:14 μμ »
Οι ψυχικές ασθένειες και οι εγκληματικές τάσεις έχουν να κάνουν με τις υγειονομικές εξετάσεις. Τι σχέση έχουν με τον ΑΣΕΠ, μόνο εσύ γνωρίζεις.

Σχετικά με την επετηρίδα, το επιχείρημα είναι ένα. Πρέπει να προηγείται αυτός που θα εργαζόταν (ή και εργάστηκε) όταν οι αλλοι ακόμα σπούδαζαν.

Αν τώρα εσύ ισχυρίζεσαι ότι αυτό δεν είναι σοβαρό, τότε εγώ ισχυρίζομαι ότι ο ισχυρισμός σου δεν είναι σοβαρός.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:49:28 μμ από Sotirios »

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #315 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:49:58 μμ »
Sotirios διαστρεβλώνεις συστηματικά τα λεγόμενα των άλλων αλλά και τα δικά σου.
Επιπλέον είτε είναι κάποιος υπέρ της επετηρίδας είτε όχι, είτε υπάρχουν επιχειρήματα υπέρ της είτε όχι, αυτή έχει καταργηθεί εδώ και σχεδόν 20 χρόνια. Κανείς αλλά κανείς δεν μπορεί πλέον να μιλά για παλαιότητα πτυχίου ως "προσόν"  διορισμού.
Το ίσες ευκαιρίες μπορεί να μην σε εκφράζει, ίσως ούτε και εμένα, αλλά το θέμα είναι στην θέση που βρισκόμαστε πώς μπορούν αν είναι δυνατόν (που δεν είναι) να γίνονται τα πράγματα με μια κάποια αξιοκρατία (σύστημα αξιολόγησης) και με κάποια επίσης αίσθηση δικαιοσύνης. (τήρηση μιας  σειράς μέσω κριτηρίων είτε κοινωνικών είτε με βάση την προυπηρεσία και των πρόσθετων  προσόντων). Έχω και πιο πάνω αναφερθεί στο ότι θα μπορούσαν να ζυγιστουν τα πράγματα ανάμεσα στους νέους και τους παλαιότερους πτυχιούχους εάν υπήρχε μοριοδότηση της όποιας σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας (φροντιστηρια και άλλες δομές εκπαίδευσης, ακόμη και τα ιδιαίτερα αν μπορείς να το αποδείξεις- ορίστε και το εργόσημο-)με διαφορετική βαρύτητα το καθένα.
Σκεφτείτε τα πλεονεκτήματα: πάταξη της μαύρης εργασίας αλλά και πεδίο για μια αφετηρία σε όποιον βγαίνει από τη σχολή.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:02:19 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #316 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 08:55:17 μμ »
Sotirios διαστρεβλώνεις συστηματικά τα λεγόμενα των άλλων αλλά και τα δικά σου.

Αυτό τι το έγραψες; Ενδιαφέρει κανέναν; Τι διαστρέβλωσα, για πες

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #317 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:00:17 μμ »
Οι ψυχικές ασθένειες και οι εγκληματικές τάσεις έχουν να κάνουν με τις υγειονομικές εξετάσεις. Τι σχέση έχουν με τον ΑΣΕΠ, μόνο εσύ γνωρίζεις.


Δε διαφωνώ, αυτό ο διαγωνισμός δε το προλαμβάνει , δεν ισχυρίστηκα το αντίθετο εγώ.Εγώ δεν έγραψα ότι αυτό έχει σχέση με τον ΑΣΕΠ, απλά είπα να μπουν φρένα στην επιλογή-διαλογή αυτών που θα είναι για διορισμό.

Αποσυνδεδεμένος PASAS123

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2158
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #318 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:06:32 μμ »

Σχετικά με την επετηρίδα, το επιχείρημα είναι ένα. Πρέπει να προηγείται αυτός που θα εργαζόταν (ή και εργάστηκε) όταν οι αλλοι ακόμα σπούδαζαν.


μάλιστα, προάγει την εκπαιδευτική διαδικασία αυτό το επιχείρημα ή το ατομικό βόλεμα?οπότε και για να μην μείνουν άνεργοι οι νέοι πτυχιούχοι θα πρέπει να απολύεται ο εκπαιδευτικός γρήγορα ώστε να στελεχωθεί απο τον επόμενο ? ? αν κατάλαβα δηλαδή καλά το σκεπτικό του επιχειρήματός σου

Αποσυνδεδεμένος lillie

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 864
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #319 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:08:32 μμ »
Έχω και πιο πάνω αναφερθεί στο ότι θα μπορούσαν να ζυγιστουν τα πράγματα ανάμεσα στους νέους και τους παλαιότερους πτυχιούχους εάν υπήρχε μοριοδότηση της όποιας σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας (φροντιστηρια και άλλες δομές εκπαίδευσης, ακόμη και τα ιδιαίτερα αν μπορείς να το αποδείξεις- ορίστε και το εργόσημο-)με διαφορετική βαρύτητα το καθένα.
Σκεφτείτε τα πλεονεκτήματα: πάταξη της μαύρης εργασίας αλλά και πεδίο για μια αφετηρία σε όποιον βγαίνει από τη σχολή.

Σύμφωνα με το ΣΤΕ για να υπάρχουν εγγυήσεις ότι η προϋπηρεσία αποκτήθηκε αξιοκρατικά και άρα να μοριοδοτείται ως προσόν διορισμού πρέπει να ελέγχεται από το ΑΣΕΠ. Πώς μπορεί να γίνει αυτό για τα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα?

Αποσυνδεδεμένος Wolowitz

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1183
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ.04.01
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #320 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:13:15 μμ »
Επιτέλους εμπέδωσες το λάθος σου σχετικά με την ταυτότητά μου.

Από κει και πέρα, ποτέ μου δεν αναφέρθηκα σε "δύο μήνες". Δικά σου λόγια είναι αυτά. Μιλώ για έτη. Σε αυτά είναι η ουσία. Αν πήρα 1-2 ή περισσότερα έτη νωρίτερα το πτυχίο μου, θα πρέπει να προηγούμαι ή τουλάχιστον να παίζει κάποιο ρόλο.

Και δεν μιλώ βάσει της επετηρίδας που καταργήθηκε. Στους πίνακες μηδενικής συνεχίζει να υφίσταται το κριτήριο του πότε πήρες το πτυχίο. Απλώς το ΦΕΚ πραξικοπηματικά ανοίγει τους πίνακες χωρίς ΑΣΕΠ, παραβιάζοντας το αρ. 9 παρ. 2.

Αν είναι να μην μετράει ευθέως η παλαιότητα, αλλά να "φαίνεται" μέσω προϋπηρεσιών, τότε θα έπρεπε τουλάχιστον να συμβαίνει το εξής (ώστε να φαίνεται κάπως η παλαιότητα, που και πάλι δεν θα πολυφαίνεται): να υπάρχει κλίμακα μοριοδότησης. Πχ όσοι εργάστηκαν από 6 έως 9.5 μήνες να παίρνουν τα ίδια μόρια, όσοι εργάστηκαν από 3 - 6 μήνες λιγότερα, και όσοι από 0-3 λιγότερα. Το ιδανικό θα ήταν να παίρνουν ίδια μόρια όσοι εργάστηκαν είτε 9 μήνες είτε 1-2 μήνες.
Όχι απλά ανέφερα και τα 2 nicknames σου.  :D

Αποσυνδεδεμένος Sotirios

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: 'Ισες ευκαιρίες-Νέος ΑΣΕΠ τώρα
« Απάντηση #321 στις: Σεπτέμβριος 07, 2015, 09:25:08 μμ »
μάλιστα, προάγει την εκπαιδευτική διαδικασία αυτό το επιχείρημα ή το ατομικό βόλεμα?

Γιατί το βαφτίζεις βόλεμα; Αν οι συνθήκες ήταν φυσιολογικές, θα εργάζονταν όταν οι άλλοι ακόμα παρακολουθούσαν μαθήματα, ναι ή όχι;

οπότε και για να μην μείνουν άνεργοι οι νέοι πτυχιούχοι θα πρέπει να απολύεται ο εκπαιδευτικός γρήγορα ώστε να στελεχωθεί απο τον επόμενο ? ? αν κατάλαβα δηλαδή καλά το σκεπτικό του επιχειρήματός σου
Για να μην είναι άνεργοι οι νέοι πτυχιούχοι θα πρέπει να προσληφθούν όλοι. Αυτή είναι η λύση. Όχι αυτό που λες.

Αλλά παλιότερα είχα πει και κάτι άλλο σημαντικό. Ποιος από τους πτυχιούχους όταν πήγε να σπουδάσει, γνώριζε καλύτερα που οδηγούνται τα πράγματα; Ένας που σπούδασε πχ πριν 5 χρόνια, ή ένας που σπούδασε πριν 10 χρόνια;

Ας αναλάβει λοιπόν τις ευθύνες του ο καθένας για τις επιλογές του.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32304
  • Τελευταία: Aira
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160428
  • Σύνολο θεμάτων: 19218
  • Σε σύνδεση σήμερα: 736
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 584
Σύνολο: 589

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.