1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« στις: Ιούνιος 18, 2013, 03:59:49 πμ »
Λοιπόν είπα να μπω να γράψω τα θέματα που έπεσαν στην ’ κατεύθυνση....
Τα θέματα των εξετάσεων ήταν (πάνω κάτω στην διατύπωση) τα παρακάτω:
Αρχικά είχε ένα κέιμενο 2 παραγράφων για ένα αγόρι της Α' Γυμνασίου, ΄όπου το σχολείο το έχει παραπέμψει σε διαγνωστικό κέντρο με υποψία για δυσλεξία. Έχει δυσκολία στον προφορικό λόγο και στην ανάγνωση μέσα στην τάξη, κομπίαζει, ο λόγος του σέρνεται ενώ καταλαβαίνει και αποδίδει το νόημα. Κάνει πολλά ορθογραφικά λάθη, όπως και συντακτικού και γραμματικής, έχει φτωχό λεξιλόγιο. Δυσκολεύεται στην Ιστορία, την Οδύσσεια και τα Κείμενα. Οι γονείς του το πήγαν από μικρό σε λογοθεραπευτή, το παιδί είχε απο μικρό γνώση της κατάστασής του, και παρόλο οι γονείς του του διάβασαν βιβλία και το παρότρυναν για ανάγνωση το παιδί δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ανάγνωση βιβλίων. Επίσης το παιδί ενώ κατέχει τις μαθηματικές πράξεις στη γνώση και στην πράξη, δυσκολεύεται στην επίλυση των προβλημάτων. Ενώ μικρό έκανε πιο εύκολα παρέες, πλέον δυσκολεύεται γιατί έχει πρόβλημα στην επικοινωνία με τα άλλα παιδιά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν για το παραπάνω παιδί:
Α) Ορίστε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί και αναφερθείτε σε συγκεκριμένες θεωρητικές προσεγγίσεις.
Β) Εξηγείστε τις βασικές διδακτικές αρχές και μεθόδους με τις οποίες θα οργανώνατε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Γ) Εξηγείστε σε ποιο εκπαιδευτικό πλαίσιο θα οργανώνατε καλύτερα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Η διατύπωση των ερωτήσεων δεν είναι ακριβής αλλά αυτά ζητούσε.
Τα λέμε του χρόνου, καλά αποτελέσματα σε όσους έδωσαν!
Τα θέματα των εξετάσεων ήταν (πάνω κάτω στην διατύπωση) τα παρακάτω:
Αρχικά είχε ένα κέιμενο 2 παραγράφων για ένα αγόρι της Α' Γυμνασίου, ΄όπου το σχολείο το έχει παραπέμψει σε διαγνωστικό κέντρο με υποψία για δυσλεξία. Έχει δυσκολία στον προφορικό λόγο και στην ανάγνωση μέσα στην τάξη, κομπίαζει, ο λόγος του σέρνεται ενώ καταλαβαίνει και αποδίδει το νόημα. Κάνει πολλά ορθογραφικά λάθη, όπως και συντακτικού και γραμματικής, έχει φτωχό λεξιλόγιο. Δυσκολεύεται στην Ιστορία, την Οδύσσεια και τα Κείμενα. Οι γονείς του το πήγαν από μικρό σε λογοθεραπευτή, το παιδί είχε απο μικρό γνώση της κατάστασής του, και παρόλο οι γονείς του του διάβασαν βιβλία και το παρότρυναν για ανάγνωση το παιδί δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για ανάγνωση βιβλίων. Επίσης το παιδί ενώ κατέχει τις μαθηματικές πράξεις στη γνώση και στην πράξη, δυσκολεύεται στην επίλυση των προβλημάτων. Ενώ μικρό έκανε πιο εύκολα παρέες, πλέον δυσκολεύεται γιατί έχει πρόβλημα στην επικοινωνία με τα άλλα παιδιά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν για το παραπάνω παιδί:
Α) Ορίστε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει το παιδί και αναφερθείτε σε συγκεκριμένες θεωρητικές προσεγγίσεις.
Β) Εξηγείστε τις βασικές διδακτικές αρχές και μεθόδους με τις οποίες θα οργανώνατε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Γ) Εξηγείστε σε ποιο εκπαιδευτικό πλαίσιο θα οργανώνατε καλύτερα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα.
Η διατύπωση των ερωτήσεων δεν είναι ακριβής αλλά αυτά ζητούσε.
Τα λέμε του χρόνου, καλά αποτελέσματα σε όσους έδωσαν!