0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Έχει και στη Φινλανδία διαπλεκόμενα κομματοκοπρόσκυλα που μπαίνουν σε θέσεις ευθύνης με στημένες συνεντεύξεις και πληρωμένα διδακτορικά? Εκείνοι κάνουν τη σκληρή αξιολόγηση και στη Φινλανδία? Έχει κι εκεί αναπληρωτές που γυρίζουν όλη τη Φινλανδία από χρόνο σε χρόνο και αλλάζουν συνεχώς σχολεία? Έχει κι εκεί αίθουσες χωρίς θέρμανση, χωρίς κανένα απολύτως εποπτικό μέσο, χωρίς καν σύνδεση στο ίντερνετ, σε προκάτ με ποντίκια? Οι εκπαιδευτικοί είναι μόνο ένα μέρος του "καλού συστήματος" που αναφέρεις. Κανείς συνάδελφος δεν πρόκειται να φορτωθεί όλα τα στραβά της ελληνικής εκπαίδευσης όσο κι αν προσπαθείτε να μας πείσετε. https://www.enikos.gr/society/381129/mathites-sta-xania-kanoun-mathima-stis-toualetes-videohttps://ermisnews.gr/%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CF%84%CE%B9%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%BB%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%B3%CF%85%CE%BB-%CE%B8%CE%AD%CF%84/https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/323835_kataggelia-parathyro-xekollise-apo-sholeio-sto-aigaleo-traymatise-mitera-kai
Μάλιστα, η κλασική δικαιολογία για να μην κάνουμε τίποτα. Έχω συναντήσει σε όσα σχολεία έχω πάει καθηγητές οι οποίοι όταν δουν ένα χαλασμένο παράθυρο:1) Θα κάνουν ότι είναι δυνατόν ώστε να επιδιορθωθεί για να κάνουν μάθημα2) Θα το χρησιμοποιήσουν ως δικαιολογία για να μην κάνουν μάθημα.Οι κλασικές δικαιολογίες που ακούμε συνέχεια όταν κάτι καινούργιο πάει να γίνει και να ξεβολευτεί κόσμος.Τι τη θέλουμε τη ρομποτική, τι τους θέλουμε τους διαδραστικούς εδώ δεν έχουμε πετρέλαιο, δεν έχουμε κτίρια. Να μην κάνουμε τίποτα!Ποιοι θα μας αξιολογήσουν? Αυτοί με τα πληρωμένα διδακτορικά? Να μην γίνει αξιολόγηση. Το τέλειο όμως ήταν φέτος με την καραντίνα. Πολλοί καθηγητές έλεγαν:Δεν μπορώ να πάω σχολείο είμαι σε ευπαθή ομάδα. Και του έλεγες οκ άρα θα κάνεις εξ αποστάσεως από το σπίτι?Απάντηση: Όχι φυσικά δεν είναι υποχρεωτική και δεν μπορεί κανείς να μου το επιβάλλει.Το λυπηρό όμως είναι η γενίκευση γκεμπελικού τύπου την οποία κάνεις, ότι επειδή κάποιοι σε θέση ευθύνης μπήκαν με μέσο τότε όλοι σε θέση ευθύνης είναι με στημένες συνεντεύξεις και με πληρωμένα διδακτορικά. Μάλλον θα πιστεύεις και ότι όλοι όσοι έχουν διδακτορικό είναι πληρωμένο για να κρύψεις τη δική σου ανεπάρκεια.Και επαναλαμβάνω: Να γιατί τα παιδιά μισούν το σχολείο, γιατί έχουν τέτοιους καθηγητές.Είχα λάβει παρατήρηση από τη διαχείριση για κάτι πολύ πιο Light από αυτό που γράφεις εσύ παραπάνω. Φαντάζομαι τώρα θα λάβεις και εσύ, γιατί δεν είναι δυνατόν να διασύρεις μια ολόκληρη κατηγορία ανθρώπων έτσι.
Κοπρόσκυλο.
Όταν υπάρχει ένδεια επιχειρημάτων, όταν έχεις μάθει μόνο να βγάζεις κραυγές για να σκεπάσεις τις φωνές των άλλων, όταν ο μόνος τρόπος αντίδρασης που ξέρεις είναι να τραμπουκίζεις και όχι να επιχειρηματολογείς τότε έχουμε αυτά τα αποτελέσματα.όχι δεν θα σου κάνω αναφορά, ούτε και θα δημοσιοποιήσω το υβριστικό προσωπικό μήνυμα που μου έστειλες.Ας καταλάβουν τι συμβαίνει όσοι και όσες διαβάζουν αυτό το thread.Πόσο ενοχλεί η αλήθεια όμως ε?
Τα τελευταία χρόνια ακούμε για το παράδειγμα της Φινλανδίας, και προσπαθούμε να μεταφέρουμε/αντιγράψουμε κάποια πράγματα από εκεί για να τους μιμηθούμε όπως το αμίμητο που είχε προτείνει ο πρώην υπουργός να ξυπνάνε τα παιδιά αργότερα λες και αυτός είναι ο λόγος που το εκπαιδευτικό τους σύστημα πάει καλά.Κανείς δεν τολμάει να πει (εννοώ επίσημος φορέας/κυβέρνηση) τον πραγματικό λόγο που το σύστημά τους είναι τόσο καλό. Είναι απλό, αυτοί που διορίζονται είναι πραγματικά καλοί καθηγητές, όχι κάποιοι που περιμένουν κάποια επετηρίδα. Πως γίνεται αυτό? Μα με σκληρή αξιολόγηση. https://hechingerreport.org/teacher-voice-in-finland-its-easier-to-become-a-doctor-or-lawyer-than-a-teacher-heres-why/Για αυτό έχουν καλό σύστημα, για αυτό οι μαθητές δεν βαριούνται, και για αυτό τους καθηγητές εκεί τους έχουν πολύ ψηλά σε υπόληψη, επειδή κάνουν καλά τη δουλειά τους. Όχι όπως εδώ που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι μεταθέσεις αποσπάσεις μετατάξεις διορισμός, συμπλήρωση/μείωση ωραρίου και φυσικά ξεκούραση μέχρι την συνταξιοδότηση.
Αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν το κάνει ο εκπαιδευτικός μόνο.
Συμφέρει κάποιους να το πιστέψουμε αυτό για να καλύψουν τις ευθύνες τους και την ανεπάρκεια τους.
Οσο για την τηλεκπαιδευση οι εκπαιδευτικοί αν και πιάστηκαν απροετοίμαστοι ανταποκρίθηκαν πολύ καλά και στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους.
Δεν γίνεται εκπαιδευτικός ο τεχνολόγος, ο γεωπόνος, ο φιλόσοφος, ο γιατρός, ο ανθοκόμος, η κομμώτρια, ο βιοχημικός, ο οικονομολόγος ο ο.. ο ...ο.... στο εξωτερικό. Δεν θέλετε να το δείτε και δεν το βλέπετε, αλλά ισχύει.
Κι εγώ συμφωνώ με τον συνάδελφο harac. Αλλά το εκπαιδευτικό σύστημα δεν το κάνει ο εκπαιδευτικός μόνο. Συμφέρει κάποιους να το πιστέψουμε αυτό για να καλύψουν τις ευθύνες τους και την ανεπάρκεια τους. Οσο για την τηλεκπαιδευση οι εκπαιδευτικοί αν και πιάστηκαν απροετοίμαστοι ανταποκρίθηκαν πολύ καλά και στάθηκαν δίπλα στους μαθητές τους. Και να σημειωθεί ότι οι συντονιστές εκπαίδευσης ξύπνησαν τον Μάιο και έστειλαν ένα υποτυπώδες υλικό ή αποφάσισαν να διοργανώαουν τηλεσεμινάρια για τα μάτια του κόσμου. Αυτοί που μας κρίνουν και θα μας αξιολογήσουν αύριο.Δεν ξέρω τι ατζέντα εξυπηρετεί ο καθένας εδώ, αλλα όχι δεν θα ηταν ζητούμενο να ξεκινήσουμε από την ποιότητα των εκπαιδευτικών που σίγουρα πρέπει να ενισχυθεί. Να ενισχυθεί όμως με τον σωστό τρόπο, υποστηρικτικά και κυρίως αντικειμενικά και διάφανα. Όλοι ξέρουμε τι γίνεται με τα στελέχη κάθε είδους στην Ελλάδα. Αλλωστε η αξιολόγηση πρέπει να ξεκινάει από πάνω προς τα κάτω όσο κι αν δε συμφέρει κάποιους.