Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Έσπερος

Σελίδες: 123 ... 301
1
Να ρωτήσω κατθ; Πόσα παιδιά με προφορικα έχετε στο σχολείο σας? Εμείς έχουμε κοντά 10 σε κάθε τάξη. Αν δεν εξετάζονται ταυτόχρονα, συχνά ειναι αδύνατο να τελειώσουν εντός της ώρας εξέτασης της τάξης. Έχει τύχει να χάσουν και λεωφορεία πχ. Να καθυστερεί η επόμενη βραδιά γιατί έχουμε πολλά παιδιά που περιμένουν κλπ και φυσικά ειναι κουραστικό και για τα ίδια, που συνήθως έχουν και ιδιαίτερες δυσκολίες στο να περιμένουν να εξεταστούν (υπερκινητικότητα, θέματα διαχείρισης αγχους). Δεν μπορώ να φανταστώ πώς λειτουργεί αυτό, το ιδανικό για εμένα θα ήταν να τους βοηθούσε λίγο ο καθηγητής της ειδικής με κάποιες κατευθύνσεις ώστε να προχωρήσει η διαδικασια και να πάνε στον καθηγητη έτοιμοι. Επίσης, τιυς εξετάζετε με το που δοθούν τα θέματα ή μετά τον χρόνο αποχώρησης;

2
Άλλο να εξετάζεται ο μαθητής που αναφέρω από τον εισηγητή μαζί με τον εκπαιδευτικό ειδικής (παράλληλη στην προκειμένη) κι άλλο η επιτροπή από δυο εκπαιδευτικούς γενικής που παραπέμπει στην διαδικασία των μετεξεταστέων!
Εγώ πιστεύω πως έχουν μπερδευτεί οι συνάδελφοι στο συγκεκριμένο σχολείο καθώς προφορικά το ένα, προφορικά και το άλλο με αποτέλεσμα να ταυτίσουν τις δύο εντελώς διαφορετικές περιπτώσεις.

Δεν ξέρω αν έχουν μπερδευτεί. Έχω διαβάσει κάτι και το έχω ξαναδιαβάσει προσφατα, που αυτό υπονοεί. Δεν ασχολήθηκα όμως, ενώ συνηθωσ τα ψειρίζω αυτά, γιατί δεν έχει τεθεί θέμα στο σχολείο μου.

3
Τυπικα αν το δεις φαίνεται δεδομένη η επιτροπή. Δεν ξέρω πόσοι το εφαρμόζουν. Εμείς στην καλύτερη είχαμε και την καθηγήτρια της ειδικής μσζι με τον καθηγητη του τμήματος, που κάποιοι δεν ήθελαν ομως και την ειδική μαζί γιατί φοβόντουσαν ότι θα βοηθήσει παραπάνω και θα γίνει αναξιοκρατική η εξέταση, μην το σχολιάσετε παρακαλω. Δεν ξέρω στην πράξη αν μπορεί να γίνει επιτροπή. Αν ένα μάθημα το κάνουν δυο, και έχουν να εξετάσουν καμία 10αρια παιδιά, πιο λογικό είναι να τα μοιράσουν παρα να τους έχουν όλους μαζί να περιμένουν με τις ώρες. Τόσα χρόνο δεν έχει απορήσει εκπαιδευτικός γιατί δεν έχουμε επιτροπή. 

4
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 28, 2024, 02:24:20 μμ »
Προς το παρόν για την μονιμοποίηση...
Αλλά είναι μία χρονιά κατά την οποία έχω τρέξει και κουραστεί όσο όλα τα 16 προηγούμενα μαζί. Όχι έχοντας την αξιολόγηση στο μυαλό μου αλλά γιατί και η ψυχολογία και η προοπτική που σου δίνει η οργανική θέση σου επιτρέπουν να κάνεις κάποια από τα πράγματα που θα ήθελες. Δεν θέλω κανενός είδους αναγνώριση του κόπου μου. Απλά δεν θέλω ούτε να νιώσω απογοήτευση και να χάσω την διάθεση μου. Θέλω ό,τι κάνω να αφορά τα παιδιά και η διαδικασία της αξιολόγησης κλέβει από τα παιδιά.

 Η ενασχόληση με τη λειτουργία του σχολείου δεν κλέβει από τα παιδιά. Το αντίθετο, διευκολύνει το έργο όλων. Αυτό για το κομμάτι του να θες να κανεις πράγματα πέρα από το μάθημα. Το να μετράς τις συνεδριάσεις που παρεστης προφανώς είναι σπατάλη χρόνου, αν εννοείς αυτό.
By the way που λέμε και στο χωριό μου, τι σημαίνει «συνεδριάσεις στις οποίες κάποιος ήταν παρών;». Αφού στις συνεδριάσεις είμαστε όλοι, αφού είμαστε στο σχολείο όλοι ούτως ή άλλως. Αποτιμάται η φυσική παρουσία ως ντεκόρ;

5
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μάιος 28, 2024, 07:56:34 πμ »
Και να συμπληρώσω ότι αν υπόθεση μαθητών μας πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης, δεν έχουμε πρόσβαση σε πληροφόρηση πέρι των νομικών διαδικασιών, ο Σύλλογος γενικα σε καμία περίπτωση. Ο Διευθυντής μπορεί να μάθει ο,τι του πουν οι οικογένειες, αλλά αν δεν τον εμπλέξουν, θα μάθει μόνο αν έχει εμπλοκή ως μάρτυρας πχ. Εννοειται ότι ο Σύλλογος δεν σκαλίζει υποθέσεις με τις οποίες ασχολούνται οι αρχές.

6
Νεοδιόριστοι / Απ: Αξιολόγηση Β νεοδιόριστου
« στις: Μάιος 27, 2024, 11:31:32 μμ »
Κι εγω γι αυτό απόρησα. Αυτά τα ζήτησε ο Δευθυντής ή ο σύμβουλος; Είναι δυνατόν ο διευθυντής να ζητά τετοια τεκμήρια; Γιατί, δεν γνωρίζει τι συμβαίνει; Εκτός αν το κάνει για να καλυφθεί απέναντι στον σύμβουλο για την βαθμολογία. Αλλά αν είναι έτσι, αυτά τα ζητάς ευγενικά. Αλλιώς ο καθένας θα σχηματίσει την άποψη του.

7
Σχολική ζώνη / Απ: Νέοι κανονισμοί στα σχολεία!!
« στις: Μάιος 26, 2024, 08:09:44 μμ »
«ετήσιος χαρακτηρισμός της διαγωγής των μαθητών/τριών πραγματοποιείται με τη λήξη του διδακτικού έτους με ειδική πράξη του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών, ο οποίος αποφαίνεται κατά πλειοψηφία συνεκτιμώντας την εν γένει συμπεριφορά τους στο σχολείο και εκτός αυτού καθώς και τα παιδαγωγικά μέτρα ή τις ηθικές αμοιβές που έχουν καταχωριστεί στα οικεία βιβλία. Κάθε χαρακτηρισμός διαγωγής ως «καλής» ή «μεμπτής» πρέπει να είναι αιτιολογημένος»
Αυτό είναι απόσπασμα από τον νόμο του 2018 που ήταν ο λιγότερο αυστηρός σε αυτά, και όμως αναφέρει το εκτός αυτού. Φαντάζομαι ότι γίνεται για να δικαιολογηθεί τιμωρία για παραπτώματα που σχετίζονται με τη μαθητική ιδιότητα αλλά έγιναν εκτός σχολείου. Δηλαδή για κάτι που πλήττει άμεσα τους χώρους του σχολείου, τους καθηγητές ή τους συμμαθητές του. Όχι κάτι που έκανε στις κοινωνικές συναναστροφές με άλλα παιδιά. (Ελπίζω δηλαδή…). Είναι πάντως προβληματικό όλο αυτό κατά τη γνώμη μου, γιατί μετακυλιει την ευθύνη για όλα στο σχολείο. Εκτός σχολείου οι γονείς είναι υπεύθυνοι για τα ανήλικα παιδιά τους.

Για τα σοβαρα θέματα που αναφέρεις όπως οι απειλές, θεωρώ ότι οι γονείς θα έπρεπε να απευθύνονται σε υπηρεσίες εκτός σχολείου. Στις αρχές δηλαδή. Μόνο
έτσι θα καταλάβουν τα παιδιά τι κάνουν. Και κυρίως, θα καταλάβουν οι γονείς τους.

Για το ίδιο παράπτωμα εννοείς να πέσει ποινή και από διευθυντή και σύλλογο για να βγουν περισσότερες μέρες; Δεν γίνεται.

8
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πλατφόρμα eParents
« στις: Μάιος 25, 2024, 03:23:46 μμ »
Εμφανιστηκε στο myschool μια νεα επιλογη οριστικοποιησης βαθμολογιας στην κεντρικη σελιδα που δεν υπηρχε παλια

Ναι αυτό το ξέρω. Κι ότι έχουν πει ότι θα γίνει άλλη πλατφόρμα, με το ηλεκτρονικό απουσιολόγιο κλπ (ελπίζω και ηλεκτρονικό πρακτικό επιτέλους). Αλλά το περιεχόμενο του parents όπως το περιγράφουν, πέρα από βαθμούς κ απουσίες που λογικό είναι να αντλείται από το my school ή την αντίστοιχη νέα εφαρμογή, περιέχει και άλλα, οπβς έχουν περιγράψει, που προφανώς θα πρέπει να τα συμπληρώσουν τα σχολεία. Μα είναι δυνατόν να το θέσουν σε λειτουργία χωρίς να ενημερώσουν;

9
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πλατφόρμα eParents
« στις: Μάιος 25, 2024, 02:45:00 μμ »
Η πλατφόρμα θα ενοποιήσει τις ήδη υπάρχουσες και θα αντλεί τα στοιχεία από αυτές. Επίσης απ´ ότι,τι γνωρίζω, θα κλειδώνει μετά από κάποιο διάστημα τις απουσίες προηγούμενων μηνων για να μην σβήνονται

Μα αυτά ππυ έχουν πει ότι θα βλέπουν οι γονείς, δεν υπάρχουν σε καμία πλατφόρμα. Ανακοινώσεις, ύλη, επικοινωνία με εκπαιδευτικούς. Και εμάς δεν μας έχει ζητηθεί να ανεβάσουμε σχετικό υλικό στην πλατφόρμα αυτή.

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πλατφόρμα eParents
« στις: Μάιος 25, 2024, 08:49:55 πμ »
Ως γονείς μπορείτε να συνδεθείτε; Εμένα μου βγάζει ένα μήνυμα ότι λείπουν στοιχεία συνδέσεις. Μήπως το έκλεισαν για να προλάβουν καμία άλλη χοντράδα;

Βασικά δεν μπορώ να χωνέψω ότι έθεσαν σε λειτουργία μια εφαρμογή που αντλεί αυτόματα στοιχεία από μια πλατφόρμα με τόσο κρίσιμο υλικό, χωρίς να ενημερώσουν τους διευθυντές εστω.

Εγω είχα φανταστεί ότι η πλατφόρμα θα είναι κάτι που θα διαμορφώνει το σχολείο, κάτι σαν class για γονείς, με ανακοινώσεις κλπ.

11
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πλατφόρμα eParents
« στις: Μάιος 24, 2024, 09:57:23 μμ »
Άλλαξε σήμερα η δυνατότητα πρόσβασης σε βαθμούς πριν επικυρωθούν.
Εγω δεν είχα καταλάβει ότι η πλατφόρμα είναι έτοιμη, θεωρούσα ότι όταν λειτουργήσει θα ενημερωθεί το σχολείο πρώτα για να διαμορφώσει το περιεχόμενό της. Εσείς γνωρίζατε ότι λειτουργεί από φέτος;

12
Για να πάρεις "15+" μέρες το τετράμηνο, πρέπει να... επινοήσεις άδειες, ή να έχεις 5 παιδιά ώστε να μπορείς να πάρεις τις 10 από τις 20 (ετησίως) που τους αναλογούν. Δεν είναι τόσο εύκολο.


Η εναλλακτική είναι να αγοράζουμε (ως χώρα) αίμα από την Ελβετία (και άλλες χώρες που το έχουν κάνει εμπόριο) πληρώνοντας αδρά, ή να κάνετε νυχθημερόν την προσευχή σας μην τυχόν και συμβεί κάτι (π.χ. κάποιο τροχαίο) και χρειάζεστε και δεν βρίσκετε. Ειδάλλως, να λέμε όλοι "μακάρι να υπάρχουν αιμοδότες, κι ας παίρνουν άδειες, και να τους λέμε κι ευχαριστώ". Διαλέξτε.

5 κανονικές και πολλές αναρρωτικές κι ας πάνε και σε επιτροπή, γιατί η οσφυαλγία δεν αποδεικνύεται πχ, συν 2-3 ασθένειας τέκνου (το οποίο ασθενεί μυστηριωδώς Δευτέρα που ο γονέας τυχαίνει να είναι εκεί γιατί πήγε το σ/κ) συν παρακολούθηση επίδοσης μια χαρά βγαίνει ένα 15 ήμερο. Τα έχω ζήσει για να το λέω.

Όσο για την αιμοδοτικη, καταλαβαίνω ότι χρειάζεται ένα κίνητρο και το γιατί φαίνεται από τη συζήτηση αυτή. Είμαστε παρτάκηδες με αντικοινωνική συμπεριφορά. Δεν θα πω μπράβο όμως σε αυτόν που έδωσε αίμα σε μια άσχετη ημερομηνία για να φυλάξει το διήμερο να το πάρει άδεια κολλητή με τις διακοπές του Πάσχα και να άφησε τους μ@λ@κες να κάνουν μάθημα σε παιδιά που είναι στα κάγκελα.

13
Δεν μιλάμε για 3 μέρες απουσία. Μιλάμε για 15+ μέρες το κάθε τετράμηνο, χωρίς να υπάρχει λόγος υγείας. Εάν αυτό το θεωρείτε φυσιολογικό, και αδιάφορο ως προς το παραγόμενο διδακτικό έργο, δεν έχω να πω κάτι.

Όσο για τις αιμοδοτικές, δεν παίρνω πίσω το σχόλιό μου. Αν φυλάς καβάτζα αιμοδοτικές για να τις πάρεις με το έτσι θέλω για να τις κολλήσεις σε τριήμερο ή σε περίοδο που σου έχουν πει οτι δεν σου χορηγούν κανονική, είναι κατακριτέο, και λίγα λέω. Βασικά είναι εκβιαστικό γιατί δένεις τα χέρια του διευθυντή που δεν μπορεί να την απορρίψει.

14
Προφανώς δεν είναι αυτονόητο ότι έχουν όλοι βοήθεια απλά λέω ότι συμβαίνει συχνά. Δεν διαφωνούμε.  Και προφανώς αν είσαι μακριά από τον τόπο σου θα πάρεις άδεια όταν το παιδί σου είναι άρρωστο. Απλά το "αργόσχολοι" σχολίασα.
Επίσης, συμφωνώ μαζί σου για τις άδειες. Το ίδιο λέω κι εγώ. Ότι έχω συναντήσει πολλούς που θεωρούν δεδομένο ότι θα πάρουν όλες τις κανονικές, όλες για τη σχολική επίδοση.... Και κυρίως το βλέπω στους καινούργιους συναδέλφους .

Ναι. Το φαινόμενο το παρατήρησα κι εγώ από όταν έγιναν οι διορισμοί. Και μπορώ να το δικαιολογήσω σε όσους έχουν οικογένεια. Όταν όμως έρχονται νέα παιδιά και μέσα στην ίδια χρόνια τη μια θέλουν κάτι για το μεταπτυχιακό τιυς (λογικό), την άλλη να πάνε στην άλλη άκρη της Ελλάδας γιατί παντρεύεται μια φίλη, την άλλη να πάνε να γιορτάσουν τα γενέθλια του φίλου τους, και τέτοιες απίθανες καταστάσεις που τα θεωρούν αυτονόητα, τρελαίνομαι. Γιατί δεν είναι ότι είναι ένας σε έναν σύλλογο, όταν συμπέσουν 4-5 τέτοιοι υπάρχει πρόβλημα. Γιατί μετά θα προστεθούν και οι απουσίες όσων έχουν πραγματική ανάγκη, και μετά τους παίρνει όλους η μπάλα.

Σελίδες: 123 ... 301

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161200
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 404
Σύνολο: 412

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.159 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.