Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - "Αισιόδοξη" εκπαιδευτικός

Σελίδες: 1234 ... 25
15
Μα ναι! Εχεις ακουσει τη γνωστη φραση οτι σε πουλανε και σε αγοραζουν στο λεπτο; Ισχυει απολυτα. Ειχα μια φορα στη ταξη, πανεξυπνα παιδακια! Ευτυχως αυτα ηταν μεσα σε πολη, σε διαμερισμα ζουσαν υπο βασικα νορμαλ συνθηκες.
Στην κατασταση που ειμαστε, βρισκομαστε πρακτικα σε εναν φαυλο κυκλο. Με τη σταση των γονεων τους, της φυλης τους τελος παντων απενατι στην Εκπαιδευση και τους αστικους νομους, είναι αχρηστα τα σχολεια.

Δεν φτανουν τα παρακάλια, εχει αποτυχει. Χρειαζεται η Πολιτεια επιτελους να γινει σκληρη μαζι τους: να διασφαλισει, ναι μεσω δικαστων και αστυνομιας κιολας, την φοιτηση στο σχολειο και ποινικα να τους αντιμετωπιζει οπως ολους. Στην αναγκη να απειλησει και με κοψιμο επιδοματων και απομακρυνση επιμελειας παιδιων. Και να μην αδιαφορουν οι ενστολοι οταν βλεπουν παιδια να επαιτουν, να ζητανε εξηγησεις απ τους απαραδεκτους γονεις τους. Αν δεν γινουν αυτα, δεν θα σταματησουν ποτε. Εχουν εκπληκτικες δυνατοτητες να προοδευσουν!

Προς Θεου, δεν λεω να ξεκοψουν απ τη κουλτουρα τους συνολικα. Αλλα να αφησουν το παραβατικο κομματι πισω τους, να εκτιμησουν το σχολειο και να σταματησει αυτη η προκλητικη αδιαφορια τους για τα παντα.
Ακριβώς αυτό έγραψα πιο πάνω. Αν δεν υπάρξουν νομικές συνέπειες στον τρόπο επιλογής της ζωής τους, η κατάσταση, απλώς, θα διαιωνίζεται και όλο θα γίνεται χειρότερη. Μιλάμε για πολύ σημαντικά θέματα: υγιεινής, παιδικής εργασίας, εξώθησης παιδιών σε παραβατικές συμπεριφορές, κυοφορίας κοριτσιών στην πιο τρυφερή τους ηλικία και πόσα ακόμα. Είχα κάποτε σε Γυμνάσιο ενός χωριού της Βέροιας τη Σταυρούλα. Ρομά, στην Α' Γυμνασίου, που το όνειρό της ήταν να μη συνεχίσει και να παντρευτεί. Και, όμως, ο πατέρας της, ένας γλυκύτατος κύριος το μόνο που ήθελε ήταν το κορίτσι του να προχωρήσει και να τελειώσει το σχολείο. Μακάρι να ήταν όλοι έτσι, αλλά δυστυχώς αποτελούσε και αποτελεί εξαίρεση.
Όλοι φαντάζομαι θυμόμαστε, όταν επιβλήθηκε καραντίνα σε Ρομά στη Ν. Σμύρνη στη Λάρισα. Φώναζαν στα κανάλια πώς λόγω συνθηκών δεν μπορούν να κλέβουν. Και φανταστείτε μιλάμε για αστική περιοχή, όχι για καταυλισμό.
Για μένα η μόνη λύση είναι η εφαρμογή του νόμου, σε κάθε περίπτωση. Και δεν αναφέρομαι εννοείται σε κλοπές, κατοχή ναρκωτικών και όπλων, που είναι και αυτονόητο, αλλά σε έκθεση ανηλίκου, σχολική διαρροή κλπ. Κόψιμο επιδομάτων και αφαίρεση επιμέλειας ίσως ήταν τα πιο αποδοτικά. Ε δε γίνεται μια ζωή να συζητάμε τα ίδια και τα ίδια και στο τέλος να καταλήγουμε στα ίδια και χειρότερα. Θα φτάσουμε σε σημείο κάποιοι μετά από 10-15-20 χρόνια να διαβάζουν τα σχόλια μας εδώ και να μην εντοπίζουν καμία διαφορά. 

16
Μόνοι τους φταίνε, καλα τα λεει η Αισιοδοξη Εκπαιδευτικος. Και είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ κοινωνική ομάδα για την οποία το λέω αυτό. Μπορούμε να πούμε πολλά για την κοινωνική πολιτική της Ελλάδας αλλά ένα είναι σίγουρο: τα τελευταία 30 χρόνια έχει δαπανήσει αμέτρητα εκατομμύρια υπέρ τους  μέσω επιδομάτων, νομικής υποστήριξης, ιατρεία, παροχή αγαθών, εκπαίδευση, ειδικά προγράμματα συμβουλευτικής, ειδική εκπαίδευση, όλα δωρεάν, Ειδικές Γραμματειες Υπουργείων για αυτούς μόνο, προσφάτως Κέντρα Κοινότητας Ρομά και πάει λέγοντας. Στη δε πανδημία τρέχαν οι κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων στους καταυλισμούς πίσω απ τους Ρομά για να τους δίνουν μάσκες, αντισηπτικά κτλπ. (με αστυνομική συνοδεία φυσικά). Νόμιζω επι Συριζα σχεδιαζονταν κιόλας κατι σαν ανάπλαση πολλών καταυλισμών για καλύτερο βιοτικό επίπεδο αλλά ήρθαν εκλογές μετά. Πηγές χρηματοδότησης; Τα πάντα. ΕΣΠΑ, ΠΔΕ, ταμεία υπουργείων και Δήμων, παλιότερα Κοινοτικά Προγράμματα της ΕΕ κ.ο.κ.

Έχουν λάβει τόση προσοχή που σίγουρα άλλες ευαλωτες ομάδες αισθάνονται αδικημενοι και κοροιδα πια.

Μέσα σε όλα αυτά, βάλε και την τρομερά ειδική μεταχείριση και ανοχή που δείχνει σε εκείνους το κράτος. Η Δικαιοσύνη και η Αστυνομία γενικά δεν τους ενοχλεί και συχνά όταν τιμωρούνται, επιβάλλονται ήπιες ποινές γιατί φοβούνται μη σκάσουν μύτη 150 Ρομά έξω απ το σπίτι του δικαστή ή του αστυνομικού τμήματος και τους πλακώσουν στο ξύλο.
Άλλη αντιμετώπιση θα έχω εγώ αν βάλω μουσική στο τέρμα ή κλέψω ρεύμα και άλλη οι Ρομά. Ασε που με τα απαραδεκτα πραγματα στα οποια εκθετουν τα παιδια τους, απο εσενα και εμενα η Δικαιοσυνη θα ειχε αφαιρεσει την επιμελεια των παιδιων με συνοπτικες διαδικασιες (και ορθά). Δυστυχώς. Την στιγμή μάλιστα που είναι και εκείνοι κανονικότατοι Έλληνες πολίτες. Οι άνδρες πάνε και στρατό (όπου συχνά προκαλούν πρόβλημα στις μονάδες).

Είναι η κουλτούρα τους τέτοια; Τι να πω. Πάντως λίγοι Ρομά ξεφεύγουν απ τη ζωή που κάνουν, έστω το εγκληματικό κομμάτι αυτής και ζουν φυσιολογικά και σε κανονικά σπίτια. Τα παιδιά τους μέχρι και άριστοι μαθητές γίνονται! Απειροελάχιστα παιδιά τελειώνουν το Λύκειο και συνεχίζουν, κάνα 2%. Ούτε Γυμνάσιο δεν τελειώνουν και ας είναι υποχρέωση τους όπως ορίζεται από το Σύνταγμα.

Επίσης είναι ιδιαίτερα προκλητικοί και εχθρικοί αρκετοί απ αυτούς. Εγώ βέβαια έχω γνωρίζει πολύ εντάξει άτομα αλλά δεν αποτελούν πλειοψηφία. Το κλέψιμο πάντως, just saying, ΔΕΝ το θεωρούν κάτι κακό, ουτε καν παρανομία. Δες απλά ΤΙ δηλώσεις έκανε η γυναίκα (ή μάνα, δεν θυμάμαι) του νεαρού που δυστυχώς σκοτώθηκε στο περιστατικό με την Αστυνομία.

Να πω εδώ όμως ότι σε άλλα κράτη, οι Ρομά μια χαρά εγκατέλειψαν τον τρόπο ζωής τους, π.χ. στη Γερμανία μέχρι πριν κάποιες δεκαετίες έτσι ήταν αλλά σταμάτησαν. Πώς; Λίγο πολύ έκανε ό,τι κάνει και η Ελλάδα αλλά ωστόσο οι κρατικές Αρχές πάψανε να δίνουν ανοχή στα όσα κάνανε. Και ηταν και πιο δεκτικοί νομίζω. Εδώ στον Νότο και στην Ανατολική Ευρώπη δεν λένε να ξεκολλήσουν...

Δείτε και αυτά

 Οι ερευνες δείχνουν ότι μαθητες εγκαταλείπουν το σχολείο γιατί:
• Το σχολείο εχει πάψει να τους ενδιαφερει
• Εχουν πολλες απουσίες ή αποβολες
• Νιωθουν ότι δεν τα καταφερνουν στα μαθηματα
• Νιωθουν ότι το σχολείο δεν εχει κάτι να τους προσφερει και βιάζονται να δουλεψουν για να κερδίσουν τα
 πρωτα τους χρηματα
• Οικογενειακά η προσωπικά προβληματα τους εμποδίζουν να συνεχίσουν το σχολείο
• Νιψθουν ότι «δεν ανηκουν» στη σχολικη κοινότητα ή ότι κανείς εκεί μεσα δεν νοιαζεται
• Οι γονείσ τουσ, με τον τρόπο τους, τουσ εδειξαν ότι το σχολείο δεν είναι ιδιαίτερα σημαντικό
• Εχουν φίλους που εγκατελειψαν το σχολείο ή δεν ενδιαφερονται ιδιαίτερα γι’ αυτό

(Οδηγός για Νεους για την Πρόληψη και Αντιμετωπιση τησ Σχολικής Διαρροής του Δήμου Αμπελοκήπων -
Μενεμενης (2019) )

Αυτα δειχνουν το πώς αντιμετωπιζουν το σχολειο. Και οτι μαλλον λιγη αυτοκριτικη δεν κανουν δυστυχως.

Η εκπαιδευση ειναι το παν και μακαρι πολλα παιδακια τους να τα εχουμε στη ταξη! Οι γονεις τους ομως φροντιζουν σχετικώς και τα απομακρύνουν...
+++++++++++++++++++++++++++
Έθεσες το ζήτημα-πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση.
Κρατάω κυρίως αυτό!!!
Η εκπαιδευση ειναι το παν και μακαρι πολλα παιδακια τους να τα εχουμε στη ταξη! Οι γονεις τους ομως φροντιζουν σχετικώς και τα απομακρύνουν...

17
Αισιόδοξη εκπαιδευτικέ η ταξική περιθωριοποίηση των Ρομά οδήγησε στη φτώχεια και την κοινωνική τους υποβάθμιση.
Leon, μόνοι τους επιδίωξαν την περιθωριοποίησή τους και πολλοί εκτός φυλής βολεύτηκαν να διαιωνίζεται.
Πέρνα μια βόλτα από τον Τύρναβο. Έχουν χτίσει σπίτια στον καταυλισμό και όμως επιλεγούν να ζουν στα τσαντίρια.
Πήγαινε στα Μέγαρα. Ξέρεις πόσες περιπτώσεις θα ακούσεις να έρχονται έξω από τα σχολεία να τα κλέβουν ή να πας πρωί πρωί στο σχολείο και να σου λέει ο διευθυντής "Μάντεψε ποιος από το Α1 αρραβωνιάστηκε με μαθήτρια του Α3".
Τους δόθηκαν και τους δίνονται επιδόματα, τα παιδιά τους έχουν πρόσβαση στο εκπαιδευτικό σύστημα. Όσο δεν υπάρχουν νομικές συνέπειες στον τρόπο επιλογής της ζωής τους δεν πρόκειται τίποτα να συμβεί.   
Και οι Αλβανοί, όταν πρωτοήρθαν στην Ελλάδα, τους θυμάμαι στο χωριό μου να ζουν σε γκρεμισμένα σπίτια, να τους πάμε ρούχα και τρόφιμα. Πάλεψαν, δούλεψαν και τα κατάφεραν!!!

18
Η λύση σε όλα τα παραπάνω; Πυρ ομαδόν και ανυπακοή στις εντολές του κέντρου;
Απάντησα στις ερωτήσεις που μου τέθηκαν.
Λύσεις θα είχα να προτείνω πολλές, αλλά βλέπεις τον πρώτο λόγο έχουν οι ψευδοευαίσθητοι και "κοινωνικά αλληλέγγυοι" που αν εκλείψουν όλα τα παραπάνω πού θα βρουν να ξεσπούν τη ψευδοευαισθησία τους και την υποκριτική αλληλεγγύη τους;

19
Τι είσαι στα δεκαοχτώ σου; Για πες μας τι ακριβώς έκανε αφού δεν έκλεψε απλώς ένα αμάξι. Και τι υπάρχει σχετικά με την εν λόγω φυλή που το θεωρείς πρόβλημα;
Στα 18 σου, βάσει νόμου, μπορείς να κάνεις ό,τι και στα 25 σου, στα 30 σου, στα 40 σου. Τυπικά, δεν είσαι παιδί. Μπορείς να νιώθεις και να αντιμετωπίζεσαι έτσι, αλλά δεν είσαι. Και αν, όντως, αντιμετωπίζεσαι ως παιδί, διακατέχεσαι και από τα χαρακτηριστικά της παιδικής ηλικίας. Όταν, στα 18 σου, είσαι πατέρας δύο και τριών παιδιών, την οποιαδήποτε παιδική αφέλεια και ανεμελιά την έχεις απεμπολήσει.
Αν εσένα δε σε ενοχλεί να βλέπεις μωρά παιδιά με βρώμικα ρούχα και μύξες, ημίγυμνα και ξυπόλυτα να κυκλοφορούν στους καταυλισμούς, να τα εκμεταλλεύονται για επετεία, χρησιμοποιώντας τα ως φορείς εισοδήματος, να αρραβωνιάζονται, να παντρεύονται και να κυοφορούν στα 13, είναι δικό σου πρόβλημα και είσαι απλώς αρνητής της πραγματικότητας. Η αλληλεγγύη και η κατανόησή σας περιορίζεται, αποκλειστικά και μόνο, στο δικαίωμα τους να ζουν όπως εκείνοι έχουν επιλέξει.   Πού είναι η αλληλεγγύη σας ενώ βλέπετε μπροστά σας πως όλα τα δικαιώματα των ρομά παιδιών καταπατώνται; Σιχάθηκα να βλέπω παιδιά να ζουν σε τέτοιες συνθήκες και κάποιοι να χαϊδεύουν τα αυτιά τους. Σιχάθηκα να τους χρησιμοποιούν για μικροκομματικά τους οφέλη, σκεπάζοντας όλη αυτήν την υποκρισία και την ψευδοευαισθησία τους υπό το πέπλο της ανθρωπιάς.
Αυτό είναι το πρόβλημά μου!!!

20
Δεκαπέντε χρονώ ο οδηγός. Παιδί. Δεκοχτώ ο συνοδηγός. Παιδί. Το ότι σε ηλικία δεκάξι χρονώ οι τσιγγάνοι κάνουν παιδιά αυτό δεν τον καθιστά λιγότερο παιδί και τον ίδιο. Πάντως πολύ εύκολα προσπερνάτε το γεγονός ότι άδειασαν κάτι γεμιστήρες απάνω του οι μοτοσυκλετιστές του κράτους επειδή έκλεψε ένα αμάξι. Υπάρχει αυτόκλητη θανατική ποινή εκτελεστικού αποσπάσματος για κλοπή αυτοκινήτου και δεν το 'χω πάρει χαμπάρι;
18 δεν είσαι παιδί.
Δεν έκλεψε απλώς ένα αμάξι.
Τελικά, το πρόβλημα ίσως ένταξης των ρομά δεν ξεκινά μόνο από τους ίδιους, αλλά και από όλους εκείνους που δικαιολογούν τα πάντα σχετικά με την εν λόγω φυλή. 

21
Η επιλεκτική ευαισθησία είναι που ενοχλεί.
Βέβαια, μιλάμε για δύο τελείως διαφορετικές περιπτώσεις. Στη μία έχουμε το θάνατο ενός ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΘΩΟΥ ανθρώπου που άφησε ορφανό ένα παιδί και στη δεύτερη έναν νεκρό, στα πλαίσια καταδίωξης και παραβάσεων.
Η δεύτερη περίπτωση συγκίνησε ακόμα και κομματικές παρατάξεις, δίνοντας υποσχέσεις και βεβαιώσεις για μελλοντική στήριξη. Στην πρώτη κλάιν μάιν. Αυτό μας έλειπε να ασχοληθούν με μια χήρα γυναίκα και μια ορφανή κόρη που έχασαν σύζυγο και πατέρα για μια κάμερα. Και φυσικά το δίκιο τους ας το αναζητήσουν μόνες τους. Σιγά μη χρησιμοποιήσουμε και α' πληθυντικό. Ένα γ' ενικό αρκεί για την κόρη.   

22
Δεν ξέρω, αν για κάποιους η τακτική των 14 μαθητών ανά τμήμα είναι αισχρή, αυτό που ξέρω πάντως είναι πως εποχή μετά 1ης καραντίνας, όπου τα τμήματα έσπασαν, κάναμε το πιο ωραίο μάθημα.
Σκέτη απόλαυση. Χαιρόσουν να είσαι στην τάξη.
Ίσως από τις σημαντικότερες διεκδικήσεις που θα έπρεπε να απαιτήσουμε ως κλάδος, με κάθε μέσο και κάθε τίμημα, θα ήταν αυτή.
Επιπλέον, η αξιολόγηση σε ανθρώπινες και ίδιες για όλους συνθήκες θα ήταν πιο ουσιαστική. Εκεί θα ξεκαθάριζε ποιος παράγει τι, ενώ τα μέσα είναι ίδια. Μόνο έτσι θα μπορούσε να γίνει ΚΑΙ ξεσκατάρισμα εκπαιδευτικού δυναμικού, που σε κάποιες περιπτώσεις, μη γελιόμαστε, χρειάζεται.
Η εν λόγω αξιολόγηση, μόνο αυτό δεν έχει στόχο.
Γονείς και λοιποί, εκτός εκπαιδευτικού χώρου, πιστεύουν πως χαμηλή αξιολόγηση=απόλυση. Αυτό έχουν στο μυαλό τους και μόνο γι' αυτόν τον λόγο είναι τόσο υπέρμαχοι του νομοσχεδίου.
 
 

23
Κακώς προβληματίζεσαι. Τίποτα από τα παραπάνω δεν απασχολεί τον κούλη και την καταστροφέως.

Η πορτοφόλα τους απασχολεί, το πως θα προλάβουν να τσεπώσουν όσο περισσότερα κονδύλια ΕΣΠΑ μπορούν, στον λίγο χρόνο που τους απομένει.

Τόσο απλά.
Ενδόμυχα, ίσως και όχι, τα παραπάνω ερωτήματα-προβληματισμοί απευθύνονται στην ουσία στους συναδέλφους-υπερασπιστές της αξιολόγησης.
Ναι, το εκπαιδευτικό σύστημα θέλει αναβάθμιση.
Πώς όμως απαιτείς ως Υπουργείο κάτι τέτοιο τη στιγμή που υπάρχουν σχολεία τρώγλες;
Δε με ενδιαφέρει αν είναι πολλά ή λίγα. Και 5 να είναι δεν μπορεί αυτά τα σχολεία να αξιολογηθούν συγκριτικά με όλα τα υπόλοιπα, σε περίπτωση, βέβαια, που υποθέσουμε πως όλα τα υπόλοιπα έχουν τα πάντα όλα.
Θες ως Υπουργείο να αξιολογήσεις; Μεγιά σου με χαρά σου. Πρώτα, όμως, θα μας φτιάξεις σχολεία ανθρώπινα και θα μας εξοπλίσεις με ό,τι χρειαζόμαστε και μετά έλα να δεις αν είμαστε άξιοι, συνεπείς, ορεξάτοι, δημιουργικοί. Εκεί ναι, έχοντας όλοι τα ίδια μέσα μπορείς να ξεχωρίσεις ποιος και τι.
Και κάτι άλλο που με απασχολεί, διαβάζοντας σχόλια κάποιων συναδέλφων σχετικά με την τράπεζα θεμάτων. Δεν γνωρίζουν αυτοί που την υπερασπίζονται ότι όλα τα σχολεία δε στελεχώνονται την ίδια χρονική στιγμή; Πέρυσι σε λύκειο χωριού του Ηρακλείου Κρήτης φιλόλογος για Γλώσσα Α' και Β' Λυκείου ήρθε λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Αν εφαρμοζόταν η τράπεζα θεμάτων πώς αυτά τα παιδιά θα μπορούσαν να αξιολογηθούν επί ίσοις όροις με μαθητές άλλων σχολείων που διδάσκονταν το εν λόγω μάθημα από Σεπτέμβρη;
Τέλος πάντων, ελπίζω στο τέλος να γίνει το καλύτερο για όλους!!!

24
Καλησπέρα σας!! Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με τους πίνακες της ειδικής αγωγής. Είμαι ΠΕ70 και θα καταθέσω τα χαρτιά μου έχοντας το σεμινάριο. Η ερώτηση μου είναι, από τον επικουρικό που προσλαμβάνεται ο εκάστοτε εκπαιδευτικός; Επίσης, άπαξ και προσληφθεί μια φορά από τον συγκεκριμένο πίνακα ως αναπληρωτής, για τα επόμενα πέντε χρόνια δεν μπορεί να προσληφθεί από της Γενικής;

Οι πίνακες της ειδικής αγωγής είναι δύο.
Ο κύριος, στον οποίο εντάσσονται όσοι έχουν πτυχίο ή μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής και ο επικουρικός για όσοι είναι κάτοχοι σεμιναρίου (όπως εσύ)
Οι προσλήψεις ξεκινάνε από τον κύριο πίνακα και, αν αυτός εξαντληθεί, συνεχίζονται από τον επικουρικό.
Υπάρχουν κλάδοι που εξαντλούν και τους δύο και εφόσον υπάρχουν ανάγκες αντλούν από τον πίνακα γενικής.
Αρκεί, βέβαια, στην αίτηση στον opsyd να έχει δηλωθεί το εν λόγω κουτάκι (δε σε αφορά, όμως, μιας και είσαι κάτοχος σεμιναρίου).
Ο κλάδος των δασκάλων νομίζω είναι ένας από αυτούς, αλλά δεν είμαι και σίγουρη.
Σχετικά με την τελευταία σου απορία, ισχύει για όσους διορίστηκαν. Σε ό,τι αφορά τους αναπληρωτές, έχουν τη δυνατότητα να είναι ενεργοί και στους δύο πίνακες κάθε χρόνο. Το πού θα απορροφηθεί ο καθένας, εξαρτάται από το ποιος πίνακας θα τρέξει πρώτος, ποια είναι η σειρά του και στους δύο συν του τι περιοχές έχει δηλώσει και στους δύο.
Ελπίζω να βοήθησα!!!

25
Γενικότερα, η έννοια της αξιολόγησης υποτίθεται εμπεριέχει την έννοια της βελτίωσης. Σε ό,τι αφορά την ατομική αξιολόγηση, δε νομίζω να είναι κάποιος αντίθετος. Είμαστε από τον πιο προσοντούχο κλάδο και οι πιο αξιοκρατικά διορισμένοι. Αν γίνει σωστά, και το τονίζω το ΣΩΣΤΑ, η πλειοψηφία δεν έχει να φοβηθεί κάτι. 
Από εκεί και πέρα, όμως, μην έχοντας κάποιο ιδιαίτερο IQ, απλώς μια στοιχειώδη νοημοσύνη, όταν μιλάμε για αξιολόγηση σχολικής μονάδας και αξιολόγηση του έργου που θα παράξει, δε θα έπρεπε να προηγηθεί αξιολόγηση του Υπουργείου πρώτα; Πώς θέτεις ίδιους άξονες, όταν τα μέσα και οι συνθήκες είναι διαφορετικές;
Υπάρχουν σχολεία που κάνουν μάθημα σε λυόμενα.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν προτζέκτορες και υπολογιστές ή τουλάχιστον δε φτάνουν για όλους.
Υπάρχουν σχολεία που δεν έχουν γυμναστήρια ή αν έχουν, φοβάσαι μη σου πέσει ο σοβάς στο κεφάλι.
Υπάρχουν σχολεία που φτάνει Νοέμβρης μήνας και λείπουν βασικές (δε μου αρέσει ο χαρακτηρισμός, αλλά τέλος πάντων) ειδικότητες, ειδικότητες κάθε είδους γενικά και όμως κάποιοι υπερασπίζονται την τράπεζα θεμάτων.
Υπάρχουν δημοτικά που δε είναι εξαθέσια.
Υπάρχουν σχολεία που έχουν ένα φωτοτυπικό, κάνοντας το σταυρό σου μην χαλάσει, και δεν ξέρει ποιος να πρωτοπάρει σειρά.
Υπάρχουν πόσα ακόμα που δεν μου έρχονται στο μυαλό.
Δε θα έπρεπε όλα αυτά πρώτα να τακτοποιηθούν, να λυθούν και μετά πολύ ευχαρίστως όλοι, ξεκινώντας από την ίδια βάση, να μπούμε στη διαδικασία της αξιολόγησης;
Απλά ερωτήματα που προβληματίζουν το φτωχό μυαλό μου!!!

26
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ ' ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021
« στις: Οκτώβριος 10, 2021, 12:09:04 πμ »

και δεν ξεχνάμε το twitter παιδιά #κεραμέως_παραιτήσου ΟΛΟΙ
να την κάνουμε πανελλήνιο trend αφού δεν δουλεύουμε που δεν δουλεύουμε και δεν έχουμε μια για να βγούμε να τα πιούμε!
(να πιω για τα 3 άτομα που σταμάτησε η β φάση απο πάνω μου)
Στο οποίο hashtag δυστυχώς, η πλειοψηφία του κόσμου είναι κατά μας.
Και το τονίζω "του κόσμου", γιατί αρνητικά σχόλια σχετικά με την αξιολόγηση και θετικά για το έργο των εκπαιδευτικών υπάρχουν, και μάλιστα πολλά, απλώς προέρχονται, ως επί το πλείστον, από συναδέλφους  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

27
Κλάδος ΠΕ70 Δασκάλων / Απ: Γ ' ΦΑΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ 2021
« στις: Οκτώβριος 08, 2021, 04:08:37 πμ »
Δε γνωρίζω τι γίνεται με κενά κλπ., αλλά λογικό δεν είναι οι προσλήψεις πια να είναι μειωμένες ή τουλάχιστον οι φάσεις να μετατίθενται για αργότερα;;
Θα αναφερθώ στον κλάδο μου μόνο. Μέχρι τώρα έχει προσλάβει γύρω στους 2700 (μόνιμους και αναπληρωτές Γενικής) φιλολόγους.
Μέχρι πέρυσι, τέτοιος αριθμός προσλήψεων, αν δεν κάνω λάθος, έφτανε σχεδόν μέχρι τα Χριστούγεννα.
Η πρώτη φάση, στην ουσία, πλην των 800 περίπου αναπληρωτών που προσλήφθηκαν, ξεκίνησε με +1346 που διορίστηκαν. Σύνολο πάνω από 2000. Πήρε και άλλους 500 στη δεύτερη. Κάλυψε δηλαδή τρίτη και τέταρτη φάση χονδρικά, αν το δούμε στατιστικά βάσει παλαιότερων ετών.   
Προσλήψεις σίγουρα θα γίνουν, αλλά δε θα μου κάνει εντύπωση σε περίπτωση που ο αριθμός είναι κατά πολύ περιορισμένος.
Με απλή λογική σκέψη όλα αυτά. Δε γνωρίζω κάτι συγκεκριμένο.
Μακάρι να πέσω έξω!!!

28
Κολλητή μου, δασκάλα συγκεκριμένα (όχι ότι παίζει ρόλο) κάνει 1η δόση Moderna. Ανακαλύπτει μετά από κάποιες εβδομάδες ότι είναι έγκυος. 2η δεν κάνει και αυτήν τη στιγμή που μιλάμε, νοσηλεύεται εδώ και 1,5 μήνα με θρόμβωση στην καρδιά και αλλού. Κάποια στιγμή το οξυγόνο είχε φτάσει 75. Στο τσακ σώθηκε η ίδια και το μωρό και την άλλη εβδομάδα, αν όλα κυλήσουν ως έχει, βγαίνει. Φυσικά με συνεχή παρακολούθηση, επιπλέον εξετάσεις κλπ.
Δε θυμάμαι ποτέ με άλλα εμβόλια να υπήρχαν τέτοια θέματα. Κάναμε γρίπης, πνευμονιόκοκκου και πόσα ακόμα και ποτέ δεν ακούγαμε τίποτα. Μ'αυτά κάνεις το σταυρό σου. Παρενέργειες σίγουρα πάντα θα υπήρχαν, αλλά τώρα μιλάμε για κάτι διαφορετικό. Πόσοι γνωστοί μου με πρησμένες λεμφαδένες και γυναίκες με ανωμαλίες στον κύκλο τους.
Είναι συγκλονιστικό, όταν συμβαίνει σε δικό σου άνθρωπο. Άλλο να το ακούς ή να το διαβάζεις και άλλο να το ζεις.
Δεν έχει άδικο ο κόσμος που τρομοκρατείται.
Οι ψεκ με περικεφαλαίες, αγωγές 2,7 εκ. ευρώ κλπ μακριά από μένα. Τον κόσμο όμως που φοβάται τον καταλαβαίνω. Μια από αυτές είμαι και εγώ.

Σελίδες: 1234 ... 25

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32307
  • Τελευταία: Alexandrop
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160776
  • Σύνολο θεμάτων: 19223
  • Σε σύνδεση σήμερα: 436
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 394
Σύνολο: 398

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.075 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.