0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ονλαιν "προφισιενσι" μέχρι "μεταπτυχιακα" "διδακτορικά" του 5χιλιαρου απο μαγαζια με κατι τυχάρπαστους μεσάζοντες Ελληνες π ψαρευουνε πελατεία στα fb , μονο το Ελλάντα τα μετράει στην επιλογη εκπαιδευτικών- ΚΑΝΕΙΣ άλλος!!!!
Συμφωνω απολυτα!! Φτασαμε στο σημειο να κατηγορουμε τους εκπαιδευτικους που κανανε μεταπτυχιακα , για να πουμε οτι ""προτιμουμε"" γραπτο διαγωνισμο οσοι δεν καναμε... ναι υπαρχουν μεταπτυχιακα απο παραμαγαζα και αυτο πρεπει να σταματησει. Να υπαρχουν πιο αυστηρα κριτηρια με τον ΔΟΑΤΑΠ , αναγνωρισεις κτλπ, οπως και με τις ξενες γλωσσες.. Οχι ομως να πουμε οτι το μεταπτυχιακο δεν μας προσφερει επιπλεον γνωσεις, να αρχιζουμε να υποτιμουμε τα μεταπτυχιακα, διδακτορικα . Και αυτο γιατι γινεται; .... ξερουμε ολοι γιατι.
Αναρωτιέμαι αν το υπουργείο έχει εικόνα για τα παραπάνω... Και αν έχει, τι σκοπεύει να κάνει...
@Dume δεν εχεις άδικο, αλλά χάνεις την ουσια του προβλήματος: η θέση ενός διδάκτορα υψηλής ποιότητας είναι στην έρευνα και την πανεπιστημιακή διδασκαλία. Το να γεμίσει η εκπαίδευση με διδάκτορες της Οξφορδης και της Σορβόνης και των δυνατών τμημάτων της Ελλάδας, δεν είναι φυσιολογικό για την εκπαίδευση. Είναι γκρέμισμα των ονείρων όλων αυτών των ανθρώπων που έκαναν διδακτορικό από αγάπη για την έρευνα και την επιστήμη και περίμεναν μια ζωή μέσα σε συνέδρια, δημοσιεύσεις, ακαδημαϊκη εξέλιξη. Ειναο ήττα και υποβάθμιση των σπουδών τους. Άντε το πολύ πολύ κάποιοι να γίνουν και σύμβουλοι ή όπως αλλιώς λέγονται κατά καιρούς, ή να εργαστούν σε εκπαιδευτικα προγράμματα. Η φυσιολογική διαβάθμιση των προσόντων, αυτά ορίζει.
Γιατί δεν με βάζεις και τα πληρωμένα θέματα από τα φροντιστήρια του ΑΣΕΠ ή; τις περιπτώσεις που άλλοι έδιναν λευκές κόλλες και περνούσαν από τους πρώτους
(...)Αγαπητοί συνάδελφοι, καμαρώστε το προσοντολόγιο - και μαζί, τον αυτοεξευτελισμό μας ως εκπαιδευτικών...