0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Επανερχομαι στο θεμα, και θα ηθελα να ... υπενθυμισω σε ολους μας, οτι ζουμε στην Ελλάδα, και 'εδώ είναι Βαλκάνια, δεν είναι παίξε-γέλασε'!!!Λοιπον, όσο κάποιοι θεωρούσαν ανέφικτη τη στοχευση για αναβαθμιση του πιστοποιητικου της ΑΣΠΑΙΤΕ με τη μονοετη φοιτηση ως μεταπτυχιακό,κάποιοι άλλοι παλεύουν και ίσως καταφέρουν κάτι ακόμη πιο 'τρελό'.Έμαθα λοιπόν, και δεν νομιζω να πολυκυκλοφορουν τέτοιες πληροφοριες, το εξης:θυμάστε εκείνες τις παλιές-καλές σχολες διετους(?) φοιτησεως, δεκαετία '80 και πριν, που εβγαζαν 'δασκαλους';Υπαρχει λοιπον κίνηση να μπει εισηγηση σε νομοσχεδιο, για να αναγνωριστει αυτη η φοιτηση ως μεταπτυχιακο.Δυστυχως δεν ξερω περισσοτερα, αλλα παντως δεν ειναι ραδιοαρβυλα...Νομιζω θα ηταν καλη ευκαιρια, αν οντως προτιθεται η κυβερνηση να κανει κατι τετοιο, να επανορθωθει και η δικη μας υποβαθμιση δεκαετιων, με την αναγνωριση του πιστοποιητικου της ΑΣΠΑΙΤΕ ως μεταπτυχιακο.Δεν ξερω αν υπαρχει συλλογος αποφοιτων της Ασπαιτε για να αναληφθει συντονισμενη δραση, ή πως αλλιως μπορουμε να μαθουμε και να κινηθουμε.
Επι παραδείγματι της απαξίωσης της ΑΣΠΑΙΤΕ/ΕΠΠΑΙΚ : ...στην πρόσκληση για τα ΣΔΕ το Υπουργείο μοριοδοτεί 120 ώρες επιμορφωτικού σεμιναρίου (οποιασδήποτε ιδιωτικής προελεύσεως) με 4 μόρια !!! όσο δίνει κι ένα Μεταπτυχιακό !!!και φυσικά τον έναν χρόνο της ΑΣΠΑΙΤΕ/ΕΠΠΑΙΚ ( με καθημερινή υποχρεωτική παρακολούθηση, εργασίες, παρουσιάσεις, εξετάσεις και κοντά 15 μαθήματα ) στα σκουπίδια...
Συναδελφε...τα ΣΔΕ ειναι εκπαιδευση ενηλικων...το ΕΠΠΑΙΚ προσφερει παιδαγωγικη καταρτιση. Να μην το ξεχναμε...υπαρχει μεγαλη διαφορα στο αντικειμενο σπουδων.
Δηλαδή αποτελεί μηδενικής αξίας στοιχείο Γενικών Προσόντων (την στιγμή που μοριοδοτείται η 2η ξένη γλώσσα και το 2ο πτυχίο); Τα μαθήματα του ΕΠΠΑΙΚ:Γενική και Εξελικτική Ψυχολογία, Φιλοσοφία της Παιδείας, Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, Παιδαγωγική Ψυχολογία και Διαπροσωπικές Σχέσεις, Εκπαιδευτική Πολιτική και Διοίκηση, Συμβουλευτική και Προσανατολισμός, Εισαγωγή στη Διδακτική Μεθοδολογία, Σύγχρονες Διδακτικές Κατευθύνσεις, Παιδαγωγικές Εφαρμογές Η/Υ, Εκπαιδευτική Αξιολόγηση, Μεθοδολογία Εκπαιδευτικής Έρευνας, Διδακτική Μαθημάτων Ειδικότητας, Εκπαιδευτική Τεχνολογία-Πολυμέσα,